globalmoto_kveten





Téma: Proč Ne klasiky do PPO
 
25.11.2010 v 21:36
Prosím, osvětlete svýmy názory i postřehy, proč ne klasikům nebo jejich omezení v účasti Poháru přírodních okruhů.

Uzavřeno 26.11.2010 v 06:34 uživatelem kublajchan

Otevřeno 26.11.2010 v 06:35 uživatelem kublajchan
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

25.11.2010 v 21:46 | Nahoru | #1
o ničem nevíme, takže nemáme co objasňovat....
takže vocogo???

Naposledy editováno 25.11.2010 21:47:53

Proč Ne klasiky do PPO

25.11.2010 v 21:57 | Nahoru | #2
Toť otázka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

25.11.2010 v 22:03 | Nahoru | #3

Prusa #94 píše: o ničem nevíme, takže nemáme co objasňovat....
takže vocogo???



Těrlicko je pravděpodobně úplné - , a Radvanice by měly být snad bez nejslabších kubatur (asi do 250)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

25.11.2010 v 22:28 | Nahoru | #4

kublajchan píše: Těrlicko je pravděpodobně úplné - , a Radvanice by měly být snad bez nejslabších kubatur (asi do 250)


důvod????
je tolik modernistů, že jim tam překážíme????

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

25.11.2010 v 23:32 | Nahoru | #5

Prusa #94 píše: důvod????
je tolik modernistů, že jim tam překážíme????



No právě tomu nerozumím. PPO vznikl i na velkém základě klasiků

Naposledy editováno 25.11.2010 23:33:19

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

25.11.2010 v 23:34 | Nahoru | #6

Prusa #94 píše: důvod????
je tolik modernistů, že jim tam překážíme????



Modernistů přibylo až letos díky PPO

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 09:49 | Nahoru | #7
Je potřeba objasnit jednu věc.

1. třída klasik není vypsána jako součást PPO, jede seriál Přebor CSR a ani není vyhlašována jako PPO. Takže v tomto seriálu je v jednotlivých závodech vlastně jako vložený doplnkový závod. Takže záleží na pořadateli, zda je vezme. A vzhledem k tomu, že se jedná o tom, že by za den jelo 5 nebo 6 závodů. je složité se vejít. 125 SP, 125 GP, 25O ta asi pojede jen jedna, mono, do a nad 6 OO. To je šest. Tím je jasné, že v Hořicích a terlicku se nevejdou. Kde nepojede nad 600, muže být jedna třída klasik, ve slovácku asi dvě.

2.pokud autoklub chce jet klasik jako přebor cr, měl by dát pořadatelům potřebnou dotaci na závod a pak by se to řešilo třeba pořádáním závodů veteránu za týden, za 14 dní atd. Když někdo pořádá nějaké mistrovství, tak taky dostane dotaci. Ta současná situace je pro klasiky stop.

3. rád bych aby mi někdo vysvětlil, proč se u nás jako v jediné zemi na světě jede klasik do roku 72 a ne podle platných řádů UEM, kde se navíc historické motorky posunují léty.To aby si někdo musel od Prokopa kupovat bubnové brzy v replice, nebo proč?

Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:06 | Nahoru | #8
a to je prave to,ze letos pribylo tolik modernich motocyklu ze proste se to musi nejak oklestit! ( a to co se chysta na pristi rok to budou jeste daleko nabitejsi rosty myslim ze budou az hodne pres limit ) napr. v malych "daksnach" se pripravuje cca 10 dalsich lidi a uz letos nas jezdilo na vsech zavodech pres 30 lidi! v horicich nas bylo 40! a ruku na srdce rekl bych 80% lidi prijdou na moderni motky a na side! vim ze byly doby kdy modernich jezdilo minimum a drzeli to klasici ,ale proste zivot jde dal a toto si to žáda a nikdo nepujde do nejakeho podniku , o kterem by vedel ze bude stratovy. tim zase nechce primo tvrdit ze klasici by byli stratovi ,ale vetsi sance nejakou tu korunu na zavodech vydelat je z novych motek!!
reseni podle mne existuje a to bud uzavrenim trati uz v patek ( furt nejak nemuzu pochopit proc by to neslo ,nebo mi to jeste nikdo poradne nevysvetlil) od cca 12 hod. ze tam nebudou trataci? budou jak se rika ze to delaj zadarmo tak zase vsichni vime ze to neni az tak uplne pravda jasne clovek ztoho nezbohatne ,ale nejake to prilepseni ztoho je!jasne navysil by se rozpocet ,ale myslim zase ze by se to vyrovnalo tim ze by byli prijati plus minus vsichni a myslim ze nejake mensi navyseni startovneho by se asi skouslo!
nebo druhe reseni je poradat druhy vikend jen pro klasiky ,ale zase jestli by do toho nekdo sel, stim ze by se mohlo treba pro oziveni pridat nejake rychle!
nebo jeste mozna jedno : skusit zmenit rady ,at se muzou jet pravidelnost a rychle dokupy! v tom pripade by mohli mit klasici sve pro rychle klasiky neokoukane trate! stim ze by uz zalezelo na kazdem jednotlivem poradateli ( myslim ze serialu PPO)zda vypise nejakou tridu klasiku ci nikoli!!

Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:12 | Nahoru | #9
jo a taky apeluju na poradatele a timto musim horice pochvalit ze daly jasne dopredu vedet jak to bude ,aby se zapojili do diskuze a jakmile to bude takrikajic na sto procent ,aby zverejnili jak to bude zrovna u nich ponevadz cim dle meho nazoru pozdeji zverejni ktere tridy pojedou tim si myslim ze to bude horsi!!
ted nevim jak to je podle radu ,ale myslim ze neni mozne spojovat tridu 125 sp a gp ! to uz bych radsi spojil tridu 125 gp s tridou 250sp! kde jsou prece jen mensi rozdily ve vykonosti techto trid!

2 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:17 | Nahoru | #10
Sloučení klasik a pravidelnost. Nejsnažší cesta. Motocykly, které jezdí klasik mohou jet logicky i pravidelnost. tak po průjezdu cílem dám tři poháry za rychlost a tři za pravidelnost. A je to. Bude to stát 1000 korun na víc, ale když všem o 100 kč navýší startovné, nikoho to bolet nebude a je na poháry.a pak pojedou veteráni své závody. a kdo během PPO vypíše historické motorky a věnce dá 2x za to i to, tak mu přijede víc jezdců a ještě vydelá. každý má rád pohár jako památku a pokud má waltra z roku 52 a víc, že na rychlost nemá šanci, tak nepřijede, ale takto má šanci na pravidelnost a to může lákat.

Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:20 | Nahoru | #11
125 SP a GP může spojit jen blázen. To je uplně o nečem jiném. Věřím, že se časem objeví moto 3, tedy 250 třeba z enduro v nějakém rámu a třída GP se rozšíří. Podle řádu alpe adria už mohou jet 125 a 250 CTakt spolu.Když tady lidi staví mona, postaví i takové skoro moto 3.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:21 | Nahoru | #12
pointss> prej jsme na to už zvyklí, tak se s rokem 72 hejbat nebude........

Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:23 | Nahoru | #13
pointss-mily pane,to si fakt myslite ze nejaky autoklub zajima nejaky prebor klasik?jim staci abysme vyplazli za licenci a poplatek za testovani a pak uz nikoho myslim nezajimame,to ze se to tady jede do r72,komu se to podari zmenit?ale pokud se nemame pri rychlych svezt,bylo by aspon slusne to oznamit vcas,at do tech strepu nepotrebnych necpeme zbytecne penize,kazdeho nutne nebavi krouzit na pravidelnost nebo nedejboze vysledok urobime odhadom....a pokud ste tady vzpomnel p. Prokopa,myslim,ze by bylo dobre se podepsat,jarolim holba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:24 | Nahoru | #14
pointss> me se to taky jevi jako nejschudnejsi a nejlepsi varianta ,ale klasici jsou zvykli jezdit na jednom podniku s rychlyma . podle mne je asi nejvice stve to ze budou odstrceni !

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:29 | Nahoru | #15
Chápu klasiky, ale... Lidí chodí hlavně na nové motorky. A co má udělat pořadatel, když muže jet 6 tříd a ono jich bude 6. 125 SP, 125 GP, 250, mono, a dvě velké. koho má vyhodit? musí klasiky, protože ty nové motorky se mohou svézt na závodech na dromu jen jednou v brně a mostě za šílené peníze a klasik mohou jet TT hořice, dvůr, nepomuk, brannou a možná prý Opavu. je to pro ně nepříjemné, ale fakt jiné řešení není.

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:34 | Nahoru | #16

pointss píše: Sloučení klasik a pravidelnost. Nejsnažší cesta. Motocykly, které jezdí klasik mohou jet logicky i pravidelnost. tak po průjezdu cílem dám tři poháry za rychlost a tři za pravidelnost. A je to. Bude to stát 1000 korun na víc, ale když všem o 100 kč navýší startovné, nikoho to bolet nebude a je na poháry.a pak pojedou veteráni své závody. a kdo během PPO vypíše historické motorky a věnce dá 2x za to i to, tak mu přijede víc jezdců a ještě vydelá. každý má rád pohár jako památku a pokud má waltra z roku 52 a víc, že na rychlost nemá šanci, tak nepřijede, ale takto má šanci na pravidelnost a to může lákat.


to nedáš dohromady. Třeba klasik 250 spojují motocykly kategorií H,R a U. Dohromady se zrovna tyhle třídy jako pravidelnost jet nedají. Je nás jako červenejch mravenců . Potom by nešlo vyhlásit přebor klasik 250 páč bysme nejeli spolu.

Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:35 | Nahoru | #17
points: jo takovi blazni jsou ! kteri spoji tyto dve tridy ,ale nejhorsi varianta nastala loni v kyjove kde je propustnost na zavod 24! a prihlasilo se nas 34 lidi (+-)! samo ze nejhorsich deset sp vypadlo ! pritom podle me meli udelat nejakym pomerem a vyhodit nejen sp ale i nejhorsi gp! ale co me nastvalo nejvice bylo to kdyz jsem prisel na formalku a vidim tam dopsanych asi 6 lidi rucne a tak se ptam co to je ,ze uz nas bude moc a bylo mi receno ze se muze svezt kazdy! jasne platis tak jed! naco jsou potom ty uzaverky prihlasek? podle mne by to melo byt tak ze kdyz se neprihlasim tak prijedu a cekam do konce formalky jestli nahodou nekdo neprijede a misto neho se svezu ,ale neni mozne brat dalsich x lidi pac plati !! neco jineho je kdyz se jede trida solo a vsichni maj stejnou moznost ! jasne slabe si tahal mas smulu !

Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:36 | Nahoru | #18
Takže ať se to někomu líbí nebo ne, tak přírodňáček zabíjí klasiky. Tak to bohužel je.

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:37 | Nahoru | #19

petridas píše: pointss> me se to taky jevi jako nejschudnejsi a nejlepsi varianta ,ale klasici jsou zvykli jezdit na jednom podniku s rychlyma . podle mne je asi nejvice stve to ze budou odstrceni !


si piš že nás to štve.
Jinak bysme nebrblali.........

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:41 | Nahoru | #20
Já nechci měnit pravidla pro klasik, já jen tvrdím, že autoklub je součástí UEM a měl by jet třídu historických motocyklů podle pravidel UEM. tedy tak jak to lidé zvolení do uEM určili a jak se jede seriál ME. Na stránkách uem jsou pravidla. To i v roce 2050 tady pojede klasik do 72, že jsme na to zvyklí? Jinak, kdo se nechce vozit, má šanci jet nové motorky. třída historických motorek nikdy nemůže suplovat normální závody. Vždy to bude hlavně o historické hodnotě. Když chcete jet pravé závody, jezdete třídu třeba 250, 600 atd. Veteránům nechte předváděcí charakter, jako třeba v nemecku. Závody veteránů mají své kouzlo v historické ceně motorek a ve slavných jezdcích. Když vezmete motorky, které opravdu kdysi na urovni závodily, dá to stěží na jednu třídu klasik. Přestavěné cestáky dovezené z itálie, nebo motokrosové motory cz v ruzných rámech jsou o ničem.

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:45 | Nahoru | #21
Průša - neřešil bych klasik, pojedeš třeba H - dát ti věnec za pravidelnost i rychlost. Proč ne? Stejně dávaj sošky, tak se to zlegalizuje a je to. Třída klasik, kde jede pérák proti yamaze je stejně výmysl duševně nemocného člověka.

Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:50 | Nahoru | #22
kterou tridu 250 mate na mysli?nemyslite tu sp ,ze ne?prvnich 10motorek ma uroven zavodaku,ale ten zbytek dovezeny z vrakacu a reinkarnovany aby vrcel snad nepovazujete za zavodni motorku?ale cas ukaze,co bylo spravne....

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:50 | Nahoru | #23
pointss> to je nesmysl ze lidi chodi na nove motorky
No vidis a v motokrosu resi pravej opak. Radi by klasicke motorky, ale nejsou jezdci ba ani stroje.
Proste je to o penezich. Dromari se chcou povozit na prirodacich. To je cele. Ale jak rikam. Klasici se jedou vsude okolo. Pujdem tam, kde nas chteji

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:50 | Nahoru | #24
pointss> Ale pořád to jsou závody historických motorek. Pak to budou ukázkové jízdy osobností a jak dlouho to bude lidi bavit? Kdo to bude platit? Kolik legendárních jezdců do toho půjde? Kdo vytáhne ty originály z muzea?

Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 10:51 | Nahoru | #25
Já to vidím takto.

Někdy v roce 2000 se daly jet 2x Hořice, DvUr, branná. A každý byl štastný. ted je ještě nepomuk, možná bude opava a někde se historici svezou, určitě slovácko, kyjov. Tak bych to tak černě neviděl. Když bude 7 závodů, k tomu kopčany, možná nějaký Baláž, tak stejně na víc nejsou peníze

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 11:00 | Nahoru | #26
Třída SP 250 není zrovna ukázka vrcholu. jenže jich je 50 a zaplatí startovné a to je pro pořadatele základ. Do žádné třídy klasik se tolik lidí nepřihlásí a nepřinesou ty peníze.

Ano jsem pro závody historických závodních motorek, ale opravdu těch, které závodily a ne staveb, přestaveb atd, které nikdy trat neviděly. To pak pozbývá smysl. třeba u aut musí majitel prokázat původ a účast na závodech, u historicky cenných je povolena replika.

(reakce na) Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 11:04 | Nahoru | #27

pointss píše: Průša - neřešil bych klasik, pojedeš třeba H - dát ti věnec za pravidelnost i rychlost. Proč ne? Stejně dávaj sošky, tak se to zlegalizuje a je to. Třída klasik, kde jede pérák proti yamaze je stejně výmysl duševně nemocného člověka.


to jo, to by špatný nebylo. Já reagoval na to, že při současných pravidlech, jedou v přeboru klasik motocykly smíchaný z různejch kategorií pravidelnosti. To by se dohromady nedalo.

Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 11:06 | Nahoru | #28
Je to taky ale o soudnosti pořadatelů. Kyjov by si měl uvědomit, že tam 600 a možná i mona nepatří a jet klasik 175, 250, 350, 500, dále 125 SP a side.A u klidně dát veteránům 2x poháry. je to šest tříd, splní pravidla a klasik budou spokojeni.

1 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 11:13 | Nahoru | #29
tady nikdo klasiky nezabiji ! tady se jen presunou z rychlych vikendu do pravidelnych!! takze porad muzou jezdit i nadale!!

2 reakcí na tento příspěvek Proč Ne klasiky do PPO

26.11.2010 v 11:17 | Nahoru | #30
tady tu debatu rozvnilo uvažované, možná i sporné rozhodnutí o nutnosti jet max 5 nebo 6 tříd za podnik. Takže by to chtělo, aby někdo rychle řekl, zda je to pravda nebo fáma, dalo se to lidem vědět a pořadatelé by oznámili, co pojedou.
dám hloupý příklad.
Vidím na internetu myslím právě od pana holby CZ 125 rychlou,pěknou. Když klasiky vypíšou, koupím si ji. Když ne, nekoupím. ale tohle prostě potřebujeme všichni vedět. A čím dřív, tím líp.
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist