1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
maras píše: by mě zajmalo, co by jim z toho udělalo nějaké EXC, WR apod. které v TP má kolem 5kw To bych teda chytat nechtěl
ona to neni brzda, nemeri to vykon.. je to proste jen "certifikovany meric otacek kola" vyslo by to skoro na stejno kdyby to meli na stojanku a koukali na tacho kolik to vytahne:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
dj_hroch píše: prackarr> Ano, ale na to je nejjednodušší přece jednoduše neškrtit - odpadají všechny problémy. Současných 25 kW je hodnota vycucaná z prstu, uplně k ničemu a pouze zbožné přání zákonodárce. Žádná taková mašina neexistuje, i všechny nejběžnější půllitry jsou 30 - 40 kW typově. Stanovit reálné hodnoty (objem, výkon, cokoliv) které typově splňují nějaké běžné stroje střední třídy, musí zvládnout kdokoliv s možností letmého nahlédnutí do katalogu motocyklů a registrů vozidel
Ale to já přece už psal o něco výše,ne?
Jsem taky proti 25kW. Žádné škrcení a podobný kraviny,na kterých zase jen někdo mastí svoji kapsu. (za sadu,za razítko apod.)
Jsem pro omezení v základu. Takže třeba do 500ccm dvouválce a víceválce a do 650 jednoválce apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
assassin píše: tak snad logictejsi je ze si svoje deti hlidaj rodice ne? to ze se dite k takovy motorce dostane nebo ji dokonce vlastni je snad selhani rodicu... pripad ze si ji nekde tajne od nekoho pujci a stane se pruser, ten se nevylouci ani kdyz po tom policie tvrde pujde, takze doufam ze tohle tu nebudete vytahovat jako proti argument.
ad legislativni urceni kdo na cem muze jezdit.. 25kW treba na R1 je spatne, proste zacatecnicky moto ala GS500, CB500 apod bych snad ani neskrtil... proste to rozdelit na motorky ktery jo a ktery ne, klido je muzou roztridit i kus po kusu do jmenyho seznamu, stejne mame uredniku jako sracek co se flakaj tak at aspon neco delaj...
Ano,je to selhání rodičů. Ale tady nejde jen o děti. 18 letej borec je přece z hlediska legislativy mimo vliv rodičů. Proto si myslím,že by tu měl zafungovat ten stát. Stejně jako u aut.
A.n.d.r.y- to není argument,kde bys na to vzal. Já si v 17ti a za komančů ušetřil 10.000kčs na motorku. Víš,co to tenkrát bylo peněz? Dneska si na brigádě vydělatr na motorku není problém. Dostupnost/nedostupnost není kritérium,kritérium je prostě omezení zákonem.
A to,že u aut to omezení není,není argument pro to,že by nemělo být u motorek. Naopak,mělo by být i u těch aut.
Pokud se zabije floutek sám,jeho problém,ač trpí rodina ale nechci,aby takovej frajírek zabil třeba mě,nebo moje děcko.
dejf. píše: assassin> no ale slysel sem, ze tyhle podobny valce maj i na mereni vykonu, treba rakusaci, nemci...rad bych se votom dozvedel vic
jo pojizdna brzda existuje.. ostatne spousta lidi ji taha po srazech .. tak proc ne policie ze jo... ale je to uz o dost vetsi zarizeni...
prackarr píše: Ano,je to selhání rodičů. Ale tady nejde jen o děti. 18 letej borec je přece z hlediska legislativy mimo vliv rodičů. Proto si myslím,že by tu měl zafungovat ten stát. Stejně jako u aut.
A.n.d.r.y- to není argument,kde bys na to vzal. Já si v 17ti a za komančů ušetřil 10.000kčs na motorku. Víš,co to tenkrát bylo peněz? Dneska si na brigádě vydělatr na motorku není problém. Dostupnost/nedostupnost není kritérium,kritérium je prostě omezení zákonem.
A to,že u aut to omezení není,není argument pro to,že by nemělo být u motorek. Naopak,mělo by být i u těch aut.
Pokud se zabije floutek sám,jeho problém,ač trpí rodina ale nechci,aby takovej frajírek zabil třeba mě,nebo moje děcko.
jo to mas pravdu, uplne ze vlivu rodicu ale vetsinou lidi nebejvaj a ti co maj v 18ti na novy litrovy gsxr malokdy ziji uz delsi domu na vlastni ucet.... nerikam ze to neni mozny...
a k tomu omezovani, souhlasim ze pro zacatecnika bude lepsi naka jina motorka nez seskrcenej supersport... ale jestli ma to omezeni naky znatelny vysledky ohledne nehod atd netusim, vim urcite ze se tu dost prekupnicku a urednicku nakapsovalo na 25kW a dost kluku jezdi na strelach s 25kW v papirech...
a ty uskrceny auta.. no tezko rict jestli to silny auto vylozene podnecuje nebezpecnou jizdu .. ja myslim ze az tolik ne, u nas v hovezich letech bourali skoro vsichni mi kamosi.. skodovky, ziguly apod litaly pres strechu po pangejtech.. to ze auto nepojede z 0-100 za 6 vterin neznamena ze se dotycnej nepokusi projet zatacku co se jezdi bezne 70 stovkou... to same akcni predjizdeni mu asi taky nikdo nezakaze a s 40kW autem asi moc bezpecnej takovej manevr taky nebude... u nas se nadavno zabili kluci, cituji titulky z novin"ve starsim silnem bmw" to bawo byla 316ka s vykonem kterej dneska maj vsechny nakupni tasky ala fabie.. takze tam asi neni moc co omezovat ... proste jen delal blbosti a mel smulu - jako je delal spousta znas, jen sme meli vic stesti ... jako kdyz si vzpomenu co sme na vesnici se vsema tema skodaranama apod delali, kdybych to tu sepsal tak tu nekteri mravokarci budou tvrdit ze bych mel davnoi sedet na dozivoti.....
1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
A nevím proč je 101 lidí pro to aby to bylo i u nás. Vždyť každý jezdil na Stadionovi ,Babettě ,Jawě 50, Simsonovi a to všechny tyhle motorky jedou víc než 50km/h a sami jste s tím lítali co to dalo a teď by jste to chtěli omezovat . Jestli to není jen pro to že se 101 lidem stalo že jeli na svojí motorce s obsahem nad 500ccm po městě 50km/h a nějaký kluk co má Am dal svojí motorce oves a předjel vás .
jean192>
Inak nechápem, prečo sa vám zdá 25kW, preboha, šak 35kW mala škoda 120 - auto pre 5 ľudí, sami tu píšete, že 25kW motorky atakujú 170km/h
Pleteš hrušky s jabkama 25 kW se nám nezdá pouze pro to, že jednoduše žádná mašina typově do 25 kW v základu neexistuje - dostupné půllitry jako Suzuki GS 500 má 34 kW, ER5 podobně, CB500 kolem 40. Stanovila se nesmyslná hodnota a začal celý šaškec se škrtícíma sadama, "25 kW v TP" apod. To možná stanovil nějaký omezenec, před 30 lety tu skutečně akorát byly Jawky 350 se 17 kW. Nicméně pravidla musí být taková, aby nedělalo problém je víceméně dodržovat. Dneska je na trhu k dispozici přehršel japonců plus nepočítaně ojetin, a mladí jsou vedeni už od mala k ojebávání pravidel - "25 kW" je nedostatkové či "luxusní" zboží. Plus jsou dalším jevem zhovadilosti typu 25 kW SS. Tohle fakt ne
1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
BTW např. pojišťovnám nečinilo nejmenší problém si před léty udělat analýzu, že na trhu začíná kvůli skupině od 1.4l je velká poptávka po autech 1.3l a až jich jezdil nezanedbatelný počet, skupiny se prostě změnily. No, pojišťovny jsou schopny zjistit, co tady jezdí, ale ouředníčci ne? Tož kde to jsme!
1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
Spíše naopak,ne? Pokud je omezení do-dejme tomu 35kW,tak at výrobce vyrobí 35kW motorku a ne,že se zákon udělá na 74kW,protože jezdí 74kW motorky,nemyslíš?
Naposledy editováno 02.08.2011 17:24:11
Naposledy editováno 02.08.2011 18:16:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
Asi takhle: jsou nějaké předpisy např. u aut jak má být vysoko spz, jak má vypadat, že součástí výbavy musí být rezerva a cokoliv dalšího. Výrobce stejně otipuje samolepící spz, rezervu ani neosadí, a české zákony co? Stejně se přizpůsobí, bo to jinak nejde! Kdyby se tyhle nesmysly neupravovaly, tak dodnes jezdíme na otipovaných "Ečkem" vybavených dřevěných kolech obitých plechem, protože to kdysi bylo nejlepší co je. Dodnes jezdíme 5 km/h s blbcem před vozem, protože přece také platil "praporkový zákon" bo někoho zrovna napadlo, že to je dobré. A zákony se přece co? Mají dodržovat V extrému dodnes by musely jezdit pouze vozy, které připomínají koně aby se jich kůň nelekl, protože to tak kdysi též bylo. A to je co? K hovnu - bo koňa v 99% případů ani nepotkáš
Tohle je jen na meření rychlosti jestli to +-sedi s techničákem,myslím ze se to na velke motorky pouzit ani neda kvuli omezovači. Motorka neni ve stojanu skoto vubec chytlá jen nejakym zarizenim skrz ráfek.
Jinak ty sady za 8 000-10 000kč je hodne,meli by to udelat na čestne prohlasení. Stejne si to kazdy kdo to ma oficialne uškrcene sám vydela,nebo v servisu za par stovek.
př: Prohlasu ji ze motoxxxx ma mezeno vykon na xxx a zodpovidam za jakekoliv nasled pri nehode pri nedodrzeni bla bla bla....
na druhou stranu musím uznat že právě ta věková skupina 16-21 zaviní nebo se účastní naprostýho minima nehod, oni jsou to většinou ti blbci 30-45 co mašinu nikdy neměli ale najednou mají potřebu si něco dokazovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
prackarr píše: dj_hroch> a ty si myslíš,že omezení výkonem je jen záležitost ČR?
To sice ne, ale každej má ty limity jinak a my je máme víc na hlavu než zbytek. Takže pokud budou dělat slabší kus, tak podle většiny a u nás to neprojde a bude se stejně škrtit.
1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
prackarr píše: škrtit se bude jen tehdy,pokud to dovolí zákon...
Pak tady nebude nic, tuhle kategorii si nebude dělat nikdo (mimo zabijáků na otevřenejch 125) a bude se z dvác přesedat rovnou na litry. Takže sice ve vyšším věku, ale bez praxe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
Enthropy píše: Pak tady nebude nic, tuhle kategorii si nebude dělat nikdo (mimo zabijáků na otevřenejch 125) a bude se z dvác přesedat rovnou na litry. Takže sice ve vyšším věku, ale bez praxe.
To se mýlíš. Pokud by byla kategorie podle obsahu,tak by se do každé skupiny vešlo motorek dost. To ale nesmí 18letej "profík" tvrdit,že půllitr nejede,zvlášť když má najeto tolik,co každej druhej nacouváno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
prackarr píše: To se mýlíš. Pokud by byla kategorie podle obsahu,tak by se do každé skupiny vešlo motorek dost. To ale nesmí 18letej "profík" tvrdit,že půllitr nejede,zvlášť když má najeto tolik,co každej druhej nacouváno.
Jenomže i mezi půllitrama se najdou kousky, co jsou na cucáka až moc ostrý. Osobně bych viděl kategorie (všechno bez omezování maximálkou a výkonem) do 50ccm, do 125ccm, do 250ccm, do 500ccm (nutný dejme tomu dva roky na 250) a bez omezení (dva roky na půllitru).
Enthropy píše: Jenomže i mezi půllitrama se najdou kousky, co jsou na cucáka až moc ostrý. Osobně bych viděl kategorie (všechno bez omezování maximálkou a výkonem) do 50ccm, do 125ccm, do 250ccm, do 500ccm (nutný dejme tomu dva roky na 250) a bez omezení (dva roky na půllitru).
Já bych zohledňoval počet válců. U jednoválce klidně 650, u více válců 500. A fertik.