1 reakcí na tento příspěvek Problém při zatáčení...
babajezi>nééé,tam jsem letos ještě nešahal...spíš mě napadlo,jestli se mi při popuštění brejlí nepovedl nějakej error,ale visuelně je to oukej
1 reakcí na tento příspěvek Problém při zatáčení...
mas zadni kolo dobre srovnane ve vidli?
1 reakcí na tento příspěvek Problém při zatáčení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém při zatáčení...
Ďuričko>Langoš_> Vidlice jsem popouštěl,ale jsou obě nastejno 8mm i s víčkem....proč by to mělo mít vliv?
Tím právě měníš úhel řízení. Čím víc je popustíš, tím víc ti to bude padat a víc váhy máš na předku. Tele už je v základu dost těžky na předek a tím si mu ještě přidal.
to ze tele na jetejch pneu divne pada do zatacek je fakt, ale zas do kazdy jinak je divny...
ty vidle bych zas vytahl zpet asi sem prilis cimprlich ale v brejlich bych s nima hejbal s odstrojenyma... kolo apod pryc.. postupne dotahl a pak az to nastrojil....
ja jel ted jednu jizdu (jen do dilny) bz tlumice a padalo taky do zatacky divne, zpet s tlumicem a dost utazenym a lepsi:)
BTW tou moji smesi od oka jsem asi usmahnul svicky.. to jsem tusil a tys to taky trefil.. na seriovou jednotku to dela to same.. kdyz v nizkejch otackach prudc pridam plyn tak to zacne jit na jeden, streli to.. naroste komprese a v podminkach co jsou ve valci to proste svicka nezapali... to same problem se startovanim za studena...
takze novy svicky a smes nastavit nakou sofistikovanejsi metodou nez od oka:) jen premejslim jestli nezkusim jiny svice, jiny teplotni cislo, nebo uplne neco jineho...
1 reakcí na tento příspěvek Problém při zatáčení...
Langoš_>Posunutím vidlí v brejlích o 8mm si značně změnil geometrii, posunul težiště a zkrátil rozvor. To si myslim, že je dost změn aby to mohlo být znát. Je to sice poloviční úprava ale spoustě lidem vyhovuje. Jinak právě tímto, sis udělal motorku trochu veselejší.
no teziste minimalne, rozvor taky-to ho vic protahne/zkrati zmena prevodu.. podstatny je ze zkratil stopu.. tele je vesely tak jako tak.. nebo spis smutny
1 reakcí na tento příspěvek Problém při zatáčení...
Langoš>Ty vidle jsem posouval právě pro tu větší veselost,nicméně vedlejší "produkt" je jalovost na cílovce,což je jasný,ale když to vrátim do originálu,budu zas zatáčet jak autobus...hledám kompromis.
Honzo> asi se budu muset smířit s tím že TL je opravdu jen o motoru...respektive bylo:) A to s těma svíčkama jsem jen plácnul:)),ale klidně budu plácat dál
NuclearB>Zdravý TL?Tak v nějakym muzeu...možná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém při zatáčení...
Ďuričko>Chlapi dík za pomoc,všechno co tu je napsáno dáva smysl,akorát mi to nekoresponduje s tím že je to na každou stranu jiný.
To sem ti preci snad taky vysvetlil ne?
Mám dotahovaný krk řízení, ale to ty si říkal, že na ten si nešahal. Taky mě napadlo ložisko v kole nebo jen upadlé závažíčko na vyvážení kola.
1 reakcí na tento příspěvek Problém při zatáčení...
1 reakcí na tento příspěvek Problém při zatáčení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém při zatáčení...
Cooker>Máš podhuštěný gumy, na okruh možná dobrý, ale na provoz nahovno, TLko je těžký, dej tam aspoň 2,5 dopředu a 2,7 dozadu a bude to v pohodě.
no on s tim jezdi na okruhu... v provozu neee...
zvlastni je ze to dela na jednu stranu, vse co bylo receno by sedelo kdyby to takhle padalo na obe.. leda ze by se mu pri tom popousteni podarilo ty vidle trochu zkrizit.
duricko: zvednul bych predek a prosel to komplet, vyndal kolo, povolil vidle a znova usadil, zkontrolovat dotazeni lozisek v krku, loziska v kole, kouknout na to zadni kolo, ne podle rysek ale treba nakou rovnou lati zboku na pneu..
tele nikdy nic extra nebude, zahucel bys do toho hrisny prachy aby se to chovalo aspon podobne jako moderni moto... porad se mu nechce do sveta? nenaporcujem ho?je to sice skoda,ale treba po dilech pujde lip...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém při zatáčení...
to all>Kdyby někdo nevěřil,zde je výtažek z článku který je k nalezení na stránkách TLZone.net.Psal to člověk co s TL objíždí dostupný okruhy a účastní se TL Cupu.Text popisuje návštěvu na mosteckym dromu...
"I drove the two qualyfing sessions with the old used GP racer rear slick. Andre finally shows me the right line in the last corner: Brake late and hard at 100m, release the brake just before the bumps. Then for the exit wait loooooong and then turn in very late but sharp, drive just at the outside of that last sharp bump, pick the bike up and accelerate early to the start/finish straight. Persona best is somewhere around 1:51, good enough for first row.
For the session at lunch I mount the little torn up but still good Dunlop KR108 rear slick. The feeling is again much better with this tyre and I improve to 1:49.404. Unfortunately the front tyre had to be change after this session, because it was missing wear marks on the right side."
Takže ta vrána umí fest
Naposledy editováno 14.09.2010 15:43:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém při zatáčení...
Jinak si myslim, že si nemusíš lámat hlavu nad tím, že ti přijde, že se chová na každou stranu jinak. Většina jezdců má radši levou nebo pravou a pak jim příjde, že se motorka chová na každou stranu jinak. Může to být jen subjektivní pocit.
Děkuju za pomoc!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém při zatáčení...
Langoš_>Ďuričko> Jasná věc. TL je určitě zábavný stroj. Jinak to posunutí ve vidlých se samozřejmě dá eliminovat drobnou změnou na zadku. Když se to udělá takhle tak těžiště zůstane beze změny a pouze se ti změní úhel řízení a samozřejmě stopa. Motorka bude více ovladatelná. Jde ještě o to jaký máš převod. Protože převod sekundáru vůči těžišti ovlivňuje zásadně chování motorky když přidáváš. Je to jedno s druhym. Další věcí je to, že při změně geometrie je potřeba doladit podvozek. Asi ti doporučím aby sis o tom s někým kdo tomu rozumí popovídal a pak jezdil a ladil. Pokuď máš všechno ostatní v pořádku tak je to jenom nastavením.
Jinak si myslim, že si nemusíš lámat hlavu nad tím, že ti přijde, že se chová na každou stranu jinak. Většina jezdců má radši levou nebo pravou a pak jim příjde, že se motorka chová na každou stranu jinak. Může to být jen subjektivní pocit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |