Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!

Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 11:24 | Nahoru | #1

nikto00 píše: János Drapál mával väčšinou najmodernejšiu techniku. 250 nie, tie mali trošku inú zostavu i keď, ako v tých časoch to bolo bežné, niektorí jazdci účinkovali v oboch blízkych kubatúrach.



Tak hlavně v Československu byly ty 250ky a 350ky tak blízké, že skoro všichni jezdci měli jen 350ku Yamahu a dvě kapotáže, jednu s modrým číslem a druhou se zeleným číslem a mezi závody se to přehodilo a jely se s 350kou i dvěstěpadesátky! Pamětníci a aktéři si jistě vzpomenou! A protože to měli skoro všichni, nikdo neprotestoval!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 12:36 | Nahoru | #2
AKRO>
Člověče kolik tehdejších závodů jsi viděl? To jsou poměrně hnusný lži. Nebo se snáma poděl kdo to tak dělal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 13:22 | Nahoru | #3

AKRO píše: Tak hlavně v Československu byly ty 250ky a 350ky tak blízké, že skoro všichni jezdci měli jen 350ku Yamahu a dvě kapotáže, jednu s modrým číslem a druhou se zeleným číslem a mezi závody se to přehodilo a jely se s 350kou i dvěstěpadesátky! Pamětníci a aktéři si jistě vzpomenou! A protože to měli skoro všichni, nikdo neprotestoval!

Také dramatické to nebolo . Veď existovali technické prebierky, boli možnosti protestov a ľudia sa poznali, rozumeli technike a merané časy a výsledky "nepustia". Skôr sa to (štartovať s 1 motorkou v 2 triedach) občas robilo kvôli štartovnému (vtedy ho pretekári dostávali na rozdiel od dnes, keď platia ). Jedna motorka a menili len valce, prípadne prepísali, prelepili čísla. Kvôli šetreniu materiálu a financií sa ale sústredili na triedu, kde mali väčšiu šancu uspieť. A neboli to len naši čs jazdci.. Stalo sa občas, že niekto skúsil s 350 v 250, ale to sa poznalo a nepamätám sa, že by v tom bol niekto získaval .

Naposledy editováno 29.12.2010 13:35:15

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:06 | Nahoru | #4
AKRO> že se jelo se 250 i třída 350 bylo běžné, ale že by to někdo dělal obráceně, to jsem nevěděl..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist