Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.
Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.
Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.
Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
Muadek píše: Jezdi si na čem chceš. Tohle téma vůbec nemá smysl vůbec rešit co člověk to názor. Já mám svoji motorku dostal jsem jí jako dárek že jsem udělal maturu sice s ní mám starosti ale je mi to jedno protože je moje a prostě já sní budu dokonce jejího života. A je mi jedno na čem jezdíš ty když tě uvidím na silnici pozdravím tě když tě potkám na pumpě pozdravím tě. Když budeš mít malér na silnici zastavím a pomůžu já řeším jen jedno máto 2 kola? má to 1 stopu? Má to motor? Tak co řešit víc. Už jen motorku mám jen proto že tu svobodu v autě v životě nezažiju. Tak hurá do mě že jsem naivní snílek
Deadman píše: Proč vyhazovat prachy za čínu, co je nekvalitní sračka už z výroby, když za ty prachy lze koupit slušnou japonskou ojetinu stejného objemu, co je i přes stáří nesrovnatelně lepší technikou a i přes najeté kilometry spolehlivější. A to nemluvím o zajištění dostupnosti dílů i mnoho let po zkončení výroby, zatímco na čínu je často problém sehnat díl i na aktuálně prodávaný model.
Častý případ bude, že je to japonská motorka vyrobená v Číně, čili v hodně lepší kvalitě a ještě za přijatelnou cenu.
Jo abych nezapoměl, na pětileté motorce už teče i nádrž, z hadičky tedy též, ale hlavně někde ze sváru. Takže s chutí do toho. .
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Skoro všichni starší motorkáři začínali na pinckovi. A dneska se tu smějou čínám. Každá čína by pinckovi natrhla pr*** (a to nemluvim o údržbě). Ty mladší určitě taky začínali na nějakejch srač***. Těch, co si jako první motorku koupí pětikilo sou plný hřbitovy. A ty co dostanou k 16. narozeninám od papínka motorku za 100 klacků jsou většinou nafoukaný blbečci.
Nejlepší motka do začátku je podle mě čínská 125. Neni to splašený, je to za pár kaček. Stejně si většina lidí koupí za pár let něco lepšího. Tak proč utrácet za Hondu nebo KTM (i když ten novej malej Duke je fakt pěknej). Když plácneš s čínou o zem, tak je škoda malá nebo nulová. Navíc číny jsou technicky hodně jednoduchý, takže není problém si jí rozebrat a zase složit. V kvalitě průměrnýho čínskýho dělníka to udělá asi každej.
Já jako student sem si vydělával po brigádách. Podle mě je lepší koupit si na začátku nějaký alespoň trochu slušný oblečení na jízdu a pošetřit na motorce, než si koupit starý GS500 a jezdit v tričku. Koupil sem 4 roky starou čínu za 21 tis. a teď s ní začínám třetí sezonu. Za ty prachy a spotřebu je to výborný poježdění.
Se svojí zkušeností můžu čínu jako první motorku jenom doporučit. Co vy na to?
========================================================================================
Hezky napsane a je to většinou pravda jen snad tu čínu bych nebral.
Dal bych prednost například pro začatek.
JAWA
ČZ
MZ
Jednoducha,opravy nepatrne,náhradni dily všude
roberto.cz píše: asi sem nafoukanej blbeček nebo co jsi to psal
ale až čína zajede toto tak si ju taky koupím
Tk tohle na číně zajedu taky
Video parádní, hlavně to poslední, ale ta hudba to je děs abba? to si děláš srandu Chce to pořádnou muziku a bude to uplně luxusní kompilace, máš talent
( Kdybych chtel bejt zaujatej, tak bych rekl, ze to bude u Ciny asi castejs, pac to maj vetsinou typove, ktery na tom tak maximalne jezdi a davaj tomu od zacatku kour - spis bude v tomhle ohledu lip zajeta masina s prodejni cenou ve statisicich nez stroj za treba 30 tycek, ale je to o lidech a kusech )
Ja zacinal na Mustangovi, ty kterejm rodice v ty dobe dali prachy, tak na Simsonech. Ta doba je pryc, dneska se proste zacina na Cinach, ikdyz je teda vyber daleko sirsi. Pokud ma nekdo cinsky endurko a lita s nim teren, tak to uz je jina, tam to ty lidi maj na dyl, vic se tomu venujou, lip se v tom vyznaj a vic tomu davaj. Ikdyz pocatecni mouchy budou obecne podobny.
bretacert píše: Hezky napsane a je to většinou pravda jen snad tu čínu bych nebral.
Dal bych prednost například pro začatek.
JAWA
ČZ
MZ
Jednoducha,opravy nepatrne,náhradni dily všude
Už dávno to není pravda, žárovky mi nepraskají, šrouby neuletují, bohužel mám trochu jiné problémy, ale zatím na vše, na co se muselo šáhnout, už od té doby slouží bez závad.
S těmi Jawa/ČZ/MZ nemáš pravdu, to platilo, když byly ještě ve skladech poctivé komunistické díly. Od doby, co se dovážejí turecké a tajwanské (což není čína), to stojí úplně za vyližprdel, což ti potvrdí každý, kdo se dnes snaží udržet tyto stroje v chodu. Ojnice bláto, karburátory nejdou seřídit, chrom se z dílů oloupe už cestou z prodejny atd.
Má osobní zkušenost je ve prospěch číny. Na té se dá při správném seřízení a údržbě narozdíl od Jawy jezdit. Na Jawě jsem nedojel ani za kopec (nekecám) nehledě k příšerným jízdním vlastnostem. Jediný pozitivum je, že se na tom člověk naučí montovat a improvizovat. Kdo chce jezdit bez starostí, měl by sáhnout spíš po tý MZ, jenže ta už nějakej ten rok designem není in.
Takže zbývá co? Čína... Nebo jetá kvalitní značka.
Ale tahat do baráku Jawku nebo ČZ je vážně nesmysl, snad ještě před 40ti lety... Na to dám ruku do ohně.
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Potom si ulavuju v takychto forach.
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
No a co sa tyka predajcov japonskych motoriek, tak ak sa im dostane pokazena motorka v zaruke, tak ju ani nevedia opravit, pretoze nemaju s tym tolko skusenosti. Bohuzial je to tak, viac skusenosti maju s plechovicami
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
PS: ale asi je jedno jestli koupíš zánovní Čínu nebo vylítanou MZ či ČZ. No a pokud něco z Japonska v této cenové relaci tak to bude hajtra před smrtí.
Takže si člověk vlastně nevybere
Naposledy editováno 30.04.2011 09:20:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
Haesty píše: Čínu nebrat! A kdo má Yuki mrdá kluky
a kdo má suzuky, mrdá ty kluky taky
Naposledy editováno 30.04.2011 10:03:02
Sukin píše: Ty vole srovnávat fichtla a čínu je hodně uhozený, fichtl je padesátka tvoje čína je 125 a na fichtlech budou lítat ještě naše vnoučata, ale číny v tý době už budou třikrát recyklovaný...
Jinak se neopírej do lidí co jim rodiče koupily novou dvácu, cejtím v tom trochu závist, voni se do tebe taky nenasíraj, že vaši ty prachy nemaj, aby ti je dali....
Závodím s 40 let starejma Hondama dojdu do Hondy a podle čísla dílu obědnám co potřebuju, myslím že na tvůj stroj bude úproblém sehnat díl už za 10 let.
A kolik ty díly stojej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
copo píše: Mas cinu, tak to nepriznavaj, ked nechces pocuvat srabov co jazdia na japoncoch, pizuju do ciny a doma potichucku placu, ze maju ojazdeneho japonca, co sa im furt kazi a vrazaju do toho dalsie prachy
Potom si ulavuju v takychto forach.
To seš docela drsoň označit jezdce na jap. motorkách za sraby...a japka se zase tak moc nekazí, to si přiznejme...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je čína dobrá jako první motorka?
VeFeRák píše: To seš docela drsoň označit jezdce na jap. motorkách za sraby...a japka se zase tak moc nekazí, to si přiznejme...
pecitaj si to este raz a porozmyslaj nad tym, co som napisal a potom sa vyjadruj k tomu. O.k.
Ak tomu nerozumies, tak to nechaj tak a chod sa povozit
copo píše: Ja osobne som si tento rok skoro kupil novu Hondu Transalp, ale ked mi dali rozpocet udrzieb v servise, tak som si to rychlo rozmyslel a ked som si precital zmluvu na kupu motorky a dokladne som si prestudoval zarucne podmienky, tak s toho vyplyvalo len jedno, ze zakuka sa nevztahuje skoro na nic, tak potom na co mi je predrazena motorka, ked sa mozem vozit aj za polovicne prevadzkove naklady. Mozno by mi ta motorka vydrzala 10 rokov a viac, ale mozno mi vydrzi aj ta co mam, ked sa budem k nej spravat rozumne. Momentalne sa vozim pri spotrebe okolo troch litrov a to by som pri tej honde nikdy nedosiahol. Dlho som teraz nejazdil, tak som sa rozhodol pre mensiu kubaturu. Mozno o dva roky si doprajem nejaky ten Transalh, Varadero, albo GS a to len preto, ze su to vecsie kubatury urcene na dost dlhe trasy a budu lepsie a vykonnejsie pre mna
No a co sa tyka predajcov japonskych motoriek, tak ak sa im dostane pokazena motorka v zaruke, tak ju ani nevedia opravit, pretoze nemaju s tym tolko skusenosti. Bohuzial je to tak, viac skusenosti maju s plechovicami
s překvapením zjišťuju, že i k stáru se člověk může dozvědět zcela zásadní překvapivá fakta
spíš je ot otm jaký ku vybereš :) .. a néé všichni co maj motku Za 100 nebo za 50hadrů jsou nafoukaný blbečci :) :)
1 reakcí na tento příspěvek Je čína dobrá jako první motorka?
Za me Cina ano na zacatek idealni ,2-3 roky pohrkat naucitse vest stopu a jakbude slaba tak neco silnejsiho.Jinak neni cina jako cina.A nez ohrkaneho japonce z druhe treti ruky tak fakt radsi novou cinu.
A ten co kritizuje jakejkoli vyrobek by si ho mel nejdriv vyskouset nebo koupit a nejlepe vlastnit a pak vydavat jakekoli verdykty jestli to je na nic. Vetsina ma plnou hubu kecu a skusenost zadnou.
Vetsina majtelu motorek v republice je japonske vyroby a jak zacali japonci vyrabet motorky,prece kopii.Takze se probudte. Vy jezdite vlastne na kopirujicich znackach vehlasnych mem a myslite si co nemate.Historie mluvi za sve.
Naposledy editováno 01.05.2011 00:53:21