paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Střílení
27.4.2010 v 16:30
Mám Hondu XLR 125 mám tam laďák...někomu při ubrání plynu za jízdy občas vystřelý z vejfuku (vím že to je k hovnu ale alespoň je to efektivní) a mě to nedělá...nemáte nějakou radu jak udělat aby to střílelo ? DÍK
Předchozí
1 2 3
Následující

Střílení

28.4.2010 v 22:52 | Nahoru | #61
Vyprdní se na to, nestojí to za to.

Já sem z toho jelen, jeden píše to, druhej to, jeden říká tohle, druhej tamto Mě občas střelila aji s originálním výfukem, ale to bylo většinou sporadicky, párkrát ale, hlavně po tankování, to byly takový rany, až to zhaslo motor. Lidi na benzince se krčili, že po nich někdo střílí, no komedie. S laďákem je to bublání hlavně při brždění motorem, v určitých otáčkách a ta velká rana zase jenom sporadicky. Ventily byly při poslední kontrole (cca 3tkm zpátky) v normách, karbce by měli být taky seštelovaný od montáže laďáku. Tak nevím no, plameny z toho nelítaj, tak to bude snad v pohodě

A nebo víš co, vem si do kapsy poplašňák a kdyžtak si zmáčkneš když budeš chtít

Střílení

28.4.2010 v 22:56 | Nahoru | #62
takze takovy maly praskanicko je vlastne celkem neskodny? Me to velky rany nedela, ale prdla si to po zavreni plynu ve strednich tockach slusne.. nicmene je to sexy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

28.4.2010 v 23:10 | Nahoru | #63
1100Virago> Tak to by asi chtělo nějakou srovnávací zvukovou škálu.... Já samozřejmě nepoznám, jestli je to v normě nebo už moc, plamínek mi taky celkem samovolně vyšlehl, možná i častěji, ale když jedu, tak to nepoznám. Na druhou stranu laďák je na motorku vyladěný, motor se nemusel nijak dolaďovat, tak doufám, že výrobce (Ixil) ví, co dělá. Technik v servisu to protočil a řekl neřešit.

Naposledy editováno 28.04.2010 23:11:54

(reakce na) Střílení

29.4.2010 v 07:34 | Nahoru | #64

Hummer>Jurawood> Myslím, že už Ti druzí odpověděli chytrolíne. Jsi chytrej jak rádio, ale víš kulový.



no ty si se taky moc nepredvedl, cas na nadavky na adresu Jurawooda byl, ale na argumenty a uz jaksi ne...

takze tu mame chudy/bohaty, vadi/nevadi, vyladeny, ventily a servisni technik a ten kdo nevi tady asi moc informaci neziska, v podstate by se to mohlo cely smaznout, protoze kazdej majitel jednoho z tech protichudnych nazoru se tvari ze tak jak to rika on je to spravne a ostatni sou blbci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

29.4.2010 v 07:39 | Nahoru | #65

Brouk_Pytlík>1100Virago> Tak to by asi chtělo nějakou srovnávací zvukovou škálu.... Já samozřejmě nepoznám, jestli je to v normě nebo už moc, plamínek mi taky celkem samovolně vyšlehl, možná i častěji, ale když jedu, tak to nepoznám. Na druhou stranu laďák je na motorku vyladěný, motor se nemusel nijak dolaďovat, tak doufám, že výrobce (Ixil) ví, co dělá. Technik v servisu to protočil a řekl neřešit.



ladak je na motorku vyladeny? vzdyt je to jen derovana roura omotana tlumici vatou... jestli dela vetsi hluk, ma mensi odpor... tak to asi nebude uplne to same jako seriovy vyfuk ne? a na ten seriovy vyfuk byla cela motorka konstruovana a nastavena... "ladak" zrejme nema moznost povrtat se karburatoru nebo vstrikovani ne? tzn je moznost ze se tam vyfuk jen da a nemusi se resit, ale to pak ma ten vyfuk stejne vlastnosti jako origo.

aby to teda lidi zbytecne nedesilo, ono obvykle ta koncovka nema moc vliv takze se da jezdit bez zasahu do cehokoliv a motoru to prilis nevadi. to ze lidi jezdej s ladakem a ventilum atd to nevadi ... dost lidi krom ladaku resi i to sestelovani karburatoru/vstrikovani.. a dost lidi taky casem resi podpaleny ventily atd... ale vzhledem k tomu ze vetsina lidi toci motorky po 1-2letech tak ten cernej petr vetsinou ceka na nekoho dalsiho.

Střílení

29.4.2010 v 10:26 | Nahoru | #66
Nasyp si do výfuku střelný prach to bude efektní rána.Holky si budou sundávat tanga.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

29.4.2010 v 11:05 | Nahoru | #67
assassin> konečně nějaká rozumná diskuze
ale.. budu se teď bavit čistě jen o RSV.. jsou 3 aprilie 2006, první je tuono s origo výfuky i origo vzduch. filtrem, druhá má origo filtr a akrapy, třetí má KNko a akrapy.. všecky 3 byly na brzdě a všechny 3 mají směs v celém spektru otáček bez nějakých větších výkyvů.. Ani jedna nemá PCIII a není nijak "laděná".. ty 2 s akrapama při zavření plynu občas lehce střílí, žáden masakr s metrovými plameny atd., semtam takový pukanec no
Teď otázka.. jak si teda vysvětlujete, že si jednotka poradí se směsí i s takovýma úpravama?? Ne, že bych tady někomu něco zpochybňoval, jen se ptám, páč do toho vidím, jen tak okrajově

(reakce na) Střílení

29.4.2010 v 11:14 | Nahoru | #68

Mileek>assassin> konečně nějaká rozumná diskuze
ale.. budu se teď bavit čistě jen o RSV.. jsou 3 aprilie 2006, první je tuono s origo výfuky i origo vzduch. filtrem, druhá má origo filtr a akrapy, třetí má KNko a akrapy.. všecky 3 byly na brzdě a všechny 3 mají směs v celém spektru otáček bez nějakých větších výkyvů.. Ani jedna nemá PCIII a není nijak "laděná".. ty 2 s akrapama při zavření plynu občas lehce střílí, žáden masakr s metrovými plameny atd., semtam takový pukanec no
Teď otázka.. jak si teda vysvětlujete, že si jednotka poradí se směsí i s takovýma úpravama?? Ne, že bych tady někomu něco zpochybňoval, jen se ptám, páč do toho vidím, jen tak okrajově



noo zase si vem ze k tem vic "race" vyfukum pro RSV se casto dodava jinej "chip" coz je vlastne pamet s ulozenou jinou palivovou mapou. kdyby si RSV jednotka umela neco sama doladit tak by se ty chipy asi nedelali/nedodavali? u tech filtru... vetsinou se pruchodnosti filtru moc nezmeni protoze origo airbox byva navrzen tak ze jako restrikce urcujici odpor je samotna konstrukce airboxu a vicemene si motor nasaje stejne mnozstvi z airboxu ikdyz v nem nebude filtr zadnej.. ono u KN sice hezky vypada marketingove "o 400procent vetsi propustnost" ale kdyz se filtr vynda je propustnost jeste mnohem vetsi a taky ta motorka nejede hned nejk super....
u tech vyfuku, jak rikam u samotnych koncovek vetsinou ani o zadny vykon navic nejde, a treba zrovna akrapovic je dela relativne tiche a snazi se asi parametry vyfuku udrzet jako mela serie.. proto neni nutne doladovat. vysledek takovych koncovek je take obvykle jen jinej zvuk a nizsi vaha...

treba u novejch motorek s katalyzatorem je vetsinou vymena koncovky taky bez nutnosti doladeni, protoze hlavni odpor vyfuku dela kat... jakmile ale vyhodis i kus svodu s katalyzatorem tak uz s lambdou csto vidis ze po tomhle zasahu se to umi rozhodit celkem dost..

taky bych v neposledni rade mohl udelat rozbor toho jak merili tu bohatost na brzde... dost brzd u nas je od pana Hrudky a pouzivaj skokovou lambdu, na te je videt ze sla smes do chudy... tzn kdyz je to ok tak vis ze tam nekde neni chuda smes a z hlediska obsluhy brzdy je to ok... ale zase muze byt seri hodne bohata, jeden akrap chudsi smerem ke stechiometricke smesi, druhej s KN uz muze byt na stechiometricke smesi a na skokove lambde to vypada vse stejne, jako ze je to OK... tohle ochuzeni s ladakem muze byt i pricinou namerenych nakych koniku navic pri dynamicke zkousce... tohle schema sem si teda ted vycucal z prstu ale i to je moznost vysvetleni toho jevu...

Naposledy editováno 29.04.2010 11:21:17

1 reakcí na tento příspěvek Střílení

29.4.2010 v 11:22 | Nahoru | #69
Když plyn,tak z 4-5.tis.otáček.Tak mi to střelí taky..ale že bych se z toho udělal,se říct nedá.Mám tam ladák..bůhví jaký(už na ní byl).ten kluk je mladej a tak má,zatím jiný pohled na svět.

Střílení

29.4.2010 v 11:29 | Nahoru | #70
Kup laďák a vyndej omezovač decibelů, takovou tu vložku a pak ti to bude střílet, teda aspoň tak to střílí mně :D (já to nedělal schválně)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení

29.4.2010 v 11:35 | Nahoru | #71

hans.kawa>Když plyn,tak z 4-5.tis.otáček.Tak mi to střelí taky..ale že bych se z toho udělal,se říct nedá.Mám tam ladák..bůhví jaký(už na ní byl).ten kluk je mladej a tak má,zatím jiný pohled na svět.



jj u karbcu je obcas tohle nedoladitelne - na moto jsou relativne jednoduche karburatory stavene na co nejvyssi vykon a nemaj obohacovace a dalsi vselijake podtlakem ovladane udelatory co maji snizovat spotrebu/emise zaviranim benzinu/vzduchu a naky postrelovani u urvanyho vejfuku je bezny a jak rikal virago i asi neskodny.

jo taky sem byl mladej a vymejslel blbosti taky se do toho kluka myslim nijak extra neobouvam:)

(reakce na) Střílení

29.4.2010 v 13:16 | Nahoru | #72
assassin> Je fakt,že u stříkaček.Jsem si toho nikdy nevšimnul.Ale pamatuju doby,kdy se hodně střílelo na srazech.(dnes už na ně nejezdím)To by je kolikrát,ta motorka.Měla nakopat do zadku!

(reakce na) Střílení

29.4.2010 v 17:03 | Nahoru | #73
mirek27> nojo kup si hondu a maš klid,mně to takhle střili po zimně neš vyjedu stary benzin

(reakce na) Střílení

29.4.2010 v 17:54 | Nahoru | #74
assassin> měřeno to bylo tady
čipy (epromy) se měnily jen u RSV do roku 2003 (tuono 2005), pro modely od roku 2004 (tuono 2006) jsem žáden čip nikde neviděl, nevygůglil a ani neslyšel, že by někdo takový čip měl, sehnal nebo dokonce namontoval..
a v tom bych řekl, že je ten rozdíl - RSV od roku 2004 mají zhruba v polovině délce svodu lambdu, RSV do roku 2003 lambdu nemají, proto se tam ty čipy měnit musely..
takže moje teorie je taková, že ty novější modely, si to prostě umí tak nějak v určitých mezích upravit.. myslím tím jen směs, nikoliv výkon a krouťák! Něco jiného by bylo (tak jak píšeš), kdyby se měnily i svody, pak už je určitě nutný PC a ladit a ladit..

1 reakcí na tento příspěvek Střílení

29.4.2010 v 21:03 | Nahoru | #75
Nechci zakládat nový téma a tady proběhla pěkná diskuze. Jen bych se chtěl zeptat, jestli to střílení nedoprovázející plameny není až tak destrukitvní pro motorku? Tušim že mi mezisvod od IXILu 100% nedoléhá u spoje, tak to trochu při brždění motorem a ubráním plynu střílí a ted na to nemám moc času se v tom vrtat, tak jestli je to možný ještě nechat nějakej čas bez větších následků na ventilech?

(reakce na) Střílení

29.4.2010 v 21:34 | Nahoru | #76

GSX>Nechci zakládat nový téma a tady proběhla pěkná diskuze. Jen bych se chtěl zeptat, jestli to střílení nedoprovázející plameny není až tak destrukitvní pro motorku? Tušim že mi mezisvod od IXILu 100% nedoléhá u spoje, tak to trochu při brždění motorem a ubráním plynu střílí a ted na to nemám moc času se v tom vrtat, tak jestli je to možný ještě nechat nějakej čas bez větších následků na ventilech?


Ventily mají určitou tepelnou vlastnost. Tak si představ když je budeš zahřívat na vyšší teplotu než mohou zvládnout. A potom si polož otázku stojí my to za to ? Ano samozřejmě že to mohou zvládnout ale určité ryziko tam prostě je.

(reakce na) Střílení

29.4.2010 v 21:35 | Nahoru | #77
matrixbiker>

(reakce na) Střílení

1.5.2010 v 11:45 | Nahoru | #78
BeNyxs> CHápej to tak,že jakákoli odchylka od vymyšlené vůle ventylů vírobcem-není to pravé ořechové. Prostě se změní proudění plynů a to OHV je líný rozvod,takže přijdeš i o to málo co ten motůrek dává.Pozvolné otevírání ventylů vejčitou vačkou,nedokáže reagovat přez všechna ta hejblátka,při zmeně vůlí,na rychle se pohybující píst.Vírobcem je to nastaveno tak, aby se válec co nejvíce naplnil čerstvou směsí.Toto zajišťuje nejen pohyb pístu dolů za současného otevření sacího ventylu,ale i málá časová prodleva(tzv střih)ještě né zcela dovřeného výfukového ventilu a již začínající otevření sacího.Po předchozím pracovním taktu letí píst dolů, po 5cm dráze. Rychlostí cca 170m/s. Když putuje nahoru otevře se výfukový ventyl.Těsně před horní úvratí pístu, se ale díky natočení(načasování) vačky otevře i sací a unikající horké splodiný do výfuku sebou strhnou i část nové směsi.To ovšem by nemelo smysl,pokud by směs prolítla nad 5.7cm širokým pístem a zkončila ve výfukovém koleni.To je samozřejmě vařicí a zapálí se to.Nastane střelba do laufu.Pokud tedy nutná vůle potřebná k vyrovnání tepelné roztažnosti různých materiálu se zvětší-ventyl otevře pozdě a motor nenasaje co jejvíc směsi.(v nízkejch otáčkách to tak nevadí,ale nejde to do vysokých otáček,neboť,tam už je motor hladovej po palivu)Pokud je vůle malá-ventyl otevře dřív a naplní se to až moc.(tomu zase nestíhá tryska v karburaci a filtr.Za studena se to chová ještě dobře,jenže pak se všechny součástky rozpálí a nabydou na svém oběmu.Vetšinou je to u výfukového ventylu a ten nedovře v pravý čas-nebo vůbec.Obojí je špatné.Kamarádům tedy střílení do výfuku může dělat malá vůle na ventylu výfuku.Může to být samozřejmě né tak škodlivé škytnutí,způsobené dírou do výfuku.Ten totiž v nízkých otáčkách při malé vent.vůli neklade plynům odpor a po zahřátí začne zapalovat směs co unikla při prodlouženém střihu.Při vyšších otáčkách pokud je kit výfuku vyroben pro konkrétní motor začnou plyny v koncovce rotovat a nedovolí aby unikla směs dál do svodu. U 2t.je toto velice poznat na víkonu motoru.U 4t.,pokud je časování v rovnováze se tak moc neděje.Když necháš jen koleno výfuku u pincka,sotva to jede.Když to uděláš u své Hondičky,půjde to rychlejc do otáček,ale ztratí to zátah.Při ubrání to bude střílet jak ty chceš.Až ve vysokých otáčkách se proudění vyrovná,neboť to už lítá tak rychle že unikne jen málo paliva.Bohužel ve vysokých otáčkách rozvod OHV nerad pracuje,neboť jeho zdvihací tyčky mají určitou hmotnost a když do nich vačka odspodu ťukne,setrvačností se vše rozkurví.Nechtěj tedy od malooběmového OHV,nic víc než malou spotřebu a zpolehlivost a životnost.To vše za předpokladu,že se to maže a kapičky oleje vymezují vzdálenost mezi ventylem a vahadlem 0.08,aby to necvakalo jak Vondráčková ve step.křápech na pódiu.0.15 se zase prozmenu začnou hmoty rozklepávat,jak Koudelka nejtek.

Naposledy editováno 01.05.2010 22:18:31
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XLR 125 - nehaže jiskru Honda XLR 125 vojech 24 19.1.2024 v 11:29 Melich76
Výměna řídící jednotky Honda XLR 125 KuKy_ 3 17.4.2022 v 16:26 cccp
Motorka na řádění v terénu Honda XLR 125 Ferdator 2 21.2.2022 v 11:41 Ferdator
Pneumatiky do lesa / na pole Honda XLR 125 Bagheera 9 24.8.2021 v 09:27 Kohlstein
Nefunguje přední světlo po umytí mo... Honda XLR 125 filiprotter 6 13.8.2021 v 11:20 kerut


TOPlist