globalmoto_kveten





Téma: KTM - Parní stroj ?? :D
 
5.5.2010 v 21:16
Zdarec, tak mam pro vás kvíz ... co jí je? :D

Motorka jezdila minulou sezonu od unora do července (pak uraz) ... stála do listopadu, potom jen 2 tréninky a motor šel z rámu ven na preventivní výměnu pístní sady, tesnení pod válcem a přívery.

Po sesazení až někdy letos v březnu motorka absolvovala 2 lehčí tréninky. Normálně jsem na ní přijel domů bez problému. Následující víkend sem v sobotu ráno vyrazil na závody kde jsem hned po přejímce nemohl zaboha nakopnout, potom když čapla tak hned začala stříkat voda z přepadový hadičky chladiče.

Tak sem to zas naložil a jel zpět domů, vyměnil sem těsnění pod hlavou (bylo trochu zpuchřelé) a zkusil sem to nakopnout, ovšem neustále to dělá to co vidíte na videu........ spousty oleje to prská z výfuku. Gufero u klikovky vypadalo pohledem v pořádku, nicméně ho teda o víkendu vyměním a uvidím ... může to být ono? Stříká to fakt hodně, ten olej co mám na ruce je ještě nic proti tomu kdyžpořádně přidám plyn, to pak prská z koncovky jak z rozprašovače.


KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 21:26 | Nahoru | #1
S tim muzes delat kourovy efekty na koncertech
Ale jinak ti nic uzitecnyho neporadim

Naposledy editováno 05.05.2010 21:29:08

KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 21:28 | Nahoru | #2
kouří to jak majitel firmy Malboro jinak nabeton to saje olej z převodovky... nejspíš fakt to gufero hele

KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 21:37 | Nahoru | #3
jo to se mi taky stalo a salo to olej takovým způsobem že se to nechtělo ani vytačet(něco jako u tebe). Měnil jsem gufera a nic takže rozborka a netěsnilo to mezi karterama převodovka a spalovací prostor.

KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 21:39 | Nahoru | #4
Taky sázím na gufero nebo nějake těsnění, tohle stejný dělá i pionýr když saje olej z převodovky

KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 21:42 | Nahoru | #5
prevodacek :)

KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:09 | Nahoru | #6
no mam sundaný valec a velke spojkove viko takze o vikendu zkusim rozhodit kartery a uvidi se ... takze se mam soustredit na to gufero kliky a tesneni mezi kartery hm?

KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:09 | Nahoru | #7
Tak, že zadřeš mít strach nemusíš
Ale pěkně si to hltá olej z převodovky, to už ho tam asi ani moc nemáš

KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:12 | Nahoru | #8
Prvně bych vyměnil gufero a teprve pokud by to nepomohlo bych šel na motor

KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:14 | Nahoru | #9
si to přemazal

KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:22 | Nahoru | #10
Mě to taky dělala suzuki a vyměnil jsem gufero a měl jsem skčivenou hlavu tak jsem to nechal razovnat a je to zase vopohodě

1 reakcí na tento příspěvek KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:27 | Nahoru | #11
gufero může být třeba i vpořádku, ale třeba máš vysypaný ložisko na klice a jak se to klepe, tak ti leze olej do motoru

(reakce na) KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:35 | Nahoru | #12
markus> klika zadnou vuli nema takhle co jde zkusit jen rukou ...

DartEXC> jenze vymenit gufero kliky znamena sundat velkej spojkovej dekl a to je skoro pulka motoru podle me :)) takze to chci zkouknout vsechno najednou kdyz uz to mam rozebrany, než zkusit vymenit jen gufero cele to slozit a hned to zase rozebírat protoze to nebude ono :))

2 reakcí na tento příspěvek KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:45 | Nahoru | #13
No já bych to viděl možná i na to že si ti dostává do spalovacího prostoru nemrzka (kouř je docela bílej, od oleje je modřejší). Tudíž asi O kroužek pod hlavou... možná bych zkusil vypustít vodu a jen to prodrnknout jesti to bude dělat zas nebo ne. Ale jen trocha at to nezadřeš...

I když to by ti asi i tlakovalo do chladiče...Těžko říct no...

Naposledy editováno 05.05.2010 22:47:13

(reakce na) KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:49 | Nahoru | #14
Déff42> tesnení pod hlavou je nové jak jsem psal nazačátku :) když otevřu chladič když motorka klape tak voda nic nedělá. zdá se být OK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 22:52 | Nahoru | #15
Déff42> Mohla by to bejt kdyby z vejfuku nelítal olej, jedině, že by mu to měnilo nezmrsku na olej
plesounek> no je to na tvým, ale pokud máš motor venku z rámu, sundanej válec tak už to moc daleko od rozpůlení není, to je fakt . Jen to poznáš až vyloupneš to gufero, pokud má sražený hrany, nebo je vyběhlá drážka tak to bylo ono no vlastně

(reakce na) KTM - Parní stroj ?? :D

5.5.2010 v 23:09 | Nahoru | #16
DartEXC> no gufero se právě že zdálo pohledem v pohodě takže těžko říct ... a to futro drážku taky nemělo ... jinak gufero by byla asi nejlepší možná varianta takže spíš kdyby to bylo ono :)

KTM - Parní stroj ?? :D

6.5.2010 v 00:50 | Nahoru | #17
I ja se priklanim ke guferu, delala mi to CZeta, a dokonce takovym zpusobem, ze olej tekl proudem vsemi netestnostmi na vyfuku a po chcipnuti klickem, si jeste chvili blafala, jako naftak.

KTM - Parní stroj ?? :D

6.5.2010 v 12:38 | Nahoru | #18
Když to vidím, tak tá třinda co mám doma na tom není tak zase špatně

1 reakcí na tento příspěvek KTM - Parní stroj ?? :D

6.5.2010 v 15:06 | Nahoru | #19
nazdar pilote. Máš ty smůlu. Nech motor v rámu a jen vyměň guvěra na klice. Mě se to jednou stalo taky. Nic jinýho to nebude. A než pulit celej motor tohle máš hned. Tak doufám že se potkáme ve Voticích. Pic

(reakce na) KTM - Parní stroj ?? :D

6.5.2010 v 22:58 | Nahoru | #20
Pulec491> No problém je ještě že jsem měl nějakej nepěknej železnej kousek u ložiska takže to radši rozpůlim, pro jistotu. A Votice jakože spíš ne než jo :( Jsou už příští víkend a nějak nestíhám to dát dohromady atd... Letos se daří co? v Radouni sem se otočil hned na místě, fouklo mi těsnění pod hlavou hned jak sem to ráno nakopl :D Doufám že ten tvůj nový ventil drží líp než ta moje herka :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist