globalmoto_kveten





Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!


Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 19:29 | Nahoru | #6151
Keď je to Klimekova kombinéza, tak by to mohol byť Klimek...?

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 19:35 | Nahoru | #6152

Retro píše: Keď je to Klimekova kombinéza, tak by to mohol byť Klimek...?


Ne ne, Klimek měl na rameni nápis EK

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 19:55 | Nahoru | #6153
Tak potom Josef Holeček bude správne...

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 19:56 | Nahoru | #6154

Retro píše: Tak potom Josef Holeček bude správne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 20:05 | Nahoru | #6155
nikto00> foto 6141 ještě NIKTO nerozluštil - 350 z Těrlicka, 50 - Drapal a dál?

Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 20:14 | Nahoru | #6156
N tú 60ku mám tajný tip...Minich starší..

Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 21:22 | Nahoru | #6157
?

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 21:29 | Nahoru | #6158
nikto00> na té fotce by mohli stát Minich, Drapal a Tungethal

Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 21:33 | Nahoru | #6159
pozná ho někdo?

[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 22:11 | Nahoru | #6160
teuvo>Podľa mňa sú to 250 a nie je to rok 78 ale neskôr,pretože tá Jánošova moto je novší model. S tou 60-tkou myslým, že je to Fín ale meno bohužiaľ.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 22:38 | Nahoru | #6161
lfg> ta fotka se hrozně těžko určuje, koukám do programů a Drapal má č.50 každý rok

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 22:48 | Nahoru | #6162
Pozná někdo jezdce ?

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 22:59 | Nahoru | #6163
fotoman46> není ten v té kombinéze Jar. Hlavatý?

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 23:05 | Nahoru | #6164
skarel> jasans je to fotka z jeho začátků

Naposledy editováno 28.12.2010 23:06:24

Zpátky do minulosti!!!

28.12.2010 v 23:46 | Nahoru | #6165
teuvo> Rolf Blatter.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 06:44 | Nahoru | #6166

skarel píše: nikto00> na té fotce by mohli stát Minich, Drapal a Tungethal

: najbližšie reálu. Už treba dodať, že pred Tüngethalom stojí Švéd Bäckström a RETRO má pravdu - Minich je senior Mühlfried. Vpravo hore vidieť ešte kúsok zo šikovného Fína Eskelinena.

Naposledy editováno 29.12.2010 07:08:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 07:04 | Nahoru | #6167

lfg píše: teuvo>Podľa mňa sú to 250 a nie je to rok 78 ale neskôr,pretože tá Jánošova moto je novší model. S tou 60-tkou myslým, že je to Fín ale meno bohužiaľ.

János Drapál mával väčšinou najmodernejšiu techniku. 250 nie, tie mali trošku inú zostavu i keď, ako v tých časoch to bolo bežné, niektorí jazdci účinkovali v oboch blízkych kubatúrach.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 11:24 | Nahoru | #6168

nikto00 píše: János Drapál mával väčšinou najmodernejšiu techniku. 250 nie, tie mali trošku inú zostavu i keď, ako v tých časoch to bolo bežné, niektorí jazdci účinkovali v oboch blízkych kubatúrach.



Tak hlavně v Československu byly ty 250ky a 350ky tak blízké, že skoro všichni jezdci měli jen 350ku Yamahu a dvě kapotáže, jednu s modrým číslem a druhou se zeleným číslem a mezi závody se to přehodilo a jely se s 350kou i dvěstěpadesátky! Pamětníci a aktéři si jistě vzpomenou! A protože to měli skoro všichni, nikdo neprotestoval!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 12:36 | Nahoru | #6169
AKRO>
Člověče kolik tehdejších závodů jsi viděl? To jsou poměrně hnusný lži. Nebo se snáma poděl kdo to tak dělal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 13:22 | Nahoru | #6170

AKRO píše: Tak hlavně v Československu byly ty 250ky a 350ky tak blízké, že skoro všichni jezdci měli jen 350ku Yamahu a dvě kapotáže, jednu s modrým číslem a druhou se zeleným číslem a mezi závody se to přehodilo a jely se s 350kou i dvěstěpadesátky! Pamětníci a aktéři si jistě vzpomenou! A protože to měli skoro všichni, nikdo neprotestoval!

Také dramatické to nebolo . Veď existovali technické prebierky, boli možnosti protestov a ľudia sa poznali, rozumeli technike a merané časy a výsledky "nepustia". Skôr sa to (štartovať s 1 motorkou v 2 triedach) občas robilo kvôli štartovnému (vtedy ho pretekári dostávali na rozdiel od dnes, keď platia ). Jedna motorka a menili len valce, prípadne prepísali, prelepili čísla. Kvôli šetreniu materiálu a financií sa ale sústredili na triedu, kde mali väčšiu šancu uspieť. A neboli to len naši čs jazdci.. Stalo sa občas, že niekto skúsil s 350 v 250, ale to sa poznalo a nepamätám sa, že by v tom bol niekto získaval .

Naposledy editováno 29.12.2010 13:35:15

Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 13:35 | Nahoru | #6171
tak toho závodníka, kterého jsem včera poslal nikdo nepoznal? Je to účastník MS

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:06 | Nahoru | #6172
AKRO> že se jelo se 250 i třída 350 bylo běžné, ale že by to někdo dělal obráceně, to jsem nevěděl..

2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:17 | Nahoru | #6173
Keby sa tak nerobilo, tak v istom čase by na Slovensku jedna z tých tried nemohla existovať...

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:20 | Nahoru | #6174

foxtrot píše: AKRO>
Člověče kolik tehdejších závodů jsi viděl? To jsou poměrně hnusný lži. Nebo se snáma poděl kdo to tak dělal.



No já ti to vymlouvat nebudu! Ono se neprotestovalo, když to dělali skoro všichni! Je to jako dnes v terénních závodech i na naší republice i na MS, kdy se třída MX2 nejezdí s dvěstěpadesátkami čtyřtakty, ale s kitovými třístovkami! Mají to všichni a tak se to neřeší!

Naposledy editováno 29.12.2010 14:36:46

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:25 | Nahoru | #6175

Retro píše: Keby sa tak nerobilo, tak v istom čase by na Slovensku jedna z tých tried nemohla existovať...



Díky Retro! Ty víš o co šlo a jak se to dělalo! Ono by se to už dnes mohlo říci! Těch Yamah bylo opravdu málo a většina jezdců tehdy stěží utáhla finančně jednu motorku! A pořád bylo výhodnější mít třiapůlu a jet s ní i dvěpade, než opačně!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:29 | Nahoru | #6176
nikto00> Přejímky se dělaly také s výměnou kapotáží! Nikdo neprotestoval, když to měli skoro všichni! Ano, lidé se poznali! Motory vypadaly stejně a nikdo je nerozebíral a neměřil! Nakonec, proč to po tolika letech nepřiznat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:33 | Nahoru | #6177

AKRO píše: nikto00> Přejímky se dělaly také s výměnou kapotáží! Nikdo neprotestoval, když to měli skoro všichni! Ano, lidé se poznali! Motory vypadaly stejně a nikdo je nerozebíral a neměřil! Nakonec, proč to po tolika letech nepřiznat!


A nedělá se to i dnes?

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:34 | Nahoru | #6178

Retro píše: Keby sa tak nerobilo, tak v istom čase by na Slovensku jedna z tých tried nemohla existovať...



Naposledy editováno 29.12.2010 14:38:55

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:38 | Nahoru | #6179
[quote=L&B]A nedělá se to i dnes? [/quote

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

29.12.2010 v 14:39 | Nahoru | #6180

AKRO píše: nikto00> Přejímky se dělaly také s výměnou kapotáží! Nikdo neprotestoval, když to měli skoro všichni! Ano, lidé se poznali! Motory vypadaly stejně a nikdo je nerozebíral a neměřil! Nakonec, proč to po tolika letech nepřiznat!

Niet čo priznávať. Poznali sa a dobre vedeli, kto má aké jazdecké schopnosti a techniku. Myslíš si že by sa dívali ako ich nejaký machér poráža silnejším strojom? A dve motorky: to si každý dovoliť nemohol, ba niekedy ani dvoje kapotáže, lepili sa staré i dolámané po pádoch..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist