1 reakcí na tento příspěvek Yz 250
1 reakcí na tento příspěvek Yz 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yz 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yz 250
Jinak u tak to staré motorky je nejdůležitější jak se majitel staral, pro to bych si nechal ukázat vzduchový filtr, který musí být naolejovaný a čistý stejně jako celý airbox, vymontovat svíčku musí být NGK nejspíš B8EG se sníženým jiskřištěm s hnědými elekrodami. Chladič nesmí nikde ani trochu téct tj záležitost 40000, rovněž z motor v dělící rovině musí být suchý bez úniku oleje, brzdové kotoče nenesmí mít vyjetou drážku tolerance tlouštky dle servisního manuálu je do 0,2 mmm, přepákování a řetězové sada musí nést zřetelné stopy údržby, pístnice ve vidlicích nesmí mít rýhy. Dobré je zeptat majitele na mísicí poměr, je 1:33 a kolik oleje patří do 5l benzínu tj 1,5 dcl. Jestli tohle nezvládne což je dnes dost běžná věc, tak budou problémy i jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yz 250
Edit : překlep
1 reakcí na tento příspěvek Yz 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yz 250
Jinak je jasný že kotouče a řetězovku chce taky prohlídnout, ale asobně na ní nic nepoznám, kromě vůle na rozetě :D, ale každopádně bych se optal a skontroloval bych to, ale když bude na hraně tak bych z toho nedělal drama. kotouče to samý. Pokud řekne že řetězovka i kotouče sou nový a na kotoučích hrana jako kráva a na rozetě vůle, tak pryč - nemá to cenu - jak se tomu člověku co to prodává nedá věřit stojí to vždycky za :puke:
Edit : no za 27 hodně dobrá cena - když jí přivezeš a uděláš ojku nikasil a píst + prohlídněš spojku a převodovku tak se do 10 vlezeš - což seš na 37 a máš motor po go a když nebudeš prase tak ti vydrží tak 2 roky a pak lupneš novej píst (3000) a zase máš pokoj - za 27 bych se toho nebál - je teda fakt že tam může bejt nějaká bota (můžou se protáčet ložiska v karterech + dalších 100 věcí ), ale to může bejt i na tej za 40.
Osobně bych do ní šel