Po montáži do motorky a dotažení osy mi připadá, že se kolo otáčí naprosto lehce, bez váznutí.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna ložisek předního kola-nesprávný postup?
1 reakcí na tento příspěvek Výměna ložisek předního kola-nesprávný postup?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ložisek předního kola-nesprávný postup?
Pepa GSX-R píše: To je normální.A jak se to točilo,než jsi to rozebral?
Nešlo to taky lehce, ale bylo to volnější. Např. ta rozpěrka šla lehce posunout mimo osu prstem, teď tam drží pevně. Z manuálu jsem pochopil, že obě ložiska se mají dolepnout do náboje až „kam to půjde“. Tady zase čtu, že jedno by se mělo dorazit jen tak, aby tam byla určitá vůle gsxr.wz.cz/kola "Často bývá jedno ložisko nalisováno na doraz a druhé tak, aby byla dodržena správná vůle mezi rozpěrkou a kroužky. Pokud druhé ložisko zalisujeme moc, bude rozporka na ně tlačit a kuličky budou vytlačovány z dráhy..."
Tak právě nevím, zda jsem to neudělal špatně??
Naposledy editováno 24.04.2011 14:00:27
[img]
A až pak následně druhá strana, která se postupně lisuje, aby rozpěrka dosedla tak akorát.
[img]
Když to přeženeš, tak nastane přesně to, co píšeš, střed přes rozpěrku bude tlačit kuličky mimo jejich dráhu a budou se více opotřebovávat.
Asi si to sedne, ale výdrž ložiska bude nižší.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna ložisek předního kola-nesprávný postup?
Možná s tou trubkou budeš muset trochu zapáčit do strany, aby si rozpěrku malinko vyosil, ale půjde to....
Naposledy editováno 24.04.2011 14:44:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna ložisek předního kola-nesprávný postup?
1 reakcí na tento příspěvek Výměna ložisek předního kola-nesprávný postup?
Nebo to tak nechám, ale ložiska se rychleji opotřebují. To by mě snad ani tak nevadilo, tím teď už nemám co ztratit, stejně bych je musel vyměnit.
Otázka jak je to s bezpečností, zda se nerozpadnou??? Je tady někdo, kdo zvolil špatný postup jako já a jezdí s tím? (asi takoví budu, ale nejspíš o tom ani neví, co?)
Atos píše: Já kupoval celou sadu All balls i s guferama a to zrovna pár korun nestojí (vzhledem k origo ano). Takže řešením je ložisko vyklepnout ven a tím pádem nahradit novým.
Nebo to tak nechám, ale ložiska se rychleji opotřebují. To by mě snad ani tak nevadilo, tím teď už nemám co ztratit, stejně bych je musel vyměnit.
Otázka jak je to s bezpečností, zda se nerozpadnou??? Je tady někdo, kdo zvolil špatný postup jako já a jezdí s tím? (asi takoví budu, ale nejspíš o tom ani neví, co?)
Presne tak, kdyz do nich zevnitr klepnes, je to na vymenu. Ony se nerozpadnou, jen se muzou, krom rychleho opotrebeni i vice hrat.
Priste tam klidne dej normovane lozisko za stovku.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna ložisek předního kola-nesprávný postup?
Dawe02 píše: C3 je zvysena radialni vule. takova se osazuji do aplikaci pracujicich v sirokem rozpeti teplot (elektromotory napr.). do kol nepatri
Pozor, elektomotory maji tridu CM, ktera ma stejnou minimalni voli jako normalni trida, maximalni ma ovsem mensi. Takze CM se zrovna do kol hodi.
A k predmetu dotazu: pokud jde s lozisky otocit prstem tak je to ok. Dotazenim osy se rozperka o par setin defomuje a vnitrni krouzky se tim dostatecne uvolni.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 15 | 2.5.2024 v 20:39 alinn |
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer | salzi | 0 | 23.3.2024 v 14:15 salzi |
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 62 | 17.2.2024 v 21:50 MilanR1 |
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer | Langobardi | 5 | 11.2.2024 v 20:39 Rooks |
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 16 | 16.12.2023 v 13:40 Krovak |