1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
Sim> rejpnout si musim.. jak dlouho bys byl ochoten cekat ty? Tobe prijde normalni, ze das motorku do zarucni opravy a kdyz po mesici prijdes, zjistis ze na motorku nikdo ani nesahnul?
Pokud ano, tak zamir do nejblizsi psychiatricke poradny. Protoze bohuzel diky takto smyslejicim lidem takhle fabrika funguje
Ja Jabbovi neradim, aby si to nechal. Odstoupeni od smlouvy je jeho pravo. Jak dlouho bych byl ochoten cekat nevim, akorat se ten pripad snazim pochopit a mam z toho hlavne dojem, ze se te motorce zase tolik nestalo a ze, jak pise i Jabba, pri trose dobre vule to mohlo byt ok <strong>behem jednoho dne</strong>. Spis nez samotna Jawa ale nezafungoval ten zarucni servis, ne? Nevim, jestli kvuli lidem jako ja je Jawa touhle jawou, to je trosku silne obvineni, Sime. Spis je takova, protoze se potaci od 10 k 5 a kvuli tomu tam nepujde pracovat nikdo perspektivni, platy jsou tam asi nizke. Dela tam par nadsencu a starsich chlapu. Verim, ze jsou sikovni, ale asi nestihaji resit problemy a nektere veci asi resit neumi. <strong>Ale nejak nechapu tento osli mustek: pan Paur je kokot a mesic na motorku nesahl, nepozna chudou smes a neumi vymenit hadicky, z toho plyne, ze Jawa jsou blbci a jawa 650 classic je spatna motorka?</strong> Tahle implikace mi na tomhle vlakne malinko vadi. Z toho, ze ma serie motorek vadne hadicky snad nemuzete panove usuzovat, ze je lepsi ojetej Japonec, to fakt neberu.
1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
Ja porad nechci odsuzovat kvalitu Jawy, jako motorky takove. Hadicky pouzivaji OK, ale ze v GUFERU namichali spatnou smes gumy, za to Jawa nemuze. Jak je to s draty, to nerusim. V manualu to mozna neni, ale pri prodeji jsem byl upozornen, pri prvnich 500km kontrolovat srouby. Nejake se povolovali, tak jsem je poctive dotahoval a kontroloval, pozdeji uz to je OK. S vidlicema je to pech - Paioli jsou docela kvalitni firma, stat se muze. Bouchani v hlave rizeni - tezko takhle soudit, ale dle mych zkusenosti, to neni hlava rizeni, ale uchyceni predniho svetlometu. Zvlaste je-li na motorce stit. Trubky drzaku jsou izolovany pomerne mekkou penovou vyplni a na hrbolech si to klepne o kluzak(bryle). Pomohlo vypodlozeni gumou, a je i na dirach klid. Samozrejme to nemuselo byt ono, ale ja to takhle mel. Tim chci jen rict, ze nevim proc se zde nekteri jedinci nad temi zavadami tak desi. Ja probihal fora o BMW(kvuli motoru), kde resej taky spousty zajimavych veci (loziska v krku r., chcipani, plasty) na novych motorkach. A verim, ze to neni jenom tam. Zavady to nejsou tragicke a povetsinou nejsou z duvodu odflaknuti vyroby. Stacilo by tomu venovat na garancce 3 hodiny prace a bylo by to OK. A tady je ten problem. Ja kdybych videl, ze se s motorkou mesic nepohlo, taky bych lital. Opet a zase - je to jen o pristupu a kvalite lidi. V tom je nejslabsi clanek cele veci, ktery zkazi i janak povedeny stroj.
JABBA: Ja dobre, ze penize dorazily dle slibu, uzij si je na nove motorce!
Netvrdim, ze je to pouze pripad jawy, ale tady je to proste nekolik faktoru dohromady:
- motorka neni konstrukcne dotazena do konce, nejsou zkusenosti z provozu a tim padem nejsou vychytany detsky nemoci
- i kdyz by se 9 z deseti lidi ve vyrobe snazili a delali motorku s laskou a veskerou peci, dokud tam budou mit mezi sebou jednoho sabotera, kterej to ma na haku a je (ted to neni konkretni pripad, jen priklad) treba schopnej nachromovat rezavy veci, bude ve vysledku motorka odflaknuta a bude to uzivatele stat nervy
- kdyz diky kombinaci predchozich dvou faktoru se zjisti, ze nastala chyba, nastupuje v ramci zarucni doby moznost nechat si bezplatne dat veci do poradku. Kdyz vsak ten, kdo to ma na starosti, nema vuli k tomu pro spokojenost zakaznika hnout prstem, kruh se skoro uzavira
- k uplnemu uzavreni kruho dochazi ve chvili, kdy fabrika pristupuje dobrovolne na podminky dane zakonem, zakaznik si motorku za techto podminek od fabriky koupi. Po nesplneni podminek ze strany fabriky dela mrtvyho brouka a pokud ma vratit neco, co zakaznikovi nalezi a dela to az pod pohruzkou soudu, myslim si o te spolecnosti svoje a i kdyby vyrabela slepice na zlaty vejce, nevim, zda bych se chtel stat jejim zakaznikem.
Jak jsem psal, netvrdim, ze tento zpusob chovani a pristupu se tyka jen Tynecky fabriky. Jde proste o to, ze diky zkusenostem jinych aspon vim, kde byt pozornejsi. Proste kdyz ptacka lapaji....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
... konkretne treba
Hadicky pouzivaji OK, ale ze v GUFERU namichali spatnou smes gumy, za to Jawa nemuze.
Jak jsi prisel ze za to Jawa nemuze? Sice neni vyrobce toho komponentu, ale za kvalitu ruci ona. I kdyby ho nemontovala a jen a pouze ho na motorku polozila, tak za kvalitu ruci. Lepe receno, je to soucast motorky, za kterou ruci vyrobce motorky a prave vyrobce by se prostrednictvim servisu mel starat o to, aby v pripade vadnych komponentu doslo k jejich vymene za bezvadne a zaroven dal podnet na zprisneni vstupni kontroly (vi vubec v Tynci co to je) pripadne na zmenu dodavatele. Ono totiz spousta komponentu nemusi delat problemy jen kvuli zmetku z vyroby, ale i preprava a skladovani se na tom muze podepsat. A neni starosti zakaznika se v pripade problemu pidit po tom, zda pryzove hadicky vezli na ktevrenem nakladaku na slunicku, nebo zda byl ozralej ten, kdo zodpovida za spravnou vulkanizaci pryze.
4 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
Odlhásit to mám ve prospěch Jawa Moto Týnec bez uvedení osoby.
Proběhlo to přesně tak, jak jsem to tady popisoval. V pátek večer se ozval ředitel mobilem, že v pondělí pošle peníze. Když ještě ve středu nebyly na účtě, tak jsem mu volal zpět na ten mobil. Řekl, že do banky to účetní dala v úterý. Dnes tj. ve čtvrtek mi pípla SMS o přispání peněz.
Tímto pro mne kauza Jawa 650 Classic končí. Zůstává smutek a hořkost z toho, jak to muselo dopadnout. Kdybych se dozvěděl, že celá moje anabáze měla za důsledek to, že se v Týnci někdo chytne za nos a udělá tam pořádek, tak z toho budu mít aspoň trošku dobrý pocit. Ne kvůli mně, já už si novou Jawu nekoupím, ale kvůli nostalgii .... stále mám vzorně veteránsky repasovanou kývačku typ 353 a té se nevzdám. A je mi líto značky JAWA kterou mám i přes celý případ stále rád.
Tvuj pripad a hlavne jeho vysledek me naplnuje nadeji ze dostanu sve penize (a pro me to rozhodne neni mala castka) zpet. Diky.
PS: Na tom ze pan Rainer je zlaty clovek se s tebou naprosto shodnu. Jawa si takoveho cloveka ani nezaslouzi.
PS2: taky sem misto jawy (at to dopadne jak to dopadne) zakoupil Suzuki, ale DR650SE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
Jawa muze za to, jak se k tomu posleze postavila. Zjistila spatnou hadici, meli ji okamzite stahnout z vyroby a vyreklamovat, vyfasovat bezvadnou. Urcite vi, na ktere motorky ji davala, tak v garancce ji vymenit.
Tak asi tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
Bohuzel mam dojem ze jak pises "Jawa muze za to, jak se k tomu posleze postavila. Zjistila spatnou hadici, meli ji okamzite stahnout z vyroby a vyreklamovat, vyfasovat bezvadnou. Urcite vi, na ktere motorky ji davala, tak v garancce ji vymenit." ... to je dle meho nazoru ten problem, jawa je timhle proflakla, ze sama nema prehled o tom, co se kam kdy montovalo. A ze by si vedli zaznamy o to, jestli na tyhle motorce je uriznutej pul metru hadicky z tohodle kotouce a dalsi pulmetr uz z jinyho, o tom pochybuju. Pokud by to tak bylo, tezko by pak o jejich motorkach platilo "co kus to original"
Sim píše: Johny_R> jojo, je to tak jak pises. Ja nemyslel to ze by se prave fabrika mela pidit po tom, kde se chyba stala. Ale mela by se v prve rade postatat o to, aby nasledky teto chyby byly odstraneny a pak se postarat o to, aby se dana chyba neopakovala.
Bohuzel mam dojem ze jak pises "Jawa muze za to, jak se k tomu posleze postavila. Zjistila spatnou hadici, meli ji okamzite stahnout z vyroby a vyreklamovat, vyfasovat bezvadnou. Urcite vi, na ktere motorky ji davala, tak v garancce ji vymenit." ... to je dle meho nazoru ten problem, jawa je timhle proflakla, ze sama nema prehled o tom, co se kam kdy montovalo. A ze by si vedli zaznamy o to, jestli na tyhle motorce je uriznutej pul metru hadicky z tohodle kotouce a dalsi pulmetr uz z jinyho, o tom pochybuju. Pokud by to tak bylo, tezko by pak o jejich motorkach platilo "co kus to original"
No, koukám že německý chaos vítězí :mad: jo sice je u nás výrobní závod, ale nic moc. :( :/
měl jsi panu řediteli poslat fotografii té své renomované Jawy a napsat proč jsi si jí koupil, aby už konečně pochopili že jejich stroje si kupujou už asi jen opravdový nadšenci protože cenově nemohou konkurovat konkurenci.
Bohužel je to situace, která pohřbívá nejeden český podnik, nejenom Jawu...
1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
jabba: Já si v prosinci 2005 koupil k vánocům Jawu 125 Dandy. Měl jsem s ní spoustu problémů, jezdil jsem to reklamovat do Týnce, protože v Praze je jen jeden autorizovanej servis. Nějakej Moto-R Rúžička a ten mě s tim poslal do prdele, prej reklamace nedělá a ať si s tim jedu do Týnce. Docela dobrej přístup, kdyby dělal dealera nějaký jiný značky tak by mu za tohle odebrali lincenci. No tak jsem jezdil na servis a na garance do Týnce za panem Paurem. S tím jsem nikdy neměl problémy, byl ochotnej a vždy mi motorku opravil během jedné pracovní směny. Tim myslim i věci který měnil v rámci záruky, nikdy se mi nestalo že bych čekal celej měsíc. Jestli vás to zajímá tak tady je o mojí Dandyně a jejích vadách dlouhý povídání. http://mujweb.cz/ww...c/rozpad_dandyny.doc Měl jsem s ní docela dost závad, ale nikdy mě nenapadlo že bych jí vracel výrobci. Já jí prostě prodal a peníze použil na koupi jetý Hondy. Sice jsem dost prodělal, ale motorka už měla něco najeto. Myslim si že Rainer neni tak nevinej, určitě ví jaký maj závady mívaj Jawy který prodává.... Co se týče přístupu Jawy k zákazníkovi tak ke mě se chovali dobře. Jen by měli zapracovat na zlepšování a odstraňováním vad který se oběvujou během provozu. Na jedný diskuzi jsem potkal kluka kterej měl Dandynu z roku 2002 a měl podobný závady jako já. Prostě o těch závadách věděj a z nějakýho důvodu to neřešej. To samý jako u 650-ky. Třeba můj brácha si od nich koupil 350-ku a jediný co mu blbne je brzdový světlo a je s tim docela spokojenej. Na tachometru má 6000 km. Zatim zdar Petr
1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
Ahoj
Dyť jsem tam psal že brácha si od nich koupil novou 350-ku a je s ní celkem spokojenej. Nic se mu nevysralo. Díly na nový Jawy jsou poddimenzovaný aby srazily výrobní náklady. Myslim si že při dnešních cenách si asi nemůžou dovolit dávat dražší věci na motorku která stojí 50 000 a roční toho vyroběj pár kusů. Myslim že poslední dobrá motorka z Týnce byla 350-ka.
O tom cukání 650-ky jsem něco slyšel vloni na Jawáckym sraze na Krucemburku. Byl tam jeden kluk s 650 Clasic a taky mu to cukalo. Byl s tim v Týnci a nevěděli co s tim. Tak na to šel po Jawařsku, podíval se na to sám. Zkusil zvednout jehlu a bylo po cukání.
Zdar
1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
vydy mají jejich poslední modely, prostě nejsou peníze na vývoj , zkoušení a tak dále . od toho se to odvíjí.