Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
NitroTT píše: Dnes by měla být na supergalaktické TV Noha v hl. zprávách reportáž o projektu "nejsilnějšího" motocyklu na světě vyrobeném v ČR.
Tak ať to nezmeškáte.
...nojo,..náhodou jsem to viděl. A k čemu motorka, co jede 300?
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: ...nojo,..náhodou jsem to viděl. A k čemu motorka, co jede 300?
Mě tyhle megalomanský projekty doslova serou. Tož je to pěkná motorka, ale pro koho? Skoro všichni se jen předhání, kdo vyrobí výkonější hovado s co nejbrutálnějším a rádoby dechberoucím názvem. Ať s tím jdou do hoven. Když člověk čte o historii leckterý motocyklový fabriky, tak to, co je vytáhlo nahoru, bylo, když se jim povedlo vyrobit stroj pro široký masy lidí, prostě lidovej stroj. Ne hovado pro několik jedinců, co se chtěj, moderně řečeno, "odlišovat".
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ládínek. píše: storeman> koukám, že jsi taky chytil slinu a ladíš po vzoru jiných. Dávat podložky pod pružiny si vničem nepomůžeš. Spíše naopak. Sice se ti to bude zdát tvrdší ale o to bude pérování kratší. To chce jiné pružiny. Nebo natáhnout ty staré ale to vidim taky jen na chvilku.
...v tom s tebou nesouhlasím. Ono když je přitvrdíš,...často nejdeš na doraz tam, kde jsi před tím nadoraz šel.Samozžejmě zkrátíš o kousek rozsah pérování,...ale v kolika situacích potřebuješ peróvání v celém rozsahu?A hlavně,...u toho přitvrzení nejde o to, že je to tvrdčí při propérování ve velkém rozsahu, ale HLAVNĚ ti při tvrdším vedení kola-daleko lépe drží stopa v tom neutrální pásmu pérování.Sakramentsky to pozná při všech půjezdech blátivou vyjetou stopou a při měkčím terénu. ...věř mi. Samozřejmě, že tvrdší pružiny by bylo lepší řešení,...ale jestli nemá možnost pružiny pořídit levně, či si je nechat levně někde navinout,...pak je levnější tam dát celé jiné-lepší a tvdší šavle.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ládínek. píše: storeman> koukám, že jsi taky chytil slinu a ladíš po vzoru jiných. Dávat podložky pod pružiny si vničem nepomůžeš. Spíše naopak. Sice se ti to bude zdát tvrdší ale o to bude pérování kratší. To chce jiné pružiny. Nebo natáhnout ty staré ale to vidim taky jen na chvilku.
Aby zkrátil dráhu pérování (zdvih), musel by tam dát hodně vysokou podložku. Při max. propérování totiž nejde pružina tak k sobě, aby se vzájemně dotýkaly jednotlivý závity. Pravdou je, že efekt nebude zlepšení o 10ítky %, ale je to tak jednoduchá a levná úprava, že to určitě stojí za to udělat. Zvlášť, když musí držet krok s EXC 450 a KLX 650R .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
NitroTT píše: Aby zkrátil dráhu pérování (zdvih), musel by tam dát hodně vysokou podložku. Při max. propérování totiž nejde pružina tak k sobě, aby se vzájemně dotýkaly jednotlivý závity. Pravdou je, že efekt nebude zlepšení o 10ítky %, ale je to tak jednoduchá a levná úprava, že to určitě stojí za to udělat. Zvlášť, když musí držet krok s EXC 450 a KLX 650R .
...dyk víte, že jsem to měl u svého KLX, tak vím o čem mluvím. Nejsem si jistej, ale měl jsem tam myslím podložku o 3 cm.
...a nebo tu 20-ti cm trubku zkrátit aby ta další pružina mohla být delší
(samozřejmě tu originám trubku nebudu řezat, abych se mohl vrátit k originálu) prostě ji nahradit
variant je více.
Na zadním kole mám ještě možnost přitvrdit pružinu tím štelováním, které mám nyní na druhém nejmenším vroubku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: ...měl jsem tam myslím podložku o 3 cm.
kdysi jsi psal 2 cm, ...ale kdo by to počítal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
NitroTT píše: Zvlášť, když musí držet krok s EXC 450 a KLX 650R .
To už mám promyšlené!
Klidně bude KLRko stačit KLXku a EXC! a ještě vám natrhne prdel!
Je to jednoduchý: Půjčím ho MikiberGovi
Naposledy editováno 14.01.2011 21:15:48
storeman píše: kdysi jsi psal 2 cm, ...ale kdo by to počítal
...je to možné,...já už si to opravdu nepamatuju,...na kolika cm jsem zkončil.Dost jsem to testoval a zkoušel, páč při tom volitelném rozmezí, jak jsem ti vysvětloval do telefonu-těma maticema, co vrazíš mezi ty podložny, si to můžeš lehce otestovat,...kolit ti sedne přitvrdit.Podle potřeby uberš, nebo přidáš matici a je to.
storeman píše: To už mám promyšlené!
Klidně bude KLRko stačit KLXku a EXC! a ještě vám natrhne prdel!
Je to jednoduchý: Půjčím ho MikiberGovi
...no vidíš,....a pak že to nepůjde.
Edit: ....a hele, nepiště pořát KLR plus KLX a KTM . Já s vámi na KTM přeci jezdit nebudu. Proto se pojedu zítra přeci podívat na tu "mojí" KLR600.
Naposledy editováno 14.01.2011 21:19:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: ...Sakramentsky to pozná při všech půjezdech blátivou vyjetou stopou a při měkčím terénu.
a votom to je!
Právě jízda v blátě, třeba i po rovině je pro mě to nejhorší. Přední kolo vůbec nedrží stopu. Pořád si říkám že to nemůže být jen tím, že jsem lempl
Alespoň to vyzkouším.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: kdysi jsi psal 2 cm, ...ale kdo by to počítal
Ty 2 cm řekl jenom nám, sám by si to nastavil o 3, aby nám furt ujížděl i na KLR 600
Ládínek. píše: Matess727x> Já si myslim, že na KLR určitě využije celý rozsah. Zkracováním rozsahu pérování pro jízdu terénem je spíše nevýhodou. Víc to drncá a nekopíruje terén při rychlé jízdě. Já bych pro pohodlí raději volil delší pérování.
a proto se pokusím podložit pružiny další pružunou. Uvidím co se mi podaří sehnat.
Dnes mi šlo hlavně o to, podívat se jak to vypadá pod maticí a změřit to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
NitroTT píše: Aby zkrátil dráhu pérování (zdvih), musel by tam dát hodně vysokou podložku. Při max. propérování totiž nejde pružina tak k sobě, aby se vzájemně dotýkaly jednotlivý závity. Pravdou je, že efekt nebude zlepšení o 10ítky %, ale je to tak jednoduchá a levná úprava, že to určitě stojí za to udělat. Zvlášť, když musí držet krok s EXC 450 a KLX 650R .
A můžeš mi teda říct o co se to tam teda opírá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Z toho také vyplývá, že je jedno čím se pružiny podloží. Jak se tam něco dá, tak se zkrátí zdvih! Buď o výšku podložek, nebo o délku další pružiny ve stlačeném stavu.
Zdvih bych zachoval jen v případě natažení původních pružin nebo výměnou za silnější pružiny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ládínek. píše: A můžeš mi teda říct o co se to tam teda opírá.
Je to stejný jako u zadního centrálu - je tam prostě doraz, který nedovolý docvaknutí pružiny. Storeman to definoval správně "tlumiče na doraz" Třeba KLX C má v zadu jako doraz gumový špalík přímo na pístku.
Ládínek. píše: Matess727x> Já si myslim, že na KLR určitě využije celý rozsah. Zkracováním rozsahu pérování pro jízdu terénem je spíše nevýhodou. Víc to drncá a nekopíruje terén při rychlé jízdě. Já bych pro pohodlí raději volil delší pérování.
...to asi ano, když ti jde více o pohodlí.Mě jde spíše o to, jak se motka vede a chová ve vyjetých kolejích atd.A tam je ten rozdíl opravdu při tvrdším pérování dost poznat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ládínek. píše: NitroTT> Na zadku mam taky gumu. Ale ty přední pružiny mam takzvaně progresivní. Na jednom konci je ta pružina víc do síly a tam to podrží než to docvakne. Ten doraz je takovej tupej. Ne jako když dorazí kov na kov. Asi to máte stejně podobně.
Jestli jsou na KLX C v základu progresivní pružiny, bych pochyboval. Možná eRko. Opravdu nevím.
Protože jsem si loni nechal vyrábět pružinu do zadního centrálu, nechal jsem se trochu zasvětit. Kluk co ty pružiny kreslí mi říkal právě o tom, že při stlačení tlumiče na doraz nesmí dojít k tomu, aby se dotýkaly jednotlivý závity. Nevýhodou progresivní pružiny je, že má ve své délce víc závitů, než má ve stejné délce "normální" pružina a potom je právě potřeba změřit, jestli při max stlačení tlumiče je prostor pro stlačení pružiny.
Snad za krátko budu měnit olej v předkách, tak to schválně změřím a zkusím zmáčknout tlumič po vyndání pružiny.
Jinak co se týká zmíněnýho kopírování terénu, je to podle mě spíš práce pro tlumič než pro pružinu
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 7 | 22.6.2024 v 10:23 vasapro |
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |