Na dotaz proč to tak je jsem ze Sette dostal odpověď, že "elektrostartér si přála většina zákazníků, protože z důvodu vysoké komprese se velmi špatně startuje"
Protože vím že třístovka se startuje klikou tak snadno a spolehlivě jako snad žádná jiná motorka a ani ve svém okolí jsem nenašel nikoho kdo by u ní elektrický startér vítal (spíše naopak, se startérem ji už nechcou) rád bych věděl jestli přání zákazníků je opravdu takové jak tvrdí KTM
Otázka zní - chtěli byste u (velkoobjemového) dvoutaktu elektrický startér za cenu hmotnosti vyšší o několik kilogramů a prodejní ceny vyšší o víc než deset tisíc korun ?
1 reakcí na tento příspěvek Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?
Edit:Bracha po KX 500 si poridil 525EXC a naslapuje se prej taky v pohode i kdyz to na oko tak nevypada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?
a v běžných situacích běží spolehlivě na první šlápnutí
na rozdíl od mnoha čtyřtaktů, jejichž oživování je někdy opravdová loterie a startér je tak u nich prakticky nutností
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?
Ale když pomineš nemálo peněz navíc (konkrétně ta třístovka je skoro tak drahá jako 4T 450) tak taháš o 5kg víc a nízká váha - hlavní přednost dvoutaktu - se tím likviduje
přitom užitek je docela pochybný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?
Spíš to vidím jako snahu KTM se nějak odlišit a proto vnucují zákazníkům pocit, že elektrostartér nezbytně potřebují
Podle mého názoru je to ovšem poměrně kontrproduktivní, já už teď vím aspoň o třech lidech kteří si třístovku chtěli koupit a kvůli startéru (a taky ceny s tím spojené) ji už nechcou
No jo, KTM ale nevyrábí jen pro pár čechů a amíci na to možná mají úplně jiný názor . Ovšem škoda že není možnost volby - stejně jako si nemůžeš objednat motorku třeba s průsvitnou nádrží, jiným pérováním atd.
Prdnul jsem tam deklik na zapalko ze 250 a mam motorku uplne stejne tezkou jak 250 s tim rozdilem ze ma silnejsi motor
Dost lidi (hobiku) ten starter pozaduje takze doufam ze bude motorka potom lip prodejna .... uvidme
vikik>Jedinej přínos startéru vidím ve chvílích,kdy zůstaneš stát v prudkém výjezdu,nebo ve výjezdu v bahně-kdy se prostě nemáš o co zapřít a nakopnout to-to je pak startér k nezaplacení...ale jinak....
právě proto bych tam startér chtěl . . někdy je to stím nakopáváním na p...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Exc 300tpi problem s plynem KTM EXC 300 | pilsner808 | 0 | 13.5.2024 v 19:11 pilsner808 |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |