Jak se to dela?
1 reakcí na tento příspěvek Da se srovnat kotouc?
1 reakcí na tento příspěvek Da se srovnat kotouc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Da se srovnat kotouc?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Da se srovnat kotouc?
Mirek12 píše: kupovat umí dneska každej lojza
Myslíš, že je rozumný ho rovnat? U auta možná jo. U motorky rozhodně ne! Moje zkušenost. Nechal jsem si ho srovnat a po cca 3000km se zvlnil a začal brousit do třmenu. Už bych do toho nešel!!
carlos38 píše: Myslíš, že je rozumný ho rovnat? U auta možná jo. U motorky rozhodně ne! Moje zkušenost. Nechal jsem si ho srovnat a po cca 3000km se zvlnil a začal brousit do třmenu. Už bych do toho nešel!!
až po 3000km?no tak to je bomba,to zhruba 100mh ,to nenajedu za rok...
PS:řešíme tady motorku do lesa-všiml jsi si toho??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Da se srovnat kotouc?
carlos38 píše: Myslíš, že je rozumný ho rovnat? U auta možná jo. U motorky rozhodně ne! Moje zkušenost. Nechal jsem si ho srovnat a po cca 3000km se zvlnil a začal brousit do třmenu. Už bych do toho nešel!!
u auta jsou obvykle litinovy, tam se rovnaj tak maximalne tak ze se pretoci na soustruhu. u silnicni motorky bych to asi taky moc neresil.. roznejtovat, rovnat atd se ani nevyplati...
ale vzhledem k tomu ze jde o bahnaka s nejspis pevnym kotoucem tak bych to srovnal..samo ze to chce nekoho kdo ma vybaveni a zkusenosti ale nebal bych se toho. na motardu jsme mel rovnanej zadni kotouc, srovnal jsem ho a prejel na magnetce.. makalo to ok...
mirek: ta magnetka je mi jasna ze neodstrani vlnu, ja tam mel pomerne ostrej ohyb takze sem brousil ten:)
Naposledy editováno 25.11.2010 15:17:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Da se srovnat kotouc?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Da se srovnat kotouc?
Jimmos píše: kov> kotouč v náhradě stojí 1200 a v originále tak 4000... to už to vážně může zabalit
Já to beru všeobecně, ne na tento konkrétní případ. Nevíš jaká je životnost kotouče originálního a v náhradě, do doby dalšího zvlnění? Jak je na tom s pevností kotouč v náhradě? Nění to díky materiálu o hubu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Da se srovnat kotouc?
carlos38 píše: assassin> byl to přední kotouč na KMX.
jasny, tak tyhle opravy jsou pro lidi co vi co od toho muzou cekat, ostatnim to doporucovat nebudu, ale sam jezdim na svarenym rafku, ramu apod. opravach a bez problemu...
"cizim" vzdy radeji doporucim nakup novyho dilu, mensi riziko nez kdyz pak budu poslouchat ze to nechal opravit jak sem mu poradil a on si na tom rozbil hubu:)
kov píše: Pokud se takhle kroutí originál kotouče, tak co asi můžou dělat kotouče v náhradě? Není pak lepší připlatit a koupit originál?
Já to beru všeobecně, ne na tento konkrétní případ. Nevíš jaká je životnost kotouče originálního a v náhradě, do doby dalšího zvlnění? Jak je na tom s pevností kotouč v náhradě? Nění to díky materiálu o hubu?
jestli je to v navaznosti na uvodni prispevek tak tam neslo o zvlnenej kotouc provozem ale nehodou-o kamen. u zvlnenejch kotoucu obecne... nahrady muzou fungovat i lip nez origo.. braking je treba taky nahrada a casto funguje lip nez origo kotouce(a nejspis je i levnejsi) je to kus od kusu, i aftermarket vyrobce muze pouzivat OK materialy... najdes i vyrobce co maji kotouce "kryogenim" zpusobem upravene(braketech) apod...
2 reakcí na tento příspěvek Da se srovnat kotouc?
kov píše: Čím to, že má zvlněné origo kotouče i motorka, která nebyla bouraná,nikdy nejela po předním,atd a má najeto 45tisíc? To jen od brždění plně naložené motorky? Na to by ale měla být celá motorka stavěná,ne? Může na to mít vliv i materiál brzdných destiček?
když kotouč řádně přehřeješ,tak se může zvlnit.a to způsobíš dlouhým bržděním a může to podpořit i nekvalitní,nebo nesprávně zvolená brzdová deska..
kov píše: Čím to, že má zvlněné origo kotouče i motorka, která nebyla bouraná,nikdy nejela po předním,atd a má najeto 45tisíc? To jen od brždění plně naložené motorky? Na to by ale měla být celá motorka stavěná,ne? Může na to mít vliv i materiál brzdných destiček?
A nebo když nějakej mamlas přezouvá pneu.Prostě si nedá pozor a při práci ti ho ohne.Múj případ.Strašně jsem se divil proč mi to blbě brzdí.(jako zavzdušněné brzdy) Vůbec mě nenapadlo že by ohnutej kotouč (8 mm) mohl tak rozhazovat brzdové destičky.
Ale protože funglovky stojí 6 litrů tak jsem si je nechal za 300 srovnat.Horší už to být nemohlo.A ono to ted brzdí zase gutt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Da se srovnat kotouc?
Radza píše: Dal bych novej,nebo zavolal sem
Taková hrubka v URL, to hned zvýší důvěryhodnost
http://www.klikovky.cz/vydlice.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Da se srovnat kotouc?
350.632 píše: 2 mm už je dost jinak se to stáčí na soustruhu
Na soustruhu těžko - na magnetce
Číkus píše: Taková hrubka v URL, to hned zvýší důvěryhodnost
http://www.klikovky.cz/vydlice.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna te 450 nestartuje Husqvarna TE 450 | Admm | 9 | 3.5.2024 v 09:46 Admm |
Husqvarna te 450 2009 nehází jiskru Husqvarna TE 450 | Alfis963 | 16 | 4.2.2024 v 18:58 krokoš |
te450 servisni interval Husqvarna TE 450 | k.r.a.k.en. | 16 | 5.12.2023 v 12:17 borishonda |
husqvarna te 450 Husqvarna TE 450 | Husa123 | 2 | 13.1.2023 v 15:25 Husa123 |
Stržený závit v karburátoru-prosím ... Husqvarna TE 450 | Husatectyrypade | 21 | 2.6.2022 v 20:02 karavanista |