1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
cyklista>Našel jsem i moc pěknou Fabii combi 1.4 TDi r. v. 06, kupovaná v ČR, 1. maj. , serviska, s klimou atd. cena 110tis. kč, po telefonátu mně bylo řečeno, že je cena platná pro splátky a hotově 136tis. kč. Nechápu, proč teda inzerují cenu na splátky...
Bacha ale na ten 1.4TDI motor. Jedná se o 3 - válec, tak ať nejsi překvapen. Na netu je plno recenzí na tento motor, tak si pohledej
Dobrou ruku při výběru přeji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
cyklista>Ratlik> díky. Ono tento motor má jeden známý a zatím 230tis. km bez poruchy! Je to 3 -válec - vrní to, vibruje to, ale jede to a za málo.
aneb ... jak uz sem psal ... sen ceskych motoristu ... ale budu se drzet puvodniho tematu a nebudu uz delat vlny... ale toto sem si nemohl odpustit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
No06>aneb ... jak uz sem psal ... sen ceskych motoristu ... ale budu se drzet puvodniho tematu a nebudu uz delat vlny... ale toto sem si nemohl odpustit
jsou veci podstatne a nepodstatne.. auto jako dopravni prostredek na kratke a stredni vzdalenosti mi prijde jako nepodstatna vec.. stejne jako mobilni telefon a pc.. a treba tech 100tisic za 5 let co uspori na tom, ze se bude vozit jako pro tebe "supak", investuje radsi do jinych veci..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
_Giraffe_>jsou veci podstatne a nepodstatne.. auto jako dopravni prostredek na kratke a stredni vzdalenosti mi prijde jako nepodstatna vec.. stejne jako mobilni telefon a pc.. a treba tech 100tisic za 5 let co uspori na tom, ze se bude vozit jako pro tebe "supak", investuje radsi do jinych veci..
Zase uz tu diskuzi poslu jinam nez bylo puvodni vlakno coz je skoda... kdyz tak to tu cyklisto cele poskryvej at je klid... vubec nemluvim o nejakych supackych autech a nemelo to tak ani vyznit... vezmi naftaka co jezdi za 5l na 100 vs benzinak co jezdi za 7l na 100 cena 30 vs 32 (prumerne hodnoty ... naftau i benzin koupis levneji i draz)... a pocitej... usetris... ale abys za 5 let usetril 100 tisic to bys musel jezdit vic nez kratke trasy... o servisu ani nemluvim
edit: a kdyz bys chtel setrit jako ze fakt tak fabia 1.2 na LPG je asi idealni vuz
Naposledy editováno 15.10.2010 11:22:39
1 reakcí na tento příspěvek Jak ověřit km u ojetého auta??
gnat>Když tak člověk čte tady ty kydy o těch kilometrech, tak já snad budu muset tomu mýmu autu při prodeji nějaké km přitočit. Mám ho 6. rokem a má 76.000 km. A kdyby mi nějakej zájemce při prodeji do ksichtu lhal,že jsem ho stočil, tak mu jí asi při mé povaze napálím.
mam 8 roku stare, ja to kupoval jako funglace a ma najete necelych 65 tis , takze kdyby mi nekdo tvrdil to co tobe, tak mu asi nenapalim,ale reknu mu at jde treba nekam
No06>aneb sen vsech ceskych motoristu
cece kdybych najezdil vic km, nebo jako auto ciste pro prepravu tak si koupim taky neco s 66/81kW tdi.. jezdi to fakt levne a je to pomerne nesmrtelny... co vic si u takovyho auta prat, mame doma O1 81kW od novoty, 300tis km a pohoda... a to nerikam ze bych nic jineho nezkusil...
cyklista>Ratlik> díky. Ono tento motor má jeden známý a zatím 230tis. km bez poruchy! Je to 3 -válec - vrní to, vibruje to, ale jede to a za málo.
mno me se teda tenhle motor vubec nezda, PD, 3valce..spotreba nizka mozna na maximalniho klobouka.. jina mi prijde ze pri stejne svizne jizde jako s 81kW mechanickym tdi zere vic.. a fabie jako takova je podle me celkove horsi nez O1...
u te o1 s klasickym cerpadlem bude asi problem sehnat slusnej kus...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
No06>Zase uz tu diskuzi poslu jinam nez bylo puvodni vlakno coz je skoda... kdyz tak to tu cyklisto cele poskryvej at je klid... vubec nemluvim o nejakych supackych autech a nemelo to tak ani vyznit... vezmi naftaka co jezdi za 5l na 100 vs benzinak co jezdi za 7l na 100 cena 30 vs 32 (prumerne hodnoty ... naftau i benzin koupis levneji i draz)... a pocitej... usetris... ale abys za 5 let usetril 100 tisic to bys musel jezdit vic nez kratke trasy... o servisu ani nemluvim
edit: a kdyz bys chtel setrit jako ze fakt tak fabia 1.2 na LPG je asi idealni vuz
no jeden nas zamestnanec si koupil fabii 1,2 na dojizdeni do prace, na kratky cuky.. a pod 8 se nedostane, predtim s felicii jezdil levneji.... a jako jezdit s fabii za 8-9 v LPG.. to je vyhra, to bych radsi jezdil za 12LPG s nakym V8:) podle me se tim TDI da docela usetrit,servis na motoru u nas znamena jen vymeny oleje a jednou za 80tis rozvody...nic jinyho jsme za tech 300tis nedelali (jednou vaha vzduchu cca 1500) dalsi auto v rodine pouzivany stejne jako oktavka TDI je golf 3 1,4i a spotreba je znatelne vyssi(oni treba ty 3l na sto uz se poznaj).. vse ostatni je na stejno,spis vypada to TDI co se tyka servisu lip.. 1,4ka uz se resila klapka, civka atd...
assassin>no jeden nas zamestnanec si koupil fabii 1,2 na dojizdeni do prace, na kratky cuky.. a pod 8 se nedostane, predtim s felicii jezdil levneji.... a jako jezdit s fabii za 8-9 v LPG.. to je vyhra, to bych radsi jezdil za 12LPG s nakym V8:) podle me se tim TDI da docela usetrit,servis na motoru u nas znamena jen vymeny oleje a jednou za 80tis rozvody...nic jinyho jsme za tech 300tis nedelali (jednou vaha vzduchu cca 1500) dalsi auto v rodine pouzivany stejne jako oktavka TDI je golf 3 1,4i a spotreba je znatelne vyssi(oni treba ty 3l na sto uz se poznaj).. vse ostatni je na stejno,spis vypada to TDI co se tyka servisu lip.. 1,4ka uz se resila klapka, civka atd...
s tou fabii a servisem jsem mel na jazyku uplne to same..
2 reakcí na tento příspěvek Jak ověřit km u ojetého auta??
kilometry dělají cenu, a pro čechy se jich pár ubere, aby to brali s úsměvem. kup klidně káru s 200 tkm když bude dobrá po prvním majitelovi s doloženýma servisama, prostě kontrola stavu a předešlého servisu je víc, než málo km, což snad všeci víme
tak zlom vaz a dobře vyber.
ps kemoš teď bral od mojeho tchána firemního passata 02ku 96kw,kombik takřka plná výbava, najeto 322tkm a přede jak nový, holt když km=servisy je to v cajku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
Lazyfucker>no já mám káru 5,5 roku na tachometru 199tkm a to jezdíme normálně, takže plkům o 120/150tkm u auta z roku 02 už nevěřím, to je jedno z tisíce, a určitě ne ty dotažené. auta se venku prodávají kvůli kilometrům, hlavně tyto oktávky, passaty apod, takže jestli ještě někdo věří káře po dědovi co v ní vozil babinu do kostela tak ať věří
kilometry dělají cenu, a pro čechy se jich pár ubere, aby to brali s úsměvem. kup klidně káru s 200 tkm když bude dobrá po prvním majitelovi s doloženýma servisama, prostě kontrola stavu a předešlého servisu je víc, než málo km, což snad všeci víme
tak zlom vaz a dobře vyber.
ps kemoš teď bral od mojeho tchána firemního passata 02ku 96kw,kombik takřka plná výbava, najeto 322tkm a přede jak nový, holt když km=servisy je to v cajku
me prijde ze jezdim az dost a mam tak max 15tis za rok:)
km jsou mi fuk 2 ze tri mych poslednich aut mely nefunkcni tachometr a to treti je nejspis stocene, nebo ze by melo 98tis auto z roku 95? a je mi to sumak:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
Lazyfucker>no já mám káru 5,5 roku na tachometru 199tkm a to jezdíme normálně, takže plkům o 120/150tkm u auta z roku 02 už nevěřím, to je jedno z tisíce, a určitě ne ty dotažené. auta se venku prodávají kvůli kilometrům, hlavně tyto oktávky, passaty apod, takže jestli ještě někdo věří káře po dědovi co v ní vozil babinu do kostela tak ať věří
kilometry dělají cenu, a pro čechy se jich pár ubere, aby to brali s úsměvem. kup klidně káru s 200 tkm když bude dobrá po prvním majitelovi s doloženýma servisama, prostě kontrola stavu a předešlého servisu je víc, než málo km, což snad všeci víme
tak zlom vaz a dobře vyber.
ps kemoš teď bral od mojeho tchána firemního passata 02ku 96kw,kombik takřka plná výbava, najeto 322tkm a přede jak nový, holt když km=servisy je to v cajku
se picnu, jake plky? jako vicemene je mi fuk co si myslis, ale ja opravdu 8 let stare auto mam, kupovane jako nove a ma najeto 65 tis., takze mozne to je, ja ho neprodavam, takze se nepru,ale zase kecy typu, te takovym plkum neverim, tak nevim no, jasne problem by byl jak bych ti to dokazal, to teda nevim
1 reakcí na tento příspěvek Jak ověřit km u ojetého auta??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
_Giraffe_>spise mi uz zacinaji vadit porad ty ohrane reci na octavie.. navic se vsadim, ze polovina z tech lidi neridila nikdy vice nez 5 aut v zivote a tyhle auta uz vubec.. jen je proste in mit reci.. v tehle kategorii jsem projel snad vsechny znacky, ktere jsou v evrope oblibene a ono to je ve sve kategorii proste nadprumerne auto.. navic po cele evrope s nimi jezdi strasne hodne lidi (uz to samo o sobe neco vypovida) a jsou spokojeni.. a my misto aby jsme byli radi, ze nam dela ve svete aspon nejakou reklamu, tak do ni paradoxne sijeme.. nechapu..
oktavka je super, jenze jako to k cemu je urcena... posmech sklizi spis uzivatele kteri z ni delaji "zavodak" co jede "furt 200 a pritom zere 3l na 100" apod. ja si z takovych delam taky legraci a to mame oktavku doma a jsme s ni naprosto spokojeni...
assassin>oktavka je super, jenze jako to k cemu je urcena... posmech sklizi spis uzivatele kteri z ni delaji "zavodak" co jede "furt 200 a pritom zere 3l na 100" apod. ja si z takovych delam taky legraci a to mame oktavku doma a jsme s ni naprosto spokojeni...
zas je fakt, ze znam dost lidi (a to asi i ty), kteri jezdi v octavce,ale pritom by si mohli poridit vice mene cokoli
assassin>me prijde ze jezdim az dost a mam tak max 15tis za rok:)
No já mám naopak pocit, že skoro nejezdím. Když jsem dělal produkci, tak jsem najezdil 70-100k ročně. Teď najezdím tak 10-15k přes léto na motorce, dalších 10-15k přes zimu v mym autě, cca 2-5k v autě matky mých dětí a cca 5k na kole.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
nemyslel jsem auta od prvního majitele, které očividně na málo km vypadají, mluvil jsem teď o nekým dotažených oblíbených kombících v naftě, kterých je hromada na netu, v áčkách apodobně.
prostě typické bazarové tdi, tdci atd.
možná sem se špatně vyjádřil. z mého pohledu má smysl kupovat auto, u kterého je jasný buď perfektní technický stav, nebo doložená historie, servisy atd, pokud se nejedná o úžasnou cenovou nabídku, u které se počítá s tím, že kupující do toho něco nasype a udělá servis a výměny a má klid.
a jak bylo řečeno proti oktávce jako takové ani popel, spíš mi vadí řeči lidí co koupí ohrklou oktávku pač je to jediné auto za 120litrů co jsou mu kiláky fuk
sám mám fiata jtd, krom šrámů z parkoviště a umřelého zámku zadních dveří a jednoho žhaviče bez problému, ale těch keců na fiaty od tdičkářů kolik bylo
takže proti oktávce nic, proti autu s málo kilákama taky nic
btw bávo mám třetí rok a najel jsem s ním 6tisíc a taky to nikomu nedokážu, takže tě plně chápu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
1 reakcí na tento příspěvek Jak ověřit km u ojetého auta??
Přední náprva - ložiska v kolech (hlavně těžký TDi), tyčky stabilizátoru, horní uložení tlumiče + ložisko. Motor TDi je klasa - váhy vzduchu, ventil regulace turba + přívodní trubka oleje (teče a turbo se zadře), samotný turbo, setrvačníky chrastej. Karoserie - dost reznou prahy (okolo těsnící gumy dveří - je tvrdá jak sviňa a odře lak, tak je vyrobená v Polsku...) a přední blatníky (lepší vyndat podběh a vykydat ten hnůj co se za něj dostal za ty léta). U kombíka reznoucí pátý dveře z oblasti pod zadním oknem. Klasicky elektrická stahovačka oken, vyskočí lanko a orve plastovej tisícihran na motůrku (pokud už nebyla měněná).
Jo a aby jsis nemyslel že to TDi nic nevydrží. Jezdí tu u nás jeden passat co má přes 650 tis.
Naposledy editováno 15.10.2010 17:41:50
1 reakcí na tento příspěvek Jak ověřit km u ojetého auta??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak ověřit km u ojetého auta??
cyklista>Poggy> Díky za dobrý a věčný komentář! Já na Octávce netrvám, ale je to horký favorit...řeším ještě např. Peugeot 307 1.4HDi, Honda Civic 1.7 i-CTDi, Ford Focus 1.8 TDCi, Golf IV TDi, atd. - záleží na stavu a r. v.
pazouta 307 vynech.. to opravdu neni povedene auto.. jinak zalezi na tobe, ale ja bych do te octavie sel.. co se tyce relativni spolehlivosti, cen nahradnich dilu, dostupnosti.. ale zalezi na tobe no.. ja za sebe muzu rict, ze na jare do octavy pujdu, pokud se mi nenaskytne bomba nabidka z jine znacky..
tady prezentuji jen vlastni nazor a ty si udelej jak uznas za vhodne..
Tak Octavia I a Golf IV je stejný auto. S Peugetoem bych byl asi opatrnej. Oni frantící moc neumí elektriku. Z těch co znám a mají ho s tím maj všichni problém. No a Ford je asi dobrý auto. Jenže jen do chvíle než na tom musíš něco vyměnit. To je za trest. Jo a třívalcový motory bych vynechal úplně. Servis je levnější jen minimálně, spotřeba je prakticky stejná jako u čtyřválce a taky se s tím moc dobře nejezdí. Chce furt vyšší otáčky než 4V.
Naposledy editováno 16.10.2010 10:24:19