globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
6.6.2010 v 02:57
Zdravím chlapi,

vzhledem že jsem rekonstrukci svýho VTR vzal z gruntu a budu sahat do motoru od základu, přemýšlím nad jednou věcí. V podstatě jen o chlup dráž než originály mohu mít pístní sadu od JE pistons na své VTR používanou pro sportovní účely - písty jsou kované a především kompresní.

Nárust komprese je tam z původních tuším 8,5-9:1 na 11.5:1. Kdopak má zkušenosti s podobnými úpravami ? Zatím je jisté, že motor dostane laděný výfukový trakt, přetryskování, průchozí filtry a drobné úpravy jako např. leštěné kanály apod.

Ptám se, protože na stavbu motoru nespěchám, peníze neřeším a klidně si nechám projít hlavou i jiné úpravy. Jde mi především o zkušenosti, připomínky, ale nebráním se novým nápadům. Tankování lepšího paliva jako zabránění detonacím je mi jasné, o životnost bych se taky až tak nebál.

E: Vrtání zůstává stávající, žádný bigbore kit to není.

Díky diskutujícím, Radus



Naposledy editováno 06.06.2010 03:21:51

2 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

21.6.2010 v 13:18 | Nahoru | #1
tak VTR je zase o kousek lepsi.. k brzdam pribyly vnitrky racetech - pruziny + kompresni ventil(goldvalve) + uprava pomaleho okruhu rebound... naky foto pro inspiraci:
distancky k pruzinam na miru:


origo pruzina(progresivni) nahore, racetech pruzina na miru dole:

provrtani kompresniho ventilu goldvalve - tryska okruhu pomale komprese (VTR nema nastavitelnej okruh lowspeed komprese, takze se vrta dirka podle vahy jezdce) hodi se sada kvalitnich vrtacku s prumerem po 0,1mm:

kompresni ventil pripraveny pro ulozeni do kartridge:

original tvar rebound jehly (mensi moznost nastaveni):


novy tvar jehly:


zakladni veci jako jak sundat vidli z moto a jak ji rozbrat sem nefotil, ruce od oleje a fotak moc nejde do sebe tak jsem nafotil jen nektere detaily, kdyby se nekdo pustil do toho sameho klidne napiste, ja to ted dal za cca 4-5hod i s vyrobou nejakych pripravku, znovu bych to dokazal asi o dost rychleji. Jsem zvedav jak se bude vidlice chovat na silnici, ale to uz sem treba napise majitel az to vyzkousi...

Naposledy editováno 21.06.2010 13:19:09

(reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

21.6.2010 v 13:29 | Nahoru | #2
assassin> já sem taky zvědavej, snad to bude dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F

21.6.2010 v 13:36 | Nahoru | #3
assassin> ty jsi hustééééj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist