1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01
rsv2
vidlice, cerveny trmen, starsi nema ty deflektory u svetel- celkove ta stara rsv ti prijde kulata kdezto ten facelift uz je takovy opticky hranatejsi jinak tak prvni mi prijde jako fl model, ta druha uz moc ne a rok vyroby nekdo pise jako rok uvedeni do provozu je to jak kdy
Naposledy editováno 10.07.2010 10:25:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01
1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
Milosek.m>jinej nez vzhledovej rozdil tam neni halvne koukej at je zachovala:)
nesouhlasím, kolego.
98-99: červený brzdový třmeny, "kulatej" design
2000: stejná jako předchozí, menší změny v elektrice, zlatý brzdový třmeny
______________________
oba mají ve VINku "ME"
01-02: kompletně předělanej design, "ostřejší" maska s deflektorama, mřížky pod sedlem, jiná prdel, jinej rám (posunutá osa kyvky a umístění motoru, úhel krku je o 0,5° menší), motor má větší sací ventily a jiný vačky, čtyřdeskový brzdiče, ve VINku je "RP"
03: viz předchozí, akorát parciální facelift prdele - světla vypadaj jako kelímky od jogurtu:)), Rková verze má radiální brzdy a magnesiový kola.
2 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01
Naposledy editováno 11.07.2010 20:51:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
FiZzeR>
03: viz předchozí, akorát parciální facelift prdele - světla vypadaj jako kelímky od jogurtu:)), Rková verze má radiální brzdy a magnesiový kola.
Jseš si tím jistej? Myslíš ty modrý kola jako z "hračkárny". Já měl za to, že jsou hliníkový, ale kovaný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
Poggy>Jseš si tím jistej? Myslíš ty modrý kola jako z "hračkárny". Já měl za to, že jsou hliníkový, ale kovaný.
modrý jsou kovanej hliník, dávaly se na Rka. Výjimkou je verze R 2003, která je má zlatý a jsou magnesiový. aspoň se to říká. přesněji by to věděl Qbi-c, ten ji má.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
kakos2006>FiZzeR> jestli rozumím dobře tak blinkry dodávaný pozdějc. tzn. že se válela po zemi a je spravovaná
ne nutně, ty sériový jsou fakt hnusný.
každopádně chce to skouknout před koupí, aby to nebyla vrána v novejch plastech. ale 1) takhle stará motorka ležela skoro každá, 2) když je dobře opravená tak není o čem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
Aha, tak to zas nevím já. Ale asi budeš mít pravdu .
A jěště jsem našel tuhle barevnou kombinaci.
edit. Nebo možná ne. Citace z toho odkazu:
We spent a couple of weeks riding a Mille R (the higher spec version with Ohlins suspension, forged aluminum wheels, lots of carbon fiber body parts, etc.)
Každopádně vypadají stejně jako ty modrý.
Naposledy editováno 11.07.2010 21:16:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
Poggy>FiZzeR>
Aha, tak to zas nevím já. Ale asi budeš mít pravdu .
A jěště jsem našel tuhle barevnou kombinaci.
edit. Nebo možná ne. Citace z toho odkazu:
Každopádně vypadají stejně jako ty modrý.
v tom anglickem textu je zjevne chyba se ale deje docela casto a nijak mne to neprekvapuje (kor na serveru bikez.com, kde jsem se jednou docetl i o tom, ze je gsxro V-twin.. ) u modelu 03R jsou tedy opravdu zlate magneziove rafky. a jsou v realu moc pekny, ale chran panbuh, kdyz je poskodis - jsou prakticky k nesehnani..
jo a jeste detail. 03 urcena pro evropsky trh ma cernou zadni kyvku, nikoli stribrnou, jak je uvedeno na obrazcich v tech predchozich prispevcich
Naposledy editováno 11.07.2010 23:01:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
OK. Já o magneziových ráfcích v sérii vím jen na pár limitkách MV Agusta F4 (1000 Ago, 1000 Tamburini a ještě 1000 Mamba). Možná jěště 1098R má ráfky zlatý, ale z jakého materiálu jsou nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01
v_max>jak uz se to tu pise 03 ma kovane magnesiove rafky zlate barvy...lehke jak pirko
Nevím jak Aprilia, ale u Agusty u kovaných hliníkových ráfků a magneziových prakticky váhový rozdíl není.
Kovaná Al Bremba z modelu 312. Přední 2,9 kg, zadní 3,2 kg, cena 2400 liber
Magnesiové Marchesini z modelu 1000 Tamburini. Přední 2,6 kg, zadní 3,2 kg, cena 2000 liber
Karbonová BST pro F4. Přední 2,4 kg, zadní 4,7 kg, cena 1900 liber
v tomto tvaru jsou 4 druhy..
1) "klasické" - dávaly se na RSV R 2006-2009, barvy většinou modré a červené, váha 11,85 předek, 17,95 zadek..
2) "O.Z. Racing" - dávaly se na RSV Mille R, roky nevím, já mám třeba na modelu 2000, a dále na RSV Factory, rok 2004-2005, z 99% modré barvy s ražením a černo-červenou nálepkou O.Z. Wheels - váha 7,6 předek, 11,6 zadek
3) "Aprilia Forged Aluminium" - RSV Mille R, rok 2003 (viz Qbi-C a v_max), dále RSV R Factory, rok 2006-2009 + Tuono Factory. Barvy zlatá, modrá a 1% bílá (většinou jen na objednávku). Váha stejná jako O.Z. Racing
4) "O.Z. Magnesium" - pouze na model 2004 RSV Nera, což byla jakási zaváděcí limitovaná edice za šílené peníze. Barva ostře červená. Váha 7,25 předek, 9,75 zadek, kola mají keramické ložiska.
Jinak první varianta se taky cpe na shivery, dorsodura a RSV4. Varianta 3 na RSV4 Factory. Barvy různé, už v tom ztrácím přehled
Toť asi vše
PS: hmotnosti jsou v librách!!!
2 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01
jinak ano, eRkové modely 1998-2002 mají hliníkáče o stejné hmotnosti, jako tvoje 03 a jako moje factory 06/07, ale jsou v modré barvě a není na nich "aprilia forged alu", ale O.Z. Racing.. mám doma oboje a dokonce jsem to převažoval, ale i s kotoučema, a hmotnosti byly na pár deka stejné (asi rozdíl v těch kotoučích)
Naposledy editováno 13.07.2010 20:57:30
jinak co se tyce toho tunaka, tak oznaceni mel Aprilia Tuono 1000R Factory. o rok pozdeji (jeste pred nastupem nove modelove rady) se faktorkovej tunak postavil na modra kovana OZ a ubylo zlutejch polepu , jinak se nic nemenilo..
kdyz uz tady ale probirame tu historii tunaku, tak jenom ze zajimavosti - vubec prvni tucnaci opustili tovarnu jiz v roce 2002, a to ve specialni limitovane a kusove ocislovane edici citajici 200 kusu - tenkrat mely tyhle masiny oficialni nazev "Aprilia Tuono R Limited" a poskladany byly uz v te dobe ze zlate obarvenyho ramu, vseho moznyho z karbonu, titanu atd., s ohlinsema (tehdy jeste ne s radialama), s kovanyma rafkama a titanovym vyfukem
Naposledy editováno 13.07.2010 22:01:21
1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |