1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
4-takt nechat 15 sekund klapat a pomalu vyjet. Hlavně to moc nehonit ze začátku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
350.632 píše: -ulda-> tak nějak na 2t jsou 2 min málo 5min
se mi líbí, jak ty seš vždycky chytrej jak rádio, ale dohromady víš téměř hovno
5 minut smrdět s jawou na neutrál je o život
1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
osboně: nastartuju, zapnu bundu, nasadim rukavice helmu a jedu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
Vladimir píše: pokud to nejde vytočit tak je to neseřízený a musí se to opravit. vždyť každej vidí jak se ten bawor krásně hned zahřál, a vo to snad všem jde. vytočením se pěkně natáhne olej a hned to maže. JÁ říkám po startu do plnejch, motor se pěkně uvolní a lepší pojede. Doporučuje osm z devíti servisních techniků.
to je snad blbost ne? už jen ze zdravého rozumu, přece když se když se olej zahřeje ma jinou konzistenci a líp maže takže když tomu dáš hned kotel vzniká mnohem větší tření a víc se opotřebovávají části motoru.
nemam to nijak podložené, jen je to můj názor
1 reakcí na tento příspěvek Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
Snorri píše: už se to tu jednou řešilo a k závěru se nedošlo ale nejvíce se lidi přikláněli k tomu že můžeš jet hned ale neměl bys to na prvních 50ti metrech točit do omezovače....
osboně: nastartuju, zapnu bundu, nasadim rukavice helmu a jedu
Já si to taky myslím,názor na to mám jasnej,ale dělám to tak ,že třeba 5min nechám bežet na místě a tak mě zajímá,čemu tím jako neprospívám.Asi je lepší sednout a pomalu motor prohřát jízdou pod tlakem se ten olej dostane asi do více míst,ale na druhou stranu,když to nakopnu na sytič,tak nemá úplně volnoběžné otáčky a hned jak je trochu teplej ubírám i na místě... Sorry věděl sem ,že píchám do vosího hnízda,ale až takhle ,že mě pobavíte..každopádně manuál mám,ale v angličtině a doslovně vše nepřeložím z techniky,,ale pokusím se to probrat..s technikama
mi-psi píše: se mi líbí, jak ty seš vždycky chytrej jak rádio, ale dohromady víš téměř hovno
5 minut smrdět s jawou na neutrál je o život
viď ale oni 2T většinou smrdí všechny některý mnohem víc než jawy třeba ty syntetiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Studený start..jet hned, či nechat zahřát na místě
Jestli nastartuješ a vyjedeš po pár s nebo za minutu jak se nastrojíš je celkem jedno, když to nebudou extrémy (vystřelit ihned pokud by v manuálu bylo minutku nechte na místě nebo naopak nakopnout a dát si kafe) tak ji stejně výrazně neposereš ani v jednom případě, navíc tu se jednoznačné vždy platné odpovědi stejně nedočkáš. Jo a zase uplně z cukru ta mašina také není, aby ji takovéto drobnosti odrovnaly
Ale pokud někdo prostě rád ohřívá motor na místě, tak at si to dělá, jen tím zbytečně pálíš benzín a zvyšuješ imise. Ale motor tím určitě nekurvíš...
Naposledy editováno 28.05.2011 23:36:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |