globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na směs?
2.7.2010 v 22:21
Zdar chci se zeptat jaký vliv má bohatost nebo naopak chudost směsi na běh motoru,případně jak poznat že je bohatá hodně a nebo moc chudá?Já to mám nastavený podle manuálu,svíčka skoro cihlová,ale jen by mě to zajímalo jak to je,díky.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na směs?

2.7.2010 v 22:23 | Nahoru | #1
pokud to funguje nech to bejt..to je to nejlepsi co muzes udelat

(reakce na) Jak na směs?

2.7.2010 v 22:26 | Nahoru | #2
Edy> Já se neptám že to chci zkoušet ,ale jen mě obecně zajímá jak to je

1 reakcí na tento příspěvek Jak na směs?

2.7.2010 v 22:27 | Nahoru | #3
cihlová barva svíčky značí nejideálnější nastavení.....jinak bohatá směs by se projevila černou očouzenou svíčkou,víc by to žralo a kouřilo a chudá směs by nechtěla jet....

(reakce na) Jak na směs?

2.7.2010 v 22:33 | Nahoru | #4
Zil> Díky ,sice ji nemám úplně cihlovou,ale neni ani černá

1 reakcí na tento příspěvek Jak na směs?

2.7.2010 v 22:56 | Nahoru | #5
Ahoj, s příliš bohatou směsí by byl motor jakoby udušený, líný, neochotný k vytáčení a teplý by špatně startoval. Svíčka by byla jak uhel. Naopak chudá směs by běžela lépe, ale motor by byl slabý jako čaj, měla by snahu k samozápalům, mohly by se samovolně zvyšovat vol. otáčky a hrozilo by zadření motoru.

Jak na směs?

3.7.2010 v 08:57 | Nahoru | #6
jak psali chlapi, hlavně pozor na chudou směs, při chudé směsi směs hoří při velice vysoké teplotě (hodně kyslíku ve směsi) a propálíš píst, případně roztavíš elektrody svíčky. Chudou směs poznáš podle toho že svíčka má bílou barvu. Při nastavování směsi se vždycky začíná od bohaté k chudší, nikdy ne obráceně, z důvou který jsem psal výše. Návod na nastavení JIKOVa se válí na netu, když jsem to zvládnul já, zvládneš nastavení i ty

1 reakcí na tento příspěvek Jak na směs?

3.7.2010 v 09:28 | Nahoru | #7
Zdravím
Nechci zakládat nové téma tak se chci zeptat CBRkařů jak nastavit směs na CBR 125?

Děkuji za odpověď

(reakce na) Jak na směs?

3.7.2010 v 09:38 | Nahoru | #8
martin0.0.7> mrkni na barvu svíce a podle toho poznáš jak je to nastavené, v servisním manuálu najdeš kde je šroubek bohatosti na karbu a pak jen ladíš pokud nemáš zkušenosti radši bych to dal do servisu...jaks přišel na to že směs není OK?

Jak na směs?

3.7.2010 v 11:47 | Nahoru | #9
Zas takto bohaté to asi nemá být:)http://2i.cz/32bf94be6d
A na karburátoru jsem našel jen jeden šroubek karburátor

(reakce na) Jak na směs?

3.7.2010 v 16:33 | Nahoru | #10
JyrkaFM> Tak vytáčet jde v pohodě tak to je dobrý,otáčky sem nastavil podle sluchu,ani moc nízký ani vysoký.

Whistler> Přesně tak sem postupoval ,od bohatší k chudší,i když sem se pohyboval v rozmezí manuálů a tohle nastavení co mám je nejlepší,samozřejmě pak asi záleží na předsihu a odtrhu,ale to nechám na odbornějším servisu ,ale jede OK,zatím to neřeším.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na směs?

3.7.2010 v 18:52 | Nahoru | #11
moje Jáwa ze začátku než jsem jí nastavil nechtěla na čtyřku jezdit táhlý kopce ani s fullgasem, po naštelování směsi si fičím do táhlýho kopce na čtvrt plynu(mám "pomalopal") a pohodička, nevadne

(reakce na) Jak na směs?

6.7.2010 v 06:32 | Nahoru | #12
Whistler> Nevíš kde ten "pomalopal" sehnat?Já tam mám rychlo z pionýra,on tam jde v pohodě,ale praskaj mi lanka,jeden známý co dělá motorky říkal že právě kvůli tomu rychlopalu.

Jak na směs?

6.7.2010 v 10:09 | Nahoru | #13
pokud se ti lanko nedře o nějakou hranu tak nemá proč praskat, nemyslím si že je to chyba rychlopalu. Mrkni na bazary, v replice jsem pomalopal snad neviděl. Nevím, možná zkusit klasické jawa-eshopy, ale spíš seženeš použitý, třeba na aukru

Jak na směs?

6.7.2010 v 10:39 | Nahoru | #14
Čau, chtěl bych se zeptat kde je na karburátoru u Yamahy TZR 50 šroub na ladění bohatosti směsi? Když bych šroubek povoloval tak se směs obohacuje nebo je čim dál víc chudší? Motorka se mi asi od 5000ot./min. dusí tak si myslím že by to mohlo být tím. A nevíte, kolik otáček od úplného dotažení by měla být ta správná bohatost?

Jak na směs?

6.7.2010 v 10:57 | Nahoru | #15
tohle najdeš v servisním manuálu, ale radši bych to bejt tebou dal chlapíkovi co dělá 2T, tohle nastavovat není prdel jako u jawy, můžeš si myslet žes to nastavil dobře a po 1000km máš díru v pístu, já bych si na to netroufnul, už takhle je u 2T padesátky dost možností co se může posrat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 Josef70 12 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist