1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Dave81 píše: Nemáš tam moc brzdovky???
Taky to tak vidím.
Vracení pístku by měl provádět kroužek (svým tvarem) ve třmenu, tak pokud to nebude brzdovkou, začal bych tam. A ještě vůle na brzdový páce.
3 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
bledemon píše: Někdo taky tvrdí, že v gumový hadici se může kus natrhnout a ucpávat jí.
To je taky jedna z fám, který se všude šíří . Problém je u různých kovových držáků a objímek brzdových hadic. Ty časem nareznou a zmáčknou hadici. Tím se zmenší její průřez (to je to přicpání) a tlak zůstává po odbržďění v hadici. Když je to v začátku, tak to ponějakým čase třeba 20 vteřin taky odbrzdí, ale dost lidí na to sere a potom to přibržďuje pořád.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Janek píše: To je taky jedna z fám, který se všude šíří . Problém je u různých kovových držáků a objímek brzdových hadic. Ty časem nareznou a zmáčknou hadici. Tím se zmenší její průřez (to je to přicpání) a tlak zůstává po odbržďění v hadici. Když je to v začátku, tak to ponějakým čase třeba 20 vteřin taky odbrzdí, ale dost lidí na to sere a potom to přibržďuje pořád.
Zasrana hadicka , netusim cim, nikoli primacknuta - tlak vyvinuty pumpou pri brzdeni je samo vetsi nez tlak pri navratu desticek. To ze guma starne a mohla by byt přicinou ucpani je taky vcelku pochopitelne - jak pisu ten problem JSEM MEL . Takže o nějakých fámách tu nemůže bát řeč.
FishX3 píše: Zasrana hadicka , netusim cim, nikoli primacknuta - tlak vyvinuty pumpou pri brzdeni je samo vetsi nez tlak pri navratu desticek. To ze guma starne a mohla by byt přicinou ucpani je taky vcelku pochopitelne - jak pisu ten problem JSEM MEL . Takže o nějakých fámách tu nemůže bát řeč.
Tak tu hadičku najdi, rořízni ji a najdi tan kus natrhlý hadice . A pokud ten kus natrhlý hadice nenajdeš, jako že ho nenajdeš, pochopíš, o čem jsem psal.
1 reakcí na tento příspěvek Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
sedak píše: Čau, drobnou poznámku k hadičám - starší degradovaná kapalina napadá vnitřek hadičky, způsobuje bobtnání gumy a následně zmenšení světlosti hadičky, tedy špatný návrat kapaliny. Vyzkoušel jsem si to nechtě taky. Vyměnit hadičku.
A jaká látka v brzdový kapalině po její degradaci způsobuje bobtnání gumy?
Brzdovka musí splňovat mnoho nároků jako je mazuvzdornost, chemickou stálost proti oxidaci, minimální odpařivost, nesmí vyvolávat korozi kovů, nesmí narušovat pryžové součásti brzdového systému , kterých je požehnaně, ...
Degradaci brzdovky zkůsobuje absorbce vzdušný vlhkosti - vody, která rozhodně nezpůsobí nabobtnání gumový hadice.
Uvádí se, že bod varu brzdovky je podle normy DOT4 230°C, ale po roce klesá přibližně na 180°C. Voda vaří při 100°C. Čím víc vody tím nižší bod varu....
Za cca 20 let praxe u aut a pár let z toho u motorek jako koníčka jsem se nesetkal s tím, že by v hojný míře docházelo k tomu, že se "natrhne vnitřek hadice" nebo ta ve vnitř "nabobtná" a ucpe to hadici. Já to neviděl ani jednou a to jsem, dělal i hydrauliku na NA, zdvihacích zařízeních, ...
Neříkám, že se to třeba někdy nestalo (ale z jiných důvodů než se tu uvádí), ale za cca 20 let jsem to neviděl a nevěřím, že je to tak běžný že se to stalo x uživatelům tady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
racek píše: mel jsem podobny problem na gsxr na predku mi porad mirne pribrzdoval pravy kotouc, desky byly origo Tokico a po vymene za nove to prestalo. nedaval jsem tam ani ty plechy co byly na origo deskach. trmeny jsem nerozdelaval jenom jsem je prostrikal brakecleanrem a utrel hadrou.
Stejnej problem jsem mel na teto motorce na jare - taky origo Tokico, taky pravej, taky tenkrat pomohlo dat nove desticky (tenkrat nez jsem si toho vsiml tak se sjely na plech ) A co ted ctu tak se to stava dost lidem u novejch Suzuki.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Janek píše: Taky to tak vidím.
Vracení pístku by měl provádět kroužek (svým tvarem) ve třmenu, tak pokud to nebude brzdovkou, začal bych tam. A ještě vůle na brzdový páce.
Zacalo to samo od sebe - ta brzdovka se tam prece nenamnozila Leda by to bylo necim jinym, to jsem pri cisteni odstranil a vytvoril ten problem znovu danim moc brzdovky... Paka je myslim v poradku, myslis jako ze by se uplne nevracela? Jak to poznam jestli to dela ta paka a ne neco jinyho?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
lubon píše: Janek> Tak to jsi asi toho viděl a dělal málo.Na pohled pěkná hadice a vnitřek průchodný jenom pod tlakem(nabobtnalá)
A od čeho nabobtnalá??? pokud od brzdovky - tak je to vadou materiálu. Nebo do toho někdo omylem nalil nějakou sračku, která skutečně může způsobit nabobtnání?
Já jsem taky napsal, že k "nabobtnání" může dojít, ale ne tím, že bude v okruhu brzdovka, byť degradovaná vzdušnou vlhkostí.
Další věc je, že V-Strom není tak stará motorka, aby k tomu došlo za normálních okolností.
A pokud máš ty tolik zkušeností, což je naprosto v pořádku a potom má tvůj příspěvek nějakou hodnotu, kolik si viděl hadic, kde se kousek hadice uvnitř utrhl a zneprůchodnil ji? - To je totiž argument, o který tu hlavně šlo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Zacalo to samo od sebe - ta brzdovka se tam prece nenamnozila Leda by to bylo necim jinym, to jsem pri cisteni odstranil a vytvoril ten problem znovu danim moc brzdovky... Paka je myslim v poradku, myslis jako ze by se uplne nevracela? Jak to poznam jestli to dela ta paka a ne neco jinyho?
O "diagnostice" závady napsal už Lubon v příspěvku no. 18.
Důležitý je zjistit, jestli ti ve třmenu po zabrždění a odbrždění zůstává tlak nebo ne. Pokud zůstává, je problém na straně ovládání, pokud nezůstává, je trabl někde ve vedení nebo ve třmenu (manžeta). Povol odvzdušňovák a uvidíš, jak se to chová.
Páka musí mít volný chod, než začne tlačit na pístek v pracovním válečku, stačí pár mm.
Pokud by byla poškozená (uvnitř) hadice, měl by jít i pístek hodně těžko zatlačit rukou.
Ve Fordu jsem 3 roky dělal. Ale možná jsi první výjimka .
Janek píše: O "diagnostice" závady napsal už Lubon v příspěvku no. 18.
Důležitý je zjistit, jestli ti ve třmenu po zabrždění a odbrždění zůstává tlak nebo ne. Pokud zůstává, je problém na straně ovládání, pokud nezůstává, je trabl někde ve vedení nebo ve třmenu (manžeta). Povol odvzdušňovák a uvidíš, jak se to chová.
Páka musí mít volný chod, než začne tlačit na pístek v pracovním válečku, stačí pár mm.
Pokud by byla poškozená (uvnitř) hadice, měl by jít i pístek hodně těžko zatlačit rukou.
Bohuzel ted nemam nikoho kdo by mi motorku naklonil na stojan
Rukou skoro nejdou desticky odtlacit od kotouce, musim pacit plochym sroubovakem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
SirIndy píše: Zacalo to samo od sebe - ta brzdovka se tam prece nenamnozila Leda by to bylo necim jinym, to jsem pri cisteni odstranil a vytvoril ten problem znovu danim moc brzdovky... Paka je myslim v poradku, myslis jako ze by se uplne nevracela? Jak to poznam jestli to dela ta paka a ne neco jinyho?
Hele nevím cos jak dělal krok po kroku, ale pokud si vyndal sjetý desky, zatlačil pístky a dal nový desky, tak brzdovka v nádobce prostě logicky přibude. A pokud jí jem tam najednou moc, způsobí ti to tenhle problém. Ta neprůchodnost hadic se mi moc nezdá...nikdy jsem o tom u motorky ještě neslyšel, ale taky nejsem vševěd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustale se brousi desticky o kotouc
Dave81 píše: Hele nevím cos jak dělal krok po kroku, ale pokud si vyndal sjetý desky, zatlačil pístky a dal nový desky, tak brzdovka v nádobce prostě logicky přibude. A pokud jí jem tam najednou moc, způsobí ti to tenhle problém. Ta neprůchodnost hadic se mi moc nezdá...nikdy jsem o tom u motorky ještě neslyšel, ale taky nejsem vševěd.
Ale to je prave to ze ja desky nemenil, zacalo to samo od sebe!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oblecenie k V-stromu pre zaciatocnika Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 28 | Včera v 21:49 abgx1 |
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom | NoAngel | 16 | 30.10.2024 v 17:23 Peppi |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 16 | 22.10.2024 v 19:58 abgx1 |
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom | Sally06 | 0 | 9.10.2024 v 07:18 Sally06 |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |