1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
to je jako byt zvyklej na mazdu rx8 a přejít na cadillac eldorado
poznatky tehdejšího spolužáka byly takový že na jednu stranu to má krouťák jak prase, na druhou stranu to nebrzdí a s takovou váhou se dá těžko rychlejc měnit směr
je velká, je pohodlná, nic z ní nebolí, na poklidnou jízdu je to neskutečně příjemná mašina.
pokud ji chceš drtit, je to fakt zábava kterou můžu doporučit ale je potřeba se s ní sžit a vědět jak na ni, pak je schopná držet krok s čimkoliv s čim je tzo jenom fyzicky možný
nekolik lidí už se divili jak "ostře" je možný s tim autobusem jet
jinak je těžká a stabilní.
no a že je to kovářská práca asi nemusím psat, za všechno mluví převodovka kde neni dobrý řadící páku lechtat ale opravdu za ni vzít, pak je všechno v pořádku
na olej je naprosto nenáročná, doporučený výrobcem je m2t který se dá koupit běžně litr za 80 kč, hodně lidí na něho nadává ale po stránce mazání s nim neni jedinej problém a co se týká omílanýho zasírání výfuků, na jinej olej jsem nikdy nejezdil a nezaznamenal jsem ani při rozdělávání sebemenší problém.
gumy jsou už diskutabilnější, já mám klasický diagonální mitasky který jsou schopný ujet aji 25 tisíc vzadu a doživotně vepředu
na jednu stranu je poznat že jsou tvrdý takže na mokru zrovna jistej pocit nedávají a pro pořádný klopení je potřeba nejdřív je nechat zahřát, na druhou stranu je má mašina důkazem toho že aji s něma jde v pohodě drhnout stupačky aji výfukový kolena ať už jedeš 50 nebo 120
guma stojí 500-600, gumy dobrý a měkký pro lidi kteří chcou jezdit jak já ale nejsou magoři stojí jen o pár korun víc
pokud ji člověk nenechá dojít do stodolovýho stavu tak je spolehlivé, za těch 5 let co jsme spolu jsem nedojel jednou a to jsem si řekl že to nebudu riskovat protože se ulomil držák uhlíků, do dneška netuším jak, takže mašina přestala dobijet a já jsem nechtěl riskovat že vypoví službu na dlouhé cestě co byla přede mnou
ale každopádně bych ti doporučil se nejdřív pořádně svezt, ta mašina určitě neni špatná a má co nabídnout ale jsou to dva diametrálně odlišný světy a jednoho baví víc xr1200 a druhýho cb1000.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
Enthropy píše: Je nom takovej detail - oproti otevřenýmu NSR Jawa rozhodně silnější není. Vždyť otevřený NSR má nějakejch 28 koňů.
ja nsrko nebudu prodavat, to budu mit jako vikendovou zabavu a tohle jako dopravu a az si budu vydelavat tak takovej muj sen je Ducati monster1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
Na silnici to nejde klopit tak dobře, jako různý Metzelery a spol., ale zase to skvěle dává šotolinu, lehčí bahno a sníh. V zimě jsem s tím běžně jezdil i delší trasy (Brno - Hradec Králové) a nezradily mě. Náledí samozřejmě nedají, ale to dá rozum.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
většinou jsem jezdil svižným tempem za 4 litry na 100
a při vyloženě úsporné jízdě jsem se dostal až na 3,5 litru. teď jezdím za 4,5 litru ale to je tim že jezdím do práce a to je 30 km po státní pořád na nejvyšší kvalt v otáčkách maximálního výkonu kvůli rychlosti a dalších 10 kilometrů přes brno, odpoledne to samý.
ve dvou s baťohama a část po dálnici ve spěchu si vzala nějakejch 4,7 litru čemuž jsem sám nechtěl věřit.
takže fakt nežere pokud nemá rozhašenej karbec, pokud je směs v prdeli tak se nedostane pod 7 ale to neni chyba mašiny ale toho prasete co to tak dalo ale je to jawa takže jeden šroubek . a co se týká spolehlivosti, za celej letošní rok se objevila jediná závada- rozpadl se silentblok co drží světlo což neni nic nepochopitelnýho vzhledem k tomu že mašina je 21 let stará, guma neni věčná, on je původní a navíc novej stojí dvacet korun
takže japonec úspornější nebude
a co se týka kvality olejů, doslova tady platí že "méně je někdy více", on kvalitní olej často nadělá víc škody než užitku. minerál je ideální, polosyntetika je dobrá, syntetiku v žádným případě. ani žádnou špičkovou polosyntetiku bych tam radši nedával- nehledě na to že to naplňuje přísloví "házet perly sviním"
a o karbonování m2t se nedá mluvit, nezaznamenal jsem prakticky žádný
jakej je rozdíl mezi motorem nsr a třipade- otáčky, tlaky, teploty a cokoliv dalšího a to ovlivňuje jak spalování tak film různejch olejů.
Naposledy editováno 14.06.2011 22:23:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350
memphis.unv píše: jo tak na ekonomickou jízdu to je fakt ta pravá
většinou jsem jezdil svižným tempem za 4 litry na 100
a při vyloženě úsporné jízdě jsem se dostal až na 3,5 litru. teď jezdím za 4,5 litru ale to je tim že jezdím do práce a to je 30 km po státní pořád na nejvyšší kvalt v otáčkách maximálního výkonu kvůli rychlosti a dalších 10 kilometrů přes brno, odpoledne to samý.
ve dvou s baťohama a část po dálnici ve spěchu si vzala nějakejch 4,7 litru čemuž jsem sám nechtěl věřit.
takže fakt nežere pokud nemá rozhašenej karbec, pokud je směs v prdeli tak se nedostane pod 7 ale to neni chyba mašiny ale toho prasete co to tak dalo ale je to jawa takže jeden šroubek . a co se týká spolehlivosti, za celej letošní rok se objevila jediná závada- rozpadl se silentblok co drží světlo což neni nic nepochopitelnýho vzhledem k tomu že mašina je 21 let stará, guma neni věčná, on je původní a navíc novej stojí dvacet korun
takže japonec úspornější nebude
a co se týka kvality olejů, doslova tady platí že "méně je někdy více", on kvalitní olej často nadělá víc škody než užitku. minerál je ideální, polosyntetika je dobrá, syntetiku v žádným případě. ani žádnou špičkovou polosyntetiku bych tam radši nedával- nehledě na to že to naplňuje přísloví "házet perly sviním"
a o karbonování m2t se nedá mluvit, nezaznamenal jsem prakticky žádný
jakej je rozdíl mezi motorem nsr a třipade- otáčky, tlaky, teploty a cokoliv dalšího a to ovlivňuje jak spalování tak film různejch olejů.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350
akorát bych poradil s hliníkovým motorem a kotoučem, přičemž se mně víc líbí 39 než 40 ale to už je věc vkusu. důležitý jsou tři věci- aby nebyla zrovna potřeba GO, aby nebyl křivej rám a aby to nebyl nějakej bastl. stačí když vidím plastovou strífajtr masku (za dvě kila z benzinky) na jinak v pohodě mašina a blil bych
zvuk má každá jedinečnej, ten můj je brumlavej chraplák s ostrým nádechem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350
Mad_Cat píše: Já se dneska proháněl po dlouhé době na mojí dračici a docela jsem si to užíval. Olej jsem koupil za 95Kč/0,5l Mogul TSF a používám ho dlouho a taky bez problémů. Jinak motorka spolehlivá, laikem opravitelná a zábavná
to je opravdu uzasnej stroj! :) vsechny tyhle retro bike maji svoje kouzlo, to co zadny japonci, cinani nedozenou! :)memphis.unv píše: nakli> neměl by to byt problém, ta má stála deset a půl a je fakt bezproblémová a neni a nebyl na tom jedinej bastl
akorát bych poradil s hliníkovým motorem a kotoučem, přičemž se mně víc líbí 39 než 40 ale to už je věc vkusu. důležitý jsou tři věci- aby nebyla zrovna potřeba GO, aby nebyl křivej rám a aby to nebyl nějakej bastl. stačí když vidím plastovou strífajtr masku (za dvě kila z benzinky) na jinak v pohodě mašina a blil bych
zvuk má každá jedinečnej, ten můj je brumlavej chraplák s ostrým nádechem
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350
tak tady to nehraje roli právě žádnou jinak devítka se mně líbí víc protože to je klasika, 40 mně připadá jako takový chtěný moderno který zůstalo někde na cestě a navíc vypadá jak hračka.
vape neni potřeba, jawa montovala už od roku 77 12v elektriku která stíhá kdykoliv. jde akorát o to že kladivka je potřeba jednou za 3-5 tisíc seštelovat což mně trvá včetně veškerýho odmašlení čtvrt hodiny a to do toho počítám aji shánění nářadí a žárovky
Mad_Cat píše: nakli> to jo no, taky uvažuju, že ho pořídím, ale origo bych si chtěl nechat, páč jí chci mít tak jak má bejt. Svítit to svítí dobře, jen se nestíhá dobíjet baterka, ale tak tu dycky trochu dobiju a nebo to v nejhorším roztlačím jako dneska, když stála půl roku nehnutě v garáži...po 15 metrech naskočila a frčela jak drak
ceska sila :D jeste, kdyz NSRko mel bratrik, tak rok stala, baterka vybita proste vubec nechtela naskocit 2 jsme ji roztlacovali a az, kdyz prisel treti. tak si teprve dala rict :)memphis.unv píše: nakli> pak tě můžu zasvětit do sportovní jízdy na třipade
tak tady to nehraje roli právě žádnou jinak devítka se mně líbí víc protože to je klasika, 40 mně připadá jako takový chtěný moderno který zůstalo někde na cestě a navíc vypadá jak hračka.
vape neni potřeba, jawa montovala už od roku 77 12v elektriku která stíhá kdykoliv. jde akorát o to že kladivka je potřeba jednou za 3-5 tisíc seštelovat což mně trvá včetně veškerýho odmašlení čtvrt hodiny a to do toho počítám aji shánění nářadí a žárovky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |