Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.
motochina.webnode.cz
Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget
Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget
Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
I sám takupuju spoustu věci v číně, jedná se hlavně o modelařinu - motory, regulátory, serva a dalších milion věcí. A musím říct, že jsem nikdy nekoupil nic co by se nedalo použít, všechno si nějaký čas odsloužilo k mojí spokojenosti.
A stejný to je s motorkama, teď ta kvalita asi ještě není nijak super a jsou více či méně pro srandu, ale přijde doba.....
Sám bych si ted taky čínskou motorku nekoupil, ale za pár let může být vše jinak.
Naposledy editováno 29.08.2011 09:50:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Forget píše: VlastíkPlamínek> Prosil bych o rozšíření záporu
Byl jsem v Číne, nechci Čínskou motorku. Stačí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Forget píše: VlastíkPlamínek> No jestli jsi viděl na své vlastní oči tak by to stálo za to popsat víc, prosím.
žádný popisování nebude. Pokud chceš motorku jen na to odvézt věci z bodu A do bodu B tak prosím, kup si čínu. TO se neshoduje v tom co chci od motorky já a proto říkám Čína NE.
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Jinak tedy nevím proč si děláš reklamu na stránky na kterých vůbec nic není
Naposledy editováno 29.08.2011 10:22:04
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
2 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
Celkově se dá říct, že u "čín" nejsou obecně problémy s motory. Problémy jsou s pryžovými díly a zejména mají velmi prasečí provedení elektroinstalace. Další slabinou byly sváry. Na rámu a nosných částech ani tak ne, ale já například reklamoval dvě nádrže, protože svary prosakovaly. Byli jsme ve styku s hodně majiteli čínských motorek. Nikdo neříkal, že by se mu motorka rozpadla, ale občas z někeré něco upadlo (nikdy to nebylo nic co by ohrozilo bezpečnost jezdce nebo okolí). Někteří z našeho klubu dosud na "čínách" jezdí a jsou spokojeni i když mají najeto dost kilometrů. Nevím, jak teď, ale situace s náhradními díly moc dobrá nebyla a ani řešení reklamací žádná sláva nebyla. Moje zkušenosti pocházejí z doby, kdy se sem dovážely z Číny především motorky vycházejí z vyběhlých typů japonských motorek. Objevovaly se však i stroje vlastní konstrukce. Některé byly zvláštní až zhovadilé. Faktem je, že Číňanů je hodně a pokud se chtějí uživit, musí jít s kvalitou nahoru. Šunty od nich nikdo kupovat nebude ani za malé peníze nehledě na to, že ceny čínských výrobků stoupají.
Pokud někdo chce motorku na krátké výlety, ježdění do práce a běžné potřeby, bude "čína" vyhovující. Snažil jsem se na otázku odpovědět objektivně a hlavně na základě osobních zkušeností mých a lidí, kteří to vlastnili a používali.
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
bikes píše: ja osobne zadnou zkusenost nemam, ale vzledem k tomu jak jdou porad nahoru, tak si myslim, ze za par let budou konkurovat renomovnejsim znackam, videl bych to jako u aut, napr korejcu (treba KIA), nejdriv se nad nimi ohrnoval nos, nebylo to nic moc a potom zapracovali a nyni uz vyrabeji auta plne srovnatelna s ostatnimi (dle me)
Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.
Mike70 píše: Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.
jako ja to spis myslel jaky auta delali pred 10-15 lety a jaky dnes, ze za dalsich 10-15 let uz budou...., a uplne stejne bych to videl u ciny (jinak spolehlivost u novych kii si netroufam odhadovat, i toyota uz neni to co driv)2 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
V žádném případě nechci preferovat výrobky s Číny, ani nejsem sponzorován žádným dovozcem. To že jsem si jí koupil, bylo rozhodnutí ji vyzkoušet a poznat, beru to tak ,že mohu vydělat i prodělat.a vlastně je to jako náhradní motorka doma. Ale ne třeba každý si to může dovolit a já toto téma založil opravdu proto, abych toto rozhodnutí pro ostatní ulehčil.
A i ,,relativně malé peníze jsou investice“ , pro někoho je to šetření na několik let.
A k té pýše, rozumím, každém chce mít doma tu svoji ,,blondýnku“, aby mu jí každý záviděl ,ale není někdy radost s obyčejné holky, která se vyvede a nestála mne majland?
A když můžeš dostat zaručené informace proč to neudělat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Mike70 píše: Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.
nevím kde si na to přišel ale všichni jsou japonský obšlehlý a přemýšlení a vývoj je často uplně stejnej ...já měl samé hondy a přešel sem na passata a octavku (1 až 3)najeto vždy od 0-250/80tisTeď jsewm koupil zase novou oktávku a už mám druhou během půl roku slavnej 2.0TDI jsem měl 4x v reklamaci na elektroniku, 2xna elektroinstalaci a 4na závadu ve funkci klimatizace...tak jsme se dohodly že si oktávku vemou zpět protiúčtem a vzal jsem si 3jku s 1.9TDI a čipnu ho.. ten drží ale závady v elektroinstalaci jsou tu zase jako neutále problikávající kontrolka ruční brzdy, couvací senzory hlásí překážku i když tam nic není (jak kdy)..no už 3x kvůly kontrolky sundávaly přístrojovku a při neustálých reklamacích mi bylo sděleno že to tam budu muset asi nechat pokud to nebude panelem přístrojů a bude muset dolů komplet čalounění a koberce že je dost možné že probíjí někde kostra... no pak přidírající se prasátká brzd předku jenže když je čistily tak nic nenašly takže budou měnit previntivně hadice a pokud to nepomůže tak pujdou dál...jediné co funguje je motor starej dobrej 1,9tdi..když sem kupoval passata tak sme braly 3ks (4motion-higline)kamaradka 2.0TDI kamarad taky a ja si řekl že už nechci nic takovýho takže vzal starší 2.8V6 30v dal ho do plynu a jezdil za stejné peníze jako ty diesly jenže po 30tis km ty 2.0TDI už stály +- oba na kilometr jeden Klikovka (odelo mazání) a druhej si u makra řekl dost a 2měsíce to jezdilo po servisech (značkových) od kabeláže přes vstřiky vše se měnilo a došlo na jednotku cca opravy okolo 80tis kč ...takže ja bych na Kiu a jiné Korejce špínu neházel maj kvalitativně daleko blíže k japoncům než celý DAS AUTO koncern..
Jedinné co jsem řešil u Japonců za problém bylo dolívání PHM a výměna kotouču brzd ,desek a rozvodů nic víc..Honda Najeto 338tis v LPG a chytala na drc a o motoru nebylo ani slyšet..nevěděl sem co je vybitej čep nebo tlumič... (ročně najedu okolo 80-100tis)
Auta jsem předtím kupoval +/- 30 až 45tis najeto jako referenční vozy.
Kámoš má Hyunday Lantru a pak novejší modely ale lantru měl 10 let a nikdy se nic neposralo a o servisu rovněž nevěděl...
Nadruhou stranu musím říct že oktavia 1 ač to nebylo moje oblíbené auto na začátku tak se nim stalo a nechalo mě jen jednou za 276tiskm ve štychu ..ale servvis je na skoro na každý vesnici a tak nebyl problém.
Před oktávkou jsem zvažoval Mazdu CX7 nebo právě Kiu Sorento říkal jsem si počkám příjde nová CX 5 a do sorenta novej větší motor koupím zatím oktávku a pak ji´dám na podzim obchodníkovi.. jsem vůl že sem nevzal hned tu CX 7 nebo SOrento