Naposledy editováno 06.06.2010 20:56:30
Naposledy editováno 06.06.2010 22:10:03
poté co jsem zjistil co a jak, dal jsem tam to co tam patří, a od té doby je klid. teda, skoro. občas se mi to stane, když se motor zastaví před úvratí (při vypnutí nekopne do volnoběžky). asi předstih, nebo nevím. každopádně když se mi motor zastaví před úvratí, tak s tím na jedničku cuknu (dopředu, aby se netahaly rozvody proti napínákům) aby se motor pootočil přes úvrať. tímto postupem se mi tento problém povedlo 100% eliminovat.
1 reakcí na tento příspěvek Startování a nulování budíků
Průvodce
1 reakcí na tento příspěvek Startování a nulování budíků
- klasika, startér neotočí motorem a za takového divného cvakání se vynulujou budíky..
- baterku nabiju, hodím do motorky a chytá úplně bez problémů a druhý den už je KO a ani necukne, ale..
- když tuhle baterku znova nabiju a hodím do druhého RSV (2007), tak tam startuje v poho, třeba i za týden, takže baterka je dobrá, kapacitu drží..
- když baterku z RSV 2007 hodím do RSV 2000, tak to taky první den startuje a druhý den je opět po smrti..
- dobíjíení OK - při rozsvícených světlech (dokonce dálkových), to dává nějakých 13,8
- obě baterky jsou 10Ah
- kontakty na baterce OK, kabeláž, včetně hnědého konektoru OK
- ještě poznámka - RSV 2000 tu baterku cucne za den, i když se s ní nejezdí, takže mě napadá jedině nějaký "černý odběr"
- takže kdo přijde na to, proč to nestartuje, má u mě flašku
2 reakcí na tento příspěvek Startování a nulování budíků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a nulování budíků
Můžeš taky zkusit jednoduchý test: Po dojetí večer akumulátor odpoj a připoj ho zase až těsně před ranním startem. Jestli start proběhne normálně, tak je to jasně nějakým tím černým odběrem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a nulování budíků
Mileek>alarm ani imob to nemá.. změřím, změřím, ale teď jaksi nemám měřák navíc v elektrice jsem úplně out, vím jen, že kope jak svině takže změřit to mám kde? normálně na baterce? a jaké hodnoty by to mělo ukazovat? jj, ptám se jak debil
Hele já taky ne... doufám že mě za to někdo nezprcá, ale šel bych asi následujícím postupem:
- odpoj kostru od aku, a mezi mínusovej pól a ten kabl píchni multimetr (případnej odběr bude v řádu mA, podle toho si nastav rozsah měřáku)
- pak bych zkoušel postupně vyndávat a zas zandávat pojistky v pojistkový skříňce vedle přístrojovky, to by ti mohlo pomoct trošku zúžit okruh pátrání - ukázat o kterou větev spotřebičů se jedná...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a nulování budíků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování a nulování budíků
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |