1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
dj_hroch píše: prackarr> Ano, ale na to je nejjednodušší přece jednoduše neškrtit - odpadají všechny problémy. Současných 25 kW je hodnota vycucaná z prstu, uplně k ničemu a pouze zbožné přání zákonodárce. Žádná taková mašina neexistuje, i všechny nejběžnější půllitry jsou 30 - 40 kW typově. Stanovit reálné hodnoty (objem, výkon, cokoliv) které typově splňují nějaké běžné stroje střední třídy, musí zvládnout kdokoliv s možností letmého nahlédnutí do katalogu motocyklů a registrů vozidel
Ale to já přece už psal o něco výše,ne?
Jsem taky proti 25kW. Žádné škrcení a podobný kraviny,na kterých zase jen někdo mastí svoji kapsu. (za sadu,za razítko apod.)
Jsem pro omezení v základu. Takže třeba do 500ccm dvouválce a víceválce a do 650 jednoválce apod.
jean192>
Inak nechápem, prečo sa vám zdá 25kW, preboha, šak 35kW mala škoda 120 - auto pre 5 ľudí, sami tu píšete, že 25kW motorky atakujú 170km/h
Pleteš hrušky s jabkama 25 kW se nám nezdá pouze pro to, že jednoduše žádná mašina typově do 25 kW v základu neexistuje - dostupné půllitry jako Suzuki GS 500 má 34 kW, ER5 podobně, CB500 kolem 40. Stanovila se nesmyslná hodnota a začal celý šaškec se škrtícíma sadama, "25 kW v TP" apod. To možná stanovil nějaký omezenec, před 30 lety tu skutečně akorát byly Jawky 350 se 17 kW. Nicméně pravidla musí být taková, aby nedělalo problém je víceméně dodržovat. Dneska je na trhu k dispozici přehršel japonců plus nepočítaně ojetin, a mladí jsou vedeni už od mala k ojebávání pravidel - "25 kW" je nedostatkové či "luxusní" zboží. Plus jsou dalším jevem zhovadilosti typu 25 kW SS. Tohle fakt ne