Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
šmudla>nic to není - byl by to "PRŮJEZD TESCEM" - u nas je to na to jak delany - vjedes jedes cca 70 metru tescem a zase vyjedes - východ
... a cestou vzít na lano bankomat
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
šmudla>na dveřích že tam nesměj motorky nic nemají
...
jinak ja moc rychle nejezdim, ale jednou jedinkrat jsem se dal do takoveho lehkeho zavodu cestou na prahu. proti me stalo nove bmw x5 a ne zrovna nejslabsi, kdyz ve 230 se na me lepil a bylo videt, ze jeste muze...za me taky nezavodit na dalnicich a silnicich. od toho je okruh panove ;)
2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Nevím jak předchozí model, ale u sériový Busy '08 zasáhne omezovač rychlosti při 300 km/h na pětku ! Pokud by se vyřadil, tak to pojede tak o 30 km/h víc. Příjemné cestovní tempo je kolem 250 - 260 km/h, za tou kapotáží je jak v pokojíčku, bohužel do zrcátek už moc vidět není. Ty tři kila jsem jel asi 5 min. v kuse a přišlo mi to úplně v pohodě. Fakt je, že nebyl provoz, dva pruhy volný a vidět daleko před sebe. To na Zedovi bylo 240 km/h hotovej masakr
Naposledy editováno 13.08.2010 16:01:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Slipknot46>klobouk dolů že jsi to sem fláknul. to by spousta Borců .. tady nedokázala . Za mě je frajer ten, kdo takovej závod utne na hranici možností silnice a svých . Tihle lidi pak jezdí v klidu do duchodu . Ze zbytku pak mají někteří pomník s pneumatikou u silnice. Vysrat sena závodění na silnicích. D1 ..ani nemluvím raději. Vítěz je inteligentnější člověk
To sice jo, .....ale víc namasírovaný ego má ten, co vyhrál a vo tom to je
GRASSEL>oxygen> to je fakt, asi měknem ale je důležitý se prosadit slušným chováním No máš to docela vymyšlený .
ještě si dovolím vložit moje devatero, budiž příkladem nového řádu
GRASSELOVO DEVATERO
1: přes vesnice zásadně 299kmh - kdo to nezajel, je hovno
2: zásadně jezdit na červenou
3: pravidla provozu určuje ten nejrychlejší
4: v noci dělat největší kravál aby bylo jasný kdo je největší gangsta
5: v případě zahlédnutí kostela, zastavit na cigáro, vykonat malou potřebu (samozřejmě na zeď kostela) a za stálého štěkotu v omezovači odject
6: za přítomnosti důchodců nemilosrdně ukazovat prostředníček
7: policii se nestaví, jen se jim ukazuje to samé gesto jako důchodcům
8: za jakékoliv okolnosti udržovat pravidlo - NENÍ ČAS JEZDIT MÉNĚ JAK TŘI STA!!!!
9: v případě špatného počasí zůstat doma, pustit Metallicu, představovat si brutální sex s Britney na podlaze kostela a masturbovat dokud nebude hezky.
Jde jen o to jestli si děláš prdel, nebo si děláš prdel
Naposledy editováno 13.08.2010 23:33:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
šmudla>
Při tom zrychlení usínám. Nechápu, jak se to mohlo přibližovat k buse
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
Alexbox>Najt_Rajdr> Nevím tedy o tom že by byly auta rychlejší v zatáčkách???!!! Možná řidíči kteří jezdí realy by to mohli dát rychleji než moto-
.
Auta jsou v zatáčkách rychlejší než motorky...pokud neporovnáváš tedy sporta s nějakou rozpadlou Š 120
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
ptaak>Auta jsou v zatáčkách rychlejší než motorky...pokud neporovnáváš tedy sporta s nějakou rozpadlou Š 120
Záleží jaký zatáčky a na jakým motu. Např. Huska na motárdový trati rychlejší než Porsche GT3:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
ptaak>Auta jsou v zatáčkách rychlejší než motorky...pokud neporovnáváš tedy sporta s nějakou rozpadlou Š 120
to je pěkná píčovina záleží jaký zatáčky když beru v potaz dobrej povrch.
Ale to si hned nesmí každej srát do gatí, pak vznikaj fámy jak jede tohle a tamto líp
Naposledy editováno 15.08.2010 00:00:30
GRASSEL>to je pěkná píčovina záleží jaký zatáčky když beru v potaz dobrej povrch.
Ale to si hned nesmí každej srát do gatí, pak vznikaj fámy jak jede tohle a tamto líp
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |