Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
nikto00 píše: János Drapál mával väčšinou najmodernejšiu techniku. 250 nie, tie mali trošku inú zostavu i keď, ako v tých časoch to bolo bežné, niektorí jazdci účinkovali v oboch blízkych kubatúrach.
Tak hlavně v Československu byly ty 250ky a 350ky tak blízké, že skoro všichni jezdci měli jen 350ku Yamahu a dvě kapotáže, jednu s modrým číslem a druhou se zeleným číslem a mezi závody se to přehodilo a jely se s 350kou i dvěstěpadesátky! Pamětníci a aktéři si jistě vzpomenou! A protože to měli skoro všichni, nikdo neprotestoval!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Člověče kolik tehdejších závodů jsi viděl? To jsou poměrně hnusný lži. Nebo se snáma poděl kdo to tak dělal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
AKRO píše: Tak hlavně v Československu byly ty 250ky a 350ky tak blízké, že skoro všichni jezdci měli jen 350ku Yamahu a dvě kapotáže, jednu s modrým číslem a druhou se zeleným číslem a mezi závody se to přehodilo a jely se s 350kou i dvěstěpadesátky! Pamětníci a aktéři si jistě vzpomenou! A protože to měli skoro všichni, nikdo neprotestoval!
Také dramatické to nebolo . Veď existovali technické prebierky, boli možnosti protestov a ľudia sa poznali, rozumeli technike a merané časy a výsledky "nepustia". Skôr sa to (štartovať s 1 motorkou v 2 triedach) občas robilo kvôli štartovnému (vtedy ho pretekári dostávali na rozdiel od dnes, keď platia ). Jedna motorka a menili len valce, prípadne prepísali, prelepili čísla. Kvôli šetreniu materiálu a financií sa ale sústredili na triedu, kde mali väčšiu šancu uspieť. A neboli to len naši čs jazdci.. Stalo sa občas, že niekto skúsil s 350 v 250, ale to sa poznalo a nepamätám sa, že by v tom bol niekto získaval .Naposledy editováno 29.12.2010 13:35:15