Naposledy editováno 24.04.2010 15:22:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita
Tom_Riddle>150 tachometrovejch a budeš rád. Felicia tě natrhne jak nic
Btw, v profilu máš napsáno, že lítá jak drak a tady píšeš, že ti přijde líná...
Co se týče zrychlení z 0 na 100km/h, tk počítej tk kolem 15 vteřin, schválně to zkus změřit.
Tak to je pěkná kravina. Je vidět, že jsi na ní nikdy nejel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita
DMC.motobiker>Tak s tím si také dovolím nesouhlasit, podle mě to taková dváca dokáže i za polovinu toho času, dneska dá z 0 na 100 kolem 10ti - 15ti vteřin každej rodinnej kombík, natož lehoučká sportovní dváca, každopádně můžu potvrdit, že třeba RS, byť prej údajně jede až 180, mělo z kopce co dělat už při mojich 140ti Km/h (na Monsteru) aby se mě vůbec udržel - a to na tom hubeňour pěkně ležel , no a ani ve zrychlení nebylo nijak moc slavný, čekal jsem od toho víc podle těch silnech řečí co každej má , ale těch 7 vteřin by to být mohlo...
Tak byla zavřená, nebo polozavřená.moje rs sem vytočil z kopce na 175 tachometrových, to odpovídá těm hodnotám co sem psal výše
maximálka ti neukáže, jestli máš vše v pořádku, protože v době, kdy mě neotvírala přívěra sem se z kopce taky dostal na 160...to poznáš jestli ti kolem 7 - 8 tisíc zapne jakoby druhej motor (přívěra) nebo když tenhle efekt pociťuješ, tak máš zavřený CDI, nebo špatně seřínený karbec, ucpaný filtr, .....mohly bysme pokračovat že
mimochodem já už svoje rs nemám a jsem rád, že jsem si to odjezdil právě na něm, že jsem nezvolil variantu pro chudé 4T a dvakrát tak rád, že jsem zvolil právě itálii
Hummer>Tak to je pěkná kravina. Je vidět, že jsi na ní nikdy nejel.
Jel sem na několika italskejch 2t dvácách a bylo to takový nemastný neslaný, furt točíš, vibrace a nějak extra to nejelo, nehledě na to, že to bylo furt vysypaný. Klasickym osobákem 1.3 obsah sem je nandal všechny i na zrychlení.
1 reakcí na tento příspěvek rychlost u Mita
Jinak jasně že na maximálku si je podá dneska každej rodinnej kombajn, ale o to tam nejde, je to hlavně dobrá škola pro začátek v zatáčkách , pokud to teda pilot pochopí a nechce z toho mačkat 200 kila , horší pak je, když si koupíš třeba šestku a vono to pořád ještě nejede... Taky osobní zkušenost... Dneska už ale vím, že pod 50 koní to ještě ani není motorka , do 100 koní je to tak akorát , a od 100 koní nahoru to teprvne začíná trochu jet , a když se to tak vezme, tak víc už ani není potřeba...
Tom_Riddle>Kdyby byly zavřený, tk přece nepojedou 150 ne? Jak řikám, ještě se mi nestalo, že bych obyčejnym slabym autem nepředjel nějakou dvacku a to můžu mít naložený i další 4 lidi A muže to bejt Mito, Supercity, RS, NSR nebo co všechno možný. Pro 16ti letýho puboše je to raketa, když na to přejde z pionýra, ale řeči jako za 7 vteřin stovka, no nevim nevim. Když třeba Fiat Tipo 1.4, kterym jsem dřív hodně jezdil, spráskal každou 2T otevřenou dvacku, a že jich tu dřív jezdilo, těžko měl zrychlení pod 7 vteřin...
v tom nemas pravdu-moje rs mela 100 taky do 7 vterin max! a nikdy se mi nestalo ze by me predjela takova plecka jako je filcka nebo Fiat Tipo...fakt ne!zalezi jen jak tomu nakladas,protoze masina nato ma do 150km/h
Naposledy editováno 27.04.2010 13:02:28
s tím, že jsou po 10 letech na odpis? Já mám auto od nového, najeto 360tis. a auto je ve stavu na úrovni nové oktávy co si koupily naši
znám několik lidí, co mají na TDIčkách natočeno přes milion!!
1 reakcí na tento příspěvek rychlost u Mita
Já už chci řidičák na auto
Naposledy editováno 05.05.2010 18:26:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita
MiDv>Deagle> ty vůbec nevíš co meleš víš proč ochcávka rve asfalt? protože má vysokej krouťák od spodu... kdyby ses nebál vytočit motor u toho golfa, tak ti to ještě víc utrhne asfaltu. A srovnávat 103kw nafty ochcávky a 103kw benzínu golfa, tak je jasný, že by byl rychlejší golf, protože by byl o moc lehčí ( nejsem příznivce golfů )... takže až něco budeš vědět o autech, tak sem můžeš psát, nehledě na tvůj věk... a o tom servise to není pravda... dieselovej motor je složitější = vyšší náklady. Mluvím z vlastní zkušenosti
Ehm. Já jsem srovnával naftovou Oktávku s benzinovým Golfem ? Ukaž mi to . Srovnával jsem Pumpe Düse, který se montuje do Oktávek a je od spoda živější než nový Golf, do kterého se montuje Common rail. Obě výkonové varianty 2.0 103kw v naftě. Jinak ohledně nákladů na opravu je nafťák horší ano, ale vydrží 2x tolik co benzíňák. Každý má na to jiný pohled
Naposledy editováno 08.05.2010 17:54:58
závada žádná...pouze klasický údržba rozvoďák, olej, filtry a podvozek(silentbloky, tlumiče, brzdy....nedá se svítit taky 275000km natočeno)
TDI jsou nejspolehlivější motory
2 reakcí na tento příspěvek rychlost u Mita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita
Deagle>Tvl 160 koní... Co na to spojka s převodovkou ?
No jo, tak nemůžeš od toho zase čekat zázraky žejo , nafta není na výkon, takže těch 160 koní je ještě docela slušných si myslím , hlavně to bude mít asi dobrej krouťák, takže jako rodinnej vůz na cestování s malou spotřebou je to super , a nejspíš to už bude mít pomalu stejný zrychlení jako to RS125 co? Já bych teda v autě nic jinýho než nafťák nechtěl, sice málo jede, ale i málo žere a od toho snad auta jsou ne? Stejnak pod 250 koní v autě na sport je to voničem, jak v naftě tak i v benzínu, a oproti motorce je to líný jak sfiň, a žere to 3x tolik, to prostě nemá smysl , ideální je taková 1.9 TDI, kolem 100 koníků, spotřeba pod 5 litrů, a najezdí to v pohodě 500 tisíc a víc... Kdybych si měl někdy pořídit auto, bude to diesel!
Naposledy editováno 11.05.2010 19:07:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost u Mita
Deagle>DMC.motobiker> jj, taková dieselová Fabia RS je lahůdka
Jj, s tím se dá slušně cestovat i s celou rodinou , akorát ta spotřeba už nebude tak slavná...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2890 | 23.5.2024 v 23:20 tomasNJ |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 | kokoška. | 19 | 6.12.2022 v 11:30 mito7 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto | TRIBES | 3 | 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu |