globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čínské motorky ano či ne ?
 
29.8.2011 v 09:18
Čínské motorky ano či ne ?

Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.

motochina.webnode.cz

Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget

Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget

Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
Anketa: Moje vyjádření
mám doma
18%
54
měl jsem
7%
20
uvažuji o tom
7%
20
prodal jsem
3%
9
mám zkušenosti dobré
16%
48
mám zkušenosti špatné
49%
148

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

29.8.2011 v 11:05 | Nahoru | #1

bikes píše: ja osobne zadnou zkusenost nemam, ale vzledem k tomu jak jdou porad nahoru, tak si myslim, ze za par let budou konkurovat renomovnejsim znackam, videl bych to jako u aut, napr korejcu (treba KIA), nejdriv se nad nimi ohrnoval nos, nebylo to nic moc a potom zapracovali a nyni uz vyrabeji auta plne srovnatelna s ostatnimi (dle me)



Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

29.8.2011 v 11:24 | Nahoru | #2

Mike70 píše: Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.

jako ja to spis myslel jaky auta delali pred 10-15 lety a jaky dnes, ze za dalsich 10-15 let uz budou...., a uplne stejne bych to videl u ciny (jinak spolehlivost u novych kii si netroufam odhadovat, i toyota uz neni to co driv)

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

29.8.2011 v 12:23 | Nahoru | #3

Mike70 píše: Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.

nevím kde si na to přišel ale všichni jsou japonský obšlehlý a přemýšlení a vývoj je často uplně stejnej ...já měl samé hondy a přešel sem na passata a octavku (1 až 3)najeto vždy od 0-250/80tis

Teď jsewm koupil zase novou oktávku a už mám druhou během půl roku slavnej 2.0TDI jsem měl 4x v reklamaci na elektroniku, 2xna elektroinstalaci a 4na závadu ve funkci klimatizace...tak jsme se dohodly že si oktávku vemou zpět protiúčtem a vzal jsem si 3jku s 1.9TDI a čipnu ho.. ten drží ale závady v elektroinstalaci jsou tu zase jako neutále problikávající kontrolka ruční brzdy, couvací senzory hlásí překážku i když tam nic není (jak kdy)..no už 3x kvůly kontrolky sundávaly přístrojovku a při neustálých reklamacích mi bylo sděleno že to tam budu muset asi nechat pokud to nebude panelem přístrojů a bude muset dolů komplet čalounění a koberce že je dost možné že probíjí někde kostra... no pak přidírající se prasátká brzd předku jenže když je čistily tak nic nenašly takže budou měnit previntivně hadice a pokud to nepomůže tak pujdou dál...jediné co funguje je motor starej dobrej 1,9tdi..když sem kupoval passata tak sme braly 3ks (4motion-higline)kamaradka 2.0TDI kamarad taky a ja si řekl že už nechci nic takovýho takže vzal starší 2.8V6 30v dal ho do plynu a jezdil za stejné peníze jako ty diesly jenže po 30tis km ty 2.0TDI už stály +- oba na kilometr jeden Klikovka (odelo mazání) a druhej si u makra řekl dost a 2měsíce to jezdilo po servisech (značkových) od kabeláže přes vstřiky vše se měnilo a došlo na jednotku cca opravy okolo 80tis kč ...takže ja bych na Kiu a jiné Korejce špínu neházel maj kvalitativně daleko blíže k japoncům než celý DAS AUTO koncern..

Jedinné co jsem řešil u Japonců za problém bylo dolívání PHM a výměna kotouču brzd ,desek a rozvodů nic víc..Honda Najeto 338tis v LPG a chytala na drc a o motoru nebylo ani slyšet..nevěděl sem co je vybitej čep nebo tlumič... (ročně najedu okolo 80-100tis)
Auta jsem předtím kupoval +/- 30 až 45tis najeto jako referenční vozy.

Kámoš má Hyunday Lantru a pak novejší modely ale lantru měl 10 let a nikdy se nic neposralo a o servisu rovněž nevěděl...

Nadruhou stranu musím říct že oktavia 1 ač to nebylo moje oblíbené auto na začátku tak se nim stalo a nechalo mě jen jednou za 276tiskm ve štychu ..ale servvis je na skoro na každý vesnici a tak nebyl problém.

Před oktávkou jsem zvažoval Mazdu CX7 nebo právě Kiu Sorento říkal jsem si počkám příjde nová CX 5 a do sorenta novej větší motor koupím zatím oktávku a pak ji´dám na podzim obchodníkovi.. jsem vůl že sem nevzal hned tu CX 7 nebo SOrento

(reakce na) Čínské motorky ano či ne ?

30.8.2011 v 08:28 | Nahoru | #4

Mike70 píše: Právě, že plná srovnatelnost je jen iluze. KIA nikdy nebude auto na 20 let, tak jako například Toyota. Stejný to je a mylsím, že i bude s Čínskýma motorkama, protože pokud by měly bejt stejně kvalitní, tak budou i stejně drahý jako Japonský.



jenze tu jsou dve podstatne veci
1. japonec investuje do vyvoje, cinan to bud ukradne nebo odkoupi, coz je nepomerne levnejsi
sice se uz i cina uci, co je to vlastni vyvoj, ale na japonsko jeste nema
2. platy v cine rostou, ale na japonce stale nemaji

takze kdyz se vezmou oba faktory, tak i z ciny muze vyjet kvalitni stroj za mene penez
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist