Je to na Kawasaki EN 500 r.v.1994. Kdyžtak tady jsou rozměry : délka-1918mm(v rozvinutém stavu),šířka-40mm,tloušťka-10,2mm ,počet zubů 137,rozteč-14mm.
Za dobré tipy předem díky.
Dal by se použít i v délce 1904mm,poč.zubů-136.
Naposledy editováno 20.11.2010 21:53:00
Tak chlapi,včera ve 12.46 hod. byla konečně "holka" smontovaná,lehce odstrojená.
V pátek večer jsem si dojel ke kámošovi pro řemen (cca 7600Kč) a k tomu dárek-pěkný hrnek na velké kafe,s tím,že se do toho pustím hned ráno,ale ...prostě mi to nedalo,udělal jsem si kafe a do 23.00 byl nasazený.Docela to byla fuška,protože předchozí majitel(TROTL
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Bylo to super.
Tady jsou fotky z pátku před montáží a v sobotu po kompletaci a před jízdou:
[url=
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý řemen pohonu
Myslím,že se můžu pochválit-po šedesátikilometrové vyjížďce je řemen stále v ose řemenic a vůle je též v povoleném rozmezí 5-16 mm,taky jsem si dal záležet,laciný nebyl a nerad bych ho brzy zničil.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý řemen pohonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý řemen pohonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Jo a minulý týden jsem s mašinou chvíli jezdil,jako by to byla třeba ER 5.
Dvojku přes 70,trojku na kilo,4,5,to už jsem na tachák nečuměl,ale poslouchal kdy přestane táhnout abych dal další kvalt... pak jede jako čert. Sice je to nechopperovský,pravda,ale motoru to asi prospívá,teda občas,přeci jen není vyloženě spodovej,jeho použití v několika jinejch typech strojů potvrzuje jeho víceůčelnost. Skončil jsem na 160ti,ale šla dál. Jen sem se nemohl udržet v sedle a ztratil bych kebuli i s helmou,která mi zkošela pevnost krčních svalů...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý řemen pohonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý řemen pohonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý řemen pohonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý řemen pohonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý řemen pohonu
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý řemen pohonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý řemen pohonu
Rubi píše: Ahoj,jak to tady tak čtu,tak jsem zjistila,že stříkáte řemen teflonem.Já jsem nikdy řemen neošetřovala,ale zeptám se:dělá se to i kevlarových řemenů?Já nic takového v manuálu nemám.
Jak bylo uvedeno kevlar je již ve všech řemenech a mazat se nemusí, ale někdy je to nezbytné kvůli všelijakým pazvukům
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý řemen pohonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý řemen pohonu
mýdlo ten teflon nahradí, ale nevydrží to. Než jsem sehnal teflon, tak jsem taky šmudlal to mejdlo, ale moc to prášilo, tak jsem ho nastrouhal, rozmočil ve vodě a štětcem nanesl na řemen a výsledek byl stejný jako po aplikaci teflonu. Člověk hold vymejšlí ptákoviny
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklý řemen pohonu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
jj, naprosto s Tebou souhlasím
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Rubi píše: Vorel> má to zas jednu výhodu,mýdlo stojí 00prd. Ten sprej stejně vymyslel někdo,co má něco společného s řetězy na motky,bylo mu líto,že nic na řemen nepotřebujeme a nemusíme kolem toho běhat jak okolo řetězu.
Ten mi lezl neskutečně na nervy.
ba,máš asi recht
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Prasklý řemen pohonu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní moto Kawasaki EN 500 | rob456 | 3 | 1.5.2024 v 10:19 dewwil |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 | PepeBurgman | 7 | 27.10.2022 v 20:47 roman689 |
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 | Aneke | 1 | 11.9.2022 v 12:37 Ariete |
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 | grz | 0 | 22.5.2022 v 21:23 grz |