Ať chceme či ne, jsou tu mezi námi.
Objevují se v nabídkách dovozců ,různých firem v obchodních domech, moto inzerátech.
Zatracované , neznáme plné pověr a mýtů a nedůvěry, ale lákavých cen.
Pojďme se spolu podívat konkrétně na jednotlivé značky a dovozce, pokud možno s objektivním přístupem a vlastní zkušeností.
Asi tato rubrika nebude pro motorkáře, kteří mají našlápnuto ke sportovní kariéře, nebo příznivcům a obdivovatelům jednotlivých značek, a šponování adrenalinu.
Ale je hodně motorkářů, kteří chtěj jenom jezdit kolem chalupy, baráku do školy, do práce,
na nějaký krátký výlet.Kochat se krajinou a nebo prostě si jen tak zablbnout a nezruinovat přitom kreditku. Dostatečně odolných tím, že jejich ,,ego“ nepotřebuje značkový výrobek.
Nebo se na něčem naučit ,získat zkušenosti a pak se uvidí co dál. A nebo jako druhou motorku na doma , takovou tu služku pro všechno, které není člověku líto, když zrovna nesvítí sluníčko.
Takže budu rád když doplníte dané téma vlastní zkušeností a doufám, že tím pomůžete i ostatním, kteří se rozhodují ANO či NE před koupí.
Připravuji i stránky věnované této oblasti pod názvem http://motochina.webnode.cz
Takže pokud doplníte budu rád /výrobek, koupeno staré , nové, prodejce , servis, najeté kilometry, závady , zkušenosti/ a samozřejmě emoce , příběhy s pískoviště, kdo dočůrá dál jsou přeci k nezaplacení.
motochina.webnode.cz
Uzavřeno 29.08.2011 v 09:29 uživatelem Forget
Otevřeno 29.08.2011 v 09:32 uživatelem Forget
Naposledy editováno 29.08.2011 11:42:55
1 reakcí na tento příspěvek Čínské motorky ano či ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínské motorky ano či ne ?
Uvalak píše: Za me urcite ne. Sice je krasny, ze tu motorku koupis za 30, ale ani jedno z cinskejch endur (a bylo jich minimalne 5 ruznejch znacek) neprezilo jeden den s ostrejma motorkama. Problemu bylo spoustu, od praskajicich svaru, zatejkani do sani, do zapalovani, upadavani sedel a vyfuku, ohnulo se snad vsechno pres stupacky az po riditka i pri mensim padu a dokonal to prasklel blok motoru. Vetsina tech motorek byla fungl novejch nebo meli do 1000 km. Kamos jezdil i na slavnym Shineray 450 ten mel zase prevodovku na 30 minut a pak sla srat. O naprosto zmrveny geometrii vubec nemluvim. Vetsinou to nechce ani moc startovat a nekolik jsme je museli z lesa tahnout na lane. Plnej batoh naradi, sroubu a americky pasky je pro vylety s cinou nutnost. Cinsky enduro je dobry asi jen pro nekoho kdo se rad rozciluje, protoze jezdit se na tom opravdu neda.
Tak pokud budu chtět závodit s ostrým endurem , tak asi s tím musím počítat. Faktem je , že při prohlídce a zkušební jízdě v Pyramidě konkrétně model YUKI TR 250 jsem si vzpomenul na JAWU 90 , Taky skončila prasklinou rámu u hlavy. A bohužel i prodejce měl zkušební moto s ohnutejma řidítkama a řadičkou po pádu, tak to moc taky nelákalo Ne, to není sportovní nářadí byť se tak tváří, tak na lehké blbnutí kolem chalupy pro kluka, který si dokáže ledacos opravit.