Jde mi o to, že chci cestovat poprvé (2x člověk + 3x kufr) na transalpu k móóóři a jde mi o to, když dám o zub či dva větší kolečko, bude to nějakým znatelným způsobem znát na spotřebě pokud pojedu po dálnici? (pojedu okolo 100km/h ať tam bude kolečko jakýkoliv)
Dál přemýšlím o alternativě jet přes alpy a jak známo, zvětšení počtu zubů na kolečku vyžaduje dostatečnej výkon, abych v kopcích nemusel pořád podřazovat, tedy jestli by s tím neměla motorka zbytečný problémy.
Tedy: Nechat na cestování original kolečko, nebo (nejlépe někdo z vlastní zkušeností s TA, či AT) má smysl pořídit o zub nebo dva větší?
Díky
Přesunuto z Zážitky z cest, rady
1 reakcí na tento příspěvek Řetězovka Transalp - o zub větší kolečko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp | gryzli | 12 | 19.1.2024 v 18:51 Pedl |