pořídil jsem si mojí první silnější moto HONDA VFR 800 vtec r.v.2002 bez ABS. Předchozí zkušenosti s moto od fichtla k babetě a k simsonu a teďkom tuhle krasavici. Rád bych od někoho kdo je nebo byl alespoň podobně na uplném začátku jako já aby mi alespoň poradil na co si mám dávat u VFRky bacha a ohledně údržby co a jak abych si ji nezhuntoval po technické stránce. Nějaké ty rady kde nakupovat materiál atd... Jsem z Karvinska, Moravskoslezský kraj. Třeba kdybychom se sešli a pokecali třeba u birrelu. Mám s ní ku...ský respekt a od včerejška nalítano pouhých 40km bez nehody a pohodové jízdy s troškou škubání při vypuštění plynu :)
Děkuji za rady a pomoc
2 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
jinak je to celkem bezudrzbovka, cisti retez, hlidej si servisni intervaly a budes spokojeny ..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
seikos píše: ještě že je Karviná tak daleko. Alespoň tě nepotkám v protisměru
Hlavní je v každém tématu něco plácnout, ať už je to sebevětší kokotina, že jo?
Namork1 píše: Hlavní je v každém tématu něco plácnout, ať už je to sebevětší kokotina, že jo?
nevím co ti na tom příde kokotskýho. Mě rozhodně přijde jako větší kokotina začít na 100 koňový motorce. Takže můj příspěvek byl zcela na místě
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
zasranej caps lock
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Dominik-Duka píše: než se ty dvě vemena dohádaj, tak SI KUP NÁHRADNÍ REGULÁTOR, POKUD TAM JE JEŠTĚ ORIGO
zasranej caps lock
už jdu spát
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Není se čeho bát,já jsem šel z 350ky rovnou na Bandita 12ku a šlo to.
Jenom si zvyknout na tu váhu,mít cit v zápěstí a pomalu zrychlovat.
Na japoncích se toho moc nekazí takže zatím budeš řešit jenom spotřební věci.
Třeba tady: partsdepot.cz/
Tady najdeš manuály: www.motorkari.cz/motokatalog/honda/honda-vfr-800.html
Nevím kde jsi ji kupoval ale nebude naškodu vyměnit aspoň náplně,mrknout na řetězovku atd.
Tady na foru je toho k počtení dost,stačí hledat.Kámoš si ji koupil minulý rok a zatím je spokojený.Kolem sedmi se aktivuje V-TEC tak ať tě to něpřekvapí někde v zatáčce i když to není až takový nášup.Brzdy jsou duální tak bacha na mokru.Jinak bydlím poblíž tak se můžem domluvit a zajet na pokec třeba k Hance.Tak opatrně a užívej své první velké motky
Napravo kámošova.
3 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Luducat píše: Jak já vidím, že někdo přestupuje ze simsona na velkou motorku, tak je mi ho docela líto, nezažije ten pocit, jak vždy osedlá něco silnějšího a postupně kupuje silnější a lepší motorky. Teď sis koupil VFR co potom?, pokud se teda nezabiješ... V sobotu jsem předjížděl 2 borce na CBR1000RR jsem se musel smát do helmy, jak najížděli do zatáček 20km/h, rozklepaní jako prase, proč si kupujou takovou motorku když jí očividně nezvládají a mají z ní strach? Tohle to nepatří na cesty. Nic proti tobě ale musel jsem se vyblít. Ježdění zdar!
No, tak motorku uz ma doma, takže teď uz je pozdě radit. Rozumny motorkář jde postupnými kroky nahoru, jak říkáš ty. A kazde dejme tomu 3-4 roky si udělá radost novou, vykonejsi motorkou.
Ale koupit na zacatek VFR je proste nesmysl. Když pominu těch 100 koni, VFR je na zacatek strašně těžká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Luducat píše: Jak já vidím, že někdo přestupuje ze simsona na velkou motorku, tak je mi ho docela líto, nezažije ten pocit, jak vždy osedlá něco silnějšího a postupně kupuje silnější a lepší motorky. Teď sis koupil VFR co potom?, pokud se teda nezabiješ... V sobotu jsem předjížděl 2 borce na CBR1000RR jsem se musel smát do helmy, jak najížděli do zatáček 20km/h, rozklepaní jako prase, proč si kupujou takovou motorku když jí očividně nezvládají a mají z ní strach? Tohle to nepatří na cesty. Nic proti tobě ale musel jsem se vyblít. Ježdění zdar!
Přesně takovýho borce jsem potkal akorat jel na R6 ..Nechapu to ..za dvouma zatackama uz jsem ho nevidel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Namork1 píše: Hlavní je v každém tématu něco plácnout, ať už je to sebevětší kokotina, že jo?
Co mně přijde kokotina je "přestup" ze simála na VFRko . SAMOZŘEJMĚ že většina lidí co přestupujou takhle blbě se nezabije, věšina to přežije, ale kromě praktického učení se připravuje o radost z postupných přestupů...to je jako se do 16 jenom dívat na baby a pak ze dne na den začít šukat se vším všudyNaposledy editováno 12.05.2011 09:02:40
seikos píše: No, tak motorku uz ma doma, takže teď uz je pozdě radit. Rozumny motorkář jde postupnými kroky nahoru, jak říkáš ty. A kazde dejme tomu 3-4 roky si udělá radost novou, vykonejsi motorkou.
Ale koupit na zacatek VFR je proste nesmysl. Když pominu těch 100 koni, VFR je na zacatek strašně těžká
Osobne sem zacal na otevrene 2T dvace, po pul roce sel na 650 jednobuch, po dalsim 3/4 roce na 650 V2 a ted po dalsim 3/4 roce prijde nak hodnejsi 1000 V2. Takze postupne nahoru ano, ale 3-4 roky to fakt ne, to se neda vydrzet ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
DuckerCZ píše: Přesně takovýho borce jsem potkal akorat jel na R6 ..Nechapu to ..za dvouma zatackama uz jsem ho nevidel
To musí, když má R6, jet pořád naplno? Protože když ho někdo předjede na slabším stroji tak je za vola, který to neumí?
Já naopak když někoho předjedu (opravdu málo kdy ) tak mě ani nenapadne se mu "smát" do helmy, že sice má R6, ale je úplné jelito, když ho předjel začátečník na intrudrovi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Luducat píše: Jak já vidím, že někdo přestupuje ze simsona na velkou motorku, tak je mi ho docela líto, nezažije ten pocit, jak vždy osedlá něco silnějšího a postupně kupuje silnější a lepší motorky. Teď sis koupil VFR co potom?, pokud se teda nezabiješ... V sobotu jsem předjížděl 2 borce na CBR1000RR jsem se musel smát do helmy, jak najížděli do zatáček 20km/h, rozklepaní jako prase, proč si kupujou takovou motorku když jí očividně nezvládají a mají z ní strach? Tohle to nepatří na cesty. Nic proti tobě ale musel jsem se vyblít. Ježdění zdar!
Tak to je pekna picovina co tady pises. Kdyz ma nekdo litra tak musi jezdit porad 300??? Ja si naopak myslim ze VFR je na zacatek primo idealni. Univerzalni motorka ktera ma od vseho neco,pro zacatecnika kterej vlastne nevi jestli cestaka nebo sporta atd uplne dokonala. 100koni neni zadnej velkej vykon kterej byse s trochou rozumu nedal zvladnout(debil se zabije i na kole) a naopak slusnej ale nezaludnej spodek motoru nenuti honit rucicku otackomeru do cervenyho jako treba u Hornetu600 a tim spis udelat nejakou chybu. Myslim ze na zacatek idealni motorka
A na tohle vlákno jsem reagoval hlavně proto, že přišel o tu možnost postupovat postupně a mít radost z každé silnější motorky.