Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
skarel píše: nikto00> na té fotce by mohli stát Minich, Drapal a Tungethal
: najbližšie reálu. Už treba dodať, že pred Tüngethalom stojí Švéd Bäckström a RETRO má pravdu - Minich je senior Mühlfried. Vpravo hore vidieť ešte kúsok zo šikovného Fína Eskelinena.Naposledy editováno 29.12.2010 07:08:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
lfg píše: teuvo>Podľa mňa sú to 250 a nie je to rok 78 ale neskôr,pretože tá Jánošova moto je novší model. S tou 60-tkou myslým, že je to Fín ale meno bohužiaľ.
János Drapál mával väčšinou najmodernejšiu techniku. 250 nie, tie mali trošku inú zostavu i keď, ako v tých časoch to bolo bežné, niektorí jazdci účinkovali v oboch blízkych kubatúrach.3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
nikto00 píše: János Drapál mával väčšinou najmodernejšiu techniku. 250 nie, tie mali trošku inú zostavu i keď, ako v tých časoch to bolo bežné, niektorí jazdci účinkovali v oboch blízkych kubatúrach.
Tak hlavně v Československu byly ty 250ky a 350ky tak blízké, že skoro všichni jezdci měli jen 350ku Yamahu a dvě kapotáže, jednu s modrým číslem a druhou se zeleným číslem a mezi závody se to přehodilo a jely se s 350kou i dvěstěpadesátky! Pamětníci a aktéři si jistě vzpomenou! A protože to měli skoro všichni, nikdo neprotestoval!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Člověče kolik tehdejších závodů jsi viděl? To jsou poměrně hnusný lži. Nebo se snáma poděl kdo to tak dělal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
AKRO píše: Tak hlavně v Československu byly ty 250ky a 350ky tak blízké, že skoro všichni jezdci měli jen 350ku Yamahu a dvě kapotáže, jednu s modrým číslem a druhou se zeleným číslem a mezi závody se to přehodilo a jely se s 350kou i dvěstěpadesátky! Pamětníci a aktéři si jistě vzpomenou! A protože to měli skoro všichni, nikdo neprotestoval!
Také dramatické to nebolo . Veď existovali technické prebierky, boli možnosti protestov a ľudia sa poznali, rozumeli technike a merané časy a výsledky "nepustia". Skôr sa to (štartovať s 1 motorkou v 2 triedach) občas robilo kvôli štartovnému (vtedy ho pretekári dostávali na rozdiel od dnes, keď platia ). Jedna motorka a menili len valce, prípadne prepísali, prelepili čísla. Kvôli šetreniu materiálu a financií sa ale sústredili na triedu, kde mali väčšiu šancu uspieť. A neboli to len naši čs jazdci.. Stalo sa občas, že niekto skúsil s 350 v 250, ale to sa poznalo a nepamätám sa, že by v tom bol niekto získaval .Naposledy editováno 29.12.2010 13:35:15
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
foxtrot píše: AKRO>
Člověče kolik tehdejších závodů jsi viděl? To jsou poměrně hnusný lži. Nebo se snáma poděl kdo to tak dělal.
No já ti to vymlouvat nebudu! Ono se neprotestovalo, když to dělali skoro všichni! Je to jako dnes v terénních závodech i na naší republice i na MS, kdy se třída MX2 nejezdí s dvěstěpadesátkami čtyřtakty, ale s kitovými třístovkami! Mají to všichni a tak se to neřeší!
Naposledy editováno 29.12.2010 14:36:46
Retro píše: Keby sa tak nerobilo, tak v istom čase by na Slovensku jedna z tých tried nemohla existovať...
Díky Retro! Ty víš o co šlo a jak se to dělalo! Ono by se to už dnes mohlo říci! Těch Yamah bylo opravdu málo a většina jezdců tehdy stěží utáhla finančně jednu motorku! A pořád bylo výhodnější mít třiapůlu a jet s ní i dvěpade, než opačně!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
AKRO píše: nikto00> Přejímky se dělaly také s výměnou kapotáží! Nikdo neprotestoval, když to měli skoro všichni! Ano, lidé se poznali! Motory vypadaly stejně a nikdo je nerozebíral a neměřil! Nakonec, proč to po tolika letech nepřiznat!
A nedělá se to i dnes?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
AKRO píše: nikto00> Přejímky se dělaly také s výměnou kapotáží! Nikdo neprotestoval, když to měli skoro všichni! Ano, lidé se poznali! Motory vypadaly stejně a nikdo je nerozebíral a neměřil! Nakonec, proč to po tolika letech nepřiznat!
Niet čo priznávať. Poznali sa a dobre vedeli, kto má aké jazdecké schopnosti a techniku. Myslíš si že by sa dívali ako ich nejaký machér poráža silnejším strojom? A dve motorky: to si každý dovoliť nemohol, ba niekedy ani dvoje kapotáže, lepili sa staré i dolámané po pádoch..