bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?
29.7.2007 v 16:55
Nové modely 2008 dvoutaktních endur KTM 300 EXC jsou vybaveny elektrickým startérem. Motocykl není možno volitelně dodat bez startéru, jeho cena je výrazně vyšší a ještě má o nějakých 4-5kg vyšší hmotnost.
Na dotaz proč to tak je jsem ze Sette dostal odpověď, že "elektrostartér si přála většina zákazníků, protože z důvodu vysoké komprese se velmi špatně startuje"

Protože vím že třístovka se startuje klikou tak snadno a spolehlivě jako snad žádná jiná motorka a ani ve svém okolí jsem nenašel nikoho kdo by u ní elektrický startér vítal (spíše naopak, se startérem ji už nechcou) rád bych věděl jestli přání zákazníků je opravdu takové jak tvrdí KTM

Otázka zní - chtěli byste u (velkoobjemového) dvoutaktu elektrický startér za cenu hmotnosti vyšší o několik kilogramů a prodejní ceny vyšší o víc než deset tisíc korun ?

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 16:57 | Nahoru | #1
Ne, podle mě je to blbost!

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 20:19 | Nahoru | #2
myslim, ze jsou chvile, kdy se hodi...takze tak pul na pul ;)

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 20:50 | Nahoru | #3
ani ne kdyz nakopnu bez stojanu lc4 620(jěště tam nemam dekompresor) tak dvoutakt musi jit sam *yes*

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 21:06 | Nahoru | #4
já jsem pro klasiku jedině pěkně nakopnout !!!!U 4t jedině elektriku to je jasný ale u 2t to prostě musí být jedině nakopávačka!!!

1 reakcí na tento příspěvek Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 21:29 | Nahoru | #5
dyt nakopnout toho 2T neni zadnej zadnej problem i ta kx 500 sla na slapnuti a v pohode,co je to napadlo nevim, ale prece 450 a 525 uz je ma tak coz?Ale tam to bude asi mnohem zajimavejsi :lol:

Edit:Bracha po KX 500 si poridil 525EXC a naslapuje se prej taky v pohode i kdyz to na oko tak nevypada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 21:51 | Nahoru | #6
ještě bych doplnil pro ty kteří na KTM 300 nejezdili, že tahle motorka chytá na kliku bez problémů i po několika kotrmelcích
a v běžných situacích běží spolehlivě na první šlápnutí

na rozdíl od mnoha čtyřtaktů, jejichž oživování je někdy opravdová loterie a startér je tak u nich prakticky nutností

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 22:01 | Nahoru | #7
Vana666>me to ale stejne prijde blbost dyt to musi bejt strasne elektriky navic :mad:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 22:16 | Nahoru | #8
Susak11> složité to není, startér, akumulátor, relé, spínač na řidítkách a nejaké kabely. Všecko je ověřené na čtyřtaktech a po funkční stránce asi problém není.
Ale když pomineš nemálo peněz navíc (konkrétně ta třístovka je skoro tak drahá jako 4T 450) tak taháš o 5kg víc a nízká váha - hlavní přednost dvoutaktu - se tím likviduje
přitom užitek je docela pochybný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 22:22 | Nahoru | #9
Vana666>no to je jasny ale me to taky stejne prijde blbost, no lidi jsou dneska asi zhejckany,je jina doba :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 22:36 | Nahoru | #10
Susak11> já myslím že ti co jezdí na dvoutaktech až tak zhýčkaní nejsou :)
Spíš to vidím jako snahu KTM se nějak odlišit a proto vnucují zákazníkům pocit, že elektrostartér nezbytně potřebují
Podle mého názoru je to ovšem poměrně kontrproduktivní, já už teď vím aspoň o třech lidech kteří si třístovku chtěli koupit a kvůli startéru (a taky ceny s tím spojené) ji už nechcou

No jo, KTM ale nevyrábí jen pro pár čechů a amíci na to možná mají úplně jiný názor . Ovšem škoda že není možnost volby - stejně jako si nemůžeš objednat motorku třeba s průsvitnou nádrží, jiným pérováním atd.

(reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

29.7.2007 v 23:02 | Nahoru | #11
jezdí někdo na 300 EXC 2T seriál enduro MS, Evropa a nebo to ovládly hlavně 4T ?

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

20.8.2008 v 11:49 | Nahoru | #12
PetrAT> na ME enduru prevazuji prekvapive dvoutakty... v nasi tride E3 to je tak pul napul ale v juniorech jede 3/4 lidi na 2T. Vetsina lidi ma starter ze 300 sundanej (vazil jsem baterku,starter,kabely srouby atd a je to 3,4 kilo)
Prdnul jsem tam deklik na zapalko ze 250 a mam motorku uplne stejne tezkou jak 250 s tim rozdilem ze ma silnejsi motor

Dost lidi (hobiku) ten starter pozaduje takze doufam ze bude motorka potom lip prodejna .... uvidme

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

21.9.2008 v 19:46 | Nahoru | #13
Myslím,že pro české ručičky není problém to sundat a zaslepit,takže v tom žádný problém nevidím.Sám koketuji s myšlenkou snížit takhle váhu své 450 exc-r,taky startuje v poho i po lehnutí jenže bohužel je tu jeden neduh tratí a to vyryté drážky hluboké i metr,kdy prostě nekopneš ani kdyby ses posral.A co takhle mezní situace ve výjezdu,kdy je blátíčko kam oko dohlédne a noha na zemi nedrží.No radši těch 3-4kg vozím sebou a opravdu jen lehounkým stiskem se uvádím do polohy READY RACE.

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

21.9.2008 v 20:18 | Nahoru | #14
Jedinej přínos startéru vidím ve chvílích,kdy zůstaneš stát v prudkém výjezdu,nebo ve výjezdu v bahně-kdy se prostě nemáš o co zapřít a nakopnout to-to je pak startér k nezaplacení...ale jinak....

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

25.9.2008 v 20:31 | Nahoru | #15
Já exc 300 měl a na nikdy jsem se startováním neměl problém, a to ani po pádu. Myslím si, že je to v celku zbytečné. U těch 4t je to odůvodněnější. I tak myslím si, že mohlo ktm nabídnout 2 verze.

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

25.9.2008 v 20:45 | Nahoru | #16
rakušáci sou leniví... třeba ředitele KTM klepla přes pazouru...

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

12.10.2008 v 09:32 | Nahoru | #17

vikik>Jedinej přínos startéru vidím ve chvílích,kdy zůstaneš stát v prudkém výjezdu,nebo ve výjezdu v bahně-kdy se prostě nemáš o co zapřít a nakopnout to-to je pak startér k nezaplacení...ale jinak....



právě proto bych tam startér chtěl . . někdy je to stím nakopáváním na p...

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

12.10.2008 v 22:18 | Nahoru | #18
tos mel říct dřív než v aprili vymysleli rs 250

Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?

24.3.2009 v 03:19 | Nahoru | #19
Měli by být k dostání obě verze
Já Nechtěl, k čemu sebou tahat startér a baterku na 2t.
Ale závodí se s tím Extrémní Enduro, takže vysílený závodník to určitě uvítá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist