paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?
4.6.2010 v 18:02
Dobry den .. chtel bych poradit jestli mam jit do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 ) ... cca za stejnou cenu ..
Anketa:
YZF
52%
76
RS
48%
69

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

15.6.2010 v 23:56 | Nahoru | #151
Džanek> já si na nic nestěžuju jen už mě nebaví poslouchat jací jsou střelci :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 00:00 | Nahoru | #152
KubajsGS> to jasne,ale dobre OTEVRENA 125 to udela taky stim teda ze GS ma neco kolo 160-170 kilo tusim a 125 ma 130, ale aji tu petikouli bys timto zpusobem uhnal. Ja si jedu pristi tejden pro RGV 250 a je to 2T dvouvalec...to je teprv raketa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 00:03 | Nahoru | #153
Kubikulak> no kdyz zapatras v profilech ctyrtaknich stopetaklackaru, tak se kolikrat zasmejes jak barvite popisujou tu neskonalou silu a, ze zrovna to jejich CBR nebo YZF jede 140 a bla bla bla ... ono je to asi vzajemny

1 reakcí na tento příspěvek Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 00:13 | Nahoru | #154
Já bych to neřešil, každej ať si koupí co chce. To věřím že to pojede jak oheň no Dost hádek, serem na to. Jdu spát dobrou píšu to už aspoň po třetí ale nedalo mi to, musel sem se podívat co tu je nového

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 00:18 | Nahoru | #155
KubajsGS> Tak tak ... kazdymu vyhovuje neco jinyho, nekdo chce strelbu tak si koupi 2T a nekdo chce klidek a tak ma 4T

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 00:20 | Nahoru | #156
Džanek> Já prostě tohle neřeším mi to jezdí jak mi to jezdí nic stím neudělám Uznám že 2T 125ka jede líp ale uvědomím si že má i své protiklady proč se tu hádat Jen mě prostě sere že většina 2T střelců jen mistrujou ;). Nevíc já mít Gixxera sedmpade tak tu ani nezabrousím

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 09:35 | Nahoru | #157

KubajsGS>Tom_Riddle> Ale to je zase podle toho, co koho více baví víš jak. Já bych třeba do crossu nikdy nešel, ale cesťák už je něco jiného Pohodově si pojedzit, semtam projet terénem..to jo, ale čistě cross..


Počkej, ale já o crossu vubec nic neřikal, psal jsem o enduru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 09:45 | Nahoru | #158

yery>KubajsGS> tvl tvoje nazory bych chtel mit v zivote jsi poradny dvoutakt nevidel ani z vlaku a delas chytreho......i kdyby tu rs koupil pred go tak udela za par kacek go motoru a par sezon jezdi v klidu dal.....sice mu to pozere vic ale zase mu to pojede srovnatelne, ne-li lip nez tvoje GeeSo o zvuku se s tebou hadat nebudu....kazdemu se libi neco jineho.....a smrad?nevim jak tobe ale me to voni


Neni to jen o GO motoru, co taková přívěra? Ta je vyloženě noční můrou majitelů 2T taliánů... Co se s tim kluci navztekali a stejně to nikdy nikdo nezprovoznil. Dokonce mi příde, že motoservisy tyhle mita, rs atd vubec nechtěj dělat, aspoň takový sou moje zkušenosti.
Jinak na Suzuki GS 500 natrhneš otevřenou RS 125 s prstem v nose jako hovno.

1 reakcí na tento příspěvek Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:00 | Nahoru | #159
Když srovnám GS a RS, tak GS je mrdka hlavně kvalitou a podvozkem

RS GSu ujede v podstatě všude kromě dálnice

jediněj rozdíl bude v tom že GS bude jezdit za 4,5 l/100 km a RS za 6

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:01 | Nahoru | #160

Tom_Riddle>Neni to jen o GO motoru, co taková přívěra? Ta je vyloženě noční můrou majitelů 2T taliánů... Co se s tim kluci navztekali a stejně to nikdy nikdo nezprovoznil. Dokonce mi příde, že motoservisy tyhle mita, rs atd vubec nechtěj dělat, aspoň takový sou moje zkušenosti.
Jinak na Suzuki GS 500 natrhneš otevřenou RS 125 s prstem v nose jako hovno.


je vidět že si na RS ani GS nejel

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:02 | Nahoru | #161

Džanek>KubajsGS> to jasne,ale dobre OTEVRENA 125 to udela taky stim teda ze GS ma neco kolo 160-170 kilo tusim a 125 ma 130, ale aji tu petikouli bys timto zpusobem uhnal. Ja si jedu pristi tejden pro RGV 250 a je to 2T dvouvalec...to je teprv raketa


GS má 188 kg provozní homtnost a to je to nejlehčí 500

Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:04 | Nahoru | #162
ale abych GS jen nehanil, tak jsem s ním spokojenej a vyhovuje mi svou neskutečnou jednoduchostí

jen kdyby byla kvalitněji vyrobena když to srovnám s TDR tak konstrukční řešení GS jsou oproti Yamaze 100 let za opicema, to občas člověk žasne co pánové v Szuki vymysleli

1 reakcí na tento příspěvek Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:25 | Nahoru | #163
A nejvíc mě dostává, když někdo prodává mito,rs atd. jak vždycky tvrdí, že je všechno udělaný, komplet po GO a motorka se do měsíce vysere s železnou jistotou. Pamatuju si na ty časy, když mi bylo 17 a jezdil sem na Jawě 350 a kluci se ušklebovali, že je to dech a všichni byli zblázněný do ostrejch dvoutaktů, jeden koupil Mito, další dva Frecii, jeden Supercity a jeden RS 125. Dohromady sme nikdy nevyjeli, furt se něco neustále řešilo, furt něco nefungovalo, furt se něco sralo. Přívěra fungovala jen jednomu, na frecii, tomu se ale vysrala hromada jinejch věcí. Brácha měl to Mito, neuvěřitelnej šrot, čína je proti tomu Cadillac. Koupil to za 30, 20 do toho vrazil a po 2 letech to prodal jako nepojízdnej šrot za 10 tis. Kupec do toho vrazil dalších 20tis, aby to vubec zprovoznil. Jízda na tom, byla utrpením. Vibrace jak svině, nejelo to, chlastalo to, na Jawce 350 sem ho zpráskal kdykoli, vyjímkou byla akorát, když se jelo z kopce nebo po hodně dlouhý rovině, tam se mu to pak vyšplhalo na 150, ale než to tam bylo, stihnul bych si vyhonit kokot... Hlavně že prodejce tvrdil, že to lítá 180 jako nic, haha... Druhej, co koupil tu RS 125, tomu prasknul válec už při převozu domu Prodejce samozřejmě nechtěl nic slyšet, že prý je vše nové(tvrdí to opravdu každej), tk kámoš měl 3 měsíce po ježdění. Nakonec po neskutečnejch obštrukcích, než se sehnaly díly a řádně vycucal zbytek peněženky konečně vyjel(nefunkční přívěru si rychle rozmyslel, když viděl tu nehoráznou paletu za novou plus servo a řídící jednotku)zajel a světe div se, ono to jelo na hovno. S felicií 1.3 sem mu dal sodu kdykoliv kdekoliv a to to měl otevřený, na rovině to těch 150 dalo, ale zas to byla doba. Ten s tou supercity jí koupil a hned jí bleskem prodával zpět se ztrátou, když viděl jak se to sype. No ne, tohle mi nesmí do baráku, jedině fungl novou a zadarmo ale zas za ty prachy se dá pořídit WR 250R a to je o něčem jinym

1 reakcí na tento příspěvek Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:33 | Nahoru | #164
A nejvíc mě dostává, když někdo prodává mito,rs atd. jak vždycky tvrdí, že je všechno udělaný, komplet po GO a motorka se do měsíce vysere s železnou jistotou. Pamatuju si na ty časy, když mi bylo 17 a jezdil sem na Jawě 350 a kluci se ušklebovali, že je to dech a všichni byli zblázněný do ostrejch dvoutaktů, jeden koupil Mito, další dva Frecii, jeden Supercity a jeden RS 125. Dohromady sme nikdy nevyjeli, furt se něco neustále řešilo, furt něco nefungovalo, furt se něco sralo. Přívěra fungovala jen jednomu, na frecii, tomu se ale vysrala hromada jinejch věcí. Brácha měl to Mito, neuvěřitelnej šrot, čína je proti tomu Cadillac. Koupil to za 30, 20 do toho vrazil a po 2 letech to prodal jako nepojízdnej šrot za 10 tis. Kupec do toho vrazil dalších 20tis, aby to vubec zprovoznil. Jízda na tom, byla utrpením. Vibrace jak svině, nejelo to, chlastalo to, na Jawce 350 sem ho zpráskal kdykoli, vyjímkou byla akorát, když se jelo z kopce nebo po hodně dlouhý rovině, tam se mu to pak vyšplhalo na 150, ale než to tam bylo, stihnul bych si vyhonit kokot... Hlavně že prodejce tvrdil, že to lítá 180 jako nic, haha... Druhej, co koupil tu RS 125, tomu prasknul válec už při převozu domu Prodejce samozřejmě nechtěl nic slyšet, že prý je vše nové(tvrdí to opravdu každej), tk kámoš měl 3 měsíce po ježdění. Nakonec po neskutečnejch obštrukcích, než se sehnaly díly a řádně vycucal zbytek peněženky konečně vyjel(nefunkční přívěru si rychle rozmyslel, když viděl tu nehoráznou paletu za novou plus servo a řídící jednotku)zajel a světe div se, ono to jelo na hovno. S felicií 1.3 sem mu dal sodu kdykoliv kdekoliv a to to měl otevřený, na rovině to těch 150 dalo, ale zas to byla doba. Ten s tou supercity jí koupil a hned jí bleskem prodával zpět se ztrátou, když viděl jak se to sype. No ne, tohle mi nesmí do baráku, jedině fungl novou a zadarmo ale zas za ty prachy se dá pořídit WR 250R a to je o něčem jinym

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:34 | Nahoru | #165
Tom_Riddle> před kolika lety ti bylo 17?
já jen že před 2 lety se za 30 prodávali Mita a to byli neskutečný vraky

1 reakcí na tento příspěvek Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:41 | Nahoru | #166
sorry, mobilní net občas dubluje... Že RS 125 dá GSo, tomu nevěřim, ale rád se přesvědčim, neni někde nějaký video? Na RS 125 sem jel, hroznej dech, natrhnul ho i týpek na Hyosungu 250

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:48 | Nahoru | #167

Tom_Riddle>A nejvíc mě dostává, když někdo prodává mito,rs atd. jak vždycky tvrdí, že je všechno udělaný, komplet po GO a motorka se do měsíce vysere s železnou jistotou. Pamatuju si na ty časy, když mi bylo 17 a jezdil sem na Jawě 350 a kluci se ušklebovali, že je to dech a všichni byli zblázněný do ostrejch dvoutaktů, jeden koupil Mito, další dva Frecii, jeden Supercity a jeden RS 125. Dohromady sme nikdy nevyjeli, furt se něco neustále řešilo, furt něco nefungovalo, furt se něco sralo. Přívěra fungovala jen jednomu, na frecii, tomu se ale vysrala hromada jinejch věcí. Brácha měl to Mito, neuvěřitelnej šrot, čína je proti tomu Cadillac. Koupil to za 30, 20 do toho vrazil a po 2 letech to prodal jako nepojízdnej šrot za 10 tis. Kupec do toho vrazil dalších 20tis, aby to vubec zprovoznil. Jízda na tom, byla utrpením. Vibrace jak svině, nejelo to, chlastalo to, na Jawce 350 sem ho zpráskal kdykoli, vyjímkou byla akorát, když se jelo z kopce nebo po hodně dlouhý rovině, tam se mu to pak vyšplhalo na 150, ale než to tam bylo, stihnul bych si vyhonit kokot... Hlavně že prodejce tvrdil, že to lítá 180 jako nic, haha... Druhej, co koupil tu RS 125, tomu prasknul válec už při převozu domu Prodejce samozřejmě nechtěl nic slyšet, že prý je vše nové(tvrdí to opravdu každej), tk kámoš měl 3 měsíce po ježdění. Nakonec po neskutečnejch obštrukcích, než se sehnaly díly a řádně vycucal zbytek peněženky konečně vyjel(nefunkční přívěru si rychle rozmyslel, když viděl tu nehoráznou paletu za novou plus servo a řídící jednotku)zajel a světe div se, ono to jelo na hovno. S felicií 1.3 sem mu dal sodu kdykoliv kdekoliv a to to měl otevřený, na rovině to těch 150 dalo, ale zas to byla doba. Ten s tou supercity jí koupil a hned jí bleskem prodával zpět se ztrátou, když viděl jak se to sype. No ne, tohle mi nesmí do baráku, jedině fungl novou a zadarmo ale zas za ty prachy se dá pořídit WR 250R a to je o něčem jinym



To jsi napsal pěkně Zas ono každej dneska píše GO motoru. Já mám třeba na MZ GO motoru, ale můžu to doložit všechno potvrzenejma účtama atd. Ale když se zeptáš nějakého co "má GO motoru" na RS, MITO atd. Tak ti řekne, jóó pane, já sem si účtenky nebral Přijedeš domů a motorka vysypaná. Znám takové kurvy.

Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:48 | Nahoru | #168
Jinak měl jsem 4T 125 a byl jsme jako místní 4Taktáři a nadával na 2T a psal taky takový sračky, jenže po měsíci ježdění mě to už nejak přestávalo bavit, protože to nejelo a předjet nějaký auto bylo dost o hubu odjezdil jsem 4 měsíce a konečně jsem pak našel odvahu prodat 4T ač mě všichni varovali jaký jsou 2T sráče tak jsem to chtěl zkusit protože 4T mě neuspokojoval docela jsem jim věřil, protože jsem byl nezkušený a ještě jsem tomu tolik nerozuměl prodal jsem 4T 125 se ztrátou 4 tisíc za 26 tisíc Kč, 2 tisíce jsem měl našetřený a 12 tisíc jsem si půjčil od bráchy a vydal jsem vlakem pro Yamahu TDR za 40 tisíc. Hned první svezení bylo úžasný Motorku jsem koupil a jel na ní domu, v té době měla najeto 37 tisíc km, dnes má 48 tisíc km, jezdí za 5 l/ 100 km, nic se na ní neposralo, kupuji jen spotřební věci typu gumy, destičky a věrně slouží Sice jsem rok splácel bráchovi peníze, ale koupě rozhodně nelituji jediný co mě mrzí je to že jsem ji měsíc po koupi rozbil (viz profil)

jo a když jsem jel loni na Hledání přívěr 3 tak jsem jel s kámošem co jel na Yuki SM 125, neustále jsem mu ujížděl a moje výsledná průměrná spotřeba na TDR byla 3,2 l/100 km

takže ať si říká kdo chce co chce tak ty vaše 4T motorky jsou rozpočtovky oproti poctivejm starejm 2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:49 | Nahoru | #169

posmiros>Když srovnám GS a RS, tak GS je mrdka hlavně kvalitou a podvozkem

[b]RS GSu ujede v podstatě všude kromě dálnice


jediněj rozdíl bude v tom že GS bude jezdit za 4,5 l/100 km a RS za 6



Jde vidět, že nevíš, o čem mluvíš, že tvoje GSo jede 140, za to ti nikdo nemůže. Takovej blaf.

Naposledy editováno 16.06.2010 10:50:48

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:51 | Nahoru | #170

Tom_Riddle>sorry, mobilní net občas dubluje... Že RS 125 dá GSo, tomu nevěřim, ale rád se přesvědčim, neni někde nějaký video? Na RS 125 sem jel, hroznej dech, natrhnul ho i týpek na Hyosungu 250


jediný v čem je GS lepší je výkon, jinak vše horší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 10:52 | Nahoru | #171

KubajsGS>Jde vidět, že nevíš, o čem mluvíš, že tvoje GSo jede 140, za to ti nikdo nemůže. Takovej blaf.


jistě pán je znalec, pár týdnů má GS a je mistr světa, GSo mi jede po rovině 180

jako když si přešel ze sráčů na GS tak ti věřím že ti přijde úžasný ale sundej růžový brýle

Naposledy editováno 16.06.2010 10:53:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 11:12 | Nahoru | #172
posmiros> No vidím že jsi spíše znalec ty. Co mění na tom, že mám GS chvili? Jezdil sem na spousty motorkách, 500,600,650,750 mnoho 125cítek. Prostě je to na píču. Možná to jede ten 2T ale nestojí mi za to abych když to koupím dělal výbrusy. Jo jinak, je pro mě slabé to GS. Ale mám rozum a nechtěl jsem hned litra na 500kile se vyřádím jednu sezónku a pak se poohlédnu po firebladovy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 11:22 | Nahoru | #173
KubajsGS> K cemu bys delal furt vybrusy? Na dvoutaktech jezdim uz 5 let a zatim jsem vybrus na zadny ze trech motorek nedelal Ale hadejte te se dal, oboje ma svoje... 2T je lehci, dravejsi, ale zase zere cca. tech 10 - 12, 4T ma zase uhlazenejsi prubeh, vic sily od spodu, nemusis tolik spojcit spotreba kolem tech 8 - 10, ale zase je o cca. 15 - 20 tezsi. Nejradsi bych mel v garazi oboje a stridal to (jinak srovnavam enduro, u silnici to nema moc smysl, jelikos uz se poradny 2T nedelaj )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 11:26 | Nahoru | #174
Uvalak> Jo tak není každá stejná. Když se o ní staráš, tak vydrží to ej jasná věc to samé je u 4T když se o ní nestaráš jde prostě do píče. Teď ale pořád beru to, že když kupuješ 2T je v dnešní době prostě v píči. Takže tě ten výbrus čeká. Samozdřejmě taky to není u každé, to tvrdit nechci ale u většiny jo

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 11:27 | Nahoru | #175

KubajsGS>posmiros> No vidím že jsi spíše znalec ty. Co mění na tom, že mám GS chvili? Jezdil sem na spousty motorkách, 500,600,650,750 mnoho 125cítek. Prostě je to na píču. Možná to jede ten 2T ale nestojí mi za to abych když to koupím dělal výbrusy. Jo jinak, je pro mě slabé to GS. Ale mám rozum a nechtěl jsem hned litra na 500kile se vyřádím jednu sezónku a pak se poohlédnu po firebladovy


kdybys toho tolik projel tak víš že kvalitou nemůžeš GS s RSem srovnávat
RS je složeno z kvalitních dílů, dovolím si tvrdit že nejlepších ve svý kategorii
zatímco Gso je rozpočtovka s jednoduchým motorem, měkkým podvozkem, kroutícím rámem a slabejma brzdama

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 11:29 | Nahoru | #176

KubajsGS>Uvalak> Jo tak není každá stejná. Když se o ní staráš, tak vydrží to ej jasná věc to samé je u 4T když se o ní nestaráš jde prostě do píče. Teď ale pořád beru to, že když kupuješ 2T je v dnešní době prostě v píči. Takže tě ten výbrus čeká. Samozdřejmě taky to není u každé, to tvrdit nechci ale u většiny jo


tohle téma od začátku byli o tom jestli koupit RS 07 nebo YZF 08
což ještě určitě není na výbrus pokud na tom není najeto 25 tisíc km a víc

(reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 11:31 | Nahoru | #177
KubajsGS> njn, proto si kupuju vsechno novy, neverim nikomu a nicemu jetou motorku, jedine od kamarada, kde budu vedet, ze ji daval urcitou peci

Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 12:24 | Nahoru | #178
že se vůbec rozhoduješ ..... Yamaha :)

1 reakcí na tento příspěvek Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 12:41 | Nahoru | #179
Já jsem si po přechodu z 2T 160ccm na 4T 500 náramně oddychnul..Už jen kvůli tomu krouťáku to zato stojí..Spotřeba o 2 litry menší, žádný starosti s olejem atd...NSR jsem nemohl uživit a s ER5kou jsem jezdil do školy levněji než busem..Ačkoli nejsem zastáncem 4T 125ccm, protože kolikrát do mírnýho kopce předjet Avii je problém, tak na ty dva roky je to nejracionálnější volba..
Pro autora, raději bych sáhnul po něaké jeté Cebře 125ce za pár šušňů, dva roky pojezdil a pak šupnul na 5tikilo..Není kam spěchat, a už jen to nemít vše hned je slušná průprava do života

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jít do RSka ( 2007 ) nebo YZF ( 2008 )?

16.6.2010 v 13:13 | Nahoru | #180

KubajsGS>Možné to je. Moji motorku nemůžu srovnávat s RSem z 08. Ale když si vezmeš dva stejné roky třeba 00Gs a 00Rs tak si myslím, že po rovince dá GS víc. Nevím jak na zrychlení, to možná Rs, ale na druhou stranu si vem, že by na tom RSu jel asi naposled. Je fakt, že ty motory tahaj to jo ! O tom žádná ale nevydržej tolik co ty 4T. Je pravda, rozdíl je i v Obsahu 500 a 125 je rozdíl. Já jsem zde jen vyjádřil svůj názor že bych to prostě nechtěl napsal jsem důvod proč bych to nechtěl. Že si sem nějakej mamrd přišel vybít zlost, za to já už nemůžu.



radši už tě nekomentuju nahoře napíšeš:
Aha tak ty jsi Ftipálek DD Jak můžeš říct že ten italský mrd který má obsah 125 ccm a 25 kw pojede líp než motorka co má obsah 500ccm.

a ted říkáš že je to možné pane bože zamysli se, trochu si protiřečíš

Naposledy editováno 16.06.2010 15:20:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2895 15.6.2024 v 09:50 Beranidlo
Manualni spinani vetraku yzfr 125 Yamaha YZF-R125 moonwell 5 28.5.2024 v 15:51 Weisner
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis


TOPlist