globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nizozemci se s tím neserou
 
1.8.2011 v 18:38
Zatímco v ČR jezdí padesátky "jakože" 45km/h ale ve skutečnosti i 100km/h a každému je to ukradené,v Nizozemsku jsou hlídky zaměřené speciálně na mladé řidiče jestli motku opravdu uškrcenou mají.No moc těm chlapcům nezávidím,než jezdit 40 radši vemu kolo.Co vy na to,nemaj to tam až moc přísný?




Anketa: Je to od nich až moc přísné?
ANO
42%
156
NE není chtěl bych to i v ČR
58%
219

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 13:04 | Nahoru | #91
by mě zajmalo, co by jim z toho udělalo nějaké EXC, WR apod. které v TP má kolem 5kw To bych teda chytat nechtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 13:30 | Nahoru | #92

maras píše: by mě zajmalo, co by jim z toho udělalo nějaké EXC, WR apod. které v TP má kolem 5kw To bych teda chytat nechtěl



ona to neni brzda, nemeri to vykon.. je to proste jen "certifikovany meric otacek kola" vyslo by to skoro na stejno kdyby to meli na stojanku a koukali na tacho kolik to vytahne:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 13:55 | Nahoru | #93
assassin> no ale slysel sem, ze tyhle podobny valce maj i na mereni vykonu, treba rakusaci, nemci...rad bych se votom dozvedel vic

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 14:03 | Nahoru | #94
V čem je problém ??? Stačí se podívat do TP a hotovo

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 14:07 | Nahoru | #95

Alen píše: V čem je problém ??? Stačí se podívat do TP a hotovo



To nefunguje ani u té mé stoleté popelnice, natož u "zaškrcené" rakety na dvou kolech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 14:13 | Nahoru | #96

dj_hroch píše: prackarr> Ano, ale na to je nejjednodušší přece jednoduše neškrtit - odpadají všechny problémy. Současných 25 kW je hodnota vycucaná z prstu, uplně k ničemu a pouze zbožné přání zákonodárce. Žádná taková mašina neexistuje, i všechny nejběžnější půllitry jsou 30 - 40 kW typově. Stanovit reálné hodnoty (objem, výkon, cokoliv) které typově splňují nějaké běžné stroje střední třídy, musí zvládnout kdokoliv s možností letmého nahlédnutí do katalogu motocyklů a registrů vozidel


Ale to já přece už psal o něco výše,ne?
Jsem taky proti 25kW. Žádné škrcení a podobný kraviny,na kterých zase jen někdo mastí svoji kapsu. (za sadu,za razítko apod.)
Jsem pro omezení v základu. Takže třeba do 500ccm dvouválce a víceválce a do 650 jednoválce apod.

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 14:14 | Nahoru | #97
"A já bych ty internety zakázala." Celú triedu AM 50ccm zrušiť, minimum na cesty by som pustil 125ccm. Nakoniec 70ccm 2t motor je daleko nebezpečnejší ako 4t 125 ccm. Inak nechápem, prečo sa vám zdá 25kW, preboha, šak 35kW mala škoda 120 - auto pre 5 ľudí, sami tu píšete, že 25kW motorky atakujú 170km/h. Podľa mňa by mali mať zasraní blokované aj autá, aj ked tých 59kW zo západu mi príde trocha nebezpečne málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 14:18 | Nahoru | #98

assassin píše: tak snad logictejsi je ze si svoje deti hlidaj rodice ne? to ze se dite k takovy motorce dostane nebo ji dokonce vlastni je snad selhani rodicu... pripad ze si ji nekde tajne od nekoho pujci a stane se pruser, ten se nevylouci ani kdyz po tom policie tvrde pujde, takze doufam ze tohle tu nebudete vytahovat jako proti argument.

ad legislativni urceni kdo na cem muze jezdit.. 25kW treba na R1 je spatne, proste zacatecnicky moto ala GS500, CB500 apod bych snad ani neskrtil... proste to rozdelit na motorky ktery jo a ktery ne, klido je muzou roztridit i kus po kusu do jmenyho seznamu, stejne mame uredniku jako sracek co se flakaj tak at aspon neco delaj...


Ano,je to selhání rodičů. Ale tady nejde jen o děti. 18 letej borec je přece z hlediska legislativy mimo vliv rodičů. Proto si myslím,že by tu měl zafungovat ten stát. Stejně jako u aut.
A.n.d.r.y- to není argument,kde bys na to vzal. Já si v 17ti a za komančů ušetřil 10.000kčs na motorku. Víš,co to tenkrát bylo peněz? Dneska si na brigádě vydělatr na motorku není problém. Dostupnost/nedostupnost není kritérium,kritérium je prostě omezení zákonem.
A to,že u aut to omezení není,není argument pro to,že by nemělo být u motorek. Naopak,mělo by být i u těch aut.
Pokud se zabije floutek sám,jeho problém,ač trpí rodina ale nechci,aby takovej frajírek zabil třeba mě,nebo moje děcko.

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 14:26 | Nahoru | #99

dejf. píše: assassin> no ale slysel sem, ze tyhle podobny valce maj i na mereni vykonu, treba rakusaci, nemci...rad bych se votom dozvedel vic



jo pojizdna brzda existuje.. ostatne spousta lidi ji taha po srazech .. tak proc ne policie ze jo... ale je to uz o dost vetsi zarizeni...

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 14:36 | Nahoru | #100

prackarr píše: Ano,je to selhání rodičů. Ale tady nejde jen o děti. 18 letej borec je přece z hlediska legislativy mimo vliv rodičů. Proto si myslím,že by tu měl zafungovat ten stát. Stejně jako u aut.
A.n.d.r.y- to není argument,kde bys na to vzal. Já si v 17ti a za komančů ušetřil 10.000kčs na motorku. Víš,co to tenkrát bylo peněz? Dneska si na brigádě vydělatr na motorku není problém. Dostupnost/nedostupnost není kritérium,kritérium je prostě omezení zákonem.
A to,že u aut to omezení není,není argument pro to,že by nemělo být u motorek. Naopak,mělo by být i u těch aut.
Pokud se zabije floutek sám,jeho problém,ač trpí rodina ale nechci,aby takovej frajírek zabil třeba mě,nebo moje děcko.



jo to mas pravdu, uplne ze vlivu rodicu ale vetsinou lidi nebejvaj a ti co maj v 18ti na novy litrovy gsxr malokdy ziji uz delsi domu na vlastni ucet.... nerikam ze to neni mozny...

a k tomu omezovani, souhlasim ze pro zacatecnika bude lepsi naka jina motorka nez seskrcenej supersport... ale jestli ma to omezeni naky znatelny vysledky ohledne nehod atd netusim, vim urcite ze se tu dost prekupnicku a urednicku nakapsovalo na 25kW a dost kluku jezdi na strelach s 25kW v papirech...
a ty uskrceny auta.. no tezko rict jestli to silny auto vylozene podnecuje nebezpecnou jizdu .. ja myslim ze az tolik ne, u nas v hovezich letech bourali skoro vsichni mi kamosi.. skodovky, ziguly apod litaly pres strechu po pangejtech.. to ze auto nepojede z 0-100 za 6 vterin neznamena ze se dotycnej nepokusi projet zatacku co se jezdi bezne 70 stovkou... to same akcni predjizdeni mu asi taky nikdo nezakaze a s 40kW autem asi moc bezpecnej takovej manevr taky nebude... u nas se nadavno zabili kluci, cituji titulky z novin"ve starsim silnem bmw" to bawo byla 316ka s vykonem kterej dneska maj vsechny nakupni tasky ala fabie.. takze tam asi neni moc co omezovat ... proste jen delal blbosti a mel smulu - jako je delal spousta znas, jen sme meli vic stesti ... jako kdyz si vzpomenu co sme na vesnici se vsema tema skodaranama apod delali, kdybych to tu sepsal tak tu nekteri mravokarci budou tvrdit ze bych mel davnoi sedet na dozivoti.....

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 14:46 | Nahoru | #101
Máte pravdu, ale ne omezovat to roky? Mělo by to být omezené podle schopností, ale zase to jde těžko...
Já mám taky víc než 25Kw ,ale i na Er5 bych jezdil stejně

Naposledy editováno 02.08.2011 14:47:33

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 15:02 | Nahoru | #102
podle mě v čr nejezdí tolik skutrů na mládež jako jinde v EU hlavně ve velkejch městech ,
jinak běžná praxe tohle dělají v něm , rakousku atd , ale spíš v těch hyperměstech kde je skutru jak namr....no

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 15:28 | Nahoru | #103
Kdo dneska jede 45km/h, tak se jednoduše v provozu nechytne. I v Praze pokud jedeš 45, tak si většinou nejpomalejší.Mimo město když si vytáhnu pionýra na projížďku, tak sem akorát brzda pro ostatní, kolikrát se mi stalo,že jsme byli na silnici vedle sebe tři. Auto,který mě neopatrně začne předjíždět,auto v protisměru a já skoro v příkopu...

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 16:38 | Nahoru | #104
v čr bych to nechtěl ani za piču na skutru jezdim a dobře vím že jezdit do 45 km/h je v dnešním provozu sebevražda než to roztahnete na tech 45 tak vas předjíždí kamiony a autobusi a fšem akorat zavazite....

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 16:39 | Nahoru | #105
Co si ti blbečci nevymyslí to je hrůza. Vůbec nechápu ten jejich zákon ,ten kdo ho vymyslel nikdy motorku neviděl a ani na jí nejel. Protože by věděl že když pojede 40km/h ho bude předjíždět 5 kamionů (a to nemluvím ještě o autech ) a ti pojedou 80km/h a navíc když řidič motorky bude vážit 60kg tak to s ním jen zavlaje. Já bych byl spíš pro to ať Am jede třeba 70 bude to lepší protože nebude brzdit provoz a tím pádem ho nebude úplně každý předjíždět.
A nevím proč je 101 lidí pro to aby to bylo i u nás. Vždyť každý jezdil na Stadionovi ,Babettě ,Jawě 50, Simsonovi a to všechny tyhle motorky jedou víc než 50km/h a sami jste s tím lítali co to dalo a teď by jste to chtěli omezovat . Jestli to není jen pro to že se 101 lidem stalo že jeli na svojí motorce s obsahem nad 500ccm po městě 50km/h a nějaký kluk co má Am dal svojí motorce oves a předjel vás .

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 16:50 | Nahoru | #106
prackarr> Ano, plný souhlas. Plus také když už, tak zrušit nesmyslné omezení na rychlost pro 50 ccm - v provozu to vytváří akorát nebezpečné situace a je to přežitek.

jean192>

Inak nechápem, prečo sa vám zdá 25kW, preboha, šak 35kW mala škoda 120 - auto pre 5 ľudí, sami tu píšete, že 25kW motorky atakujú 170km/h



Pleteš hrušky s jabkama 25 kW se nám nezdá pouze pro to, že jednoduše žádná mašina typově do 25 kW v základu neexistuje - dostupné půllitry jako Suzuki GS 500 má 34 kW, ER5 podobně, CB500 kolem 40. Stanovila se nesmyslná hodnota a začal celý šaškec se škrtícíma sadama, "25 kW v TP" apod. To možná stanovil nějaký omezenec, před 30 lety tu skutečně akorát byly Jawky 350 se 17 kW. Nicméně pravidla musí být taková, aby nedělalo problém je víceméně dodržovat. Dneska je na trhu k dispozici přehršel japonců plus nepočítaně ojetin, a mladí jsou vedeni už od mala k ojebávání pravidel - "25 kW" je nedostatkové či "luxusní" zboží. Plus jsou dalším jevem zhovadilosti typu 25 kW SS. Tohle fakt ne

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 17:02 | Nahoru | #107
dj hroch, ale to je zase chyba tých vymrdancov tam hore, že kvôli zmene výkonu na 25kW musíš obehnúť xy úradov kvôli zápisu do TP. Keby sa to dalo spraviť jednoducho ako zakomančov na zápis ťažného - servis dal štempel, že to tam je namontované a správne a policajt dal štempel do TP, že to tak je. A bolo.

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 17:08 | Nahoru | #108
jean192> Ne, prostě je to nesmysl Nařízení se musí jednoduše přizpůsobovat situaci v provozu, společnosti, na trhu a tak dále.

BTW např. pojišťovnám nečinilo nejmenší problém si před léty udělat analýzu, že na trhu začíná kvůli skupině od 1.4l je velká poptávka po autech 1.3l a až jich jezdil nezanedbatelný počet, skupiny se prostě změnily. No, pojišťovny jsou schopny zjistit, co tady jezdí, ale ouředníčci ne? Tož kde to jsme!

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 17:24 | Nahoru | #109
dj hrochu- ty jsi vedle,jak ta jedle. Proč by se měly přizpůsobovat zákony tomu,co jezdí?
Spíše naopak,ne? Pokud je omezení do-dejme tomu 35kW,tak at výrobce vyrobí 35kW motorku a ne,že se zákon udělá na 74kW,protože jezdí 74kW motorky,nemyslíš?

Naposledy editováno 02.08.2011 17:24:11

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 18:16 | Nahoru | #110
Já bych do toho ještě zasadil faktor ten, že když mladej se strojem 45km/h, pojede za někým ještě pomalejším, bude ho chtít předjet, např.: mezi obcemi, začne předjíždět, bude v úrovni poloviny auta, plechovkářovi rupne v bedně, začne taky přidávat, (to se mě se stává bežně každej den..) náhle se v protisměru objeví auto, moto nemá sílu, víc nevytočí, a hotovo.

Naposledy editováno 02.08.2011 18:16:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 19:36 | Nahoru | #111
prackarr> Mno - osobně tipuji, že nějakým japoncům, amíkům, špagetám, ... ostatním ... je jakási pochybná země o rozloze průměrného velkoměsta tamhle kdesi, co ani neumí pojmenovat, relativně u zadnice. Jawa defakto neexistuje, tož by mě faaakt zajímalo, kdo ty spešl "mašiny pouze pro česká specifiká" bude přizpůsobovat a proč

Asi takhle: jsou nějaké předpisy např. u aut jak má být vysoko spz, jak má vypadat, že součástí výbavy musí být rezerva a cokoliv dalšího. Výrobce stejně otipuje samolepící spz, rezervu ani neosadí, a české zákony co? Stejně se přizpůsobí, bo to jinak nejde! Kdyby se tyhle nesmysly neupravovaly, tak dodnes jezdíme na otipovaných "Ečkem" vybavených dřevěných kolech obitých plechem, protože to kdysi bylo nejlepší co je. Dodnes jezdíme 5 km/h s blbcem před vozem, protože přece také platil "praporkový zákon" bo někoho zrovna napadlo, že to je dobré. A zákony se přece co? Mají dodržovat V extrému dodnes by musely jezdit pouze vozy, které připomínají koně aby se jich kůň nelekl, protože to tak kdysi též bylo. A to je co? K hovnu - bo koňa v 99% případů ani nepotkáš

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 19:38 | Nahoru | #112
Mozna je to tu psane,ale preci.
Tohle je jen na meření rychlosti jestli to +-sedi s techničákem,myslím ze se to na velke motorky pouzit ani neda kvuli omezovači. Motorka neni ve stojanu skoto vubec chytlá jen nejakym zarizenim skrz ráfek.
Jinak ty sady za 8 000-10 000kč je hodne,meli by to udelat na čestne prohlasení. Stejne si to kazdy kdo to ma oficialne uškrcene sám vydela,nebo v servisu za par stovek.
př: Prohlasu ji ze motoxxxx ma mezeno vykon na xxx a zodpovidam za jakekoliv nasled pri nehode pri nedodrzeni bla bla bla....

Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 19:53 | Nahoru | #113
to jsou všechny ty R1 25kW v TP

na druhou stranu musím uznat že právě ta věková skupina 16-21 zaviní nebo se účastní naprostýho minima nehod, oni jsou to většinou ti blbci 30-45 co mašinu nikdy neměli ale najednou mají potřebu si něco dokazovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 19:57 | Nahoru | #114
dj_hroch> a ty si myslíš,že omezení výkonem je jen záležitost ČR?

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 20:07 | Nahoru | #115

prackarr píše: dj_hroch> a ty si myslíš,že omezení výkonem je jen záležitost ČR?



To sice ne, ale každej má ty limity jinak a my je máme víc na hlavu než zbytek. Takže pokud budou dělat slabší kus, tak podle většiny a u nás to neprojde a bude se stejně škrtit.

1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 20:18 | Nahoru | #116
škrtit se bude jen tehdy,pokud to dovolí zákon...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 20:23 | Nahoru | #117

prackarr píše: škrtit se bude jen tehdy,pokud to dovolí zákon...



Pak tady nebude nic, tuhle kategorii si nebude dělat nikdo (mimo zabijáků na otevřenejch 125) a bude se z dvác přesedat rovnou na litry. Takže sice ve vyšším věku, ale bez praxe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 20:25 | Nahoru | #118

Enthropy píše: Pak tady nebude nic, tuhle kategorii si nebude dělat nikdo (mimo zabijáků na otevřenejch 125) a bude se z dvác přesedat rovnou na litry. Takže sice ve vyšším věku, ale bez praxe.


To se mýlíš. Pokud by byla kategorie podle obsahu,tak by se do každé skupiny vešlo motorek dost. To ale nesmí 18letej "profík" tvrdit,že půllitr nejede,zvlášť když má najeto tolik,co každej druhej nacouváno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 20:33 | Nahoru | #119

prackarr píše: To se mýlíš. Pokud by byla kategorie podle obsahu,tak by se do každé skupiny vešlo motorek dost. To ale nesmí 18letej "profík" tvrdit,že půllitr nejede,zvlášť když má najeto tolik,co každej druhej nacouváno.



Jenomže i mezi půllitrama se najdou kousky, co jsou na cucáka až moc ostrý. Osobně bych viděl kategorie (všechno bez omezování maximálkou a výkonem) do 50ccm, do 125ccm, do 250ccm, do 500ccm (nutný dejme tomu dva roky na 250) a bez omezení (dva roky na půllitru).

(reakce na) Nizozemci se s tím neserou

2.8.2011 v 20:36 | Nahoru | #120

Enthropy píše: Jenomže i mezi půllitrama se najdou kousky, co jsou na cucáka až moc ostrý. Osobně bych viděl kategorie (všechno bez omezování maximálkou a výkonem) do 50ccm, do 125ccm, do 250ccm, do 500ccm (nutný dejme tomu dva roky na 250) a bez omezení (dva roky na půllitru).


Já bych zohledňoval počet válců. U jednoválce klidně 650, u více válců 500. A fertik.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist