1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
verybusy píše: No jo,ale nejde přeci o typ a značku pneumatik (směsi a značka jsou libovolné),ale o alternativní rozměry,tudíž de facto technický stav vozidla,jehož jsou součástí.Výrobce pneumatik není žádná státní zkušebna,aby tohleto dokázali zlegalizovat a právě proto,že jsou hmotně zainteresovaní bych jim až tak nedůvěřoval....Tedy na postu úředníka.
Pokud to není úplně mimo,tak se většinou s výrobcem,nebo importérem dá něco vymyslet,i když i u nich chápu,že se snaží právně jistit a do ničeho zbytečnýho se nepouštět.
ja mam za to ze prave vyrobce si zajisti to vyzkouseni ve statni zkusebne.. na zaklade toho je vydanej ten papir o kterym tu mluvi fugo a na jeho zaklade se zapisuji i alternativni rozmery kol/pneu.... teda takhle to funguje v nemecku, u aut ale tusim tohle funguje dost podobne i u nas... ono totiz v nemecku jina pneu vyjde nastejno jako alternativni rozmer.. tam jsou totiz vyrobcem schvalene k vozidlu primo pneu urcitych vyrobcu/typu... ja mam napr v TP proste dva druhy pneu od michelinu a conti tusim.. a v nemecku bych jiny pneu ikdyz spravnejch rozmeru nesmel provozovat kdybych je na zaklade toho papiru o kterem fugo mluvi nenechal ty pneu pripsat...
v nemeckym TP k motorce mam v poznamkach celou stranku ruznejch sportovnich pneu co se v te dobe delaly - puvodni majitel si je tam nechal dopsat, jinak by mohl obout jen ty MEZky co tam sou origo...
ono vubec v tomhle jsou trochu dal, tady nesmis nic, tam je na TUV technik kterej ti koukne na upravu cos udelal a rekne jestli je to mozny s tim jezdit nebo ne.. treba ram v aute.. na tom asi neni potreba nabourat 10aut ze vsech stran aby se mohlo vystavit schvaleni ze tam muze byt...
Naposledy editováno 28.07.2011 11:48:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
assassin píše: ja mam za to ze prave vyrobce si zajisti to vyzkouseni ve statni zkusebne.. na zaklade toho je vydanej ten papir o kterym tu mluvi fugo a na jeho zaklade se zapisuji i alternativni rozmery kol/pneu.... teda takhle to funguje v nemecku, u aut ale tusim tohle funguje dost podobne i u nas... ono totiz v nemecku jina pneu vyjde nastejno jako alternativni rozmer.. tam jsou totiz vyrobcem schvalene k vozidlu primo pneu urcitych vyrobcu/typu... ja mam napr v TP proste dva druhy pneu od michelinu a conti tusim.. a v nemecku bych jiny pneu ikdyz spravnejch rozmeru nesmel provozovat kdybych je na zaklade toho papiru o kterem fugo mluvi nenechal ty pneu pripsat...
v nemeckym TP k motorce mam v poznamkach celou stranku ruznejch sportovnich pneu co se v te dobe delaly - puvodni majitel si je tam nechal dopsat, jinak by mohl obout jen ty MEZky co tam sou origo...
ono vubec v tomhle jsou trochu dal, tady nesmis nic, tam je na TUV technik kterej ti koukne na upravu cos udelal a rekne jestli je to mozny s tim jezdit nebo ne.. treba ram v aute.. na tom asi neni potreba nabourat 10aut ze vsech stran aby se mohlo vystavit schvaleni ze tam muze byt...
Tak pokud je to přes zkušebnu tak asi jo,ale jak tady kolega Fugo dal ten papír ,tak se zjevně jedná jen o prohlášení výrobce,kulatý razítko nikde,takovejch papírů vyrobím za den llibovolný množství.Na místě úředníka bych tohle neakceptoval,kór když sem dorazila americká vlna-soudit se o každou kravinu..
S těmi podmínkami v Německu jsi mě překvapil,to jsem vůbec netušil,ale když jsem měl Audinu dovezenou z Německa,tak tam byl jen rozměr a dvě alternativy k tomu.Tak nevím.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |