globalmoto_kveten





Téma: Představení FGR
 
14.1.2011 v 17:52
Dnes by měla být na supergalaktické TV Noha v hl. zprávách reportáž o projektu "nejsilnějšího" motocyklu na světě vyrobeném v ČR.
Tak ať to nezmeškáte.
Anketa: Má tento projekt pro "normálního" českýho smrtelníka smysl?
Ano
31%
9
Ne
69%
20

Představení FGR

14.1.2011 v 17:56 | Nahoru | #1
bude to v archívu

Představení FGR

14.1.2011 v 18:50 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek Představení FGR

14.1.2011 v 20:03 | Nahoru | #3
Je to bomba. Bude jich vyrobeno pramálo a bude hodně, hodně drahá. Ale i tak jsem strašně rád, že někdo v Česku dokázal po tak dlouhé době temna české motocyklové výroby vyrobit tak špičkový stroj. Nedokážu si ani představit, jaké obrovské úsilí za tím je. Smekám před všemi, kdo se na tom podílel přilbu. Design se jim moc povedl, výbava super a motor..... o tom nemá cenu vůbec hovořit. Prostě vše A1.

(reakce na) Představení FGR

14.1.2011 v 20:08 | Nahoru | #4
určitě to nebude pro běžnýho smrtelníka, ale byla by strašná škoda kdyby se vyrobilo jen pár kousků a ty by skončili někde v muzeích, jen ať vyráběj a prodávaj

Představení FGR

14.1.2011 v 20:10 | Nahoru | #5
na fotkách vypadá dobře, ale čekal bych nějaký "drsnější, monstróznější" název pro takovýho mastodonta.

Představení FGR

14.1.2011 v 20:14 | Nahoru | #6
Je to pekny prototyp.

Představení FGR

14.1.2011 v 20:31 | Nahoru | #7
Hmmm zdařilé a to nový stroje moc rád nemám, ještě by to chtělo Jawu 500OHC retro, s tuhým rámem, moderním pérováním, brzdama a vstřikováním a ta by mohlajít na odbyt.

1 reakcí na tento příspěvek Představení FGR

14.1.2011 v 21:49 | Nahoru | #8
Pěkná a ten zvuk. Víc by se mi líbíla Jawa Californian v podání Oberdan Bezzi Design.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Představení FGR

14.1.2011 v 21:58 | Nahoru | #9
babuka> má něco do sebe. Ale od jawy se nic čekat nedá po tom co jí komunista zprznil.

Naposledy editováno 14.01.2011 22:01:19

Představení FGR

15.1.2011 v 10:47 | Nahoru | #10
Tady už je článek Odkaz

Představení FGR

15.1.2011 v 11:23 | Nahoru | #11
No, já tomu moc nerozumím. Oni vyhodili několik desítek milionů za vývoj tohodle stroje jen proto, že je to baví? Aby se jim ten vývoj vrátil, museli by vyrobit a prodat stovky, možná tisíce kusů a to se jak sami říkají nestane. Takže mecenáši motocyklovýho umění?
Jinak dobrej stroj, jen 270 kilo, to neni špatný:)

Představení FGR

15.1.2011 v 11:24 | Nahoru | #12
Tak ještě pěkné fotky: odkaz

Představení FGR

15.1.2011 v 11:38 | Nahoru | #13
Ačkoli netíhnu tímto stylem moc se mi líbí to teda jo.Pěkně vyřešený výfuky i motor.Jen je to trochu kopie TNT .

Představení FGR

15.1.2011 v 11:42 | Nahoru | #14
Škoda centrální pružící a tlumící jednotky, pořádné dvě pružiny kolem tlumičů po stranách by tomu imho slušely líp. A ten název je otřesnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Představení FGR

15.1.2011 v 12:15 | Nahoru | #15

miura píše: babuka> má něco do sebe. Ale od jawy se nic čekat nedá po tom co jí komunista zprznil.



Komunisti? Asi ne Time

Jinak k tomu stroji. Krása. Ale od nějakého čecháčství bych se distancoval. Spolupracovaly na tom i firmy ze zahraničí. A to hlavní, peníze šly z Evropy. Takže made in EU A to se mi libí

(reakce na) Představení FGR

15.1.2011 v 12:17 | Nahoru | #16
dareckov> Samozřejmě že komunisti. Zastavili vývoj ve prospěch produkce stávajících strojů pro Rusko.

Představení FGR

15.1.2011 v 12:40 | Nahoru | #17
Ale jo, pěkný , když ale vidím ty frézované díly karbon všude možně to bude stát paletu.

Představení FGR

15.1.2011 v 12:43 | Nahoru | #18
Nějak se tu tech diskuzi rozjelo na jedno tema asi deset?

Představení FGR

15.1.2011 v 18:40 | Nahoru | #19
Podle mě je ten motor pěkně hnusnej. Když vystavuju u naháče motor na odiv, tak nesmí bejt takhle "plochej". Schází mu nějaká jakoby žebrování nebo tak.

PS: Koukal sem, že původně ten motor nějaký žebrování měl...

Naposledy editováno 15.01.2011 18:47:46

1 reakcí na tento příspěvek Představení FGR

15.1.2011 v 18:51 | Nahoru | #20
Tan stroj je naprosto úchvatnej Třeba se jednou ta výroba vážně rozjede. Kupní síla by se tady v evropě a hlavně v us určitě našla. Mnoo a k nám, obyčejném smrtelníkům by se časem mohla dostat krásná ojetina

(reakce na) Představení FGR

15.1.2011 v 18:53 | Nahoru | #21

Danduledrag píše: Tan stroj je naprosto úchvatnej Třeba se jednou ta výroba vážně rozjede. Kupní síla by se tady v evropě a hlavně v us určitě našla. Mnoo a k nám, obyčejným smrtelníkům by se časem mohla dostat krásná ojetina



Chtěl bych to přez den na dráhu a večer do obejváku

to jsem ten edit vylepšil teda

Naposledy editováno 15.01.2011 18:54:39

Představení FGR

16.1.2011 v 01:02 | Nahoru | #22
dizajn celku je čelkem vkusný a takový hleďavý, co jen nechápu, proč nacpali do takového rámu V6, když V4 by byla o hodně užší a tím pádem i pěknější. holt tady zvítězila funkce nad estetikou. ale zvuk to má líbezný

1 reakcí na tento příspěvek Představení FGR

16.1.2011 v 10:29 | Nahoru | #23
V4 je nuda, to už spíš V8!

Představení FGR

16.1.2011 v 18:13 | Nahoru | #24
Nebo rovnou V12 když už, tak už!

(reakce na) Představení FGR

16.1.2011 v 18:16 | Nahoru | #25

Kodrle píše: V4 je nuda, to už spíš V8!


Co to meleš?

Představení FGR

16.1.2011 v 18:22 | Nahoru | #26
Krásná, líbivá mašina. Poměrně nadčasovej design. Ale cena???? To bude asi raketa a na tom to podle mě umře. S litrovym V2 nebo V4 za normální cenu (úrovně guzzi, ducati apod.) by to bylo asi super.

Představení FGR

17.1.2011 v 11:00 | Nahoru | #27
Cena prej kolem mega, ale v tomhle pripade bych rek cim vic tim lip, aspon to bude exkluzivitka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist