Naposledy editováno 31.08.2010 22:15:27
1 reakcí na tento příspěvek Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Opravuji: Vůbec se nezačervenal! Jen pokrčil rameny!
storeman>Někdy to naši autobazarysté z důsledným falšováním servisek až přehánějí. Syn má Vectru po prvním majiteli z německa ze serviskou a každý servisní zásad je dělán v jiném servisu. Ptal jsem se prodejce, proč jeden majitel jezdil na každou údržbu do jiného servisu? Začervenal se a neodpověděl!
Opravuji: Vůbec se nezačervenal! Jen pokrčil rameny!
bezna praxe.. lide chteji nebourana auta?? zaridime.. lide chteji malo kilometru?? zaridime.. lide chteji servisni knizku?? zaridime.. kazdy muze mit auto jake si preje a vsichni jsou spokojeni..
Naposledy editováno 05.09.2010 13:45:18
1 reakcí na tento příspěvek Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Ale jak říkám, rozhodující při koupi je pro mě technický stav a nikoliv údaje na budíku.. Když ta motorka bude co k čemu, tak je jedno jestli na budíku svítí 20 nebo 40 tis.km
2 reakcí na tento příspěvek Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Můj Transalp je od nich. OK stav, krom toho, že mi bylo tvrzeno, že se jedná o origo barvu a přitom je celej stříklej. Krom nádrže která je zespoda vyvařovaná (bohužel týden po koupy tekla). Tak zbytek motorky OK a km při koupi v roce 2008 jsem věřil (měla psáno 30 tkm, ročník 2003, serviska, německej protokol STK).
Krom té nádrže mě to nesere. Dobrej podnik, jen tu nádrž mi mohli zařídit!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
GRASSEL>tyhle vlákna bych mazal a zakladatele banoval!!!! Není to tak trochu jedno s kilometrama?! Už mě to fakt sere. Každej držkuje ale pak motorka roku 05 s 50tis.km. je neprodejná, když se stočí tak zas každej držkuje že bude určitě stočená!!!!
Demence v čechách fakt nezná hranic.
I kdyby byly stočený tak se nedivím, já bych motorku stočil taky jelikož si to lidi žádaj!!! SRADA z roku 96 jsem měl s poctivejma 22 476km na tachu a znám lidi co najedou za rok 1500km
Seš pěknej demagog S kilometrama to chytrýmu člověku jedno není, protože když jsou v pořádku, tak je podle toho zřejmé jaké servosní úkony je potřeba v budoucnu udělat a jak dlouho který díly vydržej. Nebo je jedno, když kupuju digi zrcadlovku z druhý ruky kolik ma nacvakáno? Když má závěrka vydržet minimálně 50 tisíc cvaknutí a foťák už jich má za sebou 30 tisíc, tak ho asi nekoupíš za stejnou cenu (nebo vůbec), jako když bude mít nacvakáno 5 tisíc. Astejně je to s autama i motorkama. Když má auta nalítáno 215 tisíc km a prodejce ho stáhne na 130 tisíc, tak to je klamání. A seš taky vychcánek, když stočíš auto či motku i ty. Tady přeci nejde o to, že jsme dementní Češi a že to žádáme. Do je ta tvoje demagogie. Na vině je prodejce, kterej podvádí a ne kupující, kiterej se zajímá o počet najetým km! Každýho kupujícího zajímá stáří a počet najetých km. Nebo se za chvíli bude manipulovat i s rokem uvdení do provozu a bude to jedno?
SiSpo>MOTOBIKES = pěkný motorky ač můžou být opravovaný, ale tak proč to nemít nablejskaný.
Můj Transalp je od nich. OK stav, krom toho, že mi bylo tvrzeno, že se jedná o origo barvu a přitom je celej stříklej. Krom nádrže která je zespoda vyvařovaná (bohužel týden po koupy tekla). Tak zbytek motorky OK a km při koupi v roce 2008 jsem věřil (měla psáno 30 tkm, ročník 2003, serviska, německej protokol STK).
Krom té nádrže mě to nesere. Dobrej podnik, jen tu nádrž mi mohli zařídit!!!
Z tvojeho příspěvku je jasný, že tě oklamali a lhali do očí. Tohle mě sere!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Myslím že už jsem tady k tomu řekl až až tak si to pročti včetně toho jak se to dělá s okruhovkama, předváděčkama apod.
K tomu co jsi napsal................
Žádnej díl, naprosto žádnej díl ti nezaručí životnost a hlavně. Kilometry jsou úplně nepodstatný z jednoho prostýho důvodu (nebo spíš z více ale to bys měl vědět)........
Tím důvodem je to že v první řadě bys musel vědět jak se kdo k tý motorce choval (což samozřejmě vědět nemůžeš ale můžeš si to jen myslet) a proto je úplně jedno co je na tachometru. Protože mezitím co u jednoho jedince vydrží motorka třeba 200tis.km tak u druhýho to bude 20tis.km
Jenže ty samozřejmě nemůžeš vědět vůbec nic pokud kupuješ z druhý (někdy i několikátý) ruky a tak se nemůžeš spoléhat na to co je na tachu ale na to jak to celkově šlape.
To co ty si řekl je pěkná blbost, oni jsou totiž i motorky co budou mít najeto opravdu poctivejch 20tis. ale za chvilku ti můžou zdechnout..........
Navíc nestočený motorky bych bral taky ale jelikož je to v čechách banda čůráků tak se stáčí a stáčet se bude dokud to tyhle čůráci budou chtít a podle toho budou motorku hledat. Nicméně i kdyby se to někdy (což je utopie) změnilo tak i přesto je nejpodstatnější celkový stav motorky a techniky, nikoliv tachometru!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
K tomu co jsi napsal................
Žádnej díl, naprosto žádnej díl ti nezaručí životnost a hlavně. Kilometry jsou úplně nepodstatný z jednoho prostýho důvodu (nebo spíš z více ale to bys měl vědět)........
Tím důvodem je to že v první řadě bys musel vědět jak se kdo k tý motorce choval (což samozřejmě vědět nemůžeš ale můžeš si to jen myslet) a proto je úplně jedno co je na tachometru. Protože mezitím co u jednoho jedince vydrží motorka třeba 200tis.km tak u druhýho to bude 20tis.km
Nemáš pravdu. Například rozvody u auta i motorky jsou dělaný na určitý počet najetým km (za předpokladu, že do motoru leješ olej). A když stočíš motorku ze 70 tisíc na 25, tak víš hovno o tom, kdy se Ti to vysype. Myslíš, že máš čas jezdit a místo toho to spravuješ a vrážíš do toho prachy... a to je klamání zákazníka. A takovjch dílů je víc. Proto je důležitý znát poctivý stav km: Uznávám, že jenom to nestačí, protože záleží jak se kdo o motorku stará. Ale pořád jde o to, že když někdo stáčí, tak to není proto, že lidi sou blbý
jak jsem psal výše, kilometry jsou pro mě směrodatný jen v případě, že původ a servis motocyklu je 100% doložitelný..
SiSpo>MOTOBIKES = pěkný motorky ač můžou být opravovaný, ale tak proč to nemít nablejskaný.
Můj Transalp je od nich. OK stav, krom toho, že mi bylo tvrzeno, že se jedná o origo barvu a přitom je celej stříklej. Krom nádrže která je zespoda vyvařovaná (bohužel týden po koupy tekla). Tak zbytek motorky OK a km při koupi v roce 2008 jsem věřil (měla psáno 30 tkm, ročník 2003, serviska, německej protokol STK).
Krom té nádrže mě to nesere. Dobrej podnik, jen tu nádrž mi mohli zařídit!!!
Dobrej podnik? No nevím, nevím....
Byl jsem se tam podívat na 125 Virago, v inzerátu bylo napsáno nehavarované, top stav. Zblízka bylo jasné, že bylo položené na pravou stranu. Potom jsem si půjčil na projetí Zephyra 750, ujel asi kilometr, chtěl se otočit a přitom zjistil, že nejde řadit dolů. Nějak jsem to rozhrkal na čtyřku, vrátil jim to, pán rukou serval rychlosti dolů s tím, že se to musí umět ) . Jsou to "detaily", ale asi bych měl problém tam něco koupit. Když se podvádí v maličkostech, co teprve když jde o velké věci ) .
Jelikož já tohle dělám odjakživa a každej rok motorka jde na kompletní kontrolu tak na kilometry nekoukám a nemám s tím problém. Pokud jsou jedinci jako seš evidentně ty kterej mění asi jen olej tak holt dobře jim tak. Aspoň lidi zjistěj že koupě motorky je ta nejmenší investice kterou to všechno začíná. Pokud chce někdo jen jezdit tak holt smolík no
Mimochodem to co si napsal je taky dobrá blbost ale nedivím se, tvá mentalita dostala zelenou už při tvoření tohoto vlákna
Všechno co má psanou jak ty říkáš nějakou životnost se taky velice odráží na chování majitele včetně prostě všeho. To že bude mít něco předepsanou životnost xxx kilometrů nezaručuje to že se tak stane. Pokud koupím motorku novou, mohu na to spoléhat kort když je v záruce.........
Ovšem jelikož se bavíme o motorkách z druhé nebo několikateré ruky tak musíš provézt kontrolu v jakém je stavu celkově a ne z důvodu kolik má najeto ale z důvodu jak se k ní choval majitel. Řetězovka taky vydrží 25tis. v pohodě ale dej mi novou a ukážu ti jak jí dokážu dokurvit za 1000km totálně. Tak je to se vším ale podle mě seš prostě člověk mimo mísu a motorky znáš asi jen z katalogu na záchodě.
Užij si to tvoje pozastavování nad kilometrama a výpočtech co kolik vydrží. Já budu mít radši motorku naprosto v pořádku než jen blbý doufání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
SirIndy>Co to bylo proboha za typka ze si od tebe nechal rozebrat motorku?
Složíš zálohu a prodávající je s tím většinou v pohodě. Pokud bys něco zničil, zaplatíš to... Samozřejmě jsem na místě nerozebíral motor...
Naposledy editováno 07.09.2010 10:20:43
MartinCBR6R>Složíš zálohu a prodávající je s tím většinou v pohodě. Pokud bys něco zničil, zaplatíš to... Samozřejmě jsem na místě nerozebíral motor...
To víš, spousta lidí tohle nezná
Nákup stylu:
Jé to je hezká motorka.......
Má dvě kola......hmmm tu beru
je v čr běžná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Mike70>[quote]GRASSEL>Mike70>
Nemáš pravdu. Například rozvody u auta i motorky jsou dělaný na určitý počet najetým km (za předpokladu, že do motoru leješ olej). A když stočíš motorku ze 70 tisíc na 25, tak víš hovno o tom, kdy se Ti to vysype. Myslíš, že máš čas jezdit a místo toho to spravuješ a vrážíš do toho prachy... a to je klamání zákazníka. A takovjch dílů je víc. Proto je důležitý znát poctivý stav km: Uznávám, že jenom to nestačí, protože záleží jak se kdo o motorku stará. Ale pořád jde o to, že když někdo stáčí, tak to není proto, že lidi sou blbý
Add rozvody. Ty je nejlepší vyměnit po koupi spolu s náplněma a máš klid. Na mot to vyjde řetěz cca 1 000 Kč + práce. Pokud si to alespoń dokážeš odstrojit a vypustit ty náplně vyjde tě to do dvou tisíc. Můžeš namítnou opotřebení motoru. Třeba z auta. Dvykrát přetaženej interval na olej u longlifu (30 tkm předepsaná výměna, přetažení o cca 8 tkm), výsledek totálně vydřený vačky na vyhození. A nic dlašího krom rozvodů a motoru mě u motorky nenapadá co by záviselo na km. Motor může mít třeba 15 tkm, ale bez poctivejch výměn náplní bude v o dost horším stavu než jinej po 50. U auta je to ale trochu jiný. Čepy, elelktronika... To uznávám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Poggy>Add rozvody. Ty je nejlepší vyměnit po koupi spolu s náplněma a máš klid. Na mot to vyjde řetěz cca 1 000 Kč + práce. Pokud si to alespoń dokážeš odstrojit a vypustit ty náplně vyjde tě to do dvou tisíc.
Ty jsi z nějakého levného kraje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Proč? Za tři hoďky to vyměníš a i seřídíš ventily. Pokud je to odstrojený (kapoty, nádrž, náplně, víko...) Pokud jí přivezeš po ose je to pak dražší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Poggy>Danielos>
Proč? Za tři hoďky to vyměníš a i seřídíš ventily. Pokud je to odstrojený (kapoty, nádrž, náplně, víko...) Pokud jí přivezeš po ose je to pak dražší.
No spíš se divím, že píšeš jen řetěz. To se u Kawy nemění nic jiného? Třeba napínák? Lišta? Případně kolca? Napínák na hujdu stojí třeba 2500 kč.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Proč měnit napínák když je machanickej a nemá "ojebaný" zoubky. U hydraulickýho je to trochu něco jinýho. Stačí povololit a pak dopnout. Ojetý kola jsem ještě neviděl. To by ten motor už měla asi hodně km nebo byl neustále podtáčenej. Max. ještě vodící lišta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Poggy>Danielos>
Proč měnit napínák když je machanickej a nemá "ojebaný" zoubky. U hydraulickýho je to trochu něco jinýho. Stačí povololit a pak dopnout. Ojetý kola jsem ještě neviděl. To by ten motor už měla asi hodně km nebo byl neustále podtáčenej. Max. ještě vodící lišta.
čéče asi si to trochu poplet
mechanickej napínák je ten co si dopínáš sám - maj to třeba závoďáky
To o čem si mluvil není mechanickej ale automatickej. A hydraulickej napínák ani neexistuje pokud teda vím některý lidi říkaj tak napínáku u GSXR 1000 K1 ale ten není hydraulickej, jen mu ten olej pomáhá tím že ho líp promázne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
Mechanickej jsem myslel jako pružinovej. Jasně dopíná pak automaticky, ale musíš ho předepnout. Ale asi OK. Mechanickej by byl třeba ten co se dává občas na GSX-R jako náhrada originálu. Obyč. šroub + přítužná matka (kontra) a dopíná se pak manuálně.
edit: U GSX-R ten olej nemá žádnou jinou funkci než mazací? Já myslel (asi teda mylně) že dopíná po startu.
Naposledy editováno 07.09.2010 19:02:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věříte najetým kilometrům u ojetin?
kterej je podle tebe teda mechanickej?!