vzhledem že jsem rekonstrukci svýho VTR vzal z gruntu a budu sahat do motoru od základu, přemýšlím nad jednou věcí. V podstatě jen o chlup dráž než originály mohu mít pístní sadu od JE pistons na své VTR používanou pro sportovní účely - písty jsou kované a především kompresní.
Nárust komprese je tam z původních tuším 8,5-9:1 na 11.5:1. Kdopak má zkušenosti s podobnými úpravami ? Zatím je jisté, že motor dostane laděný výfukový trakt, přetryskování, průchozí filtry a drobné úpravy jako např. leštěné kanály apod.
Ptám se, protože na stavbu motoru nespěchám, peníze neřeším a klidně si nechám projít hlavou i jiné úpravy. Jde mi především o zkušenosti, připomínky, ale nebráním se novým nápadům. Tankování lepšího paliva jako zabránění detonacím je mi jasné, o životnost bych se taky až tak nebál.
E: Vrtání zůstává stávající, žádný bigbore kit to není.
Díky diskutujícím, Radus
Naposledy editováno 06.06.2010 03:21:51
Raisidlo77>Stev>E: U těch fotek z broušení píše něco o podložkách... to si pořád nemůžu přeložit tak, abych to pochopil na co naráží.
o podložká se tam nikde nic nepíše, jestli myslíš ty zvýrazněný pads, tak to se vztahuje k destičkám. Ale žádný podložky potřeba nejsou.
assassin>bacha u tech prumeru pistku u pump... zalezi jak na prumeru tak na mechanickym prevodu.. origo pumpy a radialy muzou mit ten"prevod" jinak... takze 16mm origo pumpe muze klidne odpovidat 19mm radialni brembo... u bremba je v tom dvojcisli 19/20 prvni cislo prumer pistku, druhy "paka" pro ten mechanickej prevod...
stev: u toho plynu jde o to abys dal plnej kdyz normalne sedis.. tzn bez toho abys vykloubil ruku nebo prehmatl... pak se ti podari dat plnej i na nizsi kvalty.. s dlouhou seriovkou se ti na 1,2 (nekdy i 3) nepodari dat plnej a "okradas" se o kone ktery tam jsou... das plnej az na ctyrku kdy slabsi akcelerace dovoli prehmatnout.... (je to schvalne, aby lamy tolik negazovali na 1,2 :) )
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Snad jsem to vyblekotal srozumitelně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
kuličkování má totiž vytvoří o dost větší napětí v povrchové vrstvě materiálu oproti leštění z čehož plyne lepší ůnavová pevnost.
Bohužel se mi zatím nepodařilo zjisti, jestli to dokáže lepší povrchové napětí než kování, čili jestli to má vůbec smysl.[img]
Naposledy editováno 10.06.2010 11:05:26
2 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
klik na "VTR 1112 F overbore"
dík za odkaz na LPX stránky - už jsem myslel, že jsou v nenávratnu.
Trochu jsem si mailoval s Thielem. Je to pěkné, ale dost mastné. Dát 90 litrů za 36 koní navíc, to už chce dost fandovství.
Hallo,
Stage 3: cost ca. 2800 with stock cams, 3300 with racing cams. All
price without tax.
St1: 1400EUR
St2: ca 1900EUR
Best regards Thiel
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
M.
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
To už je cena vyšší než VTR z posledního roky výroby, ale zase na to nespěchám.. no vrtá mi to hlavou.
kuličkování má totiž vytvoří o dost větší napětí v povrchové vrstvě materiálu oproti leštění z čehož plyne lepší ůnavová pevnost.
Bohužel se mi zatím nepodařilo zjisti, jestli to dokáže lepší povrchové napětí než kování, čili jestli to má vůbec smysl.[img] co leštit když to ani neni vidět ?
Přidávám tedy celo mail komunikaci - já německy taky moc neumím takže s Gerdem jsem komunikoval anglicky
>> St1: 1400EUR
>> St2: ca 1900EUR
>> St3: ca 2800EUR ohne Nockenwellen, 3300EUR mit Nockenwellen.
>> It is not neccary to change clutch.
>> Pistons from Woessner.
>> No I do not need the whole bike, only the engine.
>> It will take ca 8weeks.
>> Best regards Gerd
lumberjack1>Raisidlo77> k tem kanalum,u 4T bych nelestil a naopak piskoval aby se smes lepe "promichala" se vzduchem ale kdyz uz do toho jdes z gruntu tak si vezmi do parady ojnice,vylestit,vyvazit a dobre vyuhlovat,pak urcite jinou vacku a mozna tvrdsi pruziny ventilu
Dargas>když už budeš hrabat do ojnic, tak určitě nechat omlátit kuličkama a neleštit!
kuličkování má totiž vytvoří o dost větší napětí v povrchové vrstvě materiálu oproti leštění z čehož plyne lepší ůnavová pevnost.
Bohužel se mi zatím nepodařilo zjisti, jestli to dokáže lepší povrchové napětí než kování, čili jestli to má vůbec smysl.
Naposledy editováno 10.06.2010 11:05:26
Na ojnice se vykašli a buď nech origo,tak jak jsou a nebo si kup lepší,ale už jsem viděl dost zmrvenejch.Metodika vážení ojnic,je dost náročná záležitost,to se nedává na váhu jen tak jak plátek tlačenky.
Naposledy editováno 10.06.2010 21:21:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
mynonaj>Pardon - jenom 26 koní navíc. Seriovka má 110.
M.
ladici mivaj u tech vysledku cisla namereny na brzde... ta seriovka 110koni udavanejch vyrobcem nema..
ceny tech uprav ala big bore jsou takhle bezny.. na TL 1080ccm cca 2tis USD kit... vyvlozkovani valcu, pisty, tesneni. 1180ccm... asi 3500usd.. +uprava kliky...
RSV na 1100 u Amanna taky cca 2tis E ... neni to levna sranda
Naposledy editováno 11.06.2010 08:05:06
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
2 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
distancky k pruzinam na miru:
origo pruzina(progresivni) nahore, racetech pruzina na miru dole:
provrtani kompresniho ventilu goldvalve - tryska okruhu pomale komprese (VTR nema nastavitelnej okruh lowspeed komprese, takze se vrta dirka podle vahy jezdce) hodi se sada kvalitnich vrtacku s prumerem po 0,1mm:
kompresni ventil pripraveny pro ulozeni do kartridge:
original tvar rebound jehly (mensi moznost nastaveni):
novy tvar jehly:
zakladni veci jako jak sundat vidli z moto a jak ji rozbrat sem nefotil, ruce od oleje a fotak moc nejde do sebe tak jsem nafotil jen nektere detaily, kdyby se nekdo pustil do toho sameho klidne napiste, ja to ted dal za cca 4-5hod i s vyrobou nejakych pripravku, znovu bych to dokazal asi o dost rychleji. Jsem zvedav jak se bude vidlice chovat na silnici, ale to uz sem treba napise majitel az to vyzkousi...
Naposledy editováno 21.06.2010 13:19:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |