paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
19.4.2011 v 16:03
Studené starty??? Může mi někdo zodpovědně říct,,zda-li je lepší motorku nechat zahřát na místě..někdo tvrdí,že to není dobré kvůli vlastnostem oleje za studena...nebo motor hned zatížit plynulou jízdou v rozumných otáčkách??.Názory se různí a nedostal jsem ještě jasnou odpověd.. dík Martin
Předchozí
1 2
Následující

Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 19:13 | Nahoru | #31
kurde tady to zas trubí,mě s toho vyskočí asi kozák na zádoch

1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 19:37 | Nahoru | #32
2-takt nechat cca 2 minuty ohřát a pomalu vyjet.
4-takt nechat 15 sekund klapat a pomalu vyjet. Hlavně to moc nehonit ze začátku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 19:46 | Nahoru | #33
-ulda-> tak nějak na 2t jsou 2 min málo 5min

1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 20:00 | Nahoru | #34
pokud to nejde vytočit tak je to neseřízený a musí se to opravit. vždyť každej vidí jak se ten bawor krásně hned zahřál, a vo to snad všem jde. vytočením se pěkně natáhne olej a hned to maže. JÁ říkám po startu do plnejch, motor se pěkně uvolní a lepší pojede. Doporučuje osm z devíti servisních techniků.

1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 20:05 | Nahoru | #35
To je skutečně nejlepší hnedka po startu tam dát plnej kotel

(reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 20:14 | Nahoru | #36
FiFi.> Je o nejlepší .Já ji davam taky čočku hned musí si zvyknout a aspon se rychleji ohřeje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 20:18 | Nahoru | #37

350.632 píše: -ulda-> tak nějak na 2t jsou 2 min málo 5min


se mi líbí, jak ty seš vždycky chytrej jak rádio, ale dohromady víš téměř hovno
5 minut smrdět s jawou na neutrál je o život

1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 20:31 | Nahoru | #38
už se to tu jednou řešilo a k závěru se nedošlo ale nejvíce se lidi přikláněli k tomu že můžeš jet hned ale neměl bys to na prvních 50ti metrech točit do omezovače....

osboně: nastartuju, zapnu bundu, nasadim rukavice helmu a jedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 20:34 | Nahoru | #39

Vladimir píše: pokud to nejde vytočit tak je to neseřízený a musí se to opravit. vždyť každej vidí jak se ten bawor krásně hned zahřál, a vo to snad všem jde. vytočením se pěkně natáhne olej a hned to maže. JÁ říkám po startu do plnejch, motor se pěkně uvolní a lepší pojede. Doporučuje osm z devíti servisních techniků.



to je snad blbost ne? už jen ze zdravého rozumu, přece když se když se olej zahřeje ma jinou konzistenci a líp maže takže když tomu dáš hned kotel vzniká mnohem větší tření a víc se opotřebovávají části motoru.
nemam to nijak podložené, jen je to můj názor

1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 20:50 | Nahoru | #40
tak jsem si podvrdil svoji teorii o viskozitě oleje
jinak je tu celkem zajímavý článek o motorových olejích "článek" a ještě tenhle taky zajímavé

Naposledy editováno 19.04.2011 20:52:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 20:53 | Nahoru | #41

Snorri píše: už se to tu jednou řešilo a k závěru se nedošlo ale nejvíce se lidi přikláněli k tomu že můžeš jet hned ale neměl bys to na prvních 50ti metrech točit do omezovače....

osboně: nastartuju, zapnu bundu, nasadim rukavice helmu a jedu



Já si to taky myslím,názor na to mám jasnej,ale dělám to tak ,že třeba 5min nechám bežet na místě a tak mě zajímá,čemu tím jako neprospívám.Asi je lepší sednout a pomalu motor prohřát jízdou pod tlakem se ten olej dostane asi do více míst,ale na druhou stranu,když to nakopnu na sytič,tak nemá úplně volnoběžné otáčky a hned jak je trochu teplej ubírám i na místě... Sorry věděl sem ,že píchám do vosího hnízda,ale až takhle ,že mě pobavíte..každopádně manuál mám,ale v angličtině a doslovně vše nepřeložím z techniky,,ale pokusím se to probrat..s technikama

(reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 21:03 | Nahoru | #42

mi-psi píše: se mi líbí, jak ty seš vždycky chytrej jak rádio, ale dohromady víš téměř hovno
5 minut smrdět s jawou na neutrál je o život


viď ale oni 2T většinou smrdí všechny některý mnohem víc než jawy třeba ty syntetiky

(reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 21:15 | Nahoru | #43

Snorri píše: tak jsem si podvrdil svoji teorii o viskozitě oleje
jinak je tu celkem zajímavý článek o motorových olejích "článek" a ještě tenhle taky zajímavé



Díky,díky,díky.......

Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 21:30 | Nahoru | #44
Po pravdě je to motorka od motorky. Starší harley kdybys mu zatopil tak foukne těsnění pod hlavou, jiná motorka zase bez ohřátí cuká. Obecně lze říct že starší karburace chce trochu ohřát a novější stříkačky lze ohřívat plynulou jízdou. Řiď se citem a rozumem a nic nezkazíš. I když kdoví jestli se to tím zahříváním doopravdy vlastně nekurv.. a pokud opravdu důsledně nechcípáš chcípákem ale klíčkem tak jestli ti neodejde rychleji elektronika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

19.4.2011 v 22:33 | Nahoru | #45
Marťan666> Dělej jak praví manuál a citem Nejde jen o olej, ten se stejně fláká kde je třeba a i kdyby uplně stekl což nehrozí, tak se natlačí v řádu vteřin ať je teplota jakákoliv a viskozita oleje, rozdíl je v jednotkách s. Spíš o to zahřát mašinu celkově a prohřát rovnoměrně. A zároveň chladit. Co je platný prohřátý motor, když budou už přepálené a namodralé svody, ale převodovka totálně studená, například.

Jestli nastartuješ a vyjedeš po pár s nebo za minutu jak se nastrojíš je celkem jedno, když to nebudou extrémy (vystřelit ihned pokud by v manuálu bylo minutku nechte na místě nebo naopak nakopnout a dát si kafe) tak ji stejně výrazně neposereš ani v jednom případě, navíc tu se jednoznačné vždy platné odpovědi stejně nedočkáš. Jo a zase uplně z cukru ta mašina také není, aby ji takovéto drobnosti odrovnaly

Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

20.4.2011 v 14:20 | Nahoru | #46
Marťan: Děláš to dobře, jen je zbytěčné prostě čekat na místě než se motor ohřeje. Ale v podstatě je to fuk. Tlak oleje zvýšíš už jen tím že zvýšíš otáčky motoru. Já když nastartuju auto, moto, atd. tak po nastartování lehce přidám plyn tím se jakoby motor ´´vzpamatuje´´ (prostě se trochu upraví tlaky (sání, oleje, atd.)) a v podstatě hned vyjíždím.
Ale pokud někdo prostě rád ohřívá motor na místě, tak at si to dělá, jen tím zbytečně pálíš benzín a zvyšuješ imise. Ale motor tím určitě nekurvíš...

(reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

21.4.2011 v 20:56 | Nahoru | #47
[quote=dj_hroch]Marťan666> Co je platný prohřátý motor, když budou už přepálené a namodralé svody, ale převodovka totálně studená, například.

Slyšeli jsme slovo boží..resp četli..jsme..,na tom něco bude.

Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

27.4.2011 v 20:24 | Nahoru | #48
Mě říká manuál pro můj vzducháč 2až3 minuty zahřát aby se olej rozptýlil a v klidu vyrazit.

(reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

28.5.2011 v 23:34 | Nahoru | #49
Snorri> je to pravda,olej je přeci tekutější,když je ohřátej tak,že si krásněji lítá po motoru,při studenym oleji a vysokých točkách,namáhám více olejovou pumpu protože je olej hustčí(hele to je zajímavý,se ti změní hustota,při ohřátí,takže je ta náplň i o něco lehčí) a ještě to maže blbě,si myslim.Teda né blbě, kurva copak já vim jak to tam všude lítá co to ovlivňuje a tak,jak to tam vůbec je,cáká to olej po motoru nebo je tam pořád gejzír a na všechny mazací časti jak to mám asi vědět to někdo zrengenujte .A,když nastartuju tak stejně se sitičem,jako můžu hnedka ject,ale musel bych jet na sitič a to nedělám.Párkrát se mi stalo,že sem startoval bez sitiče,protože sem na něj prostě zapoměl a chytá to blbě na dva na tři.V zimě to vůbec nenatočíš.A navíc,olej v motorce je zároveň i převodovej,a de mi blbě řadit,ze začátku,i když to ohřeju tak jak to dělám.Nebo né blbě,ale je to doprovázeno hlasitějším křup...PŘEBERTE SI TO VŠICHNI JAK CHCETE,ROZHODNĚ VŽDY OHŘÍVAT CHVILKU BUDU,ale pokud to někdo nědělá a pomalu hnedka jede,nic se neděje

Naposledy editováno 28.05.2011 23:36:10

(reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

29.5.2011 v 10:14 | Nahoru | #50

Grizzly_Luboš píše: Lexa999> no to je umelec od nej si to urcite hned koupim


Proč jako? Má to zahřátý na 44°C.

Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě

29.5.2011 v 10:21 | Nahoru | #51
Chvilku ohrat aby se dostal vsude olej a vymezili se vsechny vule v motoru, kdyz je motor studenej tak jsou tam vetsi vule, a u starsiho motoru muze brat i olej.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist