poli46>Sefo: přesně..
adosmoto: jj když řadíš v nízkejch a netaháš tak moc zaní tak je jasný že vydrží víc, ale ta chyba je tam pořád.. měl sem ten motor ropúlenej a skoušel jsem jak to řadí každej kvalt. a je tam vidět že ty kola dosebe nezajedou uplně.. prostě ten chod tý vidličky maji krátkej.. a pak už stačí jen málo... je to bolest R1 .. stim se nedá nic dělat... a 2009 R1 už jsem viděl taky hodně KO tento rok.. víc než půlka na převodovku a pár zadřenejch na ojnici... ..
další děsná nevýhora R1 je že má převodovku, zapalování, i klikovou skříň v jednom oleji.. takže ten bordel to se delá při opotřebení spojky jde všechno dolu do vany, a to samí i u opotřebení převodovky, veškerej bordel de do vany a nemá ani vypouštěcí šroub s magnetem...
Jj tak já měním radši olej v motoru po 3000 km i s oil filtrem KN. Vím že je na to yamaha náchylná. Aby prostě motor vydržel a držel. Tý voe to nemá ani magnet na vypuštáku na vaně? Hmm tak tam si dám šroub z magnetem teda. A nebo občas sundat vanu a vyčistit a zkontrolovat to.
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
poli46>adosmoto: u R1 se má měnit olej v 10 tic ... prej .. ale když se jezdí po zadnim tak docela ubejvá... takže už sem dolejval dost.. ale stim novim motorem co sem tam nedavno dal zatim nevim.. ale je z novějšího modelu.. jsou trochu jiný odlitky u řadicí tyčky... tak nevim jakej to je rok.. ten motor je po mrtvole.. nestih ho ani pořádně volítat... tak uvidíme.. ale jede hezky...
Kdepak v manuálu mám oil po 6000 km. filtr po 12000km. Tak jsem to zkrátil. Já dolívám cca 2 deci na 1000 km. Takže v klidu. Jako taky bych si sehnal jetej motor na R1 do mé 99 by šel z 01 max. Ale najít takovej abych měl záruku na odzkoušení je těžký. V německu je skoro novej ale za 45000kč.
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
K3 je stejny co mam, 1,2,3 jde plynem jde i 4 ale musis za ni trhnout a poradne ale nodoporucuju, uz je to moc rychle!
_ a tek k tomu na co jsi se ptal. ma 1 se vykasly je to mo ucukany, dej dve, dej 80, zacni pridavar, az se 2 dostane ke 118 - 125km dotoc plyn na doraz, uvidis ze zacne hodne razantne stoupat na k nastoupa 50-70cm uber zpet a pred tim nez mas predni vidlice ve vodorvne poloze klepni do zadni brzdy!! tim se zastavi stoupani, pak uz muzes jen regulovat plynem, pozor jak mile jsou predni vidlice v rovine ci v zaporu je cajvyzsi cas to brzou vratit,dvojka to drzi spokojene do 200km/h a kdyz chce pokladat jen klepni do zadni brzdy a lhned na to lehce pridavel plyn a je to jak o perinky! radit na 3 je dobty nekde kolem 190km/h a drzi to krasne do 240km/H ale to uz jke mazec, bacha na bocni vitr a vitr od kamionu, a je potreba i koukat na jestly zrovinka nekonci protihlukova bariera nebo zerovinka nevyjizdis z lesa, u K4 drzi spolehlive na zdnim i 4ka, ale rychlosti kolem tacho 260 uz jsou moc pak to hyta vitr ze spoda a vubec se to nechce vratit na zem, tam uz se musi hoodne snizit uhel otevreni jinak te protivitr otoci!
Hodne zdaru, popisoval jsem jen zvedani motorem, jelikoz u suzuki si fakt nemusim nicit spojku (narozdil od CBR a R1 a ZX10 samo ze v seriovem prevodu´)
A ted do mne znalci, ale nez se do mne pustite, prijedte mi to prosim ukazat, ja Vam to samozremne take ukazu!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
Hezky to přes spojku zvedá Hluska
nebo Oxy (ten má můj neskonalej obdiv jak dokáže zvednout kdeco v minimálních otáčkách )
3 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
Naposledy editováno 10.11.2010 10:28:10
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
dareckov>Jak to přes tu spojku děláte ? Mám za dva, vytočím plný, pustím spojku a zvedne se ale je to takový trhanec a spadne hned... Nechápu ten princip, tu problematiku
Mej treba dvojku a lehce nad volnobehem cca 2tis otacek,dej plnej a jak se zacne sbirat motor jen tak lizni(promackni) packu neco jako v motokrose.
Ale mas 400 nevim na 2 asi nepujde.
Zkus to na 1 ale opatrně,na 1 ti to pujde i plynem.
Stačí začít zvedat jen trochu a časem se do toho začneš dostávat a sám to vycítíš že to začíná být ono..
K.a.k.y> joo když to někdo takhle krásně umí, je to radost na to koukat ale je třeba mít stále z toho respekt a nepřehánět to, pár let zpátky kluk co neměl na okrese po zadním konkurenci a dokázal od 1 (2) řadit až do 6 a jet furt v rovnovážném bodě třeba 2 km, tak po jedný takový jízdě na svý SP2 když jel zas něco přes km, tak mu fouklo z boku (asi), neustál to a zabil se o betonový sloupy plotu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)
3 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
Naposledy editováno 10.11.2010 20:13:54
poli46>dabelskababicka: hele co kdyby sme se někde tady domluvili a všici co by měli zájem tak by sme se sjeli a trochu si zablbli a udělali by sme ztoho nějaký video klidně na youtube... Poprosili by sme K.a.k.y jestli by nám to nějak nesestříhal... a rád se ještě neco přiučim a moc rád se podívam jak se to dělá ... tady mam jednu fotku při závodě v mostě když se mi stavěla na mokru aniž bych chtěl
boban01> je to Maroon 5, ale skladbu nevím, ale to už někde najdeš
K.a.k.y> veeeelká paráda, pro tebe je jízda po zadním jak pro jinýho rozjezd
Naposledy editováno 11.11.2010 11:46:06
dareckov>Jak to přes tu spojku děláte ? Mám za dva, vytočím plný, pustím spojku a zvedne se ale je to takový trhanec a spadne hned... Nechápu ten princip, tu problematiku
sice to už tu je, ale pro názornou ukázku tu máš jak se to dělá přes spojku (myslím že to dělá na 3ku, ptž to nechává klouznout trochu dýl), jde to nahoru mnohem plynuleji a pomaleji než plynem na 1, není to tak ucukaný..
Naposledy editováno 11.11.2010 12:39:49