Já sem z toho jelen, jeden píše to, druhej to, jeden říká tohle, druhej tamto Mě občas střelila aji s originálním výfukem, ale to bylo většinou sporadicky, párkrát ale, hlavně po tankování, to byly takový rany, až to zhaslo motor. Lidi na benzince se krčili, že po nich někdo střílí, no komedie. S laďákem je to bublání hlavně při brždění motorem, v určitých otáčkách a ta velká rana zase jenom sporadicky. Ventily byly při poslední kontrole (cca 3tkm zpátky) v normách, karbce by měli být taky seštelovaný od montáže laďáku. Tak nevím no, plameny z toho nelítaj, tak to bude snad v pohodě
A nebo víš co, vem si do kapsy poplašňák a kdyžtak si zmáčkneš když budeš chtít
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení
Naposledy editováno 28.04.2010 23:11:54
Hummer>Jurawood> Myslím, že už Ti druzí odpověděli chytrolíne. Jsi chytrej jak rádio, ale víš kulový.
no ty si se taky moc nepredvedl, cas na nadavky na adresu Jurawooda byl, ale na argumenty a uz jaksi ne...
takze tu mame chudy/bohaty, vadi/nevadi, vyladeny, ventily a servisni technik a ten kdo nevi tady asi moc informaci neziska, v podstate by se to mohlo cely smaznout, protoze kazdej majitel jednoho z tech protichudnych nazoru se tvari ze tak jak to rika on je to spravne a ostatni sou blbci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení
Brouk_Pytlík>1100Virago> Tak to by asi chtělo nějakou srovnávací zvukovou škálu.... Já samozřejmě nepoznám, jestli je to v normě nebo už moc, plamínek mi taky celkem samovolně vyšlehl, možná i častěji, ale když jedu, tak to nepoznám. Na druhou stranu laďák je na motorku vyladěný, motor se nemusel nijak dolaďovat, tak doufám, že výrobce (Ixil) ví, co dělá. Technik v servisu to protočil a řekl neřešit.
ladak je na motorku vyladeny? vzdyt je to jen derovana roura omotana tlumici vatou... jestli dela vetsi hluk, ma mensi odpor... tak to asi nebude uplne to same jako seriovy vyfuk ne? a na ten seriovy vyfuk byla cela motorka konstruovana a nastavena... "ladak" zrejme nema moznost povrtat se karburatoru nebo vstrikovani ne? tzn je moznost ze se tam vyfuk jen da a nemusi se resit, ale to pak ma ten vyfuk stejne vlastnosti jako origo.
aby to teda lidi zbytecne nedesilo, ono obvykle ta koncovka nema moc vliv takze se da jezdit bez zasahu do cehokoliv a motoru to prilis nevadi. to ze lidi jezdej s ladakem a ventilum atd to nevadi ... dost lidi krom ladaku resi i to sestelovani karburatoru/vstrikovani.. a dost lidi taky casem resi podpaleny ventily atd... ale vzhledem k tomu ze vetsina lidi toci motorky po 1-2letech tak ten cernej petr vetsinou ceka na nekoho dalsiho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení
ale.. budu se teď bavit čistě jen o RSV.. jsou 3 aprilie 2006, první je tuono s origo výfuky i origo vzduch. filtrem, druhá má origo filtr a akrapy, třetí má KNko a akrapy.. všecky 3 byly na brzdě a všechny 3 mají směs v celém spektru otáček bez nějakých větších výkyvů.. Ani jedna nemá PCIII a není nijak "laděná".. ty 2 s akrapama při zavření plynu občas lehce střílí, žáden masakr s metrovými plameny atd., semtam takový pukanec no
Teď otázka.. jak si teda vysvětlujete, že si jednotka poradí se směsí i s takovýma úpravama?? Ne, že bych tady někomu něco zpochybňoval, jen se ptám, páč do toho vidím, jen tak okrajově
Mileek>assassin> konečně nějaká rozumná diskuze
ale.. budu se teď bavit čistě jen o RSV.. jsou 3 aprilie 2006, první je tuono s origo výfuky i origo vzduch. filtrem, druhá má origo filtr a akrapy, třetí má KNko a akrapy.. všecky 3 byly na brzdě a všechny 3 mají směs v celém spektru otáček bez nějakých větších výkyvů.. Ani jedna nemá PCIII a není nijak "laděná".. ty 2 s akrapama při zavření plynu občas lehce střílí, žáden masakr s metrovými plameny atd., semtam takový pukanec no
Teď otázka.. jak si teda vysvětlujete, že si jednotka poradí se směsí i s takovýma úpravama?? Ne, že bych tady někomu něco zpochybňoval, jen se ptám, páč do toho vidím, jen tak okrajově
noo zase si vem ze k tem vic "race" vyfukum pro RSV se casto dodava jinej "chip" coz je vlastne pamet s ulozenou jinou palivovou mapou. kdyby si RSV jednotka umela neco sama doladit tak by se ty chipy asi nedelali/nedodavali? u tech filtru... vetsinou se pruchodnosti filtru moc nezmeni protoze origo airbox byva navrzen tak ze jako restrikce urcujici odpor je samotna konstrukce airboxu a vicemene si motor nasaje stejne mnozstvi z airboxu ikdyz v nem nebude filtr zadnej.. ono u KN sice hezky vypada marketingove "o 400procent vetsi propustnost" ale kdyz se filtr vynda je propustnost jeste mnohem vetsi a taky ta motorka nejede hned nejk super....
u tech vyfuku, jak rikam u samotnych koncovek vetsinou ani o zadny vykon navic nejde, a treba zrovna akrapovic je dela relativne tiche a snazi se asi parametry vyfuku udrzet jako mela serie.. proto neni nutne doladovat. vysledek takovych koncovek je take obvykle jen jinej zvuk a nizsi vaha...
treba u novejch motorek s katalyzatorem je vetsinou vymena koncovky taky bez nutnosti doladeni, protoze hlavni odpor vyfuku dela kat... jakmile ale vyhodis i kus svodu s katalyzatorem tak uz s lambdou csto vidis ze po tomhle zasahu se to umi rozhodit celkem dost..
taky bych v neposledni rade mohl udelat rozbor toho jak merili tu bohatost na brzde... dost brzd u nas je od pana Hrudky a pouzivaj skokovou lambdu, na te je videt ze sla smes do chudy... tzn kdyz je to ok tak vis ze tam nekde neni chuda smes a z hlediska obsluhy brzdy je to ok... ale zase muze byt seri hodne bohata, jeden akrap chudsi smerem ke stechiometricke smesi, druhej s KN uz muze byt na stechiometricke smesi a na skokove lambde to vypada vse stejne, jako ze je to OK... tohle ochuzeni s ladakem muze byt i pricinou namerenych nakych koniku navic pri dynamicke zkousce... tohle schema sem si teda ted vycucal z prstu ale i to je moznost vysvetleni toho jevu...
Naposledy editováno 29.04.2010 11:21:17
1 reakcí na tento příspěvek Střílení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení
hans.kawa>Když plyn,tak z 4-5.tis.otáček.Tak mi to střelí taky..ale že bych se z toho udělal,se říct nedá.Mám tam ladák..bůhví jaký(už na ní byl).ten kluk je mladej a tak má,zatím jiný pohled na svět.
jj u karbcu je obcas tohle nedoladitelne - na moto jsou relativne jednoduche karburatory stavene na co nejvyssi vykon a nemaj obohacovace a dalsi vselijake podtlakem ovladane udelatory co maji snizovat spotrebu/emise zaviranim benzinu/vzduchu a naky postrelovani u urvanyho vejfuku je bezny a jak rikal virago i asi neskodny.
jo taky sem byl mladej a vymejslel blbosti taky se do toho kluka myslim nijak extra neobouvam:)
čipy (epromy) se měnily jen u RSV do roku 2003 (tuono 2005), pro modely od roku 2004 (tuono 2006) jsem žáden čip nikde neviděl, nevygůglil a ani neslyšel, že by někdo takový čip měl, sehnal nebo dokonce namontoval..
a v tom bych řekl, že je ten rozdíl - RSV od roku 2004 mají zhruba v polovině délce svodu lambdu, RSV do roku 2003 lambdu nemají, proto se tam ty čipy měnit musely..
takže moje teorie je taková, že ty novější modely, si to prostě umí tak nějak v určitých mezích upravit.. myslím tím jen směs, nikoliv výkon a krouťák! Něco jiného by bylo (tak jak píšeš), kdyby se měnily i svody, pak už je určitě nutný PC a ladit a ladit..
1 reakcí na tento příspěvek Střílení
GSX>Nechci zakládat nový téma a tady proběhla pěkná diskuze. Jen bych se chtěl zeptat, jestli to střílení nedoprovázející plameny není až tak destrukitvní pro motorku? Tušim že mi mezisvod od IXILu 100% nedoléhá u spoje, tak to trochu při brždění motorem a ubráním plynu střílí a ted na to nemám moc času se v tom vrtat, tak jestli je to možný ještě nechat nějakej čas bez větších následků na ventilech?
Ventily mají určitou tepelnou vlastnost. Tak si představ když je budeš zahřívat na vyšší teplotu než mohou zvládnout. A potom si polož otázku stojí my to za to ? Ano samozřejmě že to mohou zvládnout ale určité ryziko tam prostě je.
Naposledy editováno 01.05.2010 22:18:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda XLR 125 - nehaže jiskru Honda XLR 125 | vojech | 24 | 19.1.2024 v 11:29 Melich76 |
Výměna řídící jednotky Honda XLR 125 | KuKy_ | 3 | 17.4.2022 v 16:26 cccp |
Motorka na řádění v terénu Honda XLR 125 | Ferdator | 2 | 21.2.2022 v 11:41 Ferdator |
Pneumatiky do lesa / na pole Honda XLR 125 | Bagheera | 9 | 24.8.2021 v 09:27 Kohlstein |
Nefunguje přední světlo po umytí mo... Honda XLR 125 | filiprotter | 6 | 13.8.2021 v 11:20 kerut |