Téma: Trapasy letošního léta

26.7.2007 v 09:40
Docela dost jsem si zaslzela smíchy u čtení trapasů na spřáteleném webu motoride.sk

Tak copak veselého se přihodilo v našich končinách? Na moto, ne kole, autem...Pochlubte se :cool:
Začnu:
Jsme se třemi kamarády na lehkém offíku kolem Sázavy. Uzounká strmá klikatá pěšinka v hustém roští, samý kořen a šutr. Různě sesedáme a navzájem si pomáháme. Uprostřed té pěšinky pařez, kolem kterého byla vyšlapaná cestička v mezi. Najedu tam, málo plynu, pozdě spojka, motorka chcíp a kácí se na pravý bok. Čekám, kdy konečně spadne.... ale je to zvláštní! Moto "visí" ve vzduchu v nepřirozeném úhlu, skoro ji nedržím a přesto nepadá.
Chvíli to zkoumám, ohlédnu se ...... a........ :rolleyes: :shy: Kamarád mně drží za zadní madlo, bejčí co mu síly stačí aby moto udržel, rudne v obličeji, na krku mu nabíhají žíly a z posledních sil na mně chroptí : Sakra tak pojedeš už někam?!?!" :shy: :shy: :lol: :lol: :lol:

Piště, ať je co číst :)
1... 3 4 5 6

15.8.2007 v 22:06 | Nahoru | #151

avriiiiil píše: ale asi má recht...,.. 5 ninja hold je.... ale ne r.v 06 tady je prosím důkaz.... a přiznávám svou chybu aby Borrowski©® měl klidné sny a já naopak noční můry .... hold vypisovat to se nebudu a budu to brát jako jeden velikej trapas kterej sem patříííí

viz. [/url]

poklona za dospělou reakci *yes*

15.8.2007 v 22:22 | Nahoru | #152
Zegga> :shy:

15.8.2007 v 22:53 | Nahoru | #153
no dneska jsem malem umrel smichy....jel sem za kamaredem do jednoho mesta.....tam sem zjistil ze na nej nemam tel. cislo a nevim kde bydli :shy: :D tak sem zajel na namesti do stinu ze si chvilku dachnu.....sundal sem bundu a najednou slysim za sebou hlas kluka(cca 4-5 let) mami koukej ten pan vypada jak zelva....no vybuch smichu sem dostal :lol: mel sem na zadech paterak :thmubup:

15.8.2007 v 23:03 | Nahoru | #154
Colt> asi se dnes díval na želvíky ninjíííky :lol: :lol: :lol:

16.8.2007 v 00:33 | Nahoru | #155
avriiiiil : taky me to napadlo :lol: bratr na ne taky cucel....ja to rikam furt....ma to negativni vliv....pak maj motorkare za naky zelvy :D

17.8.2007 v 12:42 | Nahoru | #156
Dobrá, zkusím odčinit jak jsme to tu z Bórrem rozhodili a hodím sem jeden trapásek, kterej byl málem pěknej průšvih. Kdo trochu zná výpadovku z Havlíčkova Brodu na Jihlavu ví, že to tam jde pěkně otevřít. Pro nezasvěcené dodám jen, že z obou stran jsou v jednom úseku stráně, takže ohrozíte maximálně nějakou veverku. Tak jsem se nechal unést a za heft vzal. Rychlost už jsi nepamatuji, ale do tehdejší předepsané šedesátky se asi nevešla. Dojel jsem na motorest Selská jizba, kde jsem se měl setkat s partičkou a domluvit se kam vyrazíme. Nikdo tam však ještě nebyl, tak vytáhnu cigára a do toho slyším majáky. Na parkoviště vletěl fízl - forman a mě bylo jasný, že mě změřily. Zastavily kusem auta vedle mě a kusem mi odřízli cestu. Doklady, obvyklá kontrola a pak jeden vlez do auta lustrovat přes vysílačku doklady. Druhej mě zkasíroval o tři čenta a šel taky do auta. Do teď vše normál, já si sedl na motorku, konečně zapálil cigáro a čekal na papíry. Teď trochu odbočím, ale je to pro finále celé story důležité. Předtím jsem jezdil na dvoutaktním stopětadvácovým enduru, teď jsem seděl na CBX 900. Druhou věcí bylo šotolinové podloží parkoviště. Policajt mi okýnkem podával doklady a já sedě na motorce na bočáku, nohy na stupačkách se pro ně frajersky naklonil. Stojan se zabořil do země, nohu jsem nestačil na zem sundat a bylo vymalováno. Řidítkem jsem jim urazil zrcátko, hlavou udělal lavor do zadních dveří... :lol:
Kdo znal kníratého Havlíčkobrodského policistu pana K., dovede si představit jak řádil. Kdyby jim v tu chvíli selhali kvéry, ani bych se asi nedivil... :cool:

22.8.2007 v 14:36 | Nahoru | #157
cort>taky super zážitek, neselhali?

22.8.2007 v 17:18 | Nahoru | #158
t.ryba>Naštěstí ne, ale nějakou dobu jsem radši vypadl radši z města co nejrychlej to šlo... :shy: :D

22.8.2007 v 18:11 | Nahoru | #159
story jednoho kamaráda: léto, sluníčko,pařák.Rozpařenej asfalt, kamarád dojel na sídliště hodil motorku na bočák a šel na návštěvu.za pár hodin -navečer že jede dom. a hle bočák zarostl do asfaltu. Takže si šel pučit majzl a kladivo a sochal a sochal. Se supr vidět borca v deset v noci na parkovišti na sídlišti jak vysekává motorku ze silnice. Na co alarmy a zámky na kotouč?:o)))

27.8.2007 v 19:41 | Nahoru | #160
a já blbec si kupuju zámky za x-tisíc :D:D:D

28.8.2007 v 21:02 | Nahoru | #161
co by mlaďas a velkej borec jsem měl jawu 350 bizon a takhle jednou čekám na semaforech na zelenou ta se objeví já pouštím spojku a přidávám plyn,ale mašina se ani nehne a tak jsem plynem zatáhl víc a v ten moment byla mašina na zadním a já si to pařil na chodník a rozháněl blbé čumily,měl jsem roztřepené spojkové lanko a to v bovdenu zadrhávalo a povolilo až vlivem vibrací motoru a od té doby kontroluji pravidelně stav spojkového lanka *yes*

28.8.2007 v 22:26 | Nahoru | #162
pevann> :lol: :lol: čumilové blbí :lol:

29.8.2007 v 17:49 | Nahoru | #163
refi>>
njn - kdo umí ten umí, kdo neumí ten blbě čumí ........ :D :thmubup:

22.10.2007 v 15:05 | Nahoru | #164
No tak lidi, neřikejte že ste už letos neměli žaden mototrapas...

22.10.2007 v 15:12 | Nahoru | #165
No já měl ted takovej mini...po tom co sem si koupil enduro sem byl jezdit a lítal sem tak koukali na mě nějaký malý kluci...mávali na me tak sem zastavil chípnul..kecáme kecáme...pak chci nastartovat a nemůžu to nakopout ani za nic...po 10minutách koukám a jeden z nich mi zmáčknul chcípák...připadal sem si jak debil

22.10.2007 v 16:52 | Nahoru | #166
NO, to se mi taky stava, že někde vypnu chcipakem, pak točim točim, a pořad nic a nic. Už sem se naučil to vypinat automatycky kličem

22.10.2007 v 17:00 | Nahoru | #167
Jsme byly letos na Javáči a klasicky pivečko a nějaká kořalka. No a těšili jsme se už na večer až se chytnou takový ty jedinci (určitě jsou některý i nezi Váma) který se rádi před obecenstvem předvedou. Přijdem ke 2 týpkum měli tam nastartovaný nějaký 500 tak jsme je šli trochu hecnout, že tomu dávaj málo a tak. Nezadlouho přišlo hecování: jak to hrabe a že to hrabat neumí. No a klucí se chytli. Tak to tam trošku prohrábli a najednou se týpek zarazil a řiká, že měl na zadnim kole zámek na kotouč :lol:

22.10.2007 v 19:02 | Nahoru | #168
Taky nechcipam motorku tlacitkem po jedny prihode, kterou znam (bohuzel) jen z vypraveni. Kamaradi byli na jawach nekde v Polsku, rano jeden nemoh nastartovat, tak se to roztlacej. Asi po pulhodine roztlacovani, kdy behali s 350 po kempu, prisel nekdo jinej a zapnul chcipak..

Ja nastesti moc trapasu zatim nemam, snad jen z detstvi, bylo mi 11 a poprvy mi kamosi z vesnice pucili fichtla. Sedela sem na necem takovym uplne poprvy. Pamatuju si jen jak sel fichtl na zadni, oprel se o vrata garaze, vyjel nahoru, ja dala zada a fichtl na me. Po vzpamatovani se ze soku druha jizda, radsi dal od domu. Jednicka, plyn, pustit spojku a pak uz vim jen, jak me tahali i s fichtlem ze sipkovyho kere :shy:

No a pak jeste jedna akce s CB450, byli sme takhle s kamaradama na vikend na komorni akci, po prohyrene patecni noci ze se pojedem, kdo byl strizlivej, trochu projet. Byla to moje premiera na ty motorce, kazdej paf, pac sem jezdila jen na simsonu nebo na tandemu. Tak sem to hrde nastartovala a manevrovala smerem k vratum po mokry trave. Samozrejme mi to chciplo, tak sem chtela honem nastartovat. Zarazenej kvalt, pak uz jen kontejner, odpadky, ja, masina a kamarad co me chytal na jedny hromade a vsechno polity pivem z kamaradova pullitru...

A vlastne jeste v autoskole, v 15ti sem si delala papiry na 50ccm na simsonu, ta motorka na me byla vysoka, takze sem mela s instruktorem dohodu, ze bude davat nohy na zem. Jeli sme do mesta, na semaforu dal nohy na zem a postavil se ze se protahne. Padla zelena, ja nastartovana na rozjezd ve dvou, plnej kotel a hura pryc. Ze za sebou nemam instruktora sem si vsimla az na dalsich semaforech o 3km dal... :D :lol:

22.10.2007 v 19:08 | Nahoru | #169
Suzuveverka> :lol: :lol: :lol: co instruktor na to?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trapasy letošního léta

22.10.2007 v 19:22 | Nahoru | #170
Aladin> Vratila sem se pro nej. Nadaval tak jak sem jeste vzivote nikoho nadavat neslysela. Od jeho kolegy sem se pak dozvedela, ze hlavne proto, ze na nedaleky autobusovy zastavce cekala banda pubertalnich slecen a meli z nej docela legraci...

22.10.2007 v 19:27 | Nahoru | #171
Tak jsem si prece na neco vzpomnel

V lete jsem byl na zavodech v Pisku, je tam podel cely trate takovej ten mobilni plot a kolem nej stoji lidi, za nima hned trava, takze kdyz se chce nekdo probit tak je dost obtezuje.
Nejaky divaky uz zacalo stvat jak tam furt nekdo leze pred zacatkem zavodu, tak mi kdyz jsem se k nim blizil rekli, ze tu byl poradatel a ze uz je tam vzadu plno, at tam nejdem.
Tak si rikam tak ne no a pospichal jsem zpatky. Abych mohl projit tak jsem musel otocit vsechny lidi co sli zamnou, ze uz je tam plno a ze tam nesmime a kdyz sem takhle 10 lidi presvedcil, tak zamnou vybuch smichu..... Jasne ze kecali.
No, tak taky nejsem dokonalej :D

22.10.2007 v 19:42 | Nahoru | #172
Suzuveverka> :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :thmubup:

22.10.2007 v 20:23 | Nahoru | #173
Tak kdyz uz jsme v tom v roce 1996 jsem mel Kawasaki 305 Bell Drive, v te dobe delo jak svina. Vyjedu si se svou pritelkyni,vse super.Po kratke prochazce se vracime k motorce a vedle se snazi par "Jawaru" nastarovati sve Jawky. Koukaji kdo to prichazi k tomu cernemu japonci a to ja, borec v kozenkove bunde plne pyramidek v domeni ze by mne to ochranilo.Nastartuji stisknutim knofliku a pres hledi sve poskrabane Casidy si vychutnvam zavisitve pohledy okolo stojicich.Reknu jen sve holce " sedej" a rozjizdime se v lehkem blaticku.Zamacknu predni brzdu (kotoucovku) a uz se valime v poradnem bahne jak dve cunata. Tak rychle jsem motorku v zivote nepostavil a nezmize. AT VSE DOPADNE JEN TAKTO. Cus.

22.10.2007 v 21:51 | Nahoru | #174
Tak jsem jako obvykle vletěl do našeho dvora na plné pecky .Naleštěný Mustang,přilba s šiltem no a nevšiml jsem si že máti na dvoře natáhla šnury na prádlo.Zachytil jsem se za šilt udělal salto vzad a dopadl na prdel.Mustang vletěl do rybízu no a já dostal od máti ještě pár facek abych nejezdil jako blázen.Stejně to nepomohlo ;)

22.10.2007 v 22:04 | Nahoru | #175
Suzuveverka> :lol: :lol: :lol: chtěl bych vidět jeho výraz

2 reakcí na tento příspěvek Trapasy letošního léta

24.10.2007 v 09:23 | Nahoru | #176
No tak já se dám taky svůj trapas.Přivezla sem si čerstvě motorku domu Kawu ER-5. Říkám bráchovi :"Pojeď se mnou, pojedu natankovat". Moje první jízda a proto sem nechtěla jet sama, kdyby náhodou něco. Všechno bylo v pohodě, natankovala sem a měla sem radost, že mi to tak jde, že sme si dali ještě malou zajížďku do jedné vísky tak 10 km tam a 10 zpět. No a v té vísce sem se otáčela do kopce, takže mi motorka zastavila, zmáčkla sem spojku a že se rozjedu do kopce, a nějak sem jí pustila asik moc rychle, trhlo mi to řidítkami, já pustila leknutím i brzdu, motorka mi i s bráchou podjela. Tak na něj křičím ať ji chytá. No drželi sme jí nad zemí tak 20 cm oba dva tak půl minuty.Vedle nás si to vykecávala nějaká pani s druhou pani a koukali na nás a asi si říkali co to tam ty dva dělají. No asi po půl minutě sem si uvědomila, že to nezvednem z takový blbý pozice. Oba sme měli motorku mezi nohama a drželi sme ji v náklonu. Tak sem zavolala na tu pani, jestli by nám ji nepomohla zvednout. No byla to sranda. Byla jsem štastná jako blecha, že mi nespadla. :)

24.10.2007 v 09:59 | Nahoru | #177
<strong>Harmony></strong>

*yes* :D :D

24.10.2007 v 11:27 | Nahoru | #178
Harmony> to mi připomnělo mého prvního simsona, kterého mi brácha koupil v žilině a dotáhl ho k sobě na intr. já si pro něj měla přijet a jet na něm i s bráchou do ostravy. sehnala jsem si nějaké hadry - lyžařské + přilbu - jakousi hrůzu se svářečským plexi a vyrazila autobusem. když jsme simsona z jeho pokoje ve čtvrtém patře dostali před intr a brácha viděl, jak mi jde rozjezd po zadním kole, tak se sebral a šel na vlak :lol: já dojela nakonec těch sto kiláků domů asi za 4 hodiny, po cestě jsem si dělala pauzy, protože byla kosa jak sviň a sníh u cesty a v těch pauzách jsem si četla návod :lol:
ale dojela jsem bez pádu a hrdá na svůj úžasný výkon - do té doby jsem jela jen dvakrát na fichtlu :)

24.10.2007 v 14:32 | Nahoru | #179
Když sem začínal jezdit na své Jawě,měl sem papíry pár měsíců.Jeden den jsem se jel projet u nás v Jičíněvsi směrem na Kopidlno,vyjíždím,sázím tam kvalty a na konci vesnice je pravotočivá zatáčka.Měl sem tam kolem 80,chci zatočit a vono to nejde !!! :D Tak sem to jakštakš zkoušel ubrzdit a už jenom vidím,jak letím do příkopa,kde se suchá vysoká tráva ,kopřivy atd.... :D Naštestí sem dopadl tak lehce na bok a celkem do měkého,ale když sem se vyhrabal na krajnici ....tu trávu sem měl všude.....zasranej....vod hlíny.... :D :D ,auta co jeli kolem,tak čuměli,co tam provádím.. :D ...asi nejhorší bylo,když jel kolem autobus a lidi byly nalepený na skle co se dějě.....,když mě tam viděli.... :D Ještě kevšemu mě viděli kluci z Motosportu u Soukupa v zatáčce....takže ty z toho měli taky pěknou prdel... :D Jeden šel ke mě,když sem se snažil Jawu vytáhnout nahoru z příkopu a ještě mi řekl,že to tady dá protáhnout spodem.....po louce.... :D ....takže zase trapas... :D
Štestí bylo to,že v tu chvíli než sem vletěl do příkopa nejelo nic v protisměru,jinak by mě to asi sestřelilo....
Celá tahle komedie byla v tom,že se mi dostal bowden spojkovýho lanka do dorazu řízení..... :)