1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?
HansB píše: Tak díly jsou +/- stejný, jde mi hlavně o zpracování u Seatu pač to je zatim favorit :)
tak zaklad je stejnej jako golf, tzn VW standard, ty dily ve kterejch se lisi jsou podle me ve stejne kvalite jako u VW nebo skodovky... v seatu jsem teda jezdil je v cupraR takze otazka jestli ten nebyl nad pomery kvalitni diky tomu ze to byl top model, ale jelo to celkem dost(220ps v serii), sedelo to vic nez bych si dovolil jet a na koncern to necekane brzdilo (velky bremba v serii)
jo ale uz je taky x generaci od tech zminovanych modelu, vzhledem ze pujde nejspis o stejnou cenovou hladinu tak dieselova RS fabie je prvni generace, tak golf/seat budou taky leon prvni generace a golf 4 ...
BTW ty diesely ve vsech zminenych autech jsou PD.. takze se to muze na vstrikach dost prodrazit, mam dva kamarady co jezdi s G4 s tim GTI TDI motorem tzn 110kW v serii a oba maji druhe turbo a par dalsich blbosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?
HansB píše: assassin> Si člověk nevybere, vstřiky na common raila taky nejsou nic levnýho, turbo se může vysipat taky u každýho jinýho auta.
jj ale zase pak nevidim moc duvod proc jit za kazdou cenu do ropaka.. ono to auto ma diky tezkymu motoru vpredu horsi jizdni vlastnosti nez benzinova alternativa a ta spotreba uz u tehle nadopovanejch dieselu taky nic moc, ten kamarad s tim G4 150PS jezdi momentalne na nakejch 200PS (chip od mvoleska) a kdyz jedem podobnym stylem tak ja jedu s NA benzinakem (190PS) za 11 a on za 9 ... coz uz mi neprijde zas az tak super abych kvuli te spotrebe sel do dieselu....
karf píše: assassin> druhé turbo? jako biturbo? nebo asi myslíš repas, co? já mam ve služební oktávce 1.9 tdi pd 77kW asi měsíc s čipem na cca 100kW (nevím přesně) a celkem je tam najeto něco přes 120 tisíc tak jsem zvědav, kdy to zakuká
no ve skutecnosti treti, jedno odeslo, tak dal repasle a to ted prodal a koupil hybridni... asi honi naky dalsi koniky... ja s tim ted nejel, ale naposled kdyz sem s tim jel uz tam mel mit cca 440Nm a 195PS (mereno na brzde) ale 20ti palcovy repliky kol audi A8 ktery to teda total zabily, to nejelo mozna ani jako s tema seriovejma 150ps na origo kolech :) ale to pak pochopil i on a uz jsou tam naky normalnejsi 18ti palcovy repliky BBS:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?
2 reakcí na tento příspěvek Výběr vozu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?
HansB píše: assassin> Na každodení ježdění do práce a při nájezdu cca 25tis km, mi to přijde docela rozumný.
to jezdis nejak par km ne? 25tis za rok neni nakej extrem, ale me proste nesedi smichat auto na dojizdeni do prace a auto na zablbnuti na okreskach.. vyjde z toho paskvil na oboje.. ale jo chapu je to tezkej boj...
taky jeste muzes poridit benzin + lpg :)
fallen píše: Kdo tu hani sport a tdi,tak se v ty rs svezte tahne to mrte a jezdi do 6 max.. Ale je to maly vzadu, auto pro 2
kdyz se jede sportovne jezdi s tim kamosi kolem 10ti... (btw po okreskach jedu kolem 8mi s jednickovou oktavkou 81kW tdi)
a ten extra tah sem tam taky zas az tak nevidel.. jinak samo ze se da ten motor poslat do nesmyslnejch koni a kroutaku, ale porad ta koncepce moc sportovni jizdu neumoznuje.. tezkej motor na predku.. nezataci to, celou zatacku to tlaci cumak tupe smykem nebo hrabe... no nevim, me to moc nebavilo...
staci se svezt pro srovnani v RS oktavce 1,8t abysme do toho natahali naky uz moc jiny auta
Naposledy editováno 01.09.2011 12:39:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr vozu?
fallen píše: Kdo tu hani sport a tdi,tak se v ty rs svezte tahne to mrte a jezdi do 6 max.. Ale je to maly vzadu, auto pro 2
netahne to vubec, do sesti to jezdi jen kdyz jedes klobouka, jinak kolem 7
motor duni, kouri, ma turbodiru jako prase, rozsah pouzitelnych otacek mizerny, zprevodovani zbytecne dlouhe na tak slaby motor
auto ma aerodynamiku skrine a je zbytecne oplastovane, slabe brzdy, tvrdy podvozek a predni xenony vubec nesviti (jestli se tomu tak da vubec rikat)
je to lestenej prd.