paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

KTM LC4 640 Adventure

1.9.2010 v 20:49 | Nahoru | #5131
Ahoj všem. Prosím o radu a o pomoc. Ta moje potvora zničehonic nejde nastartovat. Nedává jiskru nebo jen občas a podle měření to vypadá,jakoby snímač od rotoru ani nedával impuls a generátor nevytvářel žádný proud.Už jste se s něčím podobným potýkali? Zároveň se chci zeptat,jestli by někdo z moraváků byl ochoten nechat si to proměřit na svém stroji? Jen pro jistotu a ověření hodnot z manuálu,abych náhodou nehledal problém tam kde není.Předem díky za Vaše rady.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.9.2010 v 09:56 | Nahoru | #5132
Jsem debil, asi jsem ztratil klíče... Jak mám postupovat? Udělaj mi někde v KTM náhradu, nebo musím vyměnit celou spínací skříň atd.?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.9.2010 v 13:09 | Nahoru | #5133
Rumas> No pěkně. Náhradu nevím, možná jo. Jinak nová skříňka tuším 2 200,-.

KTM LC4 640 Adventure

2.9.2010 v 18:53 | Nahoru | #5134
me se to stalo kdysi u horneta.provizorni akce byla rozebrani spinacky a startovani sroubovakem a nasledoval nakup spinacky z nejakyho vraku.nevim jak v KTM ale v Honde mi vstric nevysli.....

KTM LC4 640 Adventure

3.9.2010 v 19:46 | Nahoru | #5135
Naštěstí vyřešeno, klíče nalezeny

Naposledy editováno 03.09.2010 19:47:30

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

15.9.2010 v 18:06 | Nahoru | #5136
Kopriw> Ahoj,četl jsem že chceš montovat Keihin fcr 41,taky ho chci montovat tak jsem se chtěl zeptat jestli už jsi něco prováděl,nebo jestli máš nějaké zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

16.9.2010 v 19:35 | Nahoru | #5137
MAREKK.SM640: zatim jsem ho tam jen nandal na zkousku,je rozstelovanej a nemam zapojenej ten konektor co je tusim na polohu klapky.Zatim mam tyhl poznatky: 1. na plyn je oproti bst okamzita reakce 2:startovani bez problemu vicemene tam sedi na origo priruby 4: dotyka se svodu ......nalazeni asi budu muset prenechat nekomu na brzde, protoze oproti bst to bude trochu slozitejsi

KTM LC4 640 Adventure

17.9.2010 v 09:04 | Nahoru | #5138
Clapi ladíte tu rozne karbce ale ja mám napr. Del orto čo sa používal na 620kach.
Viete o to m karbci niečo? Má niekto skúsenost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

18.9.2010 v 22:51 | Nahoru | #5139
Kopriw>no tak dík za info ted jsem koukal na Mikuni TMR40-KTM640 CARBURETOR KIT mělo by to tam pasovat tak to asi zkusím.Jak velkou změnu od toho čekáš?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

25.9.2010 v 20:41 | Nahoru | #5140
MAREKK.SM640> slibuju si od toho dost karburator uz je nandanej, jen ho potrebuju dat nekam naladit.Puvodni mikuni sem si naladil sam a uz tak to byla pecka, ale ten FCR mi prijde dost slozitejsi, hlavne diky te akceleracni pumpicce.Zatim je tam tak jak byl na nejake Kawasaki a uz tak je to pecka.Na rychly pridani se dost nekompromisne zveda jen kdyz uberu tak neklesa, nebrzdi motorem nejak.Asi to tam strikne moc smesi a hori to jeste chvilku po zavreni plynu....no aspon ujedu dal po zadnim

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

25.9.2010 v 20:42 | Nahoru | #5141
Jen tak mimochodem, nechtel by nekdo vymenit mojeho Duka za nejakeho ostreho motarda s lc4?jde mi o moznost tam dat i enduro plaste.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.9.2010 v 12:25 | Nahoru | #5142
Poraďte mi prosím, kdo máte Advíka 02, nebo staršího a dávali jste laďák - nechávali jste tam ten předtlumič (popis z microfiše), nebo co to je pod sedlem, nebo jste to vyřízli, případně dávali svody z novějšího modelu, kde to už není ? Buď tam půjde starší Akrap, nebo novej Vincek, ještě uvidím. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.9.2010 v 18:35 | Nahoru | #5143
Mica> Zrovna to řeším, včera mi přišel zbrusu nový LeoVince X3 a asi to dám rovnou na ten předtlumič a uvidím. Přes zimu se určitě porozhlédnu na ten kus svodu bez té krabice. Mám celkem hodně práce tak nevím kdy to pořádně testnu, ale jak to tam dám tak dám vědět co a jak. Taky jsem koupil místo originál 16-ti kolečka nové 15-ti kolečko tak to snad získá dost výraznější spodek. Jinak ten Vincek vypadá dost dobře zpracovaný a letmým přiměřením to asi pásne v pohodě.

KTM LC4 640 Adventure

30.9.2010 v 20:30 | Nahoru | #5144
Ahojky advíci, sháním tu origo plastovou schránku na nářadí pro LC4, jak je pod pravou bočnicí, neválí se vám někomu doma, třeba i lehce poničená? Nebo nevíte kde ji sehnat?
Díky moc za rady...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.9.2010 v 20:55 | Nahoru | #5145
Mica> Já jsem měnil kdysi na svém druhém hrabošovi a vykopl jsem i ten předtlumič a bylo to znát jak na výkonu,tak na randálu
Je ale určitě dobré si k tomu seřídit karbec,ať to má výkon,který to má mít.?Může se stát,že po výměně koncovky a neseřízení výkon naopak klesne a nebude to mít tížený efekt.To se nejlíp pozná na brzdě.Já když porovnal graf před a po,tak to byl sakra rozdíl.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.9.2010 v 20:55 | Nahoru | #5146
dawka>

vincka jsem mel a sjupr Advik mel nadhernej jak zvuk tak i spodek

KTM LC4 640 Adventure

30.9.2010 v 21:59 | Nahoru | #5147
Kopriw no tak tohle přesně chci ten můj keihin už je na cestě už se těším až ho namontuju a nechám seřídit

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

30.9.2010 v 22:29 | Nahoru | #5148
No tak už je na Advíkovi Akrap. Myslím ten samej co jezdí Klasika. Pásne tam perfektně přímo na ten tlumič. Ta bandaska je průchozí bez přepážek jen je uvnitř po obvodu síto, tak to tam nechám. Teď jdu pročítat minulý příspěvky protože po montáži to sice hezky vypadá a i pěkně vrčí - jen to jakci nejde do otáček. Takže laborování s tryskou a tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

1.10.2010 v 09:15 | Nahoru | #5149
[quote]Mica>Ta bandaska je průchozí bez přepážek jen je uvnitř po obvodu síto, tak to tam nechám.

Kterou bandasku myslíš? ten Předtlumič? nebo ten Akrap?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

1.10.2010 v 21:12 | Nahoru | #5150
Kopriw> Tak jsem ho dnes dostal poštou a hned namontoval,mám na tebe takovou otázku zapojoval jsi snímač polohy plynu(klapky)?Zkoušel jsem to jen tak v ulici a je to teda něco

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

1.10.2010 v 23:57 | Nahoru | #5151
dawka> no myslím samozřejmě ten předtlumič. Dnes se mi to spravilo po ránu jaksi samo. Včera jsem jen sundal víka z karbce abych zjistil jakou mám trysku a kterej zářez na jehle - je tam 142,5 a třetí zářez. Hned jsem objednal trysku 155 a 157.5. Ráno jsem to dal dokupy s původní tryskou a po nastartování to šlapalo jak hodinky. Pak jsem to trápil s klukama 100 km v terénu a paráda. Jen jednou po odložení motky se jí dost dlouho zase nechtělo do otáček a furt to střílelo - asi 2 minuty a pak dobrý - nevím možná se mi někde něco ucpává když s tím seknu nebo co. Jinak je to citelně lepší v nízkých otáčkách - táhne super od volnoběhu. Až příjdou ty trysky, tak je testnu a uvidím co tam nechám.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.10.2010 v 11:50 | Nahoru | #5152
Mica> s větší tryskou opatrně. Stygi ti může říct jak se s tím trápil.

KTM LC4 640 Adventure

3.10.2010 v 21:41 | Nahoru | #5153
Tak jsem taky nahodil toho Vincka na advíka . Nechal jsem tam zatím tu homologovanou tlumivku. Zlepšení je ale znatelné, v nízkých se to zlepšilo, už to necuká. Ve středních otáčkách je to o dost lepší a vrch zůstal stejný. Taky to trochu méně brzdí motorem. Nicméně by z toho asi šlo dostat víc. Co se týká startování a volnoběhu tak se chová stejně jako s origo laufem, jenom se mi zdá jako by motor běžel lehčeji. No super, zatím pojezdím a po Motoráj rallye to dám seřídit.

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

4.10.2010 v 20:53 | Nahoru | #5154
Slabina Lc4. Tak jak v loni psal "Stigofil," píši letos i Já!
Jedná se o jehlové ložisko "rolna vahadla na sacích ventilech."
Pokud se opotřebená rolna odhalí včas, postačí sundat víko ventilů, vyndat vahadla,nalisovat nové rolny. V případě, že již jsou jehly vysypané, je vše mnohem horší, stačí si přečíst na str.141 tohoto fóra. Na mé Lc4 je najeto 18 800Km, veškerý servis v pravidelných intervalech s přihlédnutím k terénu ve kterém se v daných lhůtách, převážně motocykl pohybuje.
Mé zjištění je následné: Ani pravidelná výměna oleje a řádná péče vás advíkáře od problémů s rolnou na sacích ventilech neochrání!! Rolna na výfukových ventilech je asi o jednu třetinu širší, známky opotřebení na ní nejsou patrné! Dle mého dotazování, je snad obdobně řešena i Ktm 690, třeba se již konstruktéři poučili a udělali stejnou šíři obou rolen!?
http://picasaweb.google.cz/ACERBIS01/Dokumenty#5524238953814514386
Lc4 používám skoro stejně jako ostré enduro. Nedokáži odpovědět na kolik se toto promítne do rychlosti opotřebení zmiňovaného dílu, je možné že při plynulých cestovních rychlostech se interval nutné výměny o malinko natáhne. Tak snad to někomu z vás pomůže.

Naposledy editováno 04.10.2010 21:05:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.10.2010 v 01:15 | Nahoru | #5155
ACERBIS> tak jsi asi změnil moje původní rozhodnutí - a to preventivně vyměnit rolny v cca 23 000 tj. s dalším olejem. Vycházel jsem ze skušeností Jirky77 a Stygiho, ale udělám to hned jak bude dostatečně hnusné počasí na rozebrání motky. Jsem toho názoru, že když se ví co se na Káče sype a včas se to vymění tak to stojí pakatel a motka pak vydrží déle dobře sloužit.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.10.2010 v 07:36 | Nahoru | #5156
tuhle libůstku májí jen advíci nebo i obyc. motory jako mam ja?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.10.2010 v 08:13 | Nahoru | #5157
ACERBIS> Jaký to máš ročník? Já měnil na svoji motce ve 40 tis vačku a rolničky vypadaly v pohodě. na vačce ale bylo lehké opotřebení od té užší rolny. Možná taky pouvažuju o preventvní výměně jak to tady čtu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.10.2010 v 08:35 | Nahoru | #5158
a co zadni naboje,nepraskají?

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

5.10.2010 v 09:59 | Nahoru | #5159
zula> O tom jsem ještě neslyšel, vím že Nějaké LC4 měly svolávačku kdysi protože praskal výplet v kolech.

Naposledy editováno 05.10.2010 09:59:54

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

5.10.2010 v 10:16 | Nahoru | #5160
Ahoj mám takovej dotaz. Mám Yamahu XT660z Tenere 08. Jenže teď koukám po Lc4 adventure, mají lepší podvozek jsou lehčí a prostě je to víc do terénu. Potřeboval bych poradit našel jsem pár inzerátů a rád bych slyšel nějaké naźory
www.tipmoto.com/motorky/ktm/166989-640-lc4-adventure.html
www.tipmoto.com/motorky/ktm/166707-640-lc4-adventure-r.html
primotorbike.com/bazar-detail/KTM-640-LC4-Adventure/BD36
U té poslední se neví kolik má najeto jelikož nejde tachometr. Pokud víte o někom kdo by prodal svojí nebo znáte někoho kdo je dováží tak mi doporučte. Zatím dík

Naposledy editováno 05.10.2010 10:16:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist