A prý na 50-ti litrové nádrži ujedte "až " o 2% delší vzdálenost. Tedy vlastně, na 49 litrů benzínu Shell FuelSave najedete průměrně vzdálenost jako na 50 litrů od konkurence. 2% je statistická odchylka, takže tomu neříkám žádný měřitelný rozdíl.
Jak měřili? Na 36 nádrží (50-ti litrových) najeli "přes" 7tis km. Tzn s průměrnou spotřebou 3,9 litrů. Haha, to by mě zajímalo s jakým autem jezdili.
Když tedy pominu ten malér co měli předloni na jižní Moravě (cca 250 zanesených palivových soustav zejména motocyklů), kdo jim věří, ať si k Shellu natankovat běží.
Naposledy editováno 12.06.2011 18:32:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny
Delta píše: MaraVFR> tobě jezdí 1,2ka za 9litrů? to mě nejezdí ani BMW 3,0D automat ve městě
To povídej holubum na střeše)))) 9l s 50% podílem městského ježdění je u 1.2 benzíňáku uplně normální spotřeba. Měl sem hromadu aut a benzínový motorizace 1.3 až 1.6 žraly kolem 9l uplně standardně, tk nevim čemu se divíš. Taková felicie 1.3 městskej provoz 14l na sto jak vyšitejch. Passat v automatu 1.9 TDI-PD pražskej provoz a 12l na sto... Ten tvuj třílitr tě ve městě sežere zaživa, o tom žádná.
Vito_Corleone píše: To povídej holubum na střeše)))) 9l s 50% podílem městského ježdění je u 1.2 benzíňáku uplně normální spotřeba. Měl sem hromadu aut a benzínový motorizace 1.3 až 1.6 žraly kolem 9l uplně standardně, tk nevim čemu se divíš. Taková felicie 1.3 městskej provoz 14l na sto jak vyšitejch. Passat v automatu 1.9 TDI-PD pražskej provoz a 12l na sto... Ten tvuj třílitr tě ve městě sežere zaživa, o tom žádná.
Hledal bych chybu ve svém jízdním stylu být tebou
1 reakcí na tento příspěvek Shell - palivo pro důvěřivé blázny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny
seikos píše: Tak to asi jezdím s lehčí nohou. Já na dálku jezdím kolem 5,5 litu a po městě do sedmi. S automatem. Nikoliv podle počítače, ale reálně
Hm já asi ještě lehčí, protože dlouhodobá měřená 5,8 a to převažuje město. D5 není závodník, ale výbornej motor pro lenochy co si udělaj automat z 3. kvaltu :) . Zbytek auta mně uspává ještě víc...a aby se neřeklo, tankoval sem tuhle magickou naftu a počítač mi na obvyklých trasách ukazuje o desetinu méně, ale verdikt bych si nechal tak po 10ti nádržích a ty určitě najíždět na jedno palivo nebudu. :)
EDIT
Jen doplním, že zatím zmizel problém se zakoktnutím při startu, asi mrtvější jeden ze vstřiků a chod motoru je velmi hladký, opět nechám souzení až na delší zkušenost u různých pump.
Naposledy editováno 17.06.2011 00:01:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Shell - palivo pro důvěřivé blázny
re.negade píše: Hm já asi ještě lehčí, protože dlouhodobá měřená 5,8 a to převažuje město. D5 není závodník, ale výbornej motor pro lenochy co si udělaj automat z 3. kvaltu :) . Zbytek auta mně uspává ještě víc...a aby se neřeklo, tankoval sem tuhle magickou naftu a počítač mi na obvyklých trasách ukazuje o desetinu méně, ale verdikt bych si nechal tak po 10ti nádržích a ty určitě najíždět na jedno palivo nebudu. :)
EDIT
Jen doplním, že zatím zmizel problém se zakoktnutím při startu, asi mrtvější jeden ze vstřiků a chod motoru je velmi hladký, opět nechám souzení až na delší zkušenost u různých pump.
záleží co natankuješ. Já tuhle tankoval plnou v Miláně a italská nafta úplně o něčem jiném. Ve třech lidech jsme měli do ČR průměr 4.6 litru. A to jsme jeli Švýcarsko přes Alpy a po německu po dálnici 140. D5 je super
1 reakcí na tento příspěvek Shell - palivo pro důvěřivé blázny
Auťák včera, po 11 měsících od zakoupení. LPG forever. Dlouhodobá spotřeba nulována při instalaci LPG (to bylo při 6 500 km, po měsíci od zakoupení káry).
[img]
Naposledy editováno 17.06.2011 13:23:44
rekord, při pokusu byl na 5ti nádržích 4,8l . Níž jsem se už v ČR nedostal. Jediný co mělo trochu vliv, je VIF do nafty a nebo Verva, ale asi v řádu 0,3-0,5 litru od normálu, taky dlouhodoběji měřeno. Jinak Verva smrdí stejně, jako aditivovaná nafta VIFEM. :) Co se Shellu marketing saveru týče, tak spotřeba neklesla, ale po jedné nádrži, těžko soudit a tankovat jí záměrně nebudu, až zase někdy :).
Palivo FuelSave Natural 95. Možná jste o tomhle nečetli, ale loni testovali ferarri paliva a dle mého názoru palivo FuelSave Natural 95 přišlo z tohoto cestování. Mám asi 3 nádrže a spotřeba 5,6 :)
Tak že kdo chce šetřit jedině shell ;)
x-neo-x má pravdu a dodám tohle:
Podle mě je tohle vlákno a nejen tohle totální kravina, na všech serverech, a to je zajímavé, se periodicky objevují témata Shell je palivo na..... prostě Shell platí člověka, který leze po fórech a spamuje je... negativní reklama taky reklama, to se obecně ví, že důležité je, aby se o vás vědělo.
Výsledkem prostě je že se všude mluví o tom, zda Shell je lepší nebo horší a obojí má 50% zastánců. Se-rte na to, je to jen reklama.
Když bylo palivo za 30, Shell tvrdil "prospívá motoru, čistí, prodlužuje životnost vstřiků". Teď je benál na cestě za hranici 35 Kč (víc lidi nedají, tak ceny u pump začly zase klesat), a najednou "fuel save". K smíchu. Pokud chcete snížit vnitřní tření v motoru, přejděte na LPG a dávejte mazivo Flash Lube... stojí 500 Kč na 15000 km a máte záruku, "že tam je".
Což se u Shellu nedá čekat, viz případ zadřených motorů při smíchání nafty s benálem v cisterně, jejíž půlka se vytočila na shellu a druhá před Makrem v Hradci Králové .-) lidi proberte se už.
** nereaguji na komentáře, není důvod, na rozdíl od blbečků uvádím tvrdá fakta, ne dojmy