1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200GT - zkušenosti?
Fidži.V-Strom>O stav se nebojím. Spíš jestli nemá nějaké svoje bolesti třeba jako R1200GS EWS modul a tak. Taky by mě docela zajímalo jak to jede v zatáčkách. Přecejen je to cvalda a nechtěl bych motorku, kterou bych do zatáčky musel nutit.
No že by to mělo nějaký mouchy netušim, ale myslim, že to co se povídá o nespolehlivosti 12GS rozhodně není pravda. Pokud byla anténa vyměněna, tak by to mělo být OK. Stejně vozim pro jistotu náhradní. Jinak do zatáček to jde normálně, ale rozhodně ne jako třeba GSX-R.
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200GT - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200GT - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200GT - zkušenosti?
Peacemaker>Fidži.V-Strom> v cem ti nevyhovuje vstrom?
V podvozku. Zatím nic měnit nechci. Spíš tak přemýšlím. To je takový ten pocit nutkání zkusit něco jiného.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200GT - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200GT - zkušenosti?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200GT - zkušenosti?
P.S.: Včera jsem zařadil do úvah i Triumph 1050i Sprint ST, ale ten je na pomyslném posledním místě
P.S.: Taky je v zařazení KTM 950 Adventure, ale děsí mě ta spotřeba
Naposledy editováno 18.06.2010 12:53:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200GT - zkušenosti?
Krejca>Chlape BMW z Vstroma jako do pohádky jen musíš být ze začátku tolerantní třeba ty blinkry jsou fakt divný a keci o spolehlivosti GS jsou nesmysly.Klidně do toho skoč
Já o spolehlivosti nemluvil ani nezpochybňoval. Ale každá motorka má svoje mouchy na ty jsem se ptal.Fidži.V-Strom>Já o spolehlivosti nemluvil ani nezpochybňoval. Ale každá motorka má svoje mouchy na ty jsem se ptal.
myslím že jen ty blinkry a hlavně kardan je strašná vychytávka ,já mám GS ale na tomhle jsem taky jezdil je to prostě pohoda a o žádných vrozených vadách jsem nikdy neslyšel,Zkus kouknout na baworáckej club1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200GT - zkušenosti?
Fidži.V-Strom>Já jsem BMWGS.cz četl dobře a těch chronických závad má 1200GS dost a je to tam popsnáno dostatečně. Ale to se najde u každé motorky. Stejně já bych měl sotva na 1150GS, takže 1200GS neřeším.
já myslel BMW motoclub .cz tam je káčkařů dost.1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200GT - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200GT - zkušenosti?
.MALI.>No asi Ti nezbude, než si všechny motorky vyzkoušet. Jinak 12 má údajně dvě hlavní závady - EWS anténa (za 700,-Kč) a součástka palivového čerpadla (cca 2500,-Kč), ale to se dá odstranit kusem drátu a motorka zase jede. Anténu vozim a na čerpadlo mám zásuvku do autozapalovače s drátama a konektorama. Za 20000km co jsem na 12GS zatim najezdil jsem vždycky dojel a nikdy se nic nepodělalo (teď jsem jen měnil spojkovej váleček). Pokud to vezmeme na počet závad, tak třeba Africa má taky problémy s palivovym čerpadlem a regulátorem dobíjení, takže v podstatě 2:2 a přitom je považována za největší držák. Nevim - přijde mi to jako zbytečně nafouknutá bublina. Myslim, že 12ka je jedna z nej motorek, protože se na ní dá skvěle cestovat a když chci, tak se na ní vyblbnu líp jak na supersportu. Ale to už jsme někde jinde. Samozřejmě moje pocity ke K 1200 RS i GS ber jako subjektivní - někdo to třeba vnímá úplně jinak. Já třeba zase nemám zkušenost se stromem, ale už se těšim až mi ho kámoš půjčí.
taky jsem byl zvědavej a pak taky dost zklamanej1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K1200GT - zkušenosti?
Fidži.V-Strom>Peacemaker> Já neříkám, že to má špatný podvozek. Jenom když sem si sjel na boGSerovi, tak to bylo jak nebe a dudy. Nad GT nebo GS přemýšlím z důvodu, že chci zkusit něco jiného. Čistě silničního nebo "upgradovat" na silnější, lepší. Ale stejně teď nemám prachy ani na 1100GS, jak jsem říkal, spíš přemýšlím.
P.S.: Včera jsem zařadil do úvah i Triumph 1050i Sprint ST, ale ten je na pomyslném posledním místě
P.S.: Taky je v zařazení KTM 950 Adventure, ale děsí mě ta spotřeba
aha, tak to jo. ale je zajimavy, ze se ti to po prvnim svezeni libilo, vetsinou to nadseni prijde pozdeji - takze si tipnu - zkousel jsi 12ku?
premyslim, jestli tedka nekdy pojedu do jizdnich cech, ze bysme dali scuka a hodili rec. abys vedel do ceho jdes a nebyls zklamany. napr. vetsi spotreba, horsi prevodovka, spatna ochrana proti vetru, v pripade 11ky chybejici sestka (ale zase perfektne odstupnovana prevodovka na okresky). kazdej probira "kazivost" 12ky, ale ze i 11ky a 11,5ky mely problemy, to uz se zas tak moc nedozvis. ja se tedka rozmyslim jak moc si hrat s r 100 gs a taky mam informace o par dilech, co si lidi radsi vozi s sebou, aby mohli dojet.
a co se tyce nejakyho cestovniho korabu - nevim jak moc jezdis dalky a jak moc se jezdis projet "kolem komina", ale na neco kratsiho radsi vytahnu dvouventila nez tahat ven k 1200 s. ale ja jsem zase divnej.
mit dost penez, tak se rozhoduju mezi r 1200 gs a f 800 gs. jezdit vic silnici, tak r 1200 gs, jinak f 800 gs.
Původně jsem chtěl BMW boxera, ale po svezení jsem konstatoval, že tento motor snad jen do rogala. Bez nutných úprav se dole třese a nahoře už nemůže. Káčko je motoricky někde jinde. Cestuji, tak vyhledávám spíše pružnost - umí to na šestku 50 - 250 bez známky nervozity. Tak jsem do toho šel.
1) Trochu déle si zvykáš na ovládání oproti GS - to padne do ruky po pár kilometrech. RS/GT se moc řidítkama řídit nedá, musíš tělem - tak trochu jako na SS. První limit je stojan, druhý limit jsou nesmysly na stupačkách a když i ty scházejí, tak přijdou na řadu stupačky. Drži to stopu bez ohledu na díry nebo záplaty, ale náklon je omezen stupačkama - a to je mám v nejvyšší poloze.
2) Ochrana jezdce není zase až tak super - když prší, tak kapky stékají po helmě směrem dolů, kde je můj krk. (mám plexi z GT - to vyšší, a ani s origo RS plexi to nebylo lepší)
3) Hodně dlouhá jednička - pomalé popojíždění s plně naloženou motorkou (cca 600kg) je pořád přes spojku. Vracáky v Alpách (třeba na Stelviu) je lepší brát na jedničku rovnou. Dvojka je sice také pobere, ale spíše se dusí a nevytahuje ze zatáčky.
3) Můj baťůžek má jen 150 cm, stížnost na zadní stupačky - jsou nesouosé - kvůli výfuku, a moc nízko - tak dostala na výběr ještě dvě navíc. Na rovných přejezdech používá originály a v zatáčkách víš a vzad namontované doplňkové.
4) spotřeba cca 5-6 l/100km, spotřeba oleje 0, hodně náchylný stroj na tlak v pneu, dost špatná manipulace na místě - i s LT se mě manipulovalo lépe.
5) Ze závad - odešel posilovač brzd (elektrický) - oprava? 1700€ Tak jsem to vyndal, předek brzdí předek, zadek brzdí zadek - tímto zmizel duál a bohužel i ABS. Oprava stála cca 200Kč - dvě trubičky na brzdy - jedna 10cm, druhá 20 cm a cca půl dne práce.
Jinak chci upozornit, že je mě přes 40 let, nejezdím žádnou palbu - na Hondě jsem nikdy ničím neškrtnul, ale s BMW dřu po asfaltu stále něco.
Bohužel nejsem schopen zjistit, jestli díky lepšímu podvozku nejezdím ostřeji - je ale pravdou, že kluky se SS (třeba s litrovou Ninjou) nezdržuji a sami říkají, že nejsou schopni projet zatáčku za mnou ve stejné stopě, protože jim to odskakuje - což se obrací v případě kvalitního asfaltu - tam zase já už dřu stupky a oni mizí
Jinak si myslím, že BMW je stroj jako každý jiný - také se to sere a také se to musí opravovat. Nejlepší na motorce je podvozek, ostatní dle mých pocitů průměrné.
Vzhledem ale k použití, pro které jsem to pořizoval, nelituji. Svižný cestovní stroj.
P.S.: Taky je v zařazení KTM 950 Adventure, ale děsí mě ta spotřeba
od silnice ke kačeně je teda docela skok
ale ke spotřebě - tam fakt nejvíc závisí jak za to taháš, spotřebu sleduju takže u mě na karburátorové 950 jsem měl nejmenší změřenou spotřebu 5,4 na klidném přesunu cca 350 km, pod 6 se na delších klidných trasách běžně dostávám
ale nekupuju si "překoňovanou mrkdu" abych jezdil jen kadla kadla takže průměr mám 6,7 a přes 7 se při blbnutí kolem komína taky není problém se dostat (o térénu samo ani nemluvě), ale jsou lidi co to tahají i přes 10
1 reakcí na tento příspěvek BMW K1200GT - zkušenosti?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdové destičky BMW K 1200 GT | nodra | 3 | 19.2.2024 v 17:00 nodra |
Baterie intact GEL BMW K 1200 GT | Lubát | 8 | 3.12.2023 v 08:53 Lubát |
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Nastavení zadní centrální pružící j... BMW K 1200 GT | Rupin | 4 | 20.7.2023 v 10:19 Bandit-TR |
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... | PanCajicek | 26 | 15.7.2023 v 10:16 400xr |