globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rychlost u Mita
22.4.2010 v 21:02
zdravim majitale Mit:P za kolik date z 0-100 a kolik vam to jede?? (po rovine bez vetru v zadech) to mi me pride naky liny tak me zajima jak by to melo asi jetdik za odpovedi

rychlost u Mita

24.4.2010 v 11:43 | Nahoru | #61
pajeli> A to je ti ještě málo?! Podle mě je to na dvácu až až!!!

rychlost u Mita

24.4.2010 v 14:19 | Nahoru | #62
jako o tu rychlost me nejde, de me o vykon a ten je dobre vydet na ty rychlosti...

rychlost u Mita

24.4.2010 v 15:21 | Nahoru | #63
pajeli> No tak když to jede 150 tak to má výkonu dost ne? Kdyžtak zkrať převod a bude to živější... Jinak si myslím že nemá moc smysl řešit výkon u dvácy, která zaprvně jede na svůj obsah dost dobře i teď , a zadruhé, kterou za rok dva stejnak zahodíš a koupíš si R1 pyčowoe , u který těch 20 koní sem či tam ani nepoznáš... Jinak musíš holt doufat že ti sem někdo napíše něco k tématu...

Naposledy editováno 24.04.2010 15:22:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita

24.4.2010 v 23:17 | Nahoru | #64

Tom_Riddle>150 tachometrovejch a budeš rád. Felicia tě natrhne jak nic
Btw, v profilu máš napsáno, že lítá jak drak a tady píšeš, že ti přijde líná...
Co se týče zrychlení z 0 na 100km/h, tk počítej tk kolem 15 vteřin, schválně to zkus změřit.


Tak to je pěkná kravina. Je vidět, že jsi na ní nikdy nejel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita

24.4.2010 v 23:24 | Nahoru | #65

DMC.motobiker>Tak s tím si také dovolím nesouhlasit, podle mě to taková dváca dokáže i za polovinu toho času, dneska dá z 0 na 100 kolem 10ti - 15ti vteřin každej rodinnej kombík, natož lehoučká sportovní dváca, každopádně můžu potvrdit, že třeba RS, byť prej údajně jede až 180, mělo z kopce co dělat už při mojich 140ti Km/h (na Monsteru) aby se mě vůbec udržel - a to na tom hubeňour pěkně ležel , no a ani ve zrychlení nebylo nijak moc slavný, čekal jsem od toho víc podle těch silnech řečí co každej má , ale těch 7 vteřin by to být mohlo...

Tak byla zavřená, nebo polozavřená.

(reakce na) rychlost u Mita

25.4.2010 v 00:55 | Nahoru | #66

Hummer>Tak byla zavřená, nebo polozavřená.


Otevřená na 28 koní (nebo kolik to má mít) , jo a on tam měl asi víc jak 160 Km/h...

rychlost u Mita

25.4.2010 v 20:38 | Nahoru | #67
rs jede 154,7 přepočítáno vypočítáno a kdo ví co ještě při převodovém poměru 17:40 lehčí poměr končil u 153, pak byl přetočenej motor a delší končí na 150 protože už schází výkon na překonání fyzikálních odporů

moje rs sem vytočil z kopce na 175 tachometrových, to odpovídá těm hodnotám co sem psal výše

maximálka ti neukáže, jestli máš vše v pořádku, protože v době, kdy mě neotvírala přívěra sem se z kopce taky dostal na 160...to poznáš jestli ti kolem 7 - 8 tisíc zapne jakoby druhej motor (přívěra) nebo když tenhle efekt pociťuješ, tak máš zavřený CDI, nebo špatně seřínený karbec, ucpaný filtr, .....mohly bysme pokračovat že

mimochodem já už svoje rs nemám a jsem rád, že jsem si to odjezdil právě na něm, že jsem nezvolil variantu pro chudé 4T a dvakrát tak rád, že jsem zvolil právě itálii

(reakce na) rychlost u Mita

26.4.2010 v 01:28 | Nahoru | #68

posmiros>4T jsou sračky a hovno jedou


Naštěstí i hovno žerou :)

(reakce na) rychlost u Mita

26.4.2010 v 11:33 | Nahoru | #69

Hummer>Tak to je pěkná kravina. Je vidět, že jsi na ní nikdy nejel.


Jel sem na několika italskejch 2t dvácách a bylo to takový nemastný neslaný, furt točíš, vibrace a nějak extra to nejelo, nehledě na to, že to bylo furt vysypaný. Klasickym osobákem 1.3 obsah sem je nandal všechny i na zrychlení.

rychlost u Mita

26.4.2010 v 11:50 | Nahoru | #70
Jinak za mě, dvácu raděj 4T, stejně si člověk za 2 roky koupí větší motorku. Velká deviza je spotřeba, 16ti letej študák chce především jezdit, ne spořit na benzín a opravy

rychlost u Mita

27.4.2010 v 09:24 | Nahoru | #71
ani 1.8 turbo není v akceleraci o moc lepší než otevřený rso

asi pocházíš z kraje zavřených 2T jinak nevím

1 reakcí na tento příspěvek rychlost u Mita

27.4.2010 v 10:13 | Nahoru | #72
Kdyby byly zavřený, tk přece nepojedou 150 ne? Jak řikám, ještě se mi nestalo, že bych obyčejnym slabym autem nepředjel nějakou dvacku a to můžu mít naložený i další 4 lidi A muže to bejt Mito, Supercity, RS, NSR nebo co všechno možný. Pro 16ti letýho puboše je to raketa, když na to přejde z pionýra, ale řeči jako za 7 vteřin stovka, no nevim nevim. Když třeba Fiat Tipo 1.4, kterym jsem dřív hodně jezdil, spráskal každou 2T otevřenou dvacku, a že jich tu dřív jezdilo, těžko měl zrychlení pod 7 vteřin...

rychlost u Mita

27.4.2010 v 11:57 | Nahoru | #73
Tom_Riddle> Ale těch 7 - 8 vteřin z 0 na 100 to fakt bude , osobní zkušenost...

Jinak jasně že na maximálku si je podá dneska každej rodinnej kombajn, ale o to tam nejde, je to hlavně dobrá škola pro začátek v zatáčkách , pokud to teda pilot pochopí a nechce z toho mačkat 200 kila , horší pak je, když si koupíš třeba šestku a vono to pořád ještě nejede... Taky osobní zkušenost... Dneska už ale vím, že pod 50 koní to ještě ani není motorka , do 100 koní je to tak akorát , a od 100 koní nahoru to teprvne začíná trochu jet , a když se to tak vezme, tak víc už ani není potřeba...

(reakce na) rychlost u Mita

27.4.2010 v 13:01 | Nahoru | #74

Tom_Riddle>Kdyby byly zavřený, tk přece nepojedou 150 ne? Jak řikám, ještě se mi nestalo, že bych obyčejnym slabym autem nepředjel nějakou dvacku a to můžu mít naložený i další 4 lidi A muže to bejt Mito, Supercity, RS, NSR nebo co všechno možný. Pro 16ti letýho puboše je to raketa, když na to přejde z pionýra, ale řeči jako za 7 vteřin stovka, no nevim nevim. Když třeba Fiat Tipo 1.4, kterym jsem dřív hodně jezdil, spráskal každou 2T otevřenou dvacku, a že jich tu dřív jezdilo, těžko měl zrychlení pod 7 vteřin...



v tom nemas pravdu-moje rs mela 100 taky do 7 vterin max! a nikdy se mi nestalo ze by me predjela takova plecka jako je filcka nebo Fiat Tipo...fakt ne!zalezi jen jak tomu nakladas,protoze masina nato ma do 150km/h

Naposledy editováno 27.04.2010 13:02:28

(reakce na) rychlost u Mita

27.4.2010 v 13:39 | Nahoru | #75

slanecek>189



to se Ti teda na tu stovku šplha docela dluho

rychlost u Mita

27.4.2010 v 17:50 | Nahoru | #76
rs jde z nuly na sto pod 7 sekund a do 140 si s ním tyhle plechový šunky jako tipo apod. nezadadjí absolutně v ničem...

to už musí být auto třeba jako mám teď já, např. 1.9 tdi 4..NM 160koní

Naposledy editováno 11.05.2010 14:12:04

rychlost u Mita

28.4.2010 v 15:54 | Nahoru | #77
Já mam prostě takovýhle zkušenosti, jedinou 2T dvacku(kromě mx speciálů), která mě fakt překvapila, že táhne fakt pěkně, byla Yamaha DT 125, ale ta zas víc jak 110 nedala, byla napřevodovaná. Po roce se mu ale stejně vysypala. Teď ji má po GO a už nemá tu šťávu jako dřív...

rychlost u Mita

28.4.2010 v 16:01 | Nahoru | #78
VRS> No ale de o to, že třeba ty Tipa sou starý přes 20 let a furt to šlape, ale tyhle přetechnizovaný mrdky různý ty HDI a TDI a nevim co ještě, sou po 10ti letech na odpis, díly drahý jak svině, sere se to nehorázně a servisy si s tim nevěděj rady. Navíc v ČR se prodává odpadní nafta, nechtěl bych to do baráku, jedině benzín

rychlost u Mita

1.5.2010 v 08:45 | Nahoru | #79
mám TDI a nesouhlasím s tebou, že je to přetechnizovaná mrdka, má to absolutně banálně řešené vstřikování čerpadlo-tryska jestli myslíš že přetechnizovaný jsou Pumpe-Duse nebo CommonRail, tak tady seš taky trošku mimo mísu, protože tam je trochu techniky navíc proti rotačce, ale rozhodně ne tolik jako v benzínových motorech

s tím, že jsou po 10 letech na odpis? Já mám auto od nového, najeto 360tis. a auto je ve stavu na úrovni nové oktávy co si koupily naši

znám několik lidí, co mají na TDIčkách natočeno přes milion!!

rychlost u Mita

1.5.2010 v 10:29 | Nahoru | #80
Co člověk, to jiná zkušenost a názor Já měl třeba passata 1.9TDI, fotr měl ochcávku 1.9TDI a oba sme se shodli, že koncernovýho turbodiesela do baráku už ani omylem, byly to sypačky Teď má fotr Mazdu 6 v benzínu a servis nezná, já mam stařičkýho golfa z roku 92 v benzínu a pohoda

1 reakcí na tento příspěvek rychlost u Mita

5.5.2010 v 18:25 | Nahoru | #81
Ano, i já musím souhlasit s VRS. TDI je prostě TDI ať si řiká každej, že nafta patří do traktorů, tak stejně pro mě bude lepší TDI než benzin. Když dáváš dieselovi, tak si nikdy nevezme tolik co benziňák a vydrží 2x tolik. A s řečma, že se diesel sere nesouhlasím. Je to zase o přístupu a servisu. Co já můžu potvrdit, tak VW a Škodovka jsou hodně spolehlivá auta a jejich motory (PD) byly a stále jsou to nejlepší co můžeš mít v dieselu. Měl jsem možnost jet v Golfovi VI 2.0 103kw CR a je to jako s benzínem, ve spodu nic moc . Oproti tomu Ochcávka 103kw PD, ta rve asfalt, docela rozdíl a to jenom při změně vstřikování . Jsou to dobré motory, ostatně to už dneska téměř všechny, i benzíňáci viz. třeba TSI motory

Já už chci řidičák na auto

Naposledy editováno 05.05.2010 18:26:47

rychlost u Mita

8.5.2010 v 15:48 | Nahoru | #82
Já a lidi co znám maj s TDI motorama veskrze jiný zkušenosti... Kolega v práci ma ochcávku z roku 05. V zimě jak byly ty pojebaný mrazy, tk měl velký problémy se startovánim a po 50ti tis. mu odešla spojka... Je to komický když na parkovišti startuje nová octavia a jen zoufale točí startérem a vedle stará 105ka z roku 82 chytne napoprvý... Za mě škodovka jedině felicia, max. fabia 1.4 MPI, ty novější mi nesmí do baráku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita

8.5.2010 v 16:59 | Nahoru | #83
Deagle> ty vůbec nevíš co meleš víš proč ochcávka rve asfalt? protože má vysokej krouťák od spodu... kdyby ses nebál vytočit motor u toho golfa, tak ti to ještě víc utrhne asfaltu. A srovnávat 103kw nafty ochcávky a 103kw benzínu golfa, tak je jasný, že by byl rychlejší golf, protože by byl o moc lehčí ( nejsem příznivce golfů )... takže až něco budeš vědět o autech, tak sem můžeš psát, nehledě na tvůj věk... a o tom servise to není pravda... dieselovej motor je složitější = vyšší náklady. Mluvím z vlastní zkušenosti

(reakce na) rychlost u Mita

8.5.2010 v 17:54 | Nahoru | #84

MiDv>Deagle> ty vůbec nevíš co meleš víš proč ochcávka rve asfalt? protože má vysokej krouťák od spodu... kdyby ses nebál vytočit motor u toho golfa, tak ti to ještě víc utrhne asfaltu. A srovnávat 103kw nafty ochcávky a 103kw benzínu golfa, tak je jasný, že by byl rychlejší golf, protože by byl o moc lehčí ( nejsem příznivce golfů )... takže až něco budeš vědět o autech, tak sem můžeš psát, nehledě na tvůj věk... a o tom servise to není pravda... dieselovej motor je složitější = vyšší náklady. Mluvím z vlastní zkušenosti



Ehm. Já jsem srovnával naftovou Oktávku s benzinovým Golfem ? Ukaž mi to . Srovnával jsem Pumpe Düse, který se montuje do Oktávek a je od spoda živější než nový Golf, do kterého se montuje Common rail. Obě výkonové varianty 2.0 103kw v naftě. Jinak ohledně nákladů na opravu je nafťák horší ano, ale vydrží 2x tolik co benzíňák. Každý má na to jiný pohled

Naposledy editováno 08.05.2010 17:54:58

rychlost u Mita

11.5.2010 v 14:10 | Nahoru | #85
správně deagle každopádně máme oktávku od novoty klasický TDI(agr) v serii s 66kw, teď má 160koní a krouťáku že si to moc lidí nedokáže ani v praxi představit...já nedám na rotační čerpadlo dopustit

závada žádná...pouze klasický údržba rozvoďák, olej, filtry a podvozek(silentbloky, tlumiče, brzdy....nedá se svítit taky 275000km natočeno)

TDI jsou nejspolehlivější motory

rychlost u Mita

11.5.2010 v 14:11 | Nahoru | #86
s nejnižší spotřebou

2 reakcí na tento příspěvek rychlost u Mita

11.5.2010 v 15:35 | Nahoru | #87
Tvl 160 koní... Co na to spojka s převodovkou ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita

11.5.2010 v 19:06 | Nahoru | #88

Deagle>Tvl 160 koní... Co na to spojka s převodovkou ?


No jo, tak nemůžeš od toho zase čekat zázraky žejo , nafta není na výkon, takže těch 160 koní je ještě docela slušných si myslím , hlavně to bude mít asi dobrej krouťák, takže jako rodinnej vůz na cestování s malou spotřebou je to super , a nejspíš to už bude mít pomalu stejný zrychlení jako to RS125 co? Já bych teda v autě nic jinýho než nafťák nechtěl, sice málo jede, ale i málo žere a od toho snad auta jsou ne? Stejnak pod 250 koní v autě na sport je to voničem, jak v naftě tak i v benzínu, a oproti motorce je to líný jak sfiň, a žere to 3x tolik, to prostě nemá smysl , ideální je taková 1.9 TDI, kolem 100 koníků, spotřeba pod 5 litrů, a najezdí to v pohodě 500 tisíc a víc... Kdybych si měl někdy pořídit auto, bude to diesel!

Naposledy editováno 11.05.2010 19:07:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita

11.5.2010 v 19:27 | Nahoru | #89
DMC.motobiker> jj, taková dieselová Fabia RS je lahůdka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita

11.5.2010 v 21:08 | Nahoru | #90

Deagle>DMC.motobiker> jj, taková dieselová Fabia RS je lahůdka


Jj, s tím se dá slušně cestovat i s celou rodinou , akorát ta spotřeba už nebude tak slavná...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2890 23.5.2024 v 23:20 tomasNJ
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist