Uzavřeno 14.07.2011 v 22:46 uživatelem Hellboy10
vitas81 píše: SirIndy> Nechal jsem si udělat nová sedla. Jel jsem za příbuznejma takže dopoledne v sedle cca 450km stavění jen pro benál a chcaní, pak už pokec a zas kousek popojet. Pokud si občas přesednu dozadějc tak si prdel odpočne a dá se jet v pohodě. Druhý den zas zpět celkově cca 1 tis za 2 dny, a v pohodě jen první asi 3 hodiny se blbě sedělo na dřevěné lavici
edit: na dálnici jsem najel celkem 50km a už nikdy víc
to si jel po Hradecký na Prahu ne? to je tankodrom loni sem dal 800km po dálnicích a no problem, jel bych klidně i dál
1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N
vitas81 píše: SirIndy> Nechal jsem si udělat nová sedla. Jel jsem za příbuznejma takže dopoledne v sedle cca 450km stavění jen pro benál a chcaní, pak už pokec a zas kousek popojet. Pokud si občas přesednu dozadějc tak si prdel odpočne a dá se jet v pohodě. Druhý den zas zpět celkově cca 1 tis za 2 dny, a v pohodě jen první asi 3 hodiny se blbě sedělo na dřevěné lavici
edit: na dálnici jsem najel celkem 50km a už nikdy víc
Proc na dalnici nikdy vic?
1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N
SirIndy: protože jet 130-140 pořád rovně je fakt děsná nuda (chtěl jsem si už na telefonu pustit nějaký pěkný film ale nakonec jsem dal přednost navigaci ) a po slovensku jet rychleji než je povolené si s jejich novou upravou cen za pokec s pomáhači nerisknu a co jsem sledoval, tak ani místní .
Jediné kde se tam dá normálně jezdit je mimo hlavní tahy, ideálně mezi vesnicema kde není provoz
vitas81 píše: PetrSV: byla to dálnice do Bratislavy... . Po Hradecký jsem jel na motce jen jednou i s přítulkou a při 230 mi na jednom tom "rovnémů useku skočila rozkrokem někde nad lopatkama. Tak to mi jako lék na kvalitu našich silnic stačilo.
SirIndy: protože jet 130-140 pořád rovně je fakt děsná nuda (chtěl jsem si už na telefonu pustit nějaký pěkný film ale nakonec jsem dal přednost navigaci ) a po slovensku jet rychleji než je povolené si s jejich novou upravou cen za pokec s pomáhači nerisknu a co jsem sledoval, tak ani místní .
Jediné kde se tam dá normálně jezdit je mimo hlavní tahy, ideálně mezi vesnicema kde není provoz
Jo tak, nuda, ja myslel naka limitace ze strany motorky Taky to mam jen jako nutne zlo - vzdy 25km po dalnici do skoly, vetsinou je skoro prazdna takze drzim tak 160-170km/h.
Paci píše: Zdar, mám taky SV 1000 S, K5 a jezdím tak za 7,5 - 9 l/100km. Taky mi to nepřijde uplně normální. Jen to moc neřeším. Ale spotřeba přes deset, to snad jedině na okruhu. Koukni na vzducháč, případně vyměň. A taky na svíčky - nejlepší ukazatel bohatosti směsi. Otázka je, když zjistíš, že máš směs bohatější, co se s tím dá (kromě instalace powercommandera) udělat.
u suzuki se da trochu hejbat seriovou jednotkou.. ale ze by to bylo nejak extra bohaty pro nic za nic v serii asi nehrozi.. to spis by bylo blbnoucim nebo spis nejak oblblym nakym cidlem (obvykle teplotnim) ale tak to se dela spis jako levna alternativa doladeni smesi k nakejm upravam, tzn na motorce bez urvanejch vyfuku to asi nebude...
jo taky co mi lidi sem tam pisou zkusenosti s ATRE tak uz sem mel jedno info ze po instalaci sla spotreba nahoru.. tzn kouknout jestli neni na motorce ATRE(ukazatel s ATRE -GIPRO) a zkusit odpojit jestli to nebude lepsi...
Naposledy editováno 13.07.2011 13:47:47
1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Jinak pro zajímavost, muj číňan obsah 140cc při jízdě po asfaltu umí výrazně pod 2 litry na sto
Vito_Corleone píše: To je moc užraný, zajeď s tim na diagnostiku.
Jinak pro zajímavost, muj číňan obsah 140cc při jízdě po asfaltu umí výrazně pod 2 litry na sto
to by me zajimalo co ta diagnostika ukaze... pokud nesviti chyba FI na palubovce tak jednotka o zadny chybe nevi... je fakt ze novejsi suzuki jednotky uz maji sledovani zivejch dat.. tzn co leze ze senzoru atd.. ale to se da stejne tak zjistit multimetrem/osciloskopem... pak to ale vyzaduje znalost obsluhy co tam v tu chvili ma za data bejt a s tim bych asi nikde moc nepocital...
Dolík.... píše: a tankovals tu nebo v rakousku? v alpách to všem bere nejmíň
mohu potvrdit
4dny Alpy+2dny cesta a průměrka 4,3l a jen co sem přejel hranice 4,8/100
čím to? no jednoduchý venku VŠICHNIjezdí dle předpisů ,kdežto tady na silnicích vládne anarchie
2 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Moje zkušenost s talošem(taky polomotor a ještě rozbitej ) v základu někde mezi 7,5-8,5l/100km...na okruhu se to dostávalo až přes 10l/100km ...potom co jsem přečipoval a namontil otevřený nádech i výdech se těžko dostávám pod 9l/100km ALE na okruhu to bylo stále pouze do 10l/100km.
Máš někde měření teploty motoru? Co když máš přiotevřenej termostat a mašina ti běží třeba na 65-70°C ??? To může 0,5-1l spotřeby udělat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
jak servisuješ? Výměny vzducháče apod.? Jede to bez problému, startuje za tepla i za studena ?
Má to karbec nebo je to stříkadlo(promiň, ale v ročníkách SVček se nevyznám)? Pokud je to stříkadlo bude to mít asiminimálně lambdu. Tam si to bohatost asi hlídá samo(ale pokud jí to má a je v háji - může to tím být - auto mi začalo žrát bez lambdy hnedle o litr a půl víc)
...ono takhle každá rada naprd. Zajeď k suzuki na diagnostiku - něco třeba najdou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
t_freedom píše: Hellboy10> to je ok...
jak servisuješ? Výměny vzducháče apod.? Jede to bez problému, startuje za tepla i za studena ?
Má to karbec nebo je to stříkadlo(promiň, ale v ročníkách SVček se nevyznám)? Pokud je to stříkadlo bude to mít asiminimálně lambdu. Tam si to bohatost asi hlídá samo(ale pokud jí to má a je v háji - může to tím být - auto mi začalo žrát bez lambdy hnedle o litr a půl víc)
...ono takhle každá rada naprd. Zajeď k suzuki na diagnostiku - něco třeba najdou.
vychazi to z TL.. a uz TL vubec nebylo s karbcem.. tzn SVcka jen strikacka. filtr bych nerek ze udela u tohodle motoru tolik, ja sem filtr se kterym sem TL koupil menil asi po 30tis km...byl fest zasranej a motorka jela a zrala furt stejne...
lambdu SVcka mozna maj az naky posledni .. to sem moc nezkoumal.. kazdopadne ta stejne ridi spotrebu jen pri ustalene jizde v nizkejch otackach.. takze na motorce malokdy a tudiz ani jeji zavada by nedelala velkej rozdil... u auta to podle ni jede pomerne dost - vstrikovani auta je stavene uplne jinak nez na motorce.. tzn ruzny zavery vyvozeny ze zkusenosti z aut bejvaj dost mimo.
ad diagnostika - uz sem psal vejs.. moc neverim ze by to k necemu bylo.. tam spis bude zalezet na tom kdo by se tim zabejval.. protoze pokud to nebude fakt odbornik tak to pichne na diag a rekne zer to zadnou chybu nehlasi... hlasily by ji totiz uz ted budiky...
Naposledy editováno 14.07.2011 09:44:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Dokud jsem jí neodstavil novou mapou ...ale uznávám, že se Suzukou budeš mít asi "trošku" víc zkušeností
No a co takhle přehrát znovu software do jednotky ...třeba to může být klasická chyba Billa Gatese
t_freedom píše: assassin> vycházel jsem částečně ze zkušeností s autem...a částečně ze zkušeností s mým italským polomotorem (998, lambda, katík), kde prý lambda do motormanagementu kecá poměrně dost...
Dokud jsem jí neodstavil novou mapou ...ale uznávám, že se Suzukou budeš mít asi "trošku" víc zkušeností
No a co takhle přehrát znovu software do jednotky ...třeba to může být klasická chyba Billa Gatese
jo nedavno jsem o tom closedloop rezimu u tech novejsich duc cetl na popud londonera a je fakt ze tam je to v motormanagementu zakomponovano pomerne hodne, taky neni jednoduchy ji odtamtud dostat pryc.. u suzuki je o2 eliminator jen odpurek v obvodu vyhrivani lambdy - aby jednotka nehlasila chybu, jinak se proste jen odpoji.... (u te duc si to funkci lambdy testuje tim ze to zahejbe smesi a zjistuje co leze z lambdy apod.. proste evropsky motorky u ty elektroniky dost vychazej z toho jak se to dela u aut...)
v software chyba nebude, tomu bych neveril.. ja bych udelal standartni servisni procedury... synchro, kontrola nastaveni TPS, jestli chodi sekundarni klapky jak maji... a pripadne bych to projel na brzde s lambdou.. jestli to neni moc chudy/bohaty v nakym rezimu.. kdyby to bylo ok, proste bych rekl ze majitel nejak "blbe jezdi" :) prijde mi totiz ze aby motorka pri klidny jizde zrala 2x tolik nez vsechny ostatni stejne moto tak uz by to muselo michat smes tak blbe ze se to musi poznat i na chodu motoru.. blby starty, ulitej volnobeh, blba reakce na plyn, neustale ocouzeny svicky, nebo naopak u chudyho strileni, prehrivani apod...
pokud se zjisti ze to dava palivo blbe tak uz tech senzoru podle kterejch to ridi dodavku tam neni zas az tolik to by se dalo zmerit jestli z nich lezou hodnoty co maj.
1 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Ale zase jsme to zkoušeli tak, že jsme ubírali a ubírali(z původních 15%) a když jsme dali 0
% přebohacení tak jsem zase pocejtil jasnej úbytek agility motoru. Takže nakonec padla volba na 5%
Je to těžký...mapu mi z mojí origo "zeditoval" Rexxer - a jestliže jí prostě nabohatil(přičemž samo, že zahejbal předstihama atd)i na volnoběhu, tak při nastavení origo vzduchu na volnoběh se motor rozjel na 2t ot(což se stalo)...takže jsme utahli víc vzduch na volnoběhu ...vzali za plyn bez zátěže a CO2 bylo ok...
Na brzdě by to asi bylo lepší, ale to by stálo jako origo full sada s Termignonama ...takhle je to ve výkonu ok a na ustálenou jízdu po městě za pootevřenýho plynu při 60km/h si to občase cukne. Za studena to startuje na dvě točky(což je lepší jak dřív) a za tepla to někdy trochu protestuje(ale to občas bylo i s origo laufama)
...ale laborování na měsíc
t_freedom píše: to je fuckt, já mám od tý doby co jsme odstavili lambdu(a sundali katík) očouzenou vzadu značku(SPZ) u vývodu vejfuku a to mám teď přidáno na bohatosti asi 5% (podle analizéru)na volnoběh...jenže co má naprogramováno mapa pro chod v otáčkách, to nevím
Ale zase jsme to zkoušeli tak, že jsme ubírali a ubírali(z původních 15%) a když jsme dali 0
% přebohacení tak jsem zase pocejtil jasnej úbytek agility motoru. Takže nakonec padla volba na 5%
Je to těžký...mapu mi z mojí origo "zeditoval" Rexxer - a jestliže jí prostě nabohatil(přičemž samo, že zahejbal předstihama atd)i na volnoběhu, tak při nastavení origo vzduchu na volnoběh se motor rozjel na 2t ot(což se stalo)...takže jsme utahli víc vzduch na volnoběhu ...vzali za plyn bez zátěže a CO2 bylo ok...
Na brzdě by to asi bylo lepší, ale to by stálo jako origo full sada s Termignonama ...takhle je to ve výkonu ok a na ustálenou jízdu po městě za pootevřenýho plynu při 60km/h si to občase cukne. Za studena to startuje na dvě točky(což je lepší jak dřív) a za tepla to někdy trochu protestuje(ale to občas bylo i s origo laufama)
...ale laborování na měsíc
jo to tak trochu znam.. ja zas hejbal origo mapama v jednotce suzuki yoshboxem.. laborovani na jak dlouho, ale ridit se pocitem z jizdy neni ono.. tak sem si poridil lambdu a zatim sbiram zkusenosti a snazim se prichazet na ruzny zavislosti apod....
3 reakcí na tento příspěvek Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Jízda v klidu....7-8 tis. otáček...zhruba kolem 8-litrů. Jakmile začneš tahat více za heft, tak se dá jet i za 10. Na dromu i za 13....
Počti si i tu:
http://www.suzukisv....;hilit=spot%C5%99eba
A ikdyž jezdíš dejme tomu do 130, tak je otázka jak...pokud budeš jezdit do 130 a řadit jen do 3, tak si ten litrovej dvouhrnek pápne víc, než 1-6. A u 130 to na 6 moc nechce jet...
KawaSV píše: SV 1000S K7. KN, Leo Vince. Suchá váha pilota momentálně 97 kg.
Jízda v klidu....7-8 tis. otáček...zhruba kolem 8-litrů. Jakmile začneš tahat více za heft, tak se dá jet i za 10. Na dromu i za 13....
Počti si i tu:
http://www.suzukisv....;hilit=spot%C5%99eba
A ikdyž jezdíš dejme tomu do 130, tak je otázka jak...pokud budeš jezdit do 130 a řadit jen do 3, tak si ten litrovej dvouhrnek pápne víc, než 1-6. A u 130 to na 6 moc nechce jet...
souhlas... mam to stejne u TL...
Naposledy editováno 14.07.2011 10:31:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Mám spíš za to, že to bude ovliňovat to, jak hodně akceleruješ - jestli prudce akceleruješ při nižším spektru otáček, nebude takovej rozdíl jako při vyšším (5t ot vs. např 8t ot)
Mě to prostě nejde jezdit s tím italským polomotorem úsporně. Někde to má nějakou (Avatarovskou) propojku do mozku a kdykoli to podemnou začně bouchat furt mi v hlavně zní "...jéééééď voe, deeéééééj mi, tahééééééj za to !!!"
Assassin> ...hele, pocit je pocit...ale zase ucho a cit není pyča...když cejtím, že ten motor běží v točkách jak ďábel, při rychlým ubírání a přidávání neškube, nestřílí, nepřehřejvá se atd. nemůže se mu dít nic zásadně fatálního, ne?(o efektivitě se nebavíme)
Ale jedna věc mi teď vrtá hlavou - po tom, co jsem dal sání a výfuk - nedostanu se s teplotou za jízdy ani v největších pařácích nad 75°C ... hmmm ?
Naposledy editováno 14.07.2011 10:56:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
PetrSV píše: tak to máš kameráde pěkně rozhašený.... při 130 musí jet za 6 litrů kolem 100vky za 5litrů, 8 litrů při 160 a výš kolem 9 na okruhu, přes 10l sem se za pět let nedostal..... jo a mám ladáky a KN filtr
sice jsem na SV nikdy nejel, ale RSV je skoro to samy.. max o litr vic to bude.. co pises o silnici s tim bych souhlasil, ale 9 litru na okruhu???
me ted klesla spotreba na RSV na silnici jazdim kolem 10, kdyz jsem na tom jezdil jako na ctyrvalci tak jezdilo za 11. Po dlanici kdyz hodne specham tak si vezme skoro 12. Ale na okruhu, kdyz zrovna neparkuju, bere 13,5.
jasne při 130 klidne jde jet za 6 litru, to urcite 8 l pri 160 je taky naprosto relanejch.. alle 9 na okruhu?
HELLBOY: pokud ti to bere 8-9 tak je to uplne normalni, ale ne jestli jezdis ustalenejch 130.. pokud ale myslis do 130 treba na destny, zahori, suchej vrch atd tak myslim ze je to adekvatni. jinak mas bud uplne rostelovanej motor, ale jak by se to asi mohlo stat u seriovyho vstrikovani..?? nebo mas uplne zacpanej filtr sani, pripadne diru v nadrzi..
t_freedom píše: KawaSV> hele, já můžu řadit jak chci teď a je to furt 8+(ale spíš 9) ...když jedeš na nižší otáčky tak tam při akceleraci zákonitě na otevřenou klapu musíš nasříkat hromadu benzínu...když tam budeš mít roztočíno, tak zase nepotřebuješ ten motor dostávat do otáček zespoda a nepotřebuješ takový energie k jeho urychlený(u Mondea MKII. mi to fungovalo nemlich to samý, když jsem jedzil podtočenej- ale zároveň jsem nekontroloval moc cihlu na pedálu - zralo to dokonce víc)
Mám spíš za to, že to bude ovliňovat to, jak hodně akceleruješ - jestli prudce akceleruješ při nižším spektru otáček, nebude takovej rozdíl jako při vyšším (5t ot vs. např 8t ot)
Mě to prostě nejde jezdit s tím italským polomotorem úsporně. Někde to má nějakou (Avatarovskou) propojku do mozku a kdykoli to podemnou začně bouchat furt mi v hlavně zní "...jéééééď voe, deeéééééj mi, tahééééééj za to !!!"
Assassin> ...hele, pocit je pocit...ale zase ucho a cit není pyča...když cejtím, že ten motor běží v točkách jak ďábel, při rychlým ubírání a přidávání neškube, nestřílí, nepřehřejvá se atd. nemůže se mu dít nic zásadně fatálního, ne?(o efektivitě se nebavíme)
Ale jedna věc mi teď vrtá hlavou - po tom, co jsem dal sání a výfuk - nedostanu se s teplotou za jízdy ani v největších pařácích nad 75°C ... hmmm ?
jo pocitove se da, ale ne vzdy uplne ok, ja to ladil na dvojku (nemam tu cestu kde bych mohl roztacet 4:) ) a nechal tam nastaveni kdy to letelo nejlip... ale na 6ku to pak bylo chudy.. musel sem trochu pridat...
podle toho co pises je to ok, asi trochu bohatsi ze sla teplota dolu, ale to se mi zda ok...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
KawaSV píše: SV 1000S K7. KN, Leo Vince. Suchá váha pilota momentálně 97 kg.
Jízda v klidu....7-8 tis. otáček...zhruba kolem 8-litrů. Jakmile začneš tahat více za heft, tak se dá jet i za 10. Na dromu i za 13....
Počti si i tu:
http://www.suzukisv....;hilit=spot%C5%99eba
A ikdyž jezdíš dejme tomu do 130, tak je otázka jak...pokud budeš jezdit do 130 a řadit jen do 3, tak si ten litrovej dvouhrnek pápne víc, než 1-6. A u 130 to na 6 moc nechce jet...
nesouhlas Jízda v klidu....7-8 tis. otáček...zhruba kolem 8-litrů. Já v poho jezdím kolem 6l...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
me ted klesla spotreba na RSV na silnici jazdim kolem 10, kdyz jsem na tom jezdil jako na ctyrvalci tak jezdilo za 11. Po dlanici kdyz hodne specham tak si vezme skoro 12. Ale na okruhu, kdyz zrovna neparkuju, bere 13,5.
jasne při 130 klidne jde jet za 6 litru, to urcite 8 l pri 160 je taky naprosto relanejch.. alle 9 na okruhu?
Tak o kolik víc jedeš na okruhu než na silni ve 160km/h , rovinky na okruhu netahám, vuchutnávám si zatáčky, tak ať nežeru ma 10l/100km než se mi rozsvítí rezerva najedu cca 130km
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoká spotřeba u SV 1000 N
Po přečipování se to o dost snížilo. 9 vs. 10+ l/100km
Naposledy editováno 14.07.2011 14:00:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |