1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
assassin píše: u aut se to tak dela, vyrobce pneumatik si zajisti zjisteni jejich fungovani na danem stroji a vystavi o tom protokol... je to v zajmu vyrobce pneu aby jeho modernejsi a lepsi pneu sli dat i na starsi auta/motorky.. kde urcite neprinesou sebou problemy, ale je tam jen problem s papirovanim....
vyrobce vozidla do toho asi nemuzes tahat.. chtit po honde treba aby na svym treba 10let starym modelu zkousel novy pneu 10ti ruznejch vyrobcu a vystavila o tom potvrzeni asi nepujde...
vyrobci pneumatik tohle udelej ve svym zajmu - prodaj pak ty pneu, vyrobce vozidla by z toho mel jen vydaje...
No jo,ale nejde přeci o typ a značku pneumatik (směsi a značka jsou libovolné),ale o alternativní rozměry,tudíž de facto technický stav vozidla,jehož jsou součástí.Výrobce pneumatik není žádná státní zkušebna,aby tohleto dokázali zlegalizovat a právě proto,že jsou hmotně zainteresovaní bych jim až tak nedůvěřoval....Tedy na postu úředníka.
Pokud to není úplně mimo,tak se většinou s výrobcem,nebo importérem dá něco vymyslet,i když i u nich chápu,že se snaží právně jistit a do ničeho zbytečnýho se nepouštět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 190/55 na Faroše
verybusy píše: No jo,ale nejde přeci o typ a značku pneumatik (směsi a značka jsou libovolné),ale o alternativní rozměry,tudíž de facto technický stav vozidla,jehož jsou součástí.Výrobce pneumatik není žádná státní zkušebna,aby tohleto dokázali zlegalizovat a právě proto,že jsou hmotně zainteresovaní bych jim až tak nedůvěřoval....Tedy na postu úředníka.
Pokud to není úplně mimo,tak se většinou s výrobcem,nebo importérem dá něco vymyslet,i když i u nich chápu,že se snaží právně jistit a do ničeho zbytečnýho se nepouštět.
ja mam za to ze prave vyrobce si zajisti to vyzkouseni ve statni zkusebne.. na zaklade toho je vydanej ten papir o kterym tu mluvi fugo a na jeho zaklade se zapisuji i alternativni rozmery kol/pneu.... teda takhle to funguje v nemecku, u aut ale tusim tohle funguje dost podobne i u nas... ono totiz v nemecku jina pneu vyjde nastejno jako alternativni rozmer.. tam jsou totiz vyrobcem schvalene k vozidlu primo pneu urcitych vyrobcu/typu... ja mam napr v TP proste dva druhy pneu od michelinu a conti tusim.. a v nemecku bych jiny pneu ikdyz spravnejch rozmeru nesmel provozovat kdybych je na zaklade toho papiru o kterem fugo mluvi nenechal ty pneu pripsat...
v nemeckym TP k motorce mam v poznamkach celou stranku ruznejch sportovnich pneu co se v te dobe delaly - puvodni majitel si je tam nechal dopsat, jinak by mohl obout jen ty MEZky co tam sou origo...
ono vubec v tomhle jsou trochu dal, tady nesmis nic, tam je na TUV technik kterej ti koukne na upravu cos udelal a rekne jestli je to mozny s tim jezdit nebo ne.. treba ram v aute.. na tom asi neni potreba nabourat 10aut ze vsech stran aby se mohlo vystavit schvaleni ze tam muze byt...
Naposledy editováno 28.07.2011 11:48:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |