Motorka jezdila minulou sezonu od unora do července (pak uraz) ... stála do listopadu, potom jen 2 tréninky a motor šel z rámu ven na preventivní výměnu pístní sady, tesnení pod válcem a přívery.
Po sesazení až někdy letos v březnu motorka absolvovala 2 lehčí tréninky. Normálně jsem na ní přijel domů bez problému. Následující víkend sem v sobotu ráno vyrazil na závody kde jsem hned po přejímce nemohl zaboha nakopnout, potom když čapla tak hned začala stříkat voda z přepadový hadičky chladiče.
Tak sem to zas naložil a jel zpět domů, vyměnil sem těsnění pod hlavou (bylo trochu zpuchřelé) a zkusil sem to nakopnout, ovšem neustále to dělá to co vidíte na videu........ spousty oleje to prská z výfuku. Gufero u klikovky vypadalo pohledem v pořádku, nicméně ho teda o víkendu vyměním a uvidím ... může to být ono? Stříká to fakt hodně, ten olej co mám na ruce je ještě nic proti tomu kdyžpořádně přidám plyn, to pak prská z koncovky jak z rozprašovače.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM - Parní stroj ?? :D
plesounek> no je to na tvým, ale pokud máš motor venku z rámu, sundanej válec tak už to moc daleko od rozpůlení není, to je fakt . Jen to poznáš až vyloupneš to gufero, pokud má sražený hrany, nebo je vyběhlá drážka tak to bylo ono no vlastně