Řeším dilema low cost zábavy.
oč jde, chtěl bych (jsem z vesnice) něco na okolobarákování ve větru dešti, silnice, polňačky, pole, louky les. Nechci žádnou 600 enduro, párkrát jsem se po okolí projel na XL600R a klepal sem se strachy ještě tejden :D (rychlost v terenu není můj kamarád)Neočekávám od svého "terenního ježdění" žádné skoky, drifty, a podobné veselosi, jen klidné bag bag asfaltem i blátem, atd. Dále to musí být nenákladné ( :D ) a blbuvzdorné. Druhá záležitost je že když přítelkyni vezu s koňma na závody, tak bych to doma strčil do transita kterým tahám vlek s koňma, na závodech to vytáhl a podnikal krátké vyjížďky po okolí. tzn skladnost lehkost, přepravní nerozbitnost.
mám osobně dva tipy. Kentoya trigger 200 a nebo 350/639 a pořídit ji terenní pneu.
Co vy na to? popřípadě jine doporučení? Kentoya se líbí pani, nová je v akci za 30k, ale zrazuje mě od toho země původu a články o spolehlivosti. J350 je láce, blbuvzdorná, nerozbitná, dobře udržovatelná, ale zase je to trošku neohrabaný.
Jak už jsem uvedl, skákat nechci, motokros mi nic neřiká, šestikila mi trhaj ruce, takže jsem vybral tyhle dvě zrůdičky no
díky za tipy
-Jaw-
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
výhody Kentuse proti Jawě: v terénu se to chová asi tak 2x líp (úzký, lehký, obratný), líp to řadí, péruje i brzdí. Motor je na ten objem slušně tahavej (=přelož si to jakože si nechá líbit dost nízký otáčky bez cukání nebo trhání, ale daň je nízkej výkon v horních otáčkách. Dá se s tím velmi dobře žít ,-) ). mnohem líp se na tom blbne.
měl jsem s tím nějaký potíže ze začátku, když si v servisu nevěděli rady, dali mi novej karburátor - jinak bych zbytek připsal před/poprpdejnímu servisu, kterej byl fakt otřesnej (Moto Lulu Tuchlovice). koukni do deníku mýho Kentuse.
Jawa je dobrá na ledacos, parádní na jízdu ve dvou, ale v terénu nezapře jistou traverzovitost.
z těhle dvou je Kentus o dost lepší volba.
mimochodem, Kentus se dá i různě doplňovat dílama na pitbiky, nebo třeba i motorem 250ccm. ale to teda stojí nějaký prachy...
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
E: tim sem chtěl říct, že za 40 koupíš moto + 20 do toho dáš a to jsou peníze neúměrný tomu, co to dokáže a jak je to starý
Naposledy editováno 08.03.2011 08:23:43
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
Naposledy editováno 08.03.2011 15:29:31
Tady je "cestopis jednoho týpka, co jel na Triggerovi do Švícarska.
Naposledy editováno 08.03.2011 15:32:36
2 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
držím pěsti tobě i číňanovi
chtěl jsem to prostě zkusit "jaký to bude" :)
jo, zopakovat to, až bude mít Kentus třeba 20 000 natočeno, to už by bylo jiný. i když, co si budeme povídat, pořád je to vzdálenost urazitelná za jeden den.
na Jawě jsem dal jednou sraz v Holandsku (1800 km dohromady) a to byl větší adroš - motorka byla před GO, motor mlátil jak prase, navíc v tý době byla Jawa převlečená za enduro a sedlo bylo (velmi kulantně řečeno) mírně nepohodlné :D
vzpomínám si na ráno na Kamencovým jezeře, kde jsem se přidal ke klukům z Volného setkání Jawařů, jak všichni nakopli motorky, jak jejich skvěle udržovaný motorky jen tak předly a do toho se ozývalo třískání z mýho červenýho kladiva na kterým jsem měl přigumicukovanou tašku a stan v igeliťáku :D:D:D
ale dojela bez problému a za odměnu jsem jí nadělil GO motoru ,-)
jo, to byl adrenalin
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
pak jiný sedlo, blatníky (všechno jsem dělal tak, aby to bylo bez potíží vratný - právě kvůli technický, na kterou jsem jel se standartním zadkem a půjčeným předním kolem)
širší řídítka (klidně mohly být i vyšší - blbě se na tom jelo vestoje), pancéřová hadice, kovový neklouzavý stupačky.
na předku jsem dlouho jezdil Mitas E09, ale nejmenší měli v rozměru 100 a udělalo to divnej profil na ráfku a nebyla to moc dobrá jízda (i kvůli nestabilitě špalků).
vzadu byla Mitaska jakože hrubá, ale ne tolik ultimativní (nevím už označení). normální 3,5 palec na 18 ráfek.
nahraju pár dalších fotek.
přesto všechno Jawa zůstala ve srovnání s Kentusem v terénu o hodně horší. lehkej číňan má větší fun-factor
na klasický ráfky se hrubší vzorek nedá sehnat?
plasty a světla jsou HP (prodává je Hamouz v Kladně)
ráfek z péráka
dráty pro Jawu chopper (má taky 19ku přední)
stupny vlastní výroba
řídítka - úlovek z burzy
sedlo vlastní výroba (mockrát jsem si nadával! :D )
do motoru jsem nesahal kvůli životnosti a spolehlivosti (až na tu následnou generálku)
1 reakcí na tento příspěvek kterou z nich ano/ne a proč
edit:
tak to není jen lokální blb, pro zajímavost sem zavolal na víc poboček a všichni prodejci mi řekli to samý.... takže kentus je asi vážně kentus...
ptal sem se co tam stoji za prd, jestli motor nebo kostra.. prej je to komplet k ničemu, začne to tlumičema a pokračuje elektrikou a skončí u motoru.. krása...
Naposledy editováno 10.03.2011 09:44:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou z nich ano/ne a proč
Jawasaki píše: Tak kamarádi. přítelka mě uhučela at si koupim novýho kentuse když je teď za 30k v akci... volal jsem na místní prodejnu jestli ho mají na place, že bych to přijel omrknout.. pan prodavač mi pověděl že sám by si to nekoupil, že je to krám k ničemu a at tam ani nejezdím že je to zbytečný... co na to říct? to je obchodník. na jednu stranu se není co divit že to nikdo nechce když to sami prodejci nechtěj prodávat, na druhou stranu mám bejt asi rád že mi nechce prodat "šmejd" na třetí stranu, proč to dýlujou když to nechcou prodávat? to mi hlava nebere.. hele fakt už sem pro něj skoro chtěl jet.. teď asi budu radši dál hledat nějakou schopnou jáwu...
edit:
tak to není jen lokální blb, pro zajímavost sem zavolal na víc poboček a všichni prodejci mi řekli to samý.... takže kentus je asi vážně kentus...
ptal sem se co tam stoji za prd, jestli motor nebo kostra.. prej je to komplet k ničemu, začne to tlumičema a pokračuje elektrikou a skončí u motoru.. krása...
proč kurwa nekoupíš za 30 nějakou dvácu, která se ti neposere, v terénu to bude lepší, je skladnější, lehčí atd... co se starou jawou? mě to připadá jak slon v porcelánu (abych v tom jezdil polnačky atd)
btw kdyby přece jen, co je spolehlivější 125ccm 4t nebo 2t? jak řikám nechci to na žádný extrémy. 1/2 asfalt + 1/2 bordel (štěrk, blato, polňačky, luky, lesy atp)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Velikost zrcátek na Kentoya Trigger... Kentoya Trigger 200 | Terezka108 | 5 | 6.10.2023 v 15:27 Terezka108 |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
osa zadniho kola kentoya trigger 200 Kentoya Trigger 200 | Ondramoto15 | 1 | 20.5.2023 v 11:25 ja1 |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |