1 reakcí na tento příspěvek 190/55 na Faroše
1 reakcí na tento příspěvek 190/55 na Faroše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
www.gearingcommander.com
Třeba v mým případě:
- 190/50, převod 17/40, rychlost v 10 tis. ot. na 6 kvalt 299.1 km/h (orig.)
- 190/55, převod 17/40, rychlost v 10 tis. ot. na 6 kvalt 308.2 km/h
..takže by bylo ideální doladit to rozetou se 41 zubama..
- 190/55, převod 17/41, rychlost v 10 tis. ot. na 6 kvalt 300.7 km/h (to už považuju za zanedbatelnej rozdíl proti původnímu)
..na druhou stranu 16/40 sice sníží "maximálku" (ve zmíněnejch 10 tis. ot. podle GC, proto uvozovky) na 290.1 km/h, ale zase motorku trochu posílí - proč ne..
(to jen tak pro info, když už jsem se tím nedávno zabýval)
Naposledy editováno 28.07.2011 10:41:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
Fugo píše: je ofiko papír od výrobce pneumatik, s jejich logem, jejich razítky, stejně jako když koupíš alu kola a dostaneš k tomu papír o homologaci od Alcar zde v čr.
Já vím,ale pokud není úřední debil,bude chtít údaj výrobce,ten je směrodatnej,motorka je nějak konstruovaná a nastavená....Pokud by to uznali,tak prima,ale moc tomu nevěřím.Osobně bych ho spíš obměkčil litrem...
Rod píše: verybusy> ladil bych spíš zuby na rozetě než na pastorku, takovej rozdíl tam nebude..
www.gearingcommander.com
Třeba v mým případě:
- 190/50, převod 17/40, rychlost v 10 tis. ot. na 6 kvalt 299.1 km/h (orig.)
- 190/55, převod 17/40, rychlost v 10 tis. ot. na 6 kvalt 308.2 km/h
..takže by bylo ideální doladit to rozetou se 41 zubama..
- 190/55, převod 17/41, rychlost v 10 tis. ot. na 6 kvalt 300.7 km/h (to už považuju za zanedbatelnej rozdíl proti původnímu)
..na druhou stranu 16/40 sice sníží "maximálku" (ve zmíněnejch 10 tis. ot. podle GC, proto uvozovky) na 290.1 km/h, ale zase motorku trochu posílí - proč ne..
(to jen tak pro info, když už jsem se tím nedávno zabýval)
Jo,dík. Vím,že ten rozdíl není adekvátní,zub na pastorku mi dělá 6% odchylku,zatímco 55kovej profil kolem 2%.Společně s běžnou odchylkou tacho by to mělo dávat celkem reálný číslo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
verybusy píše: Já vím,ale pokud není úřední debil,bude chtít údaj výrobce,ten je směrodatnej,motorka je nějak konstruovaná a nastavená....Pokud by to uznali,tak prima,ale moc tomu nevěřím.Osobně bych ho spíš obměkčil litrem...
u aut se to tak dela, vyrobce pneumatik si zajisti zjisteni jejich fungovani na danem stroji a vystavi o tom protokol... je to v zajmu vyrobce pneu aby jeho modernejsi a lepsi pneu sli dat i na starsi auta/motorky.. kde urcite neprinesou sebou problemy, ale je tam jen problem s papirovanim....
vyrobce vozidla do toho asi nemuzes tahat.. chtit po honde treba aby na svym treba 10let starym modelu zkousel novy pneu 10ti ruznejch vyrobcu a vystavila o tom potvrzeni asi nepujde...
vyrobci pneumatik tohle udelej ve svym zajmu - prodaj pak ty pneu, vyrobce vozidla by z toho mel jen vydaje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
assassin píše: u aut se to tak dela, vyrobce pneumatik si zajisti zjisteni jejich fungovani na danem stroji a vystavi o tom protokol... je to v zajmu vyrobce pneu aby jeho modernejsi a lepsi pneu sli dat i na starsi auta/motorky.. kde urcite neprinesou sebou problemy, ale je tam jen problem s papirovanim....
vyrobce vozidla do toho asi nemuzes tahat.. chtit po honde treba aby na svym treba 10let starym modelu zkousel novy pneu 10ti ruznejch vyrobcu a vystavila o tom potvrzeni asi nepujde...
vyrobci pneumatik tohle udelej ve svym zajmu - prodaj pak ty pneu, vyrobce vozidla by z toho mel jen vydaje...
No jo,ale nejde přeci o typ a značku pneumatik (směsi a značka jsou libovolné),ale o alternativní rozměry,tudíž de facto technický stav vozidla,jehož jsou součástí.Výrobce pneumatik není žádná státní zkušebna,aby tohleto dokázali zlegalizovat a právě proto,že jsou hmotně zainteresovaní bych jim až tak nedůvěřoval....Tedy na postu úředníka.
Pokud to není úplně mimo,tak se většinou s výrobcem,nebo importérem dá něco vymyslet,i když i u nich chápu,že se snaží právně jistit a do ničeho zbytečnýho se nepouštět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
verybusy píše: No jo,ale nejde přeci o typ a značku pneumatik (směsi a značka jsou libovolné),ale o alternativní rozměry,tudíž de facto technický stav vozidla,jehož jsou součástí.Výrobce pneumatik není žádná státní zkušebna,aby tohleto dokázali zlegalizovat a právě proto,že jsou hmotně zainteresovaní bych jim až tak nedůvěřoval....Tedy na postu úředníka.
Pokud to není úplně mimo,tak se většinou s výrobcem,nebo importérem dá něco vymyslet,i když i u nich chápu,že se snaží právně jistit a do ničeho zbytečnýho se nepouštět.
ja mam za to ze prave vyrobce si zajisti to vyzkouseni ve statni zkusebne.. na zaklade toho je vydanej ten papir o kterym tu mluvi fugo a na jeho zaklade se zapisuji i alternativni rozmery kol/pneu.... teda takhle to funguje v nemecku, u aut ale tusim tohle funguje dost podobne i u nas... ono totiz v nemecku jina pneu vyjde nastejno jako alternativni rozmer.. tam jsou totiz vyrobcem schvalene k vozidlu primo pneu urcitych vyrobcu/typu... ja mam napr v TP proste dva druhy pneu od michelinu a conti tusim.. a v nemecku bych jiny pneu ikdyz spravnejch rozmeru nesmel provozovat kdybych je na zaklade toho papiru o kterem fugo mluvi nenechal ty pneu pripsat...
v nemeckym TP k motorce mam v poznamkach celou stranku ruznejch sportovnich pneu co se v te dobe delaly - puvodni majitel si je tam nechal dopsat, jinak by mohl obout jen ty MEZky co tam sou origo...
ono vubec v tomhle jsou trochu dal, tady nesmis nic, tam je na TUV technik kterej ti koukne na upravu cos udelal a rekne jestli je to mozny s tim jezdit nebo ne.. treba ram v aute.. na tom asi neni potreba nabourat 10aut ze vsech stran aby se mohlo vystavit schvaleni ze tam muze byt...
Naposledy editováno 28.07.2011 11:48:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
assassin píše: ja mam za to ze prave vyrobce si zajisti to vyzkouseni ve statni zkusebne.. na zaklade toho je vydanej ten papir o kterym tu mluvi fugo a na jeho zaklade se zapisuji i alternativni rozmery kol/pneu.... teda takhle to funguje v nemecku, u aut ale tusim tohle funguje dost podobne i u nas... ono totiz v nemecku jina pneu vyjde nastejno jako alternativni rozmer.. tam jsou totiz vyrobcem schvalene k vozidlu primo pneu urcitych vyrobcu/typu... ja mam napr v TP proste dva druhy pneu od michelinu a conti tusim.. a v nemecku bych jiny pneu ikdyz spravnejch rozmeru nesmel provozovat kdybych je na zaklade toho papiru o kterem fugo mluvi nenechal ty pneu pripsat...
v nemeckym TP k motorce mam v poznamkach celou stranku ruznejch sportovnich pneu co se v te dobe delaly - puvodni majitel si je tam nechal dopsat, jinak by mohl obout jen ty MEZky co tam sou origo...
ono vubec v tomhle jsou trochu dal, tady nesmis nic, tam je na TUV technik kterej ti koukne na upravu cos udelal a rekne jestli je to mozny s tim jezdit nebo ne.. treba ram v aute.. na tom asi neni potreba nabourat 10aut ze vsech stran aby se mohlo vystavit schvaleni ze tam muze byt...
Tak pokud je to přes zkušebnu tak asi jo,ale jak tady kolega Fugo dal ten papír ,tak se zjevně jedná jen o prohlášení výrobce,kulatý razítko nikde,takovejch papírů vyrobím za den llibovolný množství.Na místě úředníka bych tohle neakceptoval,kór když sem dorazila americká vlna-soudit se o každou kravinu..
S těmi podmínkami v Německu jsi mě překvapil,to jsem vůbec netušil,ale když jsem měl Audinu dovezenou z Německa,tak tam byl jen rozměr a dvě alternativy k tomu.Tak nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
verybusy píše: Tak pokud je to přes zkušebnu tak asi jo,ale jak tady kolega Fugo dal ten papír ,tak se zjevně jedná jen o prohlášení výrobce,kulatý razítko nikde,takovejch papírů vyrobím za den llibovolný množství.Na místě úředníka bych tohle neakceptoval,kór když sem dorazila americká vlna-soudit se o každou kravinu..
S těmi podmínkami v Německu jsi mě překvapil,to jsem vůbec netušil,ale když jsem měl Audinu dovezenou z Německa,tak tam byl jen rozměr a dvě alternativy k tomu.Tak nevím.
jasny .. u nasich uredniku co maj tohle v kompetenci je bohuzel takovej malej nesvar - ze si kazdej urcuje svoje pravidla.. co nekde prihlasis s jednim papirem a za litr tak jinde neprihlasis vubec....
ad ty podminky v nemecku.. ono je mozny ze uz se to od te doby taky trochu nekam posunulo... moje info je z doby z jake je moje auto a moto .... tzn rok 95 a 97
ale treba mam v upravach vypsany i pancerky a prepacko, schvaleni technikem a razitku TUV...
Naposledy editováno 28.07.2011 12:08:53
assassin píše: jasny .. u nasich uredniku co maj tohle v kompetenci je bohuzel takovej malej nesvar - ze si kazdej urcuje svoje pravidla.. co nekde prihlasis s jednim papirem a za litr tak jinde neprihlasis vubec....
ad ty podminky v nemecku.. ono je mozny ze uz se to od te doby taky trochu nekam posunulo... moje info je z doby z jake je moje auto a moto .... tzn rok 95 a 97
ale treba mam v upravach vypsany i pancerky a prepacko, schvaleni technikem a razitku TUV...
No tak to je dobrý,nakonec proč by přepáčko neschválili?I když u nás by to asi neprošlo-riziko poranění a kdesi cosi,popravdě jsem se ani nezajímal o jeho legalizaci,nenapadlo by mě to.Spíš je problém,co na to pojišťovna v případě nějakýho plnění,policajti a technická to moc neřešej,nebo jim to není předloženo...
Ta Audina byla z 2003,tak je možný,že s tím nějak pohnuli.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |